Ik heb (nog) geen lijstjequote:Op zondag 13 juni 2004 17:42 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat doet The Somberlain dan in jouw lijstje, als je het zelf overschat vindt?
Ik heb echt honderden blackmetal albums gehad en Graveland's Thousand Swords is toch echt wel het slechtste wat ik ooit heb gehoord. Destijds waren al mijn blackmetal kameraden het trouwens roerend met me eens. We hebben ons echt een kriek gelachen om dat album.
Maar ieder zijn meug hoor
Mag dat?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef TwztId het volgende:
02. A Perfect Circle - Thirteenth Step
07. A Perfect Circle - Mer de Noms
Nee, dat is punkrock.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef metallicattim het volgende:
mag Green Day uberhaupt wel?
Het is toch niet zo dat die CD zeldzaam is geworden ofzo, ik heb hem toen gewoon weggeflikkerd, niet dat ik daar nu opeens veel geld voor had kunnen krijgen ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 21:39 schreef Manji het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen lijstje![]()
Graveland had laatst trouwens een poll op z'n site waar mensen konden kiezen wat ze z'n beste album vinden. Thousands Swords won overduidelijk en Graveland wordt door veel mensen gezien als een van de beste bands. Over smaak valt niet te twisten blijkt maar weer.
Ik heb er ook nogal moeite mee dat mensen Queens of the Stone Age in een metal lijst zetten.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:59 schreef Seborik het volgende:
Nee, dat is punkrock.
metal/hardrock toch? als het alleen metal mag zijn zouden ook ac/dc en girlschool afvallen bijvoorbeeld... en als qotsa niet mag dan sabbath ook niet zeker?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:22 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb er ook nogal moeite mee dat mensen Queens of the Stone Age in een metal lijst zetten.
Nu nog maar dat boeit me niet. De muziek vind ik te goed om links te laten liggen vanwege zijn denkbeelden. Als die communist was geweest had ik het ook geluisterd.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:09 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat die CD zeldzaam is geworden ofzo, ik heb hem toen gewoon weggeflikkerd, niet dat ik daar nu opeens veel geld voor had kunnen krijgen ofzo
Als je je teksten gaat vullen met verhalen over hoe je Moslims wilt afslachten, dan maak je je ook niet echt populair mee bij mij. Sowieso was Graveland toen nogal populair in neo-nazi hoeken.
Ja, bovendien krijg je dan bij ieder lijstje een discussie over albums die er niet in zouden horen. Een striktere onderverdeling is wel prettig, maar hij moet ook werkbaar zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:34 schreef Summoner het volgende:
Sabbath is de oermetalband.
Wat betreft 'hardrock' heb je wel gelijk. Ik heb het zelf dit jaar uitsluitend op metal gehouden en zou liever een iets striktere interpretatie willen zien van metal en hardrock, maar goed dan zou er ook minder animo voor zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2004 17:03 schreef Berkery het volgende:
Nog iets wat me opvalt; er stond vorig jaar en in 2002 geen Thin Lizzy in de lijst![]()
*Berkery luistert naar 'Jailbreak'
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:44 schreef Mark het volgende:
41 Thin Lizzy - Live and dangerous
Wasda? Dacht dat ik de meeste metalcds van je wel konquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:19 schreef _Etter_ het volgende:
43. Wolverine - Cold light of monday
Weinig ouwe lullen hier dus...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:38 schreef Wodan het volgende:
Thin Lizzy was wel ingestuurd de afgelopen jaren, maar haalde niet genoeg punten om een plekje in de 666 te veroveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |