abonnement Unibet Coolblue
pi_19515691
quote:
Grote partijen willen EU-grenspolitie

Een speciale grenspolitie moet de Europese Unie aan de buitengrenzen beschermen tegen criminelen en terroristen. Die wens spraken de lijsttrekkers van het CDA, de VVD en de PvdA uit tijdens een debat. Op Radio 1 kruisten zondag de lijsttrekkers van de drie grootste partijen de degens met elkaar.

PvdA'er Max van den Berg betoogde dat er extra geld voor de politiemacht moest worden uitgetrokken. Collega-politici Jules Maaten (VVD) en Camiel Eurlings (CDA) zagen dat anders, volgens Maaten moest het geld worden vrijgemaakt uit de huidige begroting en Eurlings meende dat het tegenhouden van criminelen alleen maar geld oplevert.

Drugsbeleid
Over het drugsbeleid waren de drie lijsttrekkers minder eensgezind, CDA'er Eurlings stond hier lijnrecht tegenover de PvdA en de VVD. Volgens de Limburger moet Nederland af van het eigen beleid en een toekomstig Europees drugsbeleid volgen. Hij verwees naar problemen die er volgens hem zijn in de grensregio met coffeeshops. Van den Berg en Maaten vonden dat Brussel van de Nederlandse coffeeshops moet afblijven. De laatste voegde daaraan toe dat dit ook geldt voor het abortusbeleid en het homohuwelijk.
Grote partijen willen EU-grenspolitie

Dat EU-grenspolitie zal me een zorg zijn, maar dat laatste

Ja, het drugs, homohuwelijk en abortusbeleid overlaten aan de EU, is die CDA-mafkees helemaal van de pot gerukt. Hij zegt eigenlijk dat het drugs, abortus en homohuwelijkbeleid teruggedraaid moet worden, terwijl alle drie de beleidsterreinen een stuk beter functioneren dan in de rest van de EU-lidstaten. Vrouwen zijn baas over hun eigen buik, Nederland heeft relatief weinig drugsverslaafden, en dat worden er steeds minder en 80% van de Nederlanders is voor het homohuwelijk (volgens stemwijzer).
Kan iemand ook de echte leeftijd van Camiel zEurlings achterhalen; volgens mij is ie al over de 70.
Of staan jullie achter deze Prodent-man?

pi_19515747
Helemaal mee eens. Het CDA is een flutpartij.

En wie heet er nou Camiel ? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19515764
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En wie heet er nou Camiel ? .
Echt een hondennaam. Maar dat krijg je als je uit limburg komt.
pi_19516015
Gatverdamme...

Ik hoop dat het CDA DE grote verliezer wordt bij deze verkiezingen.. koffieshops zijn toch wel ons laatste stukje nationale trots, afblijven dus !
pi_19516112
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef pberends het volgende:

Ja, het drugs, homohuwelijk en abortusbeleid overlaten aan de EU, is die CDA-mafkees helemaal van de pot gerukt. Hij zegt eigenlijk dat het drugs, abortus en homohuwelijkbeleid teruggedraaid moet worden
Hij heeft het toch alleen maar over het drugsbeleid? .
  zondag 30 mei 2004 @ 17:34:14 #6
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_19516196
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:25 schreef Koos Voos het volgende:
Gatverdamme...

Ik hoop dat het CDA DE grote verliezer wordt bij deze verkiezingen.. koffieshops zijn toch wel ons laatste stukje nationale trots, afblijven dus !
Je vergeet het HOMOhuwelijk, daar moet het CDA ook met zn poten van afblijven!!!!!

Lang leve de HOMO'S, en het HOMOHUWELIJK!!!!!!
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_19516264
Gewoon niet op stemmen lijkt me, gaat het vanzelf over.
Bovendien wil niemand balkenende nog een keer als premier, dus zelfs de trouwe CDA stemmer zal wel twee keer nadenken in het stemhokje,
pi_19516291
eurlings heeft niets gezegt over abortus en homohuwelijk, lezen, niet zaken verdraaien!
  zondag 30 mei 2004 @ 17:38:05 #9
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_19516293
quote:
Kan iemand ook de echte leeftijd van Camiel zEurlings achterhalen; volgens mij is ie al over de 70.
geboorteplaats en -datum
Valkenburg; gem. Valkenburg-Houthem, 16 september 1973


Hoe kan iemand die de jaren 50 + 60 nooit heeft meegemaakt, nou het CDA aanhangen?????
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  zondag 30 mei 2004 @ 17:38:22 #10
65674 RCHY
Go Cards!
pi_19516300
CDA
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_19516510
ik vind het ook zo leuk dat ze officieel nog steeds het CristenDemocratisch Appèl heten... de lieverds... in 1900 was die naam al oubollig
pi_19516567
Oh, het is gewoon een bash-topic? .

Ik wacht nog even. .
pi_19517025
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:38 schreef RCHY het volgende:
CDA
Laat me raden, jij bent weer zo'n christen?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:17:26 #14
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_19517182
Volgens mij moeten ze dat zeggen om een groot deel van hun achterban tevreden te houden. Zelf zien ze natuurlijk ook wel in dat het Nederlandse beleid veruit beter werkt dan het beleid bij andere landen.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:26:27 #15
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19517341
quote:
Van den Berg en Maaten vonden dat Brussel van de Nederlandse coffeeshops moet afblijven. De laatste voegde daaraan toe dat dit ook geldt voor het abortusbeleid en het homohuwelijk.
Mis ik het nu?? Ben zelf geen CDA stemmer, maar ik lees alleen dat Jules Maaten vindt dat abortusbeleid en homohuwelijk NL beleid moeten blijven. Er staat nergens dat Camiel Eurlings dit betwist. Toch?

CDA heeft trouwens best wel haar best gedaan om homorechten op Europees niveau vast te leggen.. Vooral Hanja Maij Weggen (nee, ik had het ook niet achter d'r gezocht).
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_19517374
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef Tarak het volgende:

Mis ik het nu?? Ben zelf geen CDA stemmer, maar ik lees alleen dat Jules Maaten vindt dat abortusbeleid en homohuwelijk NL beleid moeten blijven. Er staat nergens dat Camiel Eurlings dit betwist. Toch?
'Creatieve journalistiek' van pberends. .
  Moderator zondag 30 mei 2004 @ 18:29:44 #17
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19517402
Ik heb Camiel een aantal keer ontmoet en langdurig gesproken en ik vind dit topic erg overdreven. Het is een heel goede politicus die duidelijk is en het hart op de goede plaats heeft. Ik ben het ook niet eens met het CDA-standpunt over softdrugs, maar dat wil nog niet zeggen dat dan het hele programma wat ze hebben voor Europa niks meer voorstelt...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:30:46 #18
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19517417
Kan die Max van den Berg niet gebashed worden? Die was tijdens dat interview op radio 1 vanmiddag echt superirritant. Door iedereen heen praten en zo. Hij probeerde steeds de anderen te slim af te zijn. Maar hij werd een beetje weggeluld.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_19517421
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:29 schreef Mike het volgende:
Ik heb Camiel een aantal keer ontmoet en langdurig gesproken en ik vind dit topic erg overdreven. Het is een heel goede politicus die duidelijk is en het hart op de goede plaats heeft Ik ben het ook niet eens met het CDA-standpunt over softdrugs, maar dat wil nog niet zeggen dat dan het hele programma wat ze hebben voor Europa niks meer voorstelt...
Onzin je betrekt zijn micro-niveau gelul met macro-niveau beleid. Beetje objectivitieti kan geen kwaad Mike.
  Moderator zondag 30 mei 2004 @ 18:31:56 #20
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19517442
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Onzin je betrekt zijn micro-niveau gelul met macro-niveau beleid. Beetje objectivitieti kan geen kwaad Mike.
Jij begint over onzin? Jij was toch degene die begon met een openingspost die vol stond met zaken die niet klopten?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:33:19 #21
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19517467
Ik ben voor Mike
  zondag 30 mei 2004 @ 18:33:38 #22
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19517474
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik word de nieuwe Clairy Polak!!!!
Je bedoelt dat je ook de neiging hebt om te blijven hangen in linkse dogma's en op essentiële momenten geen kritische vraag durft te stellen. Vooral niet als het gaat om de multikul samenleving.
Lekker voorbeeld heb je genomen!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Moderator zondag 30 mei 2004 @ 18:34:40 #23
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19517493
Hoog niveau hier weer in POL.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_19517519
Het is inderdaad alleen Maaten die alledrie deze dingen beweert.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:40:09 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19517591
Kunnen we het topic serieus houden? Vooral aan pberends is deze retorische vraag gesteld...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')