abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:24:29 #126
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19420070
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL
quote:
ik toch echt niet hoor
Ik ook niet.
quote:
Maar natuurlijk zit hier een wereldwijde boe-man organisatie achter die de hele wereld wil overnemen
Inderdaad. Mooie vlag trouwens.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:24:37 #127
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_19420076
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
The more debt, the better
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:35:39 #128
33189 RM-rf
1/998001
pi_19420350
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:21 schreef Num het volgende:
RM-rf waar staat OA voor?
Baaj gebruikt die term hier: Freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme wereldwijd
als aanduiding van de Omega Agency, het is volgens hem de leiding van de vrijmetselarij en heeft een direkte invloed op de amerikaanse politiek.
(ik hoop dat ik dit juist uitleg, corrigeer me gerust als ik dit fout zeg)

Zelf ben ik van mening dat de Omega Agency een soort van complot-denkers-beeld is van het functioneren van een 'old-boys-netwerk' door carriere bureaucraten, mensen die zich opwerken tot hoofd van organisaties en hun macht steeds verder uitbreiden door een netwerk, mensen als Bush sr., Nixon of Hoover zijn perfecte voorbeelden ervan.

Ik zie zelf niet echt een bewijs ervoor dat deze mensen een vooropgezet plan zouden hebben voor 'wereld-controle', hun voornaamste doel is gewoon hun eigen persoonlijke macht uitbreiden, soms, zoals bij Bush is het misschien ook een doel een 'familie-hierarchie' te grondvesten zoals eerder Joseph Kennedy.
Een netwerk-club als de vrijmetselaars en andere conservatief-verlichtte traditionele 'herenclubs' (waarin je vaak de gemeldde symboliek terugvind, genootschappen) zijn een perfect middel hiervoor, maar naar mijn idee geen doel op zich.

Die hele NWO is een ietwat ongelukkige uitspraak van Bush sr. geweest toen hij direkt na de eerste golfoorlog een enorme geloof in het goede en maakbare van de internationale politiek was, de oorlog tegen het communisme was gewonnen en het westers-imperialisme zou een gemoedelijke, vrije en open internationale samenleving garanderen, dat eindigde al in Somalie, later in joegolsavie en Bush sr. verloor duidelijk de verkiezingen omdat hij zich teveel met het buitenland bezighield, terwijl de amerikanen liever een binnenlandse president wilden, geen visionair met grootheidswaanzin.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19421991
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
Hij wilt ons overtuigen, dan moet hij met bewijzen komen natuurlijk,
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:37:21 #130
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19422006
quote:
Die hele NWO is een ietwat ongelukkige uitspraak van Bush sr. geweest



Als ik me niet vergis heeft Bush minstens 2x publiekelijk naar de NWO gerefereerd en minstens 1 andere president heeft dat ook gedaan.

Alex Jones video's hebben er de opnames van.

En geld een uitspraak als dit ook?:
quote:
"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent."
- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senate

En een uitspraak als dit kan denk ik ook wel onder NWO worden gerekend:
quote:
"The interests behind the Bush Administration, such as the CFR, the Bilderberger Group, and the Trilateral Commission—founded by Brzezinski for David Rockefeller—have prepared for and are now moving to implement open world dictatorship within the next five years. They are not fighting against terrorists. They are fighting against citizens."
—Dr. Johannes B. Koeppl, PhD, former German defense ministry official and advisor to former NATO Secretary-General Manfred Werner

Maar jouw kijk op de wereldpolitiek heb ik ook lange tijd gehad als ik zo je laatste stuk lees. Sinds kort ben ik pas een stuk verder gegaan wat de conspiracies betreft. We merken het vanzelf wel of ik te ver ben gegaan.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19422168
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:45:28 #132
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19422272
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
dat is inderdaad vele malen effectiever dan zeggen .. dat kan gewoon niet
.. heb vergelijkbaar gevoel in de discussie over ufo's
hele mexico verhaal

maar een stelling onderbouwen zodat mensen niet hoeven te zeggen ... dat kan gewoon niet
is ook handig ..

* coz koopt vrachtwagen perrier en begint alvast te mediteren
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:49:06 #133
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19422387
quote:
/me
trouwens beetje aardig zijn tegen baaj mag ook wel .. hij zet er tenminste nog wel een paar "rare" verhalen bij

* coz weet ook wel dat iemand afbranden makkelijker is dan hem gelijk geven
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:53:01 #134
33189 RM-rf
1/998001
pi_19422536
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:

Als ik me niet vergis heeft Bush minstens 2x publiekelijk naar de NWO gerefereerd en minstens 1 andere president heeft dat ook gedaan.
ja, en dat kostte hem ook veel aanzien, in het licht van de veranderingen tegen het einde van de 80'er jaren is het normaal, de toenadering tussen Gorbatsjov en het westen (en ook Gorby was snel weg) was gewoon een gedateerd geloof uit die tijd, een positivistische blik dat nu alle conflicten uit de weg geruimd waren en het westen overwonnen had.

sinds die tijd zie je echter politiek een sterke terugkeer naar bepaalde natiestaten, gebaseerd op culturele identiteiten, de opkomst van de Islam, simpelweg omdat er altijd wel een voedingsbodem voor conflicten is, binnen een tijd van een overkoepelend conflict, zoals de koude oorlog, overschaduwde dat zelf de kleinere conflicten, als vietnam, korea en cuba, dat werden automatisch conflicten tussen 'communisten' en 'westers imperialisten'.

nu onstaat gewoon een nieuwe tegensander, omdat de mens an sich behoefte heeft aan een vijand, niet omdat deze gestuurd wordt aangemaakt door een centrale organisatie

en Eisenhower heeft ook gewaarschuwed voor de lobby-invloed van zowel de universitair-wetenschappelijke wereld en het militair-industrieel complex:
Hierin had hij ook gelijk, zo was er inderdaad een grote druk in 1945 om de atoombom toch vooral af te werpen, hiervoor is bv gelogen tegenover Truman omtrend de doelen.
natuurlijk kan je gaan zoeken naar overdreven complotten, maar het is domweg een economische waarheid, met legerproducten werd in de tweede wereldoorlog veel verdiend en het leger kreeg toen heel veel macht, geen enkele macht geeft deze vrijwillig op, ieder macht zal pogen zijn eigen positie te verdedigen of deze waar mogelijk te versterken.
quote:
- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senate
dat was voor de McCarthy hearing van het 'commitee for non-american activities', de beroemde heksenjacht op communisten in de 50'er jaren, dat enorm suggestief onderzoek deed om 'complotten' te ontmaskeren die ondergravend werkten voor amerika.

natuurlijk kan je beweren dat mcCarthy daar uiteindelijk op een NWO-complot stuitte en toen dit wilde onthullen waarna zijn poging gekilled werd;
punt was wel dat zijn commitee een zeker doel had, om de angst tegen de communisten te versterken, amerikanen aan te sporen nationalistisch te zijn, inderdaad ging hij gewoonweg te ver toen hij zelf politici begon te vervolgen voor 'communistisch gedachtengoed', op dat moment was hij gewoon een politicus die een gevaar vormde voor andere politici
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:14:59 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_19423288
tvp
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:59:32 #136
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19424627
quote:
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
Doe aub....als jij nog een paar groepen kan vinden met een zonsymbool, een pentagram, een roos en een duif op 1 plek ben ik je dankbaar. In de bankierswereld en terrorisme wereld heb je de grootste kans.


Eigen compilatie. - Omega teken en overal bogen. (royal arches of freemasonry). Misschien betekenen de vingerafdrukken ook nog wat. (staan hier niet op)

In dit freemason teken kan de omega (en A van alpha) teruggevonden worden die ook op de euro staat. (geen idee wat het betekent)


En hier een voorbeeld van een freemason royal arch:



Duitse (beschadigde)munten:



Zowel de 1 euro als de 2 euro hebben een arend. De strepen lijken overduidelijk de zonnestralen te symboliseren wat het een Phoenix maakt.

Zelfde basissymbolen. Wat creatief weer gegeven elke keer.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19424818
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Wat creatief weer gegeven uitgelegd elke keer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:15:25 #138
39581 Salvad0R
universal
pi_19425049
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
Doe dat eens ?
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:18:40 #139
39581 Salvad0R
universal
pi_19425115
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe dat eens ?
het zijn geen symbolen die bewijzen dat zo'n groepering als de OA of Illuminati bestaat, het is een Feit.
Als je eenmaal van meer informatie die via "objectieve" media naar buiten is gebracht op de hoogte bent, zul je zien dat je sceptisme ongegrond is .
pi_19425445
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe dat eens ?
Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:35:29 #141
39581 Salvad0R
universal
pi_19425533
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:31 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.
omdat the general stelt dat "schaduwregeringen" een verzinsel zijn, gebaseerd op een paar symbolen.
ik ben er gewoon zeker van dat hem zoiets niet zou lukken, simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
pi_19425592
Zo, eindelijk thuis.

Ik heb nergens gezegt dat schaduw regeringen een verzinsel zijn, maar ik weet genoeg van symboliek, en de geschiedenis van symboliek om je te kunnen zeggen dat er niet een omschrijving in dit topic van een symbool klopt..
pi_19425633
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Salvad0R het volgende:

ik ben er gewoon zeker van dat hem zoiets niet zou lukken, simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.

En nu draai je 360% om en zeg je:
quote:
simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:44:52 #144
39581 Salvad0R
universal
pi_19425737
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.

En nu draai je 360% om en zeg je:
[..]

Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat jij beweerde te zeggen dat die organisaties niet bestaan, dat t een verzinsel was aan de hand van symboliek.
m.a.w. ik zeg niet dat die symbolen nix met die organisaties te maken hebben, maar dat die symboliek losstaat van t feit of die organisaties bestaan of niet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:07:38 #145
39581 Salvad0R
universal
pi_19426233
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.

En nu draai je 360% om en zeg je:
[..]

Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
er is wel degelijk een verband.
Anders ga je ff andere Illuminati topics lezen
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:33:24 #146
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19426760
quote:
Ik heb nergens gezegt dat schaduw regeringen een verzinsel zijn, maar ik weet genoeg van symboliek, en de geschiedenis van symboliek om je te kunnen zeggen dat er niet een omschrijving in dit topic van een symbool klopt..
"Ik weet genoeg van, maar ik zeg het". Dat is een zelfde antwoord als van BaajGuardian.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19427133
mss een domme vraag
maar ik vraag me echt af wat NWO/Illuminati/Freemasonry allemaal is, ik had ergens nog gelezen dat het een soort groep is die de wereld over wilt nemen (?) maar ik moest toen gaan werken dus had ik geen tijd om het allemaal af te lezen en ben de link vergeten op te slaan (dom)
maar HOE willen ze de wereld overnemen, en moet hoeveel zijn ze? en wat voor doel hebben ze (de wereld overnemen ofzo of meer? ) ?
Zo vaag allemaal... (en wie kwam erop dat er een "NWO" groep was en die de wereld wou overnemen?)
.mwep
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:03:01 #148
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19427384
got.rice

Dat is onmogelijk om kort te beantwoorden. Als je geinteresseerd bent kun je hier een hoop vinden:
http://www.prisonplanet.com/
http://www.rense.com/
http://www.thedossier.ukonline.co.uk/
Ben je wel een paar weken mee zoet.

Een mogelijk verslag van iemand die met freemasonry in de weer is geweest staat hier(onderop):
http://www.coasttocoastam.com/shows/2004/05/17.html
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19427460
Ok bedankt, allemaal in een txt opgeslagen!
.mwep
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:42:14 #150
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19428334
* coz denkt van sommigen hier "ah die zitten ook in het complot?"
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')