abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 10:57:19 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18739802
En een nieuw deel
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18739828
Ben benieuwd wie er in dit deel weer allemaal naar psv gaan en of v. Persie zich nog bedenkt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 11:03:03 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18739928
Na mijn gerucht uit een vod dat Gerrard naar SCUM zou gaan:
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:17 schreef sqlsmurft het volgende:
sorry Doc maar ik begrijp je liefde voor Gerrard niet zo.
Die gast haalt de meest bizarre rode kaarten en benadeelt daar zijn team enorm mee.
Elke scheidsrechter let daardoor op hem waardoor zelfs de meest onschuldige overtredingen al kaartgevoelig blijken te zijn. Verder vind ik hem nou niet bepaalt het ideale leiderstype dat bij Liverpool nodig is. Lekker laten gaan zou ik zeggen
Wat een blatante onzin. Jij hebt LFC dit seizoen overduidelijk NIET gevolgd.

Gerrard is dit seizoen een voorbeeldige aanvoerder die keer op keer veruit de beste man is, en telkens voorop gaat in de strijd zonder rare overtredingen (totaal: 1 gele kaart in 38 wedstrijden (PL+UEFA) en jij schrijft "Elke scheidsrechter let daardoor op hem waardoor zelfs de meest onschuldige overtredingen al kaartgevoelig blijken te zijn" - zeker dit seizoen duidelijk aantoonbare ONZIN - Gerrard is als voetballer dit seizoen zeker gegroeid!) en heeft slechts Owen, Kewell en Heskey voor zich met meer doelpunten over de PL en de UEFA cup.

Het is ook echt niet voor niets dat Gerrard in het lijstje stond van 6 a 7 spelers die genomineerd waren als speler van het jaar en was ook niet voor niets laatst ook al eens aanvoerder van het Engelse elftal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 28-04-2004 11:11:36 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18740034
Reiziger naar Ajax las ik ergens...
pi_18740370
Op welke positie moet hij dan gaan voetballen?
pi_18740483
quote:
Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Reiziger naar Ajax las ik ergens...
Nee, hij wist het nog niet voor volgend jaar, maar als ie naar NL zou terugkeren, dan zou ie naar Ajax gaan.
pi_18740557
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_18740647
quote:
Op woensdag 28 april 2004 11:26 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Nee, hij wist het nog niet voor volgend jaar, maar als ie naar NL zou terugkeren, dan zou ie naar Ajax gaan.
owkay ..is dat ook weer duidelijk
pi_18740961
Kom maar met Gerrard.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 28 april 2004 @ 11:51:54 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18741095
Barcelona heeft aangekondigd dat ze 50 tot 60 miljoen gaan uitgeven voor nieuwe spelers. Doei van der Vaart
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 11:53:37 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18741127
quote:
Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef zjroentje het volgende:
Kom maar met Gerrard.
VDV gaat eerder naar F'noord dan Ged naar SCUM ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 28 april 2004 @ 12:00:48 #12
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_18741311
Lieve Doc: Heb LFC wel gevolgd, tenminste via RTL5 en ik zal best een antipathie tegen de man hebben, maar ook dit seizoen had hij een paar overtredingen die donkerrood waren. Ik heb bij hem het gevoel dat hij een ongeleid projecttiel is die zomaar kan ontploffen wat hij al meermalen heeft bewezen. Een overtreding is het probleem niet, maar wel als je het doet met de intensie iemand te blesseren. Dat is wat ik hem verwijt en waarom ik hem liever bij de concurrent zie ballen dan in mijn eigen team.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_18741314
Racing Genk wil Junichi Inamoto transfervrij aantrekken aan het eind van het seizoen voor de nr. 10 positie volgens de Belgische teletekst.

Misschien wat voor Ajax als VDV weg gaat? Of voor PSV?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18741573
En nog wat Engelse Gossip:
quote:
Manchester United boss Sir Alex Ferguson wants to hijack Arsenal's attempt to sign Liverpool captain Steven Gerrard. (The Sun)

Chelsea are considering a double summer swoop for Real Madrid duo David Beckham and Ronaldo. (The Times)

Liverpool manager Gerard Houllier wants Manchester City midfielder Joey Barton to boost his midfield next season. (The Sun)

Leeds United have hired an agent to find clubs for their top players in the summer even though they have not yet been relegated from the Premiership. (The Daily Mirror)

Porto boss Jose Mourinho has told his coaching staff he will take over from Claudio Ranieri as Chelsea manager next season. (Daily Mail/The Sun)

Blackburn midfielder Barry Ferguson may have to have another operation to clear up the knee injury which has kept him out of action since December. (The Sun)
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 12:42:07 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18742304
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Racing Genk wil Junichi Inamoto transfervrij aantrekken aan het eind van het seizoen voor de nr. 10 positie volgens de Belgische teletekst.

Misschien wat voor Ajax als VDV weg gaat? Of voor PSV?
da's toch die jap????

PSV is al een keertje met hem bezig geweest geloof k. hij heeft zelf ooit gezegd dat hij best bij psv wil voetballen..... dus waarom niet krijgen we strax een nog grotere aziatische groep
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18742316
Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez claimt dat hij van Ruud van Nistelrooy toestemming heeft om met Manchester United te onderhandelen over de spits. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdag. De preses zou na enkele gesprekken met Van Nistelrooys zaakwaarnemer Roger Linse persoonlijk al rond zijn met de international.

Het bericht is opmerkelijk omdat Van Nistelrooy twee weken geleden nog meldde onder geen beding weg te willen bij Manchester. Bovendien verlengde hij onlangs zijn contract op Old Trafford tot medio 2008.

FC Barcelona heeft ook nog steeds hoop op de komst van Van Nistelrooy. De Catalanen lieten woensdag weten in staat te zijn het contract van de Nederlander af te kopen. De club zegt 50 ā 60 miljoen euro beschikbaar te hebben om de ploeg voor volgend seizoen te versterken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 12:46:09 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18742414
als barca en real geen vechten om van Nistelrooij dan kunnen ze bij Man Utd een flink bedrag vangen en een mooie deal maken. Als k Man. Utd was liet een zak geld en Morientes komen uit Madrid.

Maargoed als dit lukt dan zal Real Ronaldo wel willen verkopen aan Chelski en krijgen we weer een zomer met een paar mega transfers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18742638
- Carew van Valancia (momenteel uitgeleend aan ROma) Naar Middlesbrough of Fulham
- Mutu van Chelski naar Milan
- Massimo Oddo van Lazio naar Juve
- Naast Roma wil ook Juve Morientes
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18743065
BBC meldt nu ook de interesse van Chelsea in Ronaldo en Beckham...
Tzou de weg vrij maken voor Van Nistelrooij
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 13:36:13 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18743533
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:00 schreef sqlsmurft het volgende:
Lieve Doc: Heb LFC wel gevolgd, tenminste via RTL5 en ik zal best een antipathie tegen de man hebben, maar ook dit seizoen had hij een paar overtredingen die donkerrood waren. Ik heb bij hem het gevoel dat hij een ongeleid projecttiel is die zomaar kan ontploffen wat hij al meermalen heeft bewezen. Een overtreding is het probleem niet, maar wel als je het doet met de intensie iemand te blesseren. Dat is wat ik hem verwijt en waarom ik hem liever bij de concurrent zie ballen dan in mijn eigen team.
Dat hij een ongeleid projectiel is, en dat-ie tot doel heeft anderen te blesseren zijn vooroordelen van je. Zeker dit seizoen heeft-ie het 'onbesuisde' deel van zijn spel aanzienlijk weten in te dammen*. Hij was dit seizoen zeker niet "een ongeleid projectiel" en de cijfers bewijzen het. Al overtredingen had die "donkerrood" werden dan zeker allemaal niet gezien door de scheidsrechters en de tuchtcomissies? In de eerste 29 wedstrijden (de meest recente stats heb ik niet) had-ie een totaal van 34 overtrdingen - en dus slechts 1 gele kaart-, wat ik een heel beschaafd aantal vind voor de positie waar hij speelt.

Hoe kan je van zo'n speler beweren dat-ie z'n team "de meest onschuldige overtredingen al kaartgevoelig blijken te zijn". Je moet zelf toegeven dat de cijfers aantonen dat dat dit seizoen complete onzin is. Ook heeft-ie dit seizoen geen enkele rode kaart gehaald waarmee hij zijn team benadeelde. Als je dat soort zaken beweert kan ik niets anders concluderen dat je dit seizoen niet opgelet hebt.

Het is duidelijk dat-ie steeds volwassener speelt (bedenk dat-ie ook pas 23 jaar is). Als je een dergelijke vooruitgang in zijn spel ditseizoen niet wil zien dan ben je blind door vooroordelen.

(Nu moet-ie nog zijn "crosses" aanzienlijk verbeteren)

* volgens mij had-ie aan het begin van dit seizoen nog eenmaal een twee-benige tackle (zijn enige echte domme overtreding), maar die heeft-ie volgens mij sinds-ie aanvoerder is (Oktober 2003) niet meer gemaakt

[ Bericht 5% gewijzigd door Doc op 28-04-2004 13:54:27 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18748488
Nou Doc volgens de geruchten heeft hij zijn ziel verkocht aan Man U:
quote:
Volgens het Engelse The Sun heeft Manchester United-manager Sir Alex Ferguson Arsenal-manager Arsene Wenger afgetroefd met het binnenhalen van Steven Gerrard. Fransman Wenger zou deze zomer John Terry (Chelsea) en Gerard (Liverpool) willen overnemen, maar middenvelder Gerard heeft al voor ManU gekozen.

's Werelds rijkste club zou bijna akkoord zijn met Liverpool en betaalt ruim 30 miljoen euro. Gerrard zelf heeft al een keuze gemaakt tussen Highbury en Old Trafford: hij kiest voor Manchester United. De 23-jarige international van het Engelse nationale elftal moet de opvolger van Roy Keane worden, die waarschijnlijk naar Celtic vertrekt.
bron: voetbalzone
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 28 april 2004 @ 17:02:14 #22
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18748702
Terry van Chelsea weg? Lijkt me sterk maargoed er gebeuren wel vreemdere dingen zoals Gerrard naar ManU dus....
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_18749318
v Nistelrooij is in gesprek met Real. Dan hebben ze Ronaldo, Raul en hem in de spits. Het lijkt me niet dat hij naar Real gaat als niet een van die twee vertrekt.
  woensdag 28 april 2004 @ 17:24:48 #24
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18749343
stefan janssen ole ole!
OJAAJOH?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 17:26:31 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18749390
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef Peregrijn het volgende:
Nou Doc volgens de geruchten heeft hij zijn ziel verkocht aan Man U:
[..]

bron: voetbalzone
voetbalzone heeft volgens mij alleen het stukje uit Dat Vod overgepend ...
quote:
Reds boss Gérard Houllier today labelled Steven Gerrard "irreplaceable" after reports in the press had linked the Liverpool captain with an unlikely move to rivals Manchester United in the summer.

Gerrard, whose performances in midfield this season have won the acclaim of both fans and pundits alike came third in this seasons PFA Players' Player of the Year award.

And with the European Championships less than two months away and the chance for Gerrard to impress on the International stage, Houllier has been quick to dismiss any talk of a possible move away from the club.

Houllier said: "You would have to cut off both my arms before I let go of Steven Gerrard because I would have them both wrapped around him.
O ja ik herhaal voor de zekerheid ook nog even voordat men het gemist zou hebben:

"Gerrard, whose performances in midfield this season have won the acclaim of both fans and pundits alike came third in this seasons PFA Players' Player of the Year award."
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18750856
Houllier zegt dat gewoon om de prijs op te drijven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 19:07:09 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18751789
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
v Nistelrooij is in gesprek met Real. Dan hebben ze Ronaldo, Raul en hem in de spits. Het lijkt me niet dat hij naar Real gaat als niet een van die twee vertrekt.
en daarom gaan de geruchten over Ronaldo naar chelski
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 28 april 2004 @ 19:09:14 #28
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18751827
Wat schiet je ermee op om die 2 spelers te ruilen? .
  woensdag 28 april 2004 @ 19:09:40 #29
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_18751837
Hoe zit het nu met Van Nistelrooy??
Toen hij vorige week in Nederland was verklaarde hij gewoon bij Man United te blijven.
Reakl zegt al persoonlijk rond te zijn met Van the Man
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 28 april 2004 @ 19:10:27 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_18751853
Ik heb denk ik een leuk nieuwtje voor jullie voetbalfans.

Robin van Persie gaat naar Arsenal.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 28 april 2004 @ 19:13:53 #31
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18751925
Nee man, hij gaat naar PSV. .
pi_18752154
De Italiaanse roddelkrant Tuttosport en het Italiaanse Sport.it melden vandaag dat Ruud Gullit dinsdag Juventus met een onverwacht bezoek verraste. Volgens de Italiaanse media zou hij daar zijn geweest voor de Kroaat Tudor. De centrale verdediger mag vertrekken bij Juventus en werd het afgelopen jaar meerdere malen in verband gebracht met Ajax. Juventus zou echter maar liefst 8 miljoen euro vragen voor de verdediger.

Nadat in Zuid-Europa duidelijk werd dat Feyenoord actief op zoek is naar een centrale verdediger worden de laatste dagen bijna dagelijks verdedigers in verband gebracht met Feyenoord. Na Abdoulaye Meite van Olympique Marseille, Dehu van Paris Saint Germain en Cribari van Empoli is het nu dus de beurt aan Tudor. De Noor Øyvind Svenning wordt het in ieder geval niet. Naar verluidt onder toeziend oog van Feyenoord scouts raakte hij afgelopen weekend zwaar geblesseerd.
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice
pi_18752220
Ik heb het bericht over tudor ook al gelezen. Ik denk niet dat hij trek heeft in fnoord. Op de bank bij Juve is altijd nog 10x beter dan basisspeler bij fnoord
  woensdag 28 april 2004 @ 19:27:17 #34
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18752236
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Racing Genk wil Junichi Inamoto transfervrij aantrekken aan het eind van het seizoen voor de nr. 10 positie volgens de Belgische teletekst.
Na het succesverhaal met Suzuki een nieuwe Jap voor Genk.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18752515
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Racing Genk wil Junichi Inamoto transfervrij aantrekken aan het eind van het seizoen voor de nr. 10 positie volgens de Belgische teletekst.

Misschien wat voor Ajax als VDV weg gaat? Of voor PSV?
Waarom niet? Da's beter dan Genk, me dunkt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 19:38:40 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18752539
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Wat schiet je ermee op om die 2 spelers te ruilen? .
Ronaldo is niet altijd even populair in madrid en hij heeft t ook niet altijd evenveel naar zn zin. daarbij zou de shirtverkoop weer eennieuwe impuls krijgen.... en wie weet vangen ze meer geld voor ronalde omdat ie naar chelski gaat en kost nistelrooij minder
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18757827
Cambiasso --> Inter
Crespo --> AC Milan
Inzaghi/Tomasson --> Chelsea
v/d Vaart --> Juventus
Van Nistelrooij --> Real
De Vlieger --> Werder Bremen
Bodor --> FC Utrecht
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 28 april 2004 @ 23:14:26 #38
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_18759236
David Rohzenal van Brugge naar Ajax? Eventueel in ruil voor Van Damme.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_18764225
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:14 schreef Devano het volgende:
David Rohzenal van Brugge naar Ajax? Eventueel in ruil voor Van Damme.
Die geruchten gingen een paar maanden geleden ook al, maar ik hoop dat het niet zal gebeuren. Zo goed is is Rozenahl ook weer niet. Hij heeft zeker in de eerste competitiehelft nog wel behoorlijk wat steken laten vallen.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 29 april 2004 @ 09:28:38 #40
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18764389
Rozenahl zou ook in verband zijn gebracht met Feyenoord en PSV, een tijdje geleden.
The Most Incredible, Baby
pi_18765316
Baseggio en Kompany misschien naar Inter?
quote:
Spordirecteur Inter Milan was in Brussel voor Baseggio en Kompany

Er heerst momenteel grote verwarring omtrent gesprekken die Anderlecht al dan niet voert over Vincent Kompany. Anderlecht zou gisteren gepraat hebben met Inter Milan volgens de Engelse pers.

Assistent-manager De Pot verklaarde eerst dat Anderlecht met Chelsea onderhandelde. Manager Van Holsbeeck ontkende dit en even later ontkende ook De Pot plots dat Anderlecht met Chelsea heeft gepraat over Kompany. Verwarring alom.

De Engelse pers meldt nu dat Inter Milan wel eens onder de neus van Manchester United en Chelsea met Kompany zou kunnen gaan lopen, al zal dat niet voor volgend seizoen zijn. Gisteren was de spordirecteur van Inter Milan, Marco Branca, in Brussel om met De Pot te praten over Baseggio en Kompany.

De Pot:"Ik ben een goede vriend van Facchetti en ik ken Marco Branca van toen we naar Milan gingen om te praten over Inter-spelers Brechet, Pasquale en Eliakwu."
bron: belgiumsoccer.be

En Emile Mpenza wordt weer in verband gebracht met Glasgow Rangers. Ik meen dat hij een gelimiteerde afkoopsom heeft van 2,5 miljoen euro. Voor dat bedrag kon Werder Bremen hem in ieder geval overnemen, maar die kozen voor Klose.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18765364
Bordon naar Schalke.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 29 april 2004 @ 10:28:47 #43
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18765409
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:14 schreef Devano het volgende:
David Rohzenal van Brugge naar Ajax? Eventueel in ruil voor Van Damme.
liever niet zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_18765499
Zwaanswijk naar Wolfsburg?
quote:
Wolfsburg's new coach Erik Gerets is reportedly hoping to make FC Utrecht defender Patrick Zwaanswijk his first summer signing.
The tall defender has refused to sign a new deal with the Eredivisie outfit and will become a free agent at the end of the season.

Former PSV Eindhoven boss Gerets (pictured), who replaced Jurgen Rober last month, is expected to rebuild the Wolves' vulnerable rearguard and a reliable centre back is a priority.

German Under-21 youngster Maik Franz has been impressive this term but needs support in a team which, despite lying 10th in the Bundesliga, has the second worst defensive record in the top-flight.
bron: planetfootball
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18765530
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:26 schreef zjroentje het volgende:
Bordon naar Schalke.
Dat was toch al lang rond? Ik dacht dat die enige maanden geleden al vast gelegd was.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18765803
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:34 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dat was toch al lang rond? Ik dacht dat die enige maanden geleden al vast gelegd was.
Dan heb ik iets gemist. Las het gerucht op een Duitse site.

Lokvenc naar Bochum schijnt zo goed als rond te zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18766541
Bordon en Schalke zijn rond, Schalke en Stuttgart niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18767143
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:14 schreef methodmich het volgende:
Bordon en Schalke zijn rond, Schalke en Stuttgart niet.
Ah, dat verduidelijkt de boel
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 29 april 2004 @ 11:58:36 #49
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_18767684
quote:
Feyenoord aast op jonge Egyptische doelman

29/4/2004 11:48

Feyenoord is druk bezig Sherif Ikrami bij Al Ahly los te weken. 'We hebben een officieel bod van 950.000 dollar op hem ontvangen van Feyenoord en we zijn nu bezig de deal af te ronden', vertelde Al Ahly's marketing manager Adly El Kaiey aan de BBC.
De twintigjarige en 1,93 meter lange keeper wordt in Egypte beschouwd als groot talent. 'Van Ikrami wordt verwacht dat hij snel de nummer één in Egypte wordt. Zijn overgang naar Nederland zal zijn niveau en ervaring zeker ten goede komen', voorspelde El Kaiey.
Bron: Vi
pi_18768317
Jose Mourinho wordt de nieuwe coach van het Engelse Chelsea, aldus de Portugese oefenmeester vandaag in de Engelse tabloid The Sun. De 41-jarige is momenteel actief bij FC Porto, waar hij successen behaalde door de UEFA Cup te winnen en tot de halve finale Champions League te komen.

Mourinho wordt de opvolger van Claudio Ranieri, die al een tijdje onder druk staat bij de Londense miljoenenploeg. Op Stamford Bridge gaat hij bijna acht miljoen euro per jaar verdienen. Hij gaat niet alleen naar Engeland, want assistent Baltemar Brito en keeperstrainer Silvino Louro gaan mee naar de Premier League.

Porto-voorzitter Pinto da Costa wilde de overgang tegenhouden, maar dat kan hij niet. Als compensatie krijgt hij echter wel drie miljoen euro. Problemen met de Engelse taal zullen er niet komen, want Mourinho staat bekend als een persoon die vloeiend Engels praat en dus goed zijn taken bij Chelsea kan gaan verrichten.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 29 april 2004 @ 12:28:35 #51
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18768384
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:58 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Bron: Vi
Egyptische doelman.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18771173
Wat de fuck loop VI op vrijdag (de wekelijkse online VI) te bazelen over Hoogendorp naar Feyenoord??
quote:
Rick Hoogendorp naar Feyenoord.
De spits van RKC Waalwijk heeft al overeenstemming bereikt met de stadionclub, maar de Rotterdammers moeten nog tot een akkoord zien te komen met de Brabanders, waar Hoogendorp tot medio 2007 onder contract staat.
Dit kan toch niet serieus zijn...
  donderdag 29 april 2004 @ 14:33:37 #53
93364 Guti
running in circles
pi_18771299
Kompany heeft overigens contact gehad met Chelsea..dus dat zal het wel worden...
Coming up tails
pi_18771322
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:28 schreef belanov het volgende:
Wat de fuck loop VI op vrijdag (de wekelijkse online VI) te bazelen over Hoogendorp naar Feyenoord??
[..]

Dit kan toch niet serieus zijn...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18771371
PSV bekijkt Magne Hoseth.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:07:57 #57
93364 Guti
running in circles
pi_18772076
Ronaldinho naar chelsea??

'Het zal niet makkelijk zijn hem te behouden omdat er er zeer substantiële aanbiedingen zullen komen', vertelde voorzitter Joan Laporta in een interview op Catalunya Radio. 'Al hebben we de wil er alles aan te doen dat Ronaldinho blijft.'

bron: www.vi.nl
Coming up tails
pi_18772436
Wouter van den Herik en Klaas Jan Huntelaar naar Fiorentina...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 april 2004 @ 15:40:47 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18772738
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:24 schreef BobRooney het volgende:
Wouter van den Herik en Klaas Jan Huntelaar naar Fiorentina...
klaas jan verhuurt dan neem k aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18772761
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klaas jan verhuurt dan neem k aan
bron is elfvoetbal.nl en ik kon er niet uit opmaken dat het om verhuren ging,
stond wel in dan Huntelaar erg ontevreden is over nieuwe contract van PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 april 2004 @ 15:43:49 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18772789
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:42 schreef BobRooney het volgende:

[..]

bron is elfvoetbal.nl en ik kon er niet uit opmaken dat het om verhuren ging,
stond wel in dan Huntelaar erg ontevreden is over nieuwe contract van PSV.
daarom ze willen m graag behouden om m nog 1 jaartje te verhuren (oorspronkelijke plan was aan een eredivisieclub) om m hoger ervaring op te laten doen en m door te laten groeien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18772996
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarom ze willen m graag behouden om m nog 1 jaartje te verhuren (oorspronkelijke plan was aan een eredivisieclub) om m hoger ervaring op te laten doen en m door te laten groeien
tja, moeten ze hem wel een beter contract aanbieden, Huntelaar sprak over een veredeld jeugdcontract ,waar geen waardering van uitging...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 april 2004 @ 15:59:48 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18773203
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef BobRooney het volgende:

[..]

tja, moeten ze hem wel een beter contract aanbieden, Huntelaar sprak over een veredeld jeugdcontract ,waar geen waardering van uitging...
dan had ie niet moeten bijtekeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18773269
Willem II wil Reuser en Stekelenburg (die willen ze huren)

Touzani kan naar SC Heerenveen

Sprockel kan naar Barnsley

Auxerre, Charlton en Rennes willen N'Kufo

Gijs Cales naar Den Bosch

Haarlem en Telstar willen ten Heuvel
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18775038
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Willem II wil Reuser en Stekelenburg (die willen ze huren)

Touzani kan naar SC Heerenveen

Sprockel kan naar Barnsley

Auxerre, Charlton en Rennes willen N'Kufo

Gijs Cales naar Den Bosch

Haarlem en Telstar willen ten Heuvel
Cales is rond. Zet Van Boxel er maar bij voor FC Den Bosch.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18775067
Zo, Gijs naar FCDB. Zullen ze blij mee zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18780356
Ik ken em eigenlijk niet goed. Fred was er blij mee.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18781198
Auxerre wilt elke zwarte kerel die kan scoren of niet?

Cruz trouwens weer in verband met Feyenoord. Het is toch niet te geloven hea
pi_18781861
Portsmouth is in gesprek met Taribo West
That's all folks!
pi_18781934
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:13 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nee man, hij gaat naar PSV. .
Dat waren in eerste instantie wel de geruchten ja,

maar hij heeft getekend voor 4 jaar bij Arsenal!
pi_18781946
En nog maar een waar niemand wakker van ligt. Liverpool wil Joey Barton van Manchester City graag overnemen deze zomer.
That's all folks!
  donderdag 29 april 2004 @ 22:42:09 #72
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18781951
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:41 schreef SuperwomanXXX het volgende:

[..]

Dat waren in eerste instantie wel de geruchten ja,

maar hij heeft getekend voor 4 jaar bij Arsenal!
Echt? .
pi_18781983
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Echt? .
Heb je dat gister niet meegekregen?
That's all folks!
  donderdag 29 april 2004 @ 22:43:37 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18781989
quote:
Op donderdag 29 april 2004 21:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ken em eigenlijk niet goed. Fred was er blij mee.
Fred is met elke aanwinst blij

Had graag Carrilho erbij gezien maar dat kutwijf van hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 april 2004 @ 22:50:55 #75
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18782171
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Heb je dat gister niet meegekregen?
Ik was sarcastisch. .
pi_18782215
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:50 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik was sarcastisch. .
OMG...dat je dat uit moet leggen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_18782220
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:50 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch. .
ow
  donderdag 29 april 2004 @ 23:54:00 #78
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18783610
quote:
29-04-2004: Terugkeer Cruz in De Kuip?
[Bron: voetbal.nl]

Julio Ricardo Cruz maakt wellicht een verrassende rentree in De Kuip. In de wandelgangen zoemt rond dat Feyenoord de Argentijnse spits van Internazionale heeft gepolst voor een eventuele terugkeer naar Rotterdam. Cruz speelde tussen 1997 en 2000 86 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 45 keer scoorde.

Feyenoord wordt deze dagen in verband gebracht met meer nieuwe spelers. Zo meldde VI al dat de club een akkoord heeft met Rick Hoogendorp van RKC Waalwijk. De Brabanders ontkenden bij monde van directeur Marcel Brands echter dat er sprake is van een overgang van de spits naar De Kuip.
.
pi_18784280
afdankertjes kopen het "nieuwe" beleid van fnoord
pi_18784385
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:50 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch. .
Noem je dat sarcastisch, t'is eerder cynisch.
That's all folks!
pi_18784931
Slim beleid van Feyenoord. Dus de opstelling volgend ajar wordt:

Babos
Van den Berg - Paauwe - Pardo
Schreuder
Kuijt - Buffel - Hoogendorp - Cruz - Smolarek - Lurling
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18785165
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Slim beleid van Feyenoord. Dus de opstelling volgend ajar wordt:

Babos
Van den Berg - Paauwe - Pardo
Schreuder
Kuijt - Buffel - Hoogendorp - Cruz - Smolarek - Lurling
ha ha ha.
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:17:22 #83
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18785282
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Slim beleid van Feyenoord. Dus de opstelling volgend ajar wordt:

Babos
Van den Berg - Paauwe - Pardo
Schreuder
Kuijt - Buffel - Hoogendorp - Cruz - Smolarek - Lurling
Laat PSV eerst maar is 11 spelers vinden die nog voor hun willen spelen.
pi_18792182
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Slim beleid van Feyenoord. Dus de opstelling volgend ajar wordt:

Babos
Van den Berg - Paauwe - Pardo
Schreuder
Kuijt - Buffel - Hoogendorp - Cruz - Smolarek - Lurling
Zou wel revolutionair zijn van Gullit, 6 spitsen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18792261
- NAC wil weer Collen huren van Feyenoord

- Agali ontslagen bij Schalke, Hansa Rostock wil hem als opvolger van Max.

- Moses Sichone van Köln naar Metz

- Mendieta wil definitief naar Boro.

- Andy Griffin transfervrij van Newcastle naar Portsmouth

- Ruud voor 28 miljoen pond naar Barįa of Real

- Lokvenc gratis naar Hertha, Borussia MGB of Bochum

- Anders Svensson naar Sociedad of Sampdoria

- Keown kan kiezen uit Portsmouth, West Ham, Blackburn, Charlton en Newcastle

- Danny Mills naar Norwich

- Ljungberg naar Juventus, als ruil + geld voor Trezeguet

- Hamann naar Spurs

- Alan Smith voor 7 miljoen pond naar Birmingham
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18792289
De 17 jarige Jeremy Menez van Sochaux heeft naar verluid een aanbod van Manchester United afgeslagen.
That's all folks!
pi_18792305
Fulham wil Kezman overnemen van PSV
That's all folks!
pi_18793150
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 14:50 schreef methodmich het volgende:

- Lokvenc gratis naar Hertha, Borussia MGB of Bochum
Hij heeft een contract getekend bij Bochum volgens RTL text
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18793306
Vandaag?

Neururer ontkende alles nog.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18795528
Kijk maar eens op pagina 210 van RTL Plus. Samen met Marcel Maltritz van HSV. Allebei transfervrij.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18795603
Sevilla lijkt zijn pijlen gericht te hebben op de aanvallende middenvelder Mark Gonzalez uit Chili. Na het vertrek van Reyes en het mislopen van Van Persie wil de club nu Gonzalez. Volgende week reist de Chileen naar Spanje, zo bevestigde hijzelf voor onderhandelingen. De zeer talentvolle Gonzalez wordt al geruime tijd nauwlettend gevolgd door Ajax. Hij zou een van de opties zijn als enkele spelers vertrekken.

Hamann naar spurs?? alsjeblieft niet zeg.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18797244
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 01:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Laat PSV eerst maar is 11 spelers vinden die nog voor hun willen spelen.
Liever met 8 man dan met Hogendorp cs.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18806614
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef Peregrijn het volgende:
Kijk maar eens op pagina 210 van RTL Plus. Samen met Marcel Maltritz van HSV. Allebei transfervrij.
Dan mag ie naar de bevestigde geruchten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18807067
toch nog interesse voor zwaanswijk:

De Duitse club VFL Wolfsburg heeft interesse in de centrale verdediger van FC Utrecht-verdediger Patrick Zwaanswijk, aldus Duitse media. De club onder leiding van Eric Gerets wil de verdediger graag aan zijn selectie toevoegen.

De 29-jarige Zwaanswijk heeft in het verleden verscheidene malen aangegeven graag naar Engeland te willen verkassen. Mogelijk kan Gerets de speler, die aan het einde van het seizoen transfervrij is, op andere gedachten brengen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18807280
Arsenal is geinteresseerd in Owen en hij wil zelf ook wel graag CL spelen stond in het AD
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_18807316
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 11:37 schreef Thetallguy het volgende:
Arsenal is geinteresseerd in Owen en hij wil zelf ook wel graag CL spelen stond in het AD
dan kan die dus gewoon bij liverpool blijven.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18807348
Wayne Rooney blijft bij Everton. Het 18-jarige 'wonderkind' van het Engelse voetbal zal volgens clubmanager David Moyes binnenkort zijn handtekening onder een vijfjarig contract zetten bij de tweede club in het Engelse Liverpool. "De verwachting is dat hij in de zomer zal gaan bijtekenen."

Rooney werd vorig jaar februari de jongste speler ooit die in het Engelse nationale elftal scoorde, namelijk 17 jaar en 317 dagen. Niet voor niets staat de Engelsman in de belangstelling van clubs als Internazionale, Arsenal, Chelsea en Real Madrid.

Everton wilde het talent echter behouden voor de toekomst. "We willen de toekomst om Wayne heenbouwen en hem niet laten ontwikkelen om hem vervolgens aan een andere club af te staan", luidde het commentaar van trainer Moyes.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18807464
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 11:19 schreef superjoden het volgende:
toch nog interesse voor zwaanswijk:
Die was donderdag al gepost
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18807524
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 11:50 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Die was donderdag al gepost
had het niet zien staan.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18827775
Atlético Madrid heeft en officieel bod van Manchester United afgewezen op hun 20-jarige steraanvaller Fernando José Torres. United zou naar verluidt bereid zijn geweest om een transfersom van 35 miljoen euro over te maken naar de Madrilenen, echter de Spanjaarden vinden dit onvoldoende.

De 'whiz-kid', zoals Torres ook wel genoemt word, is volgens Atlético Madrid niet te koop. De aanvaller heeft tot op heden zestien treffers op zijn naam gebracht dit seizoen in de competitie, hiervoor had hij 31 optredens nodig.

of dit waar is?? zou het een beetje dom vinden united... ze kunnen beter goede verdedigers halen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18827973
FC Utrecht heeft zich officieel gemeld bij Vitesse voor Tim Cornelisse. De Utrechters zijn op zoek versterking van de defensie omdat Karim Touzani en waarschijnlijk ook Patrick Zwaanswijk de club gaan verlaten.
Cornelisse kan zowel als rechtsback als in het centrum van de defensie uit de voeten. De 26-jarige Alkmaarder staat nog tot de zomer van 2005 onder contract bij Vitesse, waar de huidige aanvoerder bezig aan zijn vierde seizoen.

Vitesse kampt met flinke financiële problemen en heeft al eerder te kennen gegeven dat de verkoop van elke speler in principe bespreekbaar is.

Dat laatste geldt ook voor Purrel Fränkel, die volgens Omroep Gelderland in de belangstelling zou staan van Alemannia Aachen. De 27-jarige linksback staat nog tot medio 2005 onder contract bij Vitesse.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 2 mei 2004 @ 23:52:52 #102
53103 jpzegthallo
Hallo dus.
pi_18844803
quote:
Op zondag 2 mei 2004 09:30 schreef superjoden het volgende:
Atlético Madrid heeft en officieel bod van Manchester United afgewezen op hun 20-jarige steraanvaller Fernando José Torres. United zou naar verluidt bereid zijn geweest om een transfersom van 35 miljoen euro over te maken naar de Madrilenen, echter de Spanjaarden vinden dit onvoldoende.

De 'whiz-kid', zoals Torres ook wel genoemt word, is volgens Atlético Madrid niet te koop. De aanvaller heeft tot op heden zestien treffers op zijn naam gebracht dit seizoen in de competitie, hiervoor had hij 31 optredens nodig.

of dit waar is?? zou het een beetje dom vinden united... ze kunnen beter goede verdedigers halen.
van Nistelrooy en Barcelona,
Giggs en Italie
Forlan en vuilnisbelt,

Wie houden ze nog over? Ze MOETEN wel een nieuwe spits op deze manier.

Saha ed. natuurlijk. Maar ik vind die Saha toch zo'n
pi_18850492
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 14:50 schreef methodmich het volgende:
- Danny Mills naar Norwich
Middlesboro had een tijdje terug al aangegeven hem wel te willen overnemen als Leeds niet een te hoge transfersom wilde. Ik las vandaag dat Mills mogelijk op free transfer wordt losgelaten bij Leeds. Dat geeft mogelijkheden zou ik zeggen.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 mei 2004 @ 11:16:25 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18852123
Liverpool weer in de markt voor Kezman
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18852645
quote:
Volgens De Telegraaf klopt het gerucht dat afgelopen week de ronde ging over een overgang van Rick Hoogendorp naar Feyenoord. De Rotterdammers en Hoogendorps club, RKC, onkrachtte dat meteen, maar volgens de krant zou Feyenoord Alfred Schreuder en Steve Olfers voor de spits willen ruilen.

Olfers speelt momenteel op huurbasis in Waalwijk, maar staat nog altijd onder contract in Rotterdam. Toekomstig manager Ruud Gullit heeft echter aangegeven dat hij geen toekomst ziet in de middenvelder. Schreuder maakte dit seizoen zijn hoge verwachtigen niet waar en lijkt ook weg te mogen.


[ Bericht 0% gewijzigd door Peregrijn op 03-05-2004 11:51:22 ]
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18852816
Ben je hier blij mee Doc?
quote:
Liverpool in for Chelsea Bosman Melchiot
tribalfootball.com - May 3, 2004

Liverpool are chasing Chelsea fullback Mario Melchiot.
The Holland international's current deal expires at the end of the season and Chelsea are yet to secure him to a new contract.

Melchiot has also been linked with Newcastle, but the People says Reds boss Gerard Houllier is determined to sign the ex-Ajax defender on a Bosman in the summer.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18852854
Ik hoop toch echt dat die optie rechtsgeldig. Ajax mist anders behoorlijk wat geld.
quote:
Arsenal happy to wait for Ajax fullback Trabelsi
tribalfootball.com - May 3, 2004

Arsenal are waiting on Hatem Trabelsi to win a release from his Ajax contract.
The Tunisia international is taking Ajax to court over a clause in his deal which allows his club to extend his current contract another two years.

The News of the World says Arsenal are favourites to land Trabelsi, but will not move for the defender unless he becomes available on a Bosman.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 mei 2004 @ 12:26:23 #108
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_18853658
Uit de wandelgangen :

Theo Janssen van Vites naar FC Utrecht
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18854389
quote:
Op maandag 3 mei 2004 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Uit de wandelgangen :

Theo Janssen van Vites naar FC Utrecht
Hebben ze een nieuwe snackbarhouder voor het stadion nodig?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 mei 2004 @ 13:15:52 #110
83628 BZ
aka Baza
pi_18854745
Bayern München schijnt zeer geintresseerd te zijn in Van der Vaart. Er was zelfs een delegatie van de Duitser om hem te bekijken tijdens NL-Griekenland.
  maandag 3 mei 2004 @ 13:23:04 #111
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18854897
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef BZ het volgende:
Bayern München schijnt zeer geintresseerd te zijn in Van der Vaart. Er was zelfs een delegatie van de Duitser om hem te bekijken tijdens NL-Griekenland.
Je bedoelt Sneijder.
The Most Incredible, Baby
  maandag 3 mei 2004 @ 13:24:28 #112
83628 BZ
aka Baza
pi_18854921
Ook die staat inderdaad in de belangstelling van München
pi_18856733
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:24 schreef BZ het volgende:
Ook die staat inderdaad in de belangstelling van München
BZ heeft gelijk Redguy
quote:
Bayern München heeft volgens het Duitse Der Kicker niet alleen belangstelling in Ajacied Wesley Sneijder, maar ook in Rafael van der Vaart. Tijdens de oefeninterland van Nederland tegen Griekenland (4-0 winst) bekeek Bayern München-coach Ottmar Hitzfeld de aanvoerder van de Amsterdammers.

Natuurlijk bekeek Hitzfeld, die in de zomer van 2005 Bayern zal gaan verlaten, de verrichtingen van zijn aanvaller Roy Makaay, maar zijn belangrijkste doel moet Van der Vaart zijn geweest. DeDuitse topclub wil zich versterken met een creatieve aanvallende middenvelder en Van der Vaart staat bovenaan het lijstje.

Afgelopen zomer was Makaay de grote aankoop. De Nederlandse aanvaller werd voor een recordbedrag overgenomen van het Spaanse Deportivo La Coruņa. Overigens volgt Bayern niet alleen Van der Vaart. Mocht Europa's grootste talent afhaken, dan probeert met FC Porto-speler Deco te halen.

Of Van der Vaart echter interesse in een overgang naar de Bundesliga heeft, is nog maar de vraag. De middenvelder heeft aangegeven het liefst bij Ajax te blijven, en daarna naar Engeland of Spanje te verhuizen. De Primera Divisiķn, waar jeugdliefde FC Barcelona hem volgt, lijkt de meest logische competitie.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 mei 2004 @ 14:46:31 #114
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18856807
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:42 schreef Peregrijn het volgende:

Bayern München heeft volgens het Duitse Der Kicker niet alleen belangstelling in Ajacied Wesley Sneijder, maar ook in Rafael van der Vaart. Tijdens de oefeninterland van Nederland tegen Griekenland (4-0 winst) bekeek Bayern München-coach Ottmar Hitzfeld de aanvoerder van de Amsterdammers.

......Europa's grootste talent afhaken,.......
BZ heeft gelijk Redguy
[..]
Hoezo pretentieus, ik wil niet ontkennen dat het een groot talent is, maar Europa's grootste?

Dan stonden de clubs nu al wel met Eurobiljetten voor hem te zwaaien, hoor.
pi_18856899
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hoezo pretentieus, ik wil niet ontkennen dat het een groot talent is, maar Europa's grootste?

Dan stonden de clubs nu al wel met Eurobiljetten voor hem te zwaaien, hoor.
Liever niet, hoe minder populair hoe beter, want voor een (te) laag bedrag gaat hij zowiezo niet weg.

O ja, hij wil toch niet naar Duitsland.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 3 mei 2004 @ 14:55:06 #116
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18856973
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Liever niet, hoe minder populair hoe beter, want voor een (te) laag bedrag gaat hij zowiezo niet weg.

O ja, hij wil toch niet naar Duitsland.
Naar Duitsland zie ik hem inderdaad ook niet gaan, maar ik denk wel dat ie na de zomer niet meer in NL voetbalt.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:08:08 #117
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18857225
vi.nl:

'Bayern denkt aan Deco en Van der Vaart'

3/5/2004 14:51

Bayern München is op zoek een creatieve middenvelder en heeft voor die positie Deco en Rafael van der Vaart op het oog, zo meldt de Duitse sportblad der Kicker. Manager Uli Hoeness zat bij Nederland-Griekenland op de tribune om de nummer 10 van Ajax te bekijken.
'We zijn bezig verscheidene opties te bekijken', bekende Hoeness aan Kicker. Toch wilde hij niet concreet worden over de vermeende interesse in Van der Vaart. 'We zullen nog veel spelers gaan observeren', aldus Hoeness.

Dat Deco zeker een kandidaat is, bevestigde Hoeness wel. Toch lijkt de komst van de inmiddels Portugese spelmaker van FC Porto niet eenvoudig. Bayern lijkt vooralsnog niet bereid de knip ver open te trekken om de voormalige Braziliaan naar Beieren te halen.

dus ook Deco !
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  maandag 3 mei 2004 @ 15:57:06 #118
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18858138
Deco zal heus niet naar Bayern gaan, denk ik. Als hij Porto verlaat is het voor de Serie A of Primera Divisiķn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 mei 2004 @ 15:58:26 #119
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18858159
Dubbel
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 mei 2004 @ 15:58:28 #120
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18858160
PSV wil Baros met Kezman swappen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 mei 2004 @ 16:03:32 #121
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18858244
Leuke deal voor PSV
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 mei 2004 @ 16:16:22 #122
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18858522
Beckham naar Arsenal
Queiroz trainer bij Spurs
Eleftheropoulos naar Lazio
Jody Morris naar Millwall
Rivaldo naar Rangers
Calimero naar PSV
Heskey naar Birmingham
Carrick naar Everton of Newcastle
Izzet naar Portsmouth
Giuly naar Arsenal
Keown naar Norwich
Mexčs naar AS Roma
Morientes naar Chelsea
Alan Smith naar Inter
Faye naar Newcastle
Viduka naar Valencia

Allemaal van footballtransfers, uit de speculation-sectie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 mei 2004 @ 16:50:34 #123
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_18859279
quote:
Calimero naar PSV
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 mei 2004 @ 16:58:07 #124
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18859465
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Pas op hč, da's een goalgetter eerste klas.
pi_18859842
quote:
Calimero naar PSV
Het werkt wel een beetje een minderwaardigheidscomplex van PSV in de hand

"Want zij zijn groot en ik ben klein"
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 mei 2004 @ 21:45:34 #126
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_18866761
quote:
Pas op hč, da's een goalgetter eerste klas.
Laat 'm alsjeblieft naar PSV gaan...!!!

(Denkt aan originele spreekkoren en spandoeken )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 mei 2004 @ 21:49:10 #127
89005 jonny
protegé moi
pi_18866865
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat 'm alsjeblieft naar PSV gaan...!!!

(Denkt aan originele spreekkoren en spandoeken )
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/334.php

Kostelijk
obsessions in my head don't connect with my intellect
pi_18867113
Louis van Gaal heeft in Godenzonen (AT5) aangegeven dat Ajax Gronkjear en Overmars wil voor de positie rechtsbuiten.

Vraag me af of dit niet gewoon een manier is om de aandacht van anderen af te houden... (ANDY)
  maandag 3 mei 2004 @ 22:25:46 #129
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18867898
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:49 schreef jonny het volgende:

[..]

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/334.php

Kostelijk
Zelfspot is goed!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 08:58:45 #130
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_18873938
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Pas op hč, da's een goalgetter eerste klas.
Hij is zelfs al gespot in een shirt van PSV


Bron: PSV-forum
  dinsdag 4 mei 2004 @ 09:17:32 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18874119
Beckham terug naar huis, maar niet zolang Ferguson er zit.
Trezeguet naar Chelsea.
Wie kent hem niet, Peter Hoekstra stopt na dit seizoen met voetballen (Stoke City)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:07:55 #132
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18874919
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:17 schreef popolon het volgende:
Wie kent hem niet, Peter Hoekstra stopt na dit seizoen met voetballen (Stoke City)
Zo oud is hij toch ook niet?
Matige carriere gehad die gozer, er werd veel van hem verwacht toen hij jong was.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:26:39 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18876504
Hoekstra schijnt (alweer) een blessure aan z'n enkel te hebben, vandaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_18876589
Bolton, het opvanghuis voor voetballers die over hun top zijn, hoopt Mattias Almeyda van Inter deze zomer aan te trekken.
That's all folks!
pi_18877476
- Taribo West van Partizan Belgrado (ja daar ja) naar Portsmouth
- Walter Samuel van Roma naar Chelski (Schijnt nu er toch echt van te gaan komen)
- Vitali Kutuzov van Ancona naar Arsenal (eigendom van Milan)
- Anders Svensson van Southampton naar Sampdoria
- Adrian Mutu van Chelski naar Juve, alwaar hij dan volgens de geruchten herenigd zou moeten worden met trainer Cesare Prandelli (die dan dus de plek van Lippi zou innemen)
- Ederson Honorato Campos van Porto Alegre naar Inter
- Jonathan Zebina Carlo Zotti (2e keeper) van Roma naar Milan (beiden einde contract)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:21:50 #136
83628 BZ
aka Baza
pi_18877882
Alan Smith naar Liverpool volgens de BBC

Niet echt gunstig voor Kezman
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:36:16 #137
39793 Moody
el moody
pi_18878089
quote:
Twente wil Jason Culina

Volgens de Telegraaf heeft FC Twente Jason Culina (24) een contractvoorstel gedaan en wil het vandaag weten of de Australiër hierop ingaat. Culina speelt momenteel in Jong Ajax en speelde eerder op huurbasis voor Ajax's Belgische satellietclub GBA en de Graafschap. Dit seizoen kwam hij drie keer in actie in de hoofdmacht van Koeman. Culina kan worden ingezet als nummer 10, maar ook als diepste spits. Ook FC Groningen heeft interesse voor de transfervrije "Aussie".


goede zaak voor Twente als ze deze speler contracteren....
als Ramzi gaat, zal een basisplek er voor hem zeker inzitten....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_18879445
Tim Cornelisse is vanmorgen bij het Abe Lenstra Stadion gesignaleerd.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:26:00 #139
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18880690
De dagelijkse portie van footballtransfers:

Ronaldinho naar Chelsea of Real Madrid
Walter Samuel voor 15 miljoen pond naar Chelsea (zowel zijn zaakwaarnemer als adviseur bevestigen)
Nacho Novo van Dundee naar Rangers of Celtic
Kezman naar Liverpool

Uit de onbevestigde speculatielijst:

Trezeguet voor 15 miljoen pond naar Chelsea
Alan Smith naar Liverpool
Heskey naar Birmingham
Mutu naar Juve

Dan melden enkele Portugese bronnen dat "onze" Ron van Es van Rio Ave mogelijk hogerop in Portugal kan. Dan moet je denken aan Sporting of Benfica.

Mantorras van Benfica kan naar enkele Engelse clubs. Goede spits is dat, wellicht iets voor PSV ook.

Deco sluit zelf Bayern uit, maar zijn agenten nog niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18882868
Kluivert naar PSV. Een gerucht of toch...
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_18882897
[quote]
Deco sluit zelf Bayern uit, maar zijn agenten nog niet.
[/quote
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18883168
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef chelloboy het volgende:
Kluivert naar PSV. Een gerucht of toch...


Zet jij nou maar weer je dopje op
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:22:50 #143
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18883232
Emile Mpenza naar HSV
Zé Roberto naar Inter
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:26:03 #144
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18883312
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef chelloboy het volgende:
Kluivert naar PSV. Een gerucht of toch...
Haha, als dit geen gerucht meer is dan vreet ik m'n schoen op... Zou wel heeeeeel mooi zijn voor PSV
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 mei 2004 @ 20:46:46 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_18888019
De transfer van Patrick Peelen van den Bosch naar Nivo-Sparta is inmiddels bevestigd.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18888043
Davey Brothwell komt ook las ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:48:40 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18888097
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]

Haha, als dit geen gerucht meer is dan vreet ik m'n schoen op... Zou wel heeeeeel mooi zijn voor PSV
Kluivert verdient maar 3 miljoen euro per jaar, dat moet wel op te hoesten zijn voor PSV
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 mei 2004 @ 20:51:01 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_18888164
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Davey Brothwell komt ook las ik.
Klopt stond bij ons in het clubblad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18888182
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt stond bij ons in het clubblad.

In het BD ook al. Ook nog iemand van BVV las ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 mei 2004 @ 20:54:31 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_18888241
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In het BD ook al. Ook nog iemand van BVV las ik.
Klopt ook al.

Ken jij hem ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18888273
Ik ken hem niet persoonlijk (die van BVV). Brothwell heb ik weleens zien voetballen bij de FC, maar ken hem verder ook niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 5 mei 2004 @ 09:19:48 #152
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18897917
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18898189
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ken hem niet persoonlijk (die van BVV). Brothwell heb ik weleens zien voetballen bij de FC, maar ken hem verder ook niet.
Nog nooit van gehoord man Effe op internet info zoeken
pi_18898295
'Zoetebier in beeld bij PSV'

Edwin Zoetebier staat als enige Nederlandse doelman op de lijst van PSV om Ronald Waterreus op te volgen, zo meldt AD Sportwereld. De 33-jarige keeper heeft nog een doorlopend contract bij Feyenoord, maar hij mag vertrekken. Patrick Lodewijks en de van NAC Breda overgenomen Gábor Babos krijgen bij de Rotterdammers de voorkeur onder de lat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18898350
Is geen slechte voor PSv maar ik denk dat PSv meer gebaat is bij een keeper met toekomst en groei.
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:29:36 #156
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18899017
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
heb ik iets gemist of wie is dat ?
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:54:52 #157
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18899461
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 10:29 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]

heb ik iets gemist of wie is dat ?
De nationale keeper van Zweden, ooit keeper bij Juventus. Zeer talentvol.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:08:48 #158
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18899730
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:51 schreef Peregrijn het volgende:
Ben je hier blij mee Doc?
[..]
Xie 'm nu pas...

Niet slechter dan Henchoz, dus laat maar komen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:11:14 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18899787
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV wil Baros met Kezman swappen
Baros is beter dan Kezman
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:16:56 #160
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18899903
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 08:58 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Hij is zelfs al gespot in een shirt van PSV

[afbeelding]
Bron: PSV-forum
Zal je zien dat-ie niet komt en hebben van die PSV-fans al van die bedrukt shirts met "Calimero" achterop...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:19:24 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18899955
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:21 schreef BZ het volgende:
Alan Smith naar Liverpool volgens de BBC

Niet echt gunstig voor Kezman
Ik vind Alan Smith eigenlijk best slecht ...

Dan kunnen ze beter Kezman nemen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18899987
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vind Alan Smith eigenlijk best slecht ...

Dan kunnen ze beter Kezman nemen ...
Voor de Engelse competitie vindt ik Smith beter.
That's all folks!
pi_18900008
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord man Effe op internet info zoeken
Hij is ook niet echt wereldberoemd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:24:47 #164
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18900064
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor de Engelse competitie vindt ik Smith beter.
Ik denk dat ook voor de Engelse competitie Kezza beter is. Kezman is de perfect back-up voor Owen, terwijl ik Smith toch meer in de lijn van Heskey zie...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18900073
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
Speelt ie nu niet bij Djurgardens?
That's all folks!
pi_18900106
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat ook voor de Engelse competitie Kezza beter is. Kezman is de perfect back-up voor Owen, terwijl ik Smith toch meer in de lijn van Heskey zie...
Smith in de lijn van Heskey, haha. Dan ken je Smith niet goed. Dit seizoen heeft Smith in ieder geval geen goed gedaan. Maar ik blijf bij mijn eerder genoemde punt.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:32:42 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18900242
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Smith in de lijn van Heskey, haha. Dan ken je Smith niet goed. Dit seizoen heeft Smith in ieder geval geen goed gedaan. Maar ik blijf bij mijn eerder genoemde punt.
Heskey: 33 wedstrijden (waarvan groot deel inval beurten) met 6 doelpunten - 1 gele kaart
Smith: 33 wedstrijden (merendeel volledige wedstrijden) met 8 doelpunten - 5 gele kaarten

Nee, Smith is NIET de speler die LFC nodig heeft. Ik zou echt voor Kezman gaan. Ik denk echt dat-ie meer zou meer scoren dan Smith.

Hoeveel had Smith vorig seizoen gescoord? En hoeveel gele en rode kaarten?

Je zie ook dat SGE Heskey volgens mij ook eerder oproept dan Smith ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18900392
Pst Doc, kom ff biertje drinken in Hools en headbangen op Negasonic teenage warhead. (hint)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18900797
Ok, nog een (zelf-bedachte) gerucht..."

Het Nederlandse tennistalent Stephanie Hertz vertrekt bij de Amerikaanse topcoach Bollittieri wegens "verschil in inzicht over haar loopbaan". Ze gaat terug naar Eindhoven en nu komt het, ze is het vriendinnetje van Freddy Adu.
PSV gaat schijnbaar nieuwe methodes gebruiken om spelers naar Eindhoven te lokken.....

[ Bericht 6% gewijzigd door Hawk op 05-05-2004 13:33:49 ]
-------Practice Mindfulness-------
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:17:11 #170
28553 jimjim1983
Villalobos
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:21:20 #171
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18901476
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef Hawk het volgende:
Ok, nog een (zelf-bedachte) gerucht..."

Het Nederlandse tennistalent Stephanie Hertz [afbeelding]vertrekt bij de Amerikaanse topcoach Bollittieri wegens "verschil in inzicht over haar loopbaan". Ze gaat terug naar Eindhoven en nu komt het, ze is het vriendinnetje van Freddy Adu.
PSV gaat schijnbaar nieuwe methodes gebruiken om spelers naar Eindhoven te lokken.....
Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18901499
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
Maar P$V is toch de PEDO club?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18901540
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 11:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Heskey: 33 wedstrijden (waarvan groot deel inval beurten) met 6 doelpunten - 1 gele kaart
Smith: 33 wedstrijden (merendeel volledige wedstrijden) met 8 doelpunten - 5 gele kaarten

Nee, Smith is NIET de speler die LFC nodig heeft. Ik zou echt voor Kezman gaan. Ik denk echt dat-ie meer zou meer scoren dan Smith.

Hoeveel had Smith vorig seizoen gescoord? En hoeveel gele en rode kaarten?

Je zie ook dat SGE Heskey volgens mij ook eerder oproept dan Smith ...
Ik ben niet te overtuigen. Ik ga voor Smith. Bij een degradant je doelpunten maken is lastiger dan bij een om Europees voetbal spelende ploeg. Dan heb ik het over Heskey.Smith heeft z'n hoofd er meer bij na de winterstop, hij heeft na de winterstop geen kaart meer gepakt. SGE gebruikt Heskey gewoon als stormram als het nodig is, daar kan je Smith minder goed voor gebruiken. Bij een ploeg als Liverpool zou Smith meer opvallen en zou hij volgens mij de voorkeur boven Heskey krijgen.
That's all folks!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:24:52 #174
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18901561
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar P$V is toch de PEDO club?

Fons is weg D
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:25:16 #175
73091 Vom
de Cowboy
pi_18901576
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar P$V is toch de PEDO club?



Lijkt mij ook zwaar onwaarschijnlijk dat Adu komt...
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:34:04 #176
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18901776
Sergio in belangstelling van 1. FC Köln
quote:
Siegburger SV 04 - 1. FC Köln 2:11 (1:6)

Am Dienstagabend traten die FC-Profis im Siegburger Walter-Mundorf-Stadion zu einem Freundschaftsspiel gegen den Siegburger SV 04 an. Vor 8.000 Zuschauern bezwangen die Geißböcke den Landesligisten klar mit 11:2. Im Team von Trainer Marcel Koller standen in der von der Kreissparkasse Köln präsentierten Partie auch zwei Gastspieler. Sergio Oliveira (Roda Kerkrade) und Suat Grabus (NK Zeljeznicar) absolvieren derzeit ein Probetraining beim FC.

Und so spielte der FC in Siegburg:
16 Bade, 4 Sichone, 7 Kringe, 11 Grujic, 14 Nessou, 15 Springer, 19 Streit, 23 Feulner, 25 Ebbers, 40 Sergio, 41 Grabus

Einwechslungen: 3 Voigt (46. Min. für Nessou), 6 Sinkala (46. Min. für Feulner), 12 Schröder (46. Min. für Springer), 27 Sinkiewicz (46. Min. für Sichone), 8 Scherz (60. Min. für Ebbers), 36 Podolski (60. Min. für Grabus), 23 Feulner (77. Min. für Sergio). Die Treffer für den FC fielen durch: Ebbers (4), Scherz (2), Podolski (2), Kringe, Voigt + 1 Eigentor von Siegburg

Bron: fc-koeln.de
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:01:25 #177
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18902390
Beckham in de belanstelling van Arsenal

Jerrel Hasselbaink staat in de belangstelling van Celtic

Chelsea heeft zijn zinnen gezet op Ronaldinho. Een bod van 91 miljoen euro is onderweg naar Barcelona

Na Schalke zijn nu ook de Spurs afgehaakt in de race om Van Bommel

Ajax zoekt een rechtsbuiten, Marc Overmars en Jesper Grønkjær zijn een optie

Het is een grote wens van Berlusconi om Francesco Totti naar Milan te halen
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:02:22 #178
93364 Guti
running in circles
pi_18902406
Mitchel Pique naar Cambuur...

En jawel Gio blijft bij Barca, voor 2 jaar op huurbasis!
Coming up tails
pi_18902677
Grote verhalen in de Gazzetta dello Sport over en met Totti.

Totti wil dat er goeie vervangers komen voor Emerson en Samuel, die naar alle waarschijnlijkheid verkocht gaan worden, hij noemt Mexes van Auxerre voor centraal achterin, noemt Edgar Davids als vervanger voor Emerson, zo graag Jankulovski zien (nu Udinese) en Vieri erbij voor voorin.

Na het EK zal ie beslissen of ie bij Roma blijft, al naar gelang de situatie (of de club niet alleen verkocht heeft maar ook nog een goed elftal heeft staan). Zo niet, dan bestaat de kans dat ie vertrekt, maar absoluut niet naar een andere Italiaanse ploeg, Real madrid zou de enige club zijn waarvoor ie dan uit Rome weg zou gaan.

Als ik dit lees denk ikd at Totti gewoon zijn invloed duidelijk maakt en dat ze in Rome heus wel er voor zorgen dat er volgoende potentie in het elftal zit en Totti gewoon blijft, kan me niet voorstellen dat ie weggaat na een seizoen waarin alleen Milan teveel is gebleken maar waarin Roma voor de rest geweldig gepresteerd heeft.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:20:23 #180
93364 Guti
running in circles
pi_18902830
Totti komt waarschijnlijk naar Madrid, Ronaldo en Becks gaan ...
Coming up tails
pi_18906234
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Isaksson in de belangstelling van PSV! Geweldig!
Dat was dan dus die EK-doelman waar ik over hoorde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18907309
Den Bosch wil Robert van Boxel

Dordrecht heeft David Thibaud (ex-Arsenal), Atjahi Sesay (Feyenoord) en Stefan van Dam (Willem II) op proef tot het eind van het seizoen.

NAC Breda en Roda JC willen ook Huntelaar

TOP Oss wil Jean-Pascal Biezen

RKC is dicht bij een akkoord met Klompe

Zwaanswijk kan naar Alemannia Aachen

Helmond Sport wil Stefan Jansen

Telstar wil de Sierra Leonees Gibril Sankoh, Zwolles André de Ridder en Laurens ten Heuvel van De Graafschap. Die kan ook naar Haarlem.

Cambuur wil Piqué
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:33:40 #183
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_18907490
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
In de jeugd mag toch wel? Met Nando Raphaël kon het ook. Maar het lijkt me stug dat iemand van 14 (inmiddels) zijn vriendinnetje achterna reist.
pi_18907528
Nando Rafael was juist illegaal in de jeugd, moest Ajax achteraf dik voor betalen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 mei 2004 @ 16:46:32 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18907834
hoelang zijn die regels dr dan al, want ronaldo speelde op zn 17de al voor psv........ daarintegen kon Volanthen pas na een europeesche regelweiziging voor zn 18e naar psv komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18907888
die Huntelaar van AGOVV is eigenlijk best een goede waarom haalt PSV die eigenlijk niet terug naar Einhoven?
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:48:36 #187
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18907890
Volgens de wet mogen er uitzonderingen zijn bij buitengewoon exceptioneel talent. Maar Ronny is tot nu toe de enige die zo'n vrijstelling heeft gekregen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:48:37 #188
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18907892
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:46 schreef rubbereend het volgende:
hoelang zijn die regels dr dan al, want ronaldo speelde op zn 17de al voor psv........ daarintegen kon Volanthen pas na een europeesche regelweiziging voor zn 18e naar psv komen
Was dat niet ten tijde van het Bosmanarrest, zo ongeveer?
pi_18908246
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Was dat niet ten tijde van het Bosmanarrest, zo ongeveer?
jep!
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:07:20 #190
39793 Moody
el moody
pi_18908412
Twente is lekker bezig
quote:
FC Twente gaat bod uitbrengen op Tim Cornelisse

5 Mei 2004 - Epiwood

Volgens de VI van vandaag brengt FC Twente binnenkort een bod uit op Tim Cornelisse. De verdediger van Vitesse staat verder in de belangstelling bij NAC en FC Utrecht. Cornelisse meldt de verschillende opties "geen verkeerde clubs" te vinden en heeft nog geen keuze gemaakt. Volgens zijn zeggen gaat dat ook pas gebeuren, nadat de clubs eruit zijn. "Ik kan wel zeggen, dat ik naar 'club A' wil, maar als die de transfersom niet kan ophoesten houdt het op" aldus Cornelisse.

Tevens meldt het voetbalweekblad dat Giorgi Gakhokidze deze week aan Twente uitsluitsel moet geven over de verbeterde aanbieding die de club hem recent heeft gedaan. De Tovenaar uit Tblisi kan voor één of twee seizoenen bijtekenen.
Cornelisse kopen en Gakhokidze laten blijven
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_18908831
twente gaat de goede kant op
pi_18908968
Huntelaar naar Roda JC
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18908994
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Queiroz trainer bij Spurs

Allemaal van footballtransfers, uit de speculation-sectie.
dacht toch echt dat ie naar Chelsea zou gaan? Hij heeft wel goede prestaties gehaald maar de degelijke verdediging die er bij Porto staat is bij de Spurs (nog) niet aanwezig.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18909075
Queiroz komt van Real
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18909156
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Queiroz komt van Real
mmmm shit dacht het die coach van porto was. gemengde gevoelens, onder Furguson scheen die een aardige reputatie opgebouwd te hebben maar als zelfstandige coach bij Real heeft die er toch geen team van kunnen maken.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:16:50 #196
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18918794
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Queiroz komt van Real
De coach van Porto heet Mourinho en die heeft bij Barca gewerkt. Mourinho gaat dus echt niet naar de Spurs he, de halve wereld (inclusief waarschijnlijk Hiddink) wil hem hebben.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:30:15 #197
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18919096
2004.05.06 Sonkaya blijft ook nog komend seizoen bij Roda
Vandaag is bekend geworden dat Fatih Sonkaya toch nog 1 jaar in Kerkrade zal blijven. De speler leek al zo goed als rond met Galatasaray, maar bedacht zich dan toch. Het niet ontvangen van tekengeld zou de reden zijn voor het besluit van de 23- jarige verdediger. Sonkaya's contract loopt nog tot het seizoen 2005, daarna is hij transfervrij! (Bron: rodajcfans.nl) Grtz. 2 N.

www.rodajcfans.nl
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:20:25 #198
83628 BZ
aka Baza
pi_18924311
'Ajax haalt Overmars terug'
5 mei 2004
Marc Overmars keert terug bij Ajax, zo weet de Teletekst van de Duitse tv-zender ARD te melden. De 31-jarige linkervleugelaanvaller, die tussen 1992 en 1997 voor de Amsterdammers uitkwam, zou zijn huidige club Barcelona aan het eind van dit seizoen transfervrij verlaten. Overmars kan in Catalonië niet langer op een basisplaats rekenen.

Afgelopen maandag liet Ajax' technisch directeur Louis van Gaal, die als trainer van Ajax lange tijd met Overmars werkte, in het AT5-programma FC Godenzonen al weten dat hij in de Oranje-international 'een optie' zag voor het invullen van de rechtsbuitenpositie.

Overmars kwam tussen '92 en '97 voor 193 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 44 keer trefzeker was. Met de Amsterdamse club was hij zeer succesvol. Zo werd in 1995 de Champions League en de Wereldbeker veroverd.

Bron: Ajaxonline.org/ARD teletekst
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:30:53 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18926041
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar spelers van buiten de EU mogen in NL pas spelen als ze 18 zijn. En aangezien Adu met de week jonger wordt en hoogstens 15 is (volgens de wet dan) lijkt me die kans 0.
Die kans lijkt me sowieso nul, want zelfs de natte winden die Adu in z'n slaap laat worden uitgebreid behandeld in de media. Zelfs als zou die gast geen kokosnoot kunnen raken, zou 'ie nog bij Manchester of Real terechtkomen, al is het alleen maar om 'm commercieel tot op het bot toe te verkrachten. Bij PSV zouden ze dat laatste dan weer te letterlijk opvatten.
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:43:02 #200
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18926430
Volgens de spaanse pers VD Vaart voor 12 miljoen naar Barca.

Lijkt me beetje weinig, en een beetje onwaarschijnlijk.


Toch meld ik het ff
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_18926615
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:43 schreef The_Hives het volgende:
Volgens de spaanse pers VD Vaart voor 12 miljoen naar Barca.

Lijkt me beetje weinig, en een beetje onwaarschijnlijk.


Toch meld ik het ff
12 miljoen, no way!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 mei 2004 @ 11:51:18 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18926697
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

12 miljoen, no way!
hoeveel dan???? net zoveel als robben??? meer???? en welke club gaat dat betalen???

bijkomende vraag heeft vdv iets in zn contract staan hoeveel hij moet kosten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:57:34 #203
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18926857
12 miljoen is toch een schappelijke prijs voor iemand met een contract tot 2006. Het is omgerekend wel mooi ongeveer 25 miljoen gulden!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:58:27 #204
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18926873
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel dan????
weet jij het?
quote:
net zoveel als robben???
nope
quote:
meer????
yep
quote:
en welke club gaat dat betalen???
ligt aan het EK
quote:
bijkomende vraag heeft vdv iets in zn contract staan hoeveel hij moet kosten?


zal vast wel rond de 20 miljoen zijn. Hij heeft zn contract verlengd op het moment dat hij al flink in de gaten gehouden werd door andere topclubs. Het lijkt me niet dat Ajax er dan een afkoopsom in laat zetten van onder de 20 miljoen.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:01:00 #205
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18926946
quote:
12 miljoen, no way
Het lijkt me niet eens zo heel weinig, Robben ging voor 18 milj. naar Chelsea, en die was het hele seizoen in vorm, en Chelsea heeft nu eenmaal de geldziekte. VdV is niet bijzonder in vorm dit jaar en wil graag naar Spanje, Barca speelt op het moment erg goed, en hij gaat er spelen onder Rijkaard, het zou me niets verbazen.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 mei 2004 @ 12:01:51 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18926961
nouja ik weet niet hoeveel, ben geen ajax fan. bij robben hebben wij altijd geroepen dat we veel wilden en we kregen een berg maar veel meer kunnen ze voor vdv niet vragen volgens mij.
t gaat hier denk k druk worden tijdens en na t ek, want er moeten nog wel wat spelers getransferreerd worden wat waarschijnlijk tot na t ek gaat duren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18926986
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel dan???? net zoveel als robben??? meer???? en welke club gaat dat betalen???

bijkomende vraag heeft vdv iets in zn contract staan hoeveel hij moet kosten?
Nee vd Vaart heeft geen clausule, Ajax mag dus vragen wat ze willen.
Hij moet ongeveer net zoveel kosten als Chivu, rond de 18 miljoen dus en als een club dat niet kan betalen, dan blijft hij lekker nog een jaartje bij Ajax.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:09:14 #208
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18927125
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee vd Vaart heeft geen clausule, Ajax mag dus vragen wat ze willen.
Hij moet ongeveer net zoveel kosten als Chivu, rond de 18 miljoen dus en als een club dat niet kan betalen, dan blijft hij lekker nog een jaartje bij Ajax.
Om vervolgens voor een lullig bedragje weg te gaan want in 2006 krijgen ze niets meer voor hem?

Het lijkt me niet. Ik denk wel dat ze het EK gaan afwachten, trouwens.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:13:08 #209
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18927225
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee vd Vaart heeft geen clausule, Ajax mag dus vragen wat ze willen.
Ik weet bijna zeker dat hij dat wel heeft. Dat was volgens mij één van de dingen waarom de contract verlenging zo moeilijk ging. VD Vaart was bang, dat indien dit niet bepaald was, Ajax idd de hoofdprijs ging vragen. Hij ging er toen namelijk vanuit dat hij na een jaar weg zou gaan.

don't shoot me, if I'm wrong
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_18927270
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:13 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat hij dat wel heeft. Dat was volgens mij één van de dingen waarom de contract verlenging zo moeilijk ging. VD Vaart was bang, dat indien dit niet bepaald was, Ajax idd de hoofdprijs ging vragen. Hij ging er toen namelijk vanuit dat hij na een jaar weg zou gaan.

don't shoot me, if I'm wrong
Bij Barend en van Dorp zei hij dinsdag nog van niet
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:19:21 #211
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18927418
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Bij Barend en van Dorp zei hij dinsdag nog van niet




ok
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_18928220
Vieri naar Juve voor Trezeguet die waarschijnlijk zal vertrekken (Barca of Arsenal)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:05:41 #213
83628 BZ
aka Baza
pi_18928602
Waterreus naar de Spurs
pi_18928691
Stam naar Milan
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:10:27 #215
83628 BZ
aka Baza
pi_18928710
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:09 schreef mat_herben het volgende:
Stam naar Milan
Is geen gerucht meer, maar is al bevestigd.
pi_18928834
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef BZ het volgende:

[..]

Is geen gerucht meer, maar is al bevestigd.
ja.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:44:47 #217
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18931028
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:15 schreef mat_herben het volgende:

[..]

ja.
kijk es naar de topictitel?
pi_18931415
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Vieri naar Juve voor Trezeguet die waarschijnlijk zal vertrekken (Barca of Arsenal)
chelsea will trezeguet ook
pi_18931815
verstappen gaat waarschijnlijk naar Jordan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 mei 2004 @ 15:17:09 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18931887
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef lenin het volgende:
verstappen gaat waarschijnlijk naar Jordan
verdwaald?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:17:38 #221
83628 BZ
aka Baza
pi_18931904
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef lenin het volgende:
verstappen gaat waarschijnlijk naar Jordan
Dit is het VTB.
pi_18931915
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

verdwaald?
ow sorry zie nu pas dat het speciaal voor voetbal is dacht dat het voor alle transfer geruchten was
pi_18932412
Trezeguet voor 10 tot 15 miljoen naar Barca
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:44:09 #224
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18932572
Waarom wil Juve eigenlijk zo graag die Trezeguet weg hebben?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_18933328
Nieuw blokje van footballtransfers:

Bevestigde roddels:

Christian Nerlinger van Rangers naar Bochum of 1860 München (Neururer: een speler van zulke klasse is altijd interessant)

Henryk Larsson van Celtic naar Osasuna (Aguirre: de man wil naar Spanje, dus zetten we alles op alles)

Kezman naar Fulham (Chiel Dekker: hij zou blij zijn met Fulham, we weten van de interesse. Ik kan niets zeggen van Liverpool)

Scott Chipperfield van FC Basel naar Borussia MGB

Dan onbevestigde roddels:

Ziege naar Newcastle
Mills naar Man City
Sheringham naar Qatar
Bowyer naar Villa
Arveladze naar Everton, Norwich of W.B.A.
Kanu naar Portsmouth
Robbie Keane naar Birmingham
Hasselbaink naar Celtic
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18935847
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:13 schreef methodmich het volgende:
Hasselbaink naar Celtic
Zou Hasselbaink dat doen? Ik zie hem eerder weer naar Spanje gaan eigenlijk..
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:22:09 #227
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18937326
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef lenin het volgende:
verstappen gaat waarschijnlijk naar Jordan
Anders Moberg naar ABN-Amro.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_18937744
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:44 schreef DivineJester het volgende:

[..]

kijk es naar de topictitel?
ja.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18939116
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:06 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Zou Hasselbaink dat doen? Ik zie hem eerder weer naar Spanje gaan eigenlijk..
das prijzen pakken beste team in schotland
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:51:03 #230
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_18939188
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:01 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik weet niet hoeveel, ben geen ajax fan. bij robben hebben wij altijd geroepen dat we veel wilden en we kregen een berg maar veel meer kunnen ze voor vdv niet vragen volgens mij.
t gaat hier denk k druk worden tijdens en na t ek, want er moeten nog wel wat spelers getransferreerd worden wat waarschijnlijk tot na t ek gaat duren
ik zie vd Vaart ook nog naar arsenal gaan. alleen niet deze zomer. ik denk dat ie nog wel een jaar in de arena te zien is.
pi_18940596
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:51 schreef Boomstam het volgende:

[..]

ik zie vd Vaart ook nog naar arsenal gaan. alleen niet deze zomer. ik denk dat ie nog wel een jaar in de arena te zien is.
En die Fransman van Monaco dan Guily waar moet die spelen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 mei 2004 @ 22:09:48 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18941106
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:53 schreef Chadi het volgende:

[..]

En die Fransman van Monaco dan Guily waar moet die spelen?
liverpool of arsenal, die kopen al die fransen, vooral arsenal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18949437
Bij deze een paar Belgische geruchten:
quote:
Feyenoord hoopt op Onder Turaci

Feyenoord hoopt op Onder Turaci van Standard. De verdediger krijgt bij de Rouches volgend seizoen concurrentie van Eric Deflandre op de rechtsachter.

Feyenoord scoutte de Turkse Belg de voorbije maanden intensief en hoopt hem volgend seizoen aan te trekken.
quote:
Topschutter Luigi Pieroni is bijna van Auxerre

Speelt Luigi Pieroni volgend seizoen niet meer in de Belgische competitie? De kans is groot want de topschutter heeft een akkoord met het Franse AJ Auxerre over een contract voor drie jaar. Mogelijk wordt er vandaag ook een akkoord bereikt tussen beide clubs.

Pieroni maakte acht maanden geleden zijn debuut in eerste klasse en scoorde ondertussen al 26 keer voor Moeskroen. Heel wat clubs volgden dan ook de spits. Zo zouden al scouts van Betis Sevilla en AS Roma in de tribune gezeten hebben. Auxerre lijkt nu gelukkige club te worden.

Het wordt in ieder geval geen makkelijke opdracht voor Pieroni. Hij moet er Djibril Cissé doen vergeten die volgende zomer wellicht naar Liverpool verhuist. Volgende week reist Pieroni naar Frankrijk om zijn contract te tekenen. Moeskroen vangt zo'n 1,25 miljoen euro voor de transfer.
quote:
Enkel Schalke04 ligt transfer Mpenza naar HSV nog dwars

De kans dat Emile Mpenza volgend seizoen opnieuw in de Duitse Bundesliga voetbalt, is erg groot. Zowel Standard als Emile zelf bereikten al een akkoord met Hamburger SV.

Emile Mpenza is rond met HSV en ook Standard bereikte een overeenkomst. De transferprijs zou 2 miljoen euro bedragen, waarvan 1,5 miljoen naar Schalke04 gaat.

Het enige resterende probleem is Schalke04. Die club wil meer dan 1,5 miljoen euro voor de jongste Mpenza. Het is dus nu nog wachten tot Schalke en HSV tot een akkoord komen.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18949550
Hasselbaink is ook weer handig geweest...

Jimmy Floyd Hasselbaink is on his way out of Chelsea at the end of the season.
The Dutchman lashed out in frustration following Wednesday's Champions League KO and kicked in a dressing room wall. Chelsea fear he has damaged a bone in his foot after limping away from Stamford Bridge on crutches.

The Ŗ15million striker is currently considering his Chelsea future and seems certain to leave in the summer.

Bron: het altijd betrouwbare www.tribalfootball.com
Are you watching Paul Scholes!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:21:09 #235
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18949578
en weer een verdediger voor Feyenoord.
pi_18949622
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef FrisianReds het volgende:
Hasselbaink is ook weer handig geweest...

Jimmy Floyd Hasselbaink is on his way out of Chelsea at the end of the season.
The Dutchman lashed out in frustration following Wednesday's Champions League KO and kicked in a dressing room wall. Chelsea fear he has damaged a bone in his foot after limping away from Stamford Bridge on crutches.

The Ŗ15million striker is currently considering his Chelsea future and seems certain to leave in the summer.

Bron: het altijd betrouwbare www.tribalfootball.com
LOL.. Wat een sukkel. Stel dat ie mee had kunnen gaan naar het EK, was het nu helemaal over geweest .
pi_18949773
De Telegraaf komt met:
quote:
Tottenham Hotspur heeft niet alleen belangstelling voor Mark van Bommel, maar ook voor doelman Ronald Waterreus. De PSV-keeper werd net na de jaarwisseling al eens benaderd door de Londense club, die toen echter koos voor Paul Robinson van Leeds United. Nu de afhandeling van die transfer is mislukt, is Waterreus opnieuw in beeld.
en
quote:
• Roda JC-aanvaller Sergio heeft deze week een proefstage afgewerkt bij 1. FC Köln. De uit de Bundesliga gedegradeerde club wil snel weer terug naar het hoogste niveau en ziet daarin een rol weggelegd voor de Braziliaan. Sergio is ongewenst in Kerkrade en Roda JC wil graag meewerken aan een transfer.
en
quote:
Roda JC heeft gesprekken gevoerd met Klaas-Jan Huntelaar, die de Limburgse club graag van PSV wil hebben of overnemen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:48:45 #238
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_18950088
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf komt met:
[..]

en
[..]

en
[..]
wat een scoops zeg!
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:58:39 #239
83628 BZ
aka Baza
pi_18950351
Bastürk naar Galatasaray (Jammer voor Ajax)
Wiltord naar Werder Bremen
pi_18950601
james milner: leeds => spurs
mark viduka: leeds => valencia
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:22:23 #241
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18951025
Hoe zou het met Calimero zijn?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:31:38 #242
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18955457
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe zou het met Calimero zijn?
Stevige concurrentie uit Rusland voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:35:42 #243
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18955572
Weer van footballtransfers.

Bevestigd:

Rivaldo naar Celtic (O'Neill: in zo iemand moet je wel interesse hebben)
Prso transfervrij naar Rangers (McLeish: het is nog niet rond, maar we bewonderen hem wel)
Muzzy Izzet naar Portsmouth
Ranieri naar Chelsea

Onbevestigd:

Des Walker naar Notts County
Viduka en Smith beiden voor 6 miljoen pond naar Valencia
Deco naar Chelsea, als Mourinho gaat, voor 10 miljoen pond
Henryk Larsson naar Benfica of Mallorca
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:37:30 #244
83628 BZ
aka Baza
pi_18955637
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Weer van footballtransfers.
Bevestigd
Ranieri naar Chelsea
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:37:44 #245
94123 SanMarco
fenomeen
pi_18955653
Ranieri zit toch al bij Chelsea, of hebben we het over een andere Ranieri hier?
Hoe vergeefs des doelmans hand / Zich strekte naar de bal
Die één minuut voor tijd / de Duitse doellijn kruiste
Zij die vielen / rezen juichend uit hun graf
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:48:54 #246
39793 Moody
el moody
pi_18955965
quote:
Ook Twente in de markt voor Huntelaar

7 Mei 2004 - Mastho

aldus RTV Gelderland. De 20-jarige spits die dit seizoen 22 keer scoorde in de Gouden Gids divisie ligt goed in de markt, want ook Roda JC en NAC Breda zijn voor de PSV-jongeling in de markt. Huntelaar geeft zelf aan al een goed gesprek te hebben gehad bij Roda, maar wil zich vooralsnog eerst verder oriënteren. Klaas-Jan Huntelaar geldt als een grote belofte en PSV wil hem het komende jaar graag aan een eredivisieploeg verhuren.
Twente is lekker actief op de transfermarkt

ook al denk ik niet dat Huntelaar het gaat redden in de eredivisie....
tis meer een type Harry v/d Laan, die in de eerste divisie er 25 maakt, maar in de eredivisie blijft steken op 8
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_18955998
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Weer van footballtransfers.

Bevestigd:

Rivaldo naar Celtic (O'Neill: in zo iemand moet je wel interesse hebben)
Prso transfervrij naar Rangers (McLeish: het is nog niet rond, maar we bewonderen hem wel)
Muzzy Izzet naar Portsmouth
Ranieri naar Chelsea

Onbevestigd:

Des Walker naar Notts County
Viduka en Smith beiden voor 6 miljoen pond naar Valencia
Deco naar Chelsea, als Mourinho gaat, voor 10 miljoen pond
Henryk Larsson naar Benfica of Mallorca
Rainieri?? Je bedoelde die coach van Porto zeker?
pi_18956528
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Weer van footballtransfers.

Bevestigd:
Rivaldo naar Celtic (O'Neill: in zo iemand moet je wel interesse hebben)
Ranieri naar Chelsea

Onbevestigd:
Viduka en Smith beiden voor 6 miljoen pond naar Valencia
Op BBC:
Celtic juist uit de race voor Rivaldo
Ranieiri naar Spurs. ik neem aan dat je dat ook bedoelde

Viduka en Smith worden beiden genoemd, maar Smith schijnt al te zijn afgevallen, en juist daarom wordt Viduka genoemd.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:21:03 #249
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18956848
Ja, moest Ranieri naar Spurs zijn ja. Vanaf Chelsea.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18959115
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, moest Ranieri naar Spurs zijn ja. Vanaf Chelsea.
samen met die van Madrid... lekker zeg
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18959193
Naar verluidt wil Real Madrid toch de uitgeleende aanvaller Morientes terug halen naar Madrid. Morientes, topscorer in de huidige Champions League en tevens finalist met AS Monaco, maakt een droomseizoen door bij Monaco. Morientes was persoonlijk verantwoordelijk voor de uitschakeling van zijn werkgever in de Champions League, met zijn twee treffers in het onderlinge duel.

Real liet de aanvaller voor aanvang van dit seizoen vrij makkelijk vertrekken op uitleenbasis, omdat het over aanvallers kan beschikken zoals Ronaldo en Raul. tevens heeft het ook nog het jonge talent Portillo achter de hand. Echter door de goede prestaties van Morientes, wil de clubleiding de speler toch weer toevoegen aan de huidige selctie.

"Op 30 juni keert hij terug bij Real", liet voorzitter Florentino Perez namens de Madrileense club donderdag weten. "Hij heeft een contract dat nog twee jaar doorloopt", aldus Perez op de website nu.nl
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18959463
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef BZ het volgende:

[..]

Is geen gerucht meer, maar is al bevestigd.
Gisteren werd door de zaakwaarnemer van Jaap Stam bevestigd dat de verdediger volgend seizoen bij AC Milan speelt. Stam zelf ontkent op zijn eigen website van Icons.com dit verhaal. "Er is nog geen overeenkomst tussen AC Milan en mij", sprak Stam.

"Ik heb gezegd dat ik geīnteresseerd ben in AC Milan. Ik heb al eerder gezegd dat ik de laatste fase van mijn loopbaan nadert en het is begrijpelijk als je dan voor een club wilt spelen die de ambitie heeft om prijzen te winnen in Italië en Europa."

"Ik zou graag nog wat prijzen willen winnen voordat ik stop met voetballen. Dat ik Lazio ga verlaten is nog helemaal niet zeker. Natuurlijk, AC Milan is kampioen geworden en ze willen kijken hoe ze het elftal willen versterken voor volgend seizoen."

"Maar ik wil nog voor de duidelijkheid zeggen dat er geen overeenkomst is en dat het commentaar van mijn zaakwaarnemer niet uit mijn kamp komt."
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18959838
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef superjoden het volgende:
"Maar ik wil nog voor de duidelijkheid zeggen dat er geen overeenkomst is en dat het commentaar van mijn zaakwaarnemer niet uit mijn kamp komt."
Wazig. Het staat al in alle kranten, en als de zaakwaarnemer dat zegt kan je er toch vanuit gaan dat het zo is?! Vreemde relatie heeft hij met z'n zaakwaarnemer.

Ik zal eens gaan kijken wat de Italiaanse kranten er van zeggen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:14:38 #254
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_18959840
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef superjoden het volgende:

verhaal stam
officieel mag je in deze periode pas uitlatingen doen over transfers, nadat de competitie is afgelopen. Daarom "zwijgt" Stam er over. De verhalen komen vooral uit het Milan-kamp, wat Stam dan ook niet begrijpt. Maar hij doet pas uitlatingen na de competitie.

Aldus het Noord-Hollands Dagblad.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:23:30 #255
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_18960040
Op het gevaar af dat ze al genoemd zijn.

Wiltord naar Bremen
Basturk naar Marseille, Rangers, Fenerbahce
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18974585
Elke dag weer nieuw:

Okocha transfervrij naar Everton (Joseph Yobo: het zou geweldig zijn als mijn landgenoot Jay Jay zou komen, maar hij lijkt gelukkig bij Bolton)

Rivaldo naar Bolton, toch nog (Allardyce: de deur is nog op een kier)

Ronaldinho voor 60 miljoen pond naar Chelsea (Ronaldinho: het maakt me blij dat zulke grote teams me bekijken, maar vooralsnog is Spanje mijn droomcompetitie)

Ruud naar Real (Sir Alex: we weten precies hoe Real werkt. Maar ik kan niet meer doen dan vorige week, toen ik Ruud zelf liet vertellen hoe het zit. Als je me gelooft prima, als je me niet gelooft ook prima)

En dan onbevestigd:

Heskey naar Birmingham voor 3,5 miljoen pond (Liverpool lijkt dat genoeg te vinden)

Izzet naar Birmingham, gratis (hij zou 30000 pond per week gaan verdienen)

Trapattoni naar Spurs (hij zou interesse hebben na het EK)

Mourinho naar Chelsea (zou voor 4 jaar hebben getekend)

James Milner naar Spurs voor 3 miljoen pond en spelers
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18975827
De Juventus-verdediger Lilian Thuram heeft laten weten dat zijn voorkeur voor een volgende club duidelijk bij Real Madrid ligt. De Fransman heeft met zowel Arsenal als Real Madrid, inmiddels gesprekken gehad over een mogelijke overgang. De 31-jarige Thuram zou naar verluidt een van de grootverdieners zijn bij de club in Turijn, met zo'n vijf miljoen euro per jaar. En daardoor te zwaar op de begroting drukken.

De reden dat Thuram liever in Madrid wil spelen, is omdat met hem bij Arsenal alleen ziet als een mogelijke rechtsback. Bij Real zou er tevens een mogelijkheid bestaan om in het centrum te spelen, waarvoor de Fransman een voorkeur heeft. Thuram is momenteel bezig aan zijn derde seizoen bij "De Oude Dame", daarvoor kwam hij uit voor AS Monaco en Parma.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 9 mei 2004 @ 11:05:01 #258
16390 Peregrijn
on fire!
pi_18991487
Een hele dijk Engelse Gossip, waaraan nog kan worden toegevoegd dat Aston Villa naar verluid de enige is die 6 miljoen voor Van Bommel wil betalen.
quote:
Manchester United and Liverpool have joined in the scramble for Leeds striker Alan Smith. (News of the World)

Joe Cole, Hernan Crespo and Jimmy Floyd Hasselbaink head the list of players to be shown the exit door at Chelsea when Jose Mourinho takes over at Stamford Bridge. (Mail on Sunday)

Manchester United have made a Ŗ14m bid for sought-after Marseille striker Didier Drogba. (The People)

Atletico Madrid have turned down a second bid from Manchester United for striker Fernando Torres. (Sunday Mirror)

Italian giants Juventus are prepared to offload David Trezeguet to Chelsea, but only if they can have midfielder Frank Lampard. (The People)

Chelsea's plans to sign Roma defender Walter Samuel could be hijacked by Real Madrid. (Sunday Express)

Eddie Gray's number two at Leeds, Kevin Blackwell, is being lined up take over the top job at Elland Road. (The People)

Chelsea owner Roman Abramovich is prepared to spend Ŗ250m in transfer fees and wages to turn the club into a European power. (Sunday Mirror)

Blackburn striker Dwight Yorke could be off to Wolves as part of a swap deal involving Henri Camara (The People)

Laurent Robert and Hugo Viana are to be told they are surplus to requirements at Newcastle while Sunderland could try and sign Gary Speed if they are promoted to the Premiership. (News of the World)

Tottenham are aiming to sign Juventus trio Antonio Conte, Paolo Montero and Mark Iuliano. (Sunday Mirror)

New Coventry manager Peter Reid has made Aston Villa striker Dion Dublin his number one transfer target in the summer. (The People)

Everton and England striker Wayne Rooney has been lined up by Manchester United if Ruud van Nistelrooy moves to Real Madrid. (Mail on Sunday)

Charlton have lined up moves for Marc Overmars and Robert Earnshaw. (Sunday Mirror)

Former Aston Villa manager John Gregory may take over at promoted QPR if a proposed takeover goes through. (Sunday Express)
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18993120
bron:http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/3697641.stm
quote:
Van Gaal reveals Blues link

Ajax technical director Louis van Gaal says he could form a management team with Porto's Jose Mourinho at Chelsea.
Mourinho is the hot favourite to take over from Claudio Ranieri at Stamford Bridge this summer.

Van Gaal and Mourinho worked together at Barcelona from 1997 until 2000 and the Dutchman is keen for the partnership to be re-kindled.

"I know Chelsea and I have spoken to people at Chelsea," Van Gaal told the News of the World.

"It is a great club and a great club to work for and I work well with Jose. He is a close friend.
"Normally I never walk away from a contract but there can always be a reason that I do that for the first time in my life."
-------Practice Mindfulness-------
  zondag 9 mei 2004 @ 13:43:23 #260
16390 Peregrijn
on fire!
pi_18993829
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:57 schreef Hawk het volgende:
bron:http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/3697641.stm
[..]

Werd bij Studio Sport net ook besproken. Het wordt door Ajax ontkend, die wisten nergens van.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  zondag 9 mei 2004 @ 13:47:46 #261
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18993905
Pieroni dus niet naat Auxerre, volgens Guy Roux.
The Most Incredible, Baby
  zondag 9 mei 2004 @ 14:18:50 #262
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18994466
Rare zaken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18994596
Mooi toch
  zondag 9 mei 2004 @ 15:15:43 #264
17328 methodmich
Nummer 10
pi_18995558
Van footballtransfers weer een paar:

Rivaldo naar Celtic of Bolton (Rivaldo zelf: met Celtic in de CL spelen is het dichtst bij het topniveau dat ik wil halen en ik neem de interesse dan ook zeer serieus. Bolton heeft echter nu mijn voorkeur)

Robert Earnshaw van Cardiff naar Charlton Athletic

Marc Overmars van Barcelona naar Charlton Athletic

Gary Speed van Newcastle naar Sunderland, als die promoveren

Fernando Torres van Atlético Madrid naar Manchester United

Danny Mills van Leeds naar Newcastle

Paolo Montero, Antonio Conte en Mark Iuliano van Juventus naar Spurs

Dion Dublin van Villa terug naar Coventry, transfervrij

Peter Crouch van Villa naar Norwich voor 1,5 miljoen pond

Seyi Olofinjana van Brann Bergen naar W.B.A.

Dwight Yorke van Blackburn naar Wolves, Henri Camara de omgekeerde weg

Robert Huth verhuurd aan West Ham door Chelsea

Didier Drogba voor 14 miljoen pond van Marseille naar Man Utd

Wayne Rooney van Everton naar Man Utd

Trezeguet naar Chelsea, Lampard naar Juve in een spelersruil

James Milner naar Southampton
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 9 mei 2004 @ 21:48:40 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_19004670
Die van Wayne Rooney is interessant.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 mei 2004 @ 21:57:23 #266
42088 Tony_Montana67
Nieuw Icoon
pi_19004925
Van Bommel naar Bayern als Vaart niet komt meldt de Süddeutsche Zeitung
quote:
Auf der Suche nach Rettung auf dem Transfermarkt ist der Klub ja ohnehin, und neuerdings sind nun auch die Bayern mit Schalke 04, Tottenham Hotspur und weiteren englischen Klubs ins Wettbieten um den holländischen Nationalspieler Mark van Bommel, 27, eingetreten. Der Mittelfeldspieler des PSV Eindhoven wird, wie Roy Makaay, vom Agenten Rob Jansen vertreten. Auch Landsmann Rafael van der Vaart, 21, von Ajax Amsterdam steht zur Debatte.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zondag 9 mei 2004 @ 21:59:25 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_19004978
Zou een goede keuze zijn.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19005222
Als Everton degradeert is Rooney natuurlijk weg
  zondag 9 mei 2004 @ 23:45:02 #269
53103 jpzegthallo
Hallo dus.
pi_19007917
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Bommel naar Bayern als Vaart niet komt meldt de Süddeutsche Zeitung
[..]
Maar Ballack dan?
  zondag 9 mei 2004 @ 23:46:26 #270
42088 Tony_Montana67
Nieuw Icoon
pi_19007944
quote:
Op zondag 9 mei 2004 23:45 schreef jpzegthallo het volgende:


Maar Ballack dan?
Ballack heeft een sterke, balvaste speler naast zich nodig, met Jeremies in je elftal wordt je ook niet vrolijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zondag 9 mei 2004 @ 23:48:55 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_19007988
Van Bommel is een typisch Duitse voetballer. Hij zal het daar goed doen.

Viel Laufpensum und kampfkracht.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 mei 2004 @ 23:48:58 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19007989
mooie combi van Bommel/Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 9 mei 2004 @ 23:55:08 #273
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_19008129
Ligt er dus aan als van Bommel een goed EK speelt, zo ja, dan betaalt Bayern wel 6 miljoen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 10 mei 2004 @ 08:26:03 #274
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_19011159
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:07 schreef Sloggi het volgende:
Als Everton degradeert is Rooney natuurlijk weg
Die kunnen niet meer degraderen geloof ik....
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_19011430
Onderste drie degraderen?
  maandag 10 mei 2004 @ 09:13:12 #276
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19011511
Robinho naar PSV?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_19011525
Onbetaalbaar. Die moet rond de 15 miljoen kosten, enige manier waarop PSV die kan halen is via Chelsea.
  maandag 10 mei 2004 @ 10:31:14 #278
83628 BZ
aka Baza
pi_19012617
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Bommel naar Bayern als Vaart niet komt meldt de Süddeutsche Zeitung
[..]
Oei, is hij tweede keus achter VDV, zal hij niet leuk vinden.
  maandag 10 mei 2004 @ 10:38:44 #279
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_19012774
quote:
Op maandag 10 mei 2004 10:31 schreef BZ het volgende:

[..]

Oei, is hij tweede keus achter VDV, zal hij niet leuk vinden.
Hij is tweede keuze achter Frinks als ik me niet vergis...

Of zou hij gewoon derde k(n)eus zijn ?!
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  maandag 10 mei 2004 @ 10:46:56 #280
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19012932
quote:
Germinal Beerschot-verdediger Bodor naar Roda JC

Germinal Beerschot-speler Bodor zal hoogstwaarschijnlijk naar Roda JC verhuizen.

De verdediger kan rekenen op de belangstelling van FC Utrecht en Roda JC, maar de contacten met deze laatste club zijn veel concreter.

Bodor is inde contract waardoor Germinal Beerschot geen transfersom kan vragen voor de Hongaar.
http://www.belgiumsoccer.be

Hmm, kent iemand hem?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_19013279
Ramzi naar Trabzonspor of City
pi_19013399
de Nooier gaat zn broer achterna.
  maandag 10 mei 2004 @ 11:18:37 #283
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_19013602
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:09 schreef jpzegthallo het volgende:
de Nooier gaat zn broer achterna.
Maar niet naar Sparta.

De 35-jarige tweeling heeft zondagavond een contract getekend bij FC Dordrecht.
Tja, Dennis is te oud, te langzaam en te slecht voor Sparta geworden. En Gerard is al maanden geblesseerd. Ik kaner niet rouwig om zijn.

PS, Dordrecht is nu officieel Sparta 2 met al die oud-Spartanen in het elftal!
  maandag 10 mei 2004 @ 11:28:33 #284
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_19013827
Vd Werff
Monteiro Vd Meer G De Nooijer Den Dunnen
Nelstein Vd laan Martinez ????
Hose , D de Nooijer

Ze missen er in Dordt nog 1 voor een compleet oud-Sparta elftal!
pi_19015869
- Abbiati van Milan naar Arsenal
- Lucio van Leverkusen naar Roma
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 10 mei 2004 @ 12:56:43 #286
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_19015908
van der doelen tekent waarschijnlijk bij voor nek

offtopic: Hose een spartaan??? Tsjonge dat wordt je op die manier ook al snel...
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  maandag 10 mei 2004 @ 17:20:10 #287
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_19023585
quote:
Köln scout Sérgio en Rink 10 mei 2004
Een delegatie van 1. FC Köln was zondag aanwezig bij de wedstrijd Roda JC - Vitesse (2-0). De uit de Bundesliga gedegradeerde club had vooral oog voor de verrichtingen van Sérgio en Paulo Rink. De middenvelder van Roda mag ondanks een doorlopend contract na dit seizoen weg uit Kerkrade en speelde vorige week al een testwedstrijd in Keulen.
Rink heeft wel oren naar een overgang. "Ik kom graag naar Köln. Als ik al naar de tweede Bundesliga ga, dan naar Köln", aldus de Braziliaanse aanvaller met een Duits paspoort. Köln, dat met coach Marcel Koller, assistent-trainer Jos Luhukay en manager Andreas Rettig een zware delegatie afvaardigde naar Kerkrade, bevestigde de belangstelling voor Rink. "Het is een interessante speler, die we al een tijdje volgen", verklaarde Rettig tegenover kicker.de. Rink, die ook in beeld is bij Fiorentina, heeft volgens Kicker een optie in zijn contract waardoor hij na dit seizoen transfervrij weg mag. Voor zaterdag moet de voormalig Duits international laten weten of hij daar gebruik van maakt. Doet hij dat niet, dan wordt zijn verbintenis automatisch verlengd tot medio 2006.
De Narcis van Gabon
pi_19023964
Hoe kan je in godsnaam Rink willen hebben?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 10 mei 2004 @ 17:39:44 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_19024017
Als er iemand over zijn top heen is is het Rink wel.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19024085
Dat riep ik destijds al, maar de Vitesse-fans weigerden het te geloven.

Die man heeft op Cyprus bakken geld binnengehaald en incasseert lachend elke boete.

Als je dan presteert, okee. Maar dat doet ie niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19027033
Overmars en Grønkjær in beeld bij Ajax

Ajax wil voor het nieuwe seizoen een nieuwe rechtsbuiten gaan halen. Voor die plek komen de oud-ajacieden Marc Overmars en Jesper Grønkjær in aanmerking. Dat heeft technisch directeur Louis van Gaal op AT5 laten weten. Dit seizoen heeft voornamelijk Sonck op de plek van rechterspits gespeeld, maar dat is duidelijk niet zijn beste plek. Ajax gaat ook de prioriteit leggen bij het vinden van een rechterspits. Van Gaal liet weten dat spelers die bekend zijn met het spel van Ajax een groot voordeel hebben. Of de komst van een van deze 2 spelers ook reëel is, is nog maar de vraag. Beide hebben bij Barcelona en Chelsea een salaris dat toch een stuk hoger ligt dan de salarissen in Amsterdam
pi_19027087
Die wisten we al.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19027268
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Die wisten we al.
excuses, niet goed opgelet

Wist je deze al wel?..

Barįa heeft zich gemeld bij Villerreal om een eventuele transfer van Julian Belleti te bespreken, die voor rond de 1,8 miljoen euro de opvolger zou moeten worden voor Reiziger.
pi_19027335
Die is nieuw.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_19028355
'Van der Meyde is dicht bij terugkeer bij Ajax'

NOS Studio Voetbal meldt zondagavond dat de terugkeer van Andy van der Meyde naar Ajax bijna een feit is. De rechtsbuiten, die aan het begin van dit seizoen naar Internazionale verhuisde, kan zich niet aanpassen aan de Italiaanse cultuur en aan de speelstijl en wil dolgraag terug naar Amsterdam. Hoeveel Ajax moet gaan betalen voor de international is nog niet bekend gemaakt.

bron: voetbalzone


Weer een stapje dichterbij.
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_19028986
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:29 schreef RednaZ het volgende:
'Van der Meyde is dicht bij terugkeer bij Ajax'

NOS Studio Voetbal meldt zondagavond dat de terugkeer van Andy van der Meyde naar Ajax bijna een feit is. De rechtsbuiten, die aan het begin van dit seizoen naar Internazionale verhuisde, kan zich niet aanpassen aan de Italiaanse cultuur en aan de speelstijl en wil dolgraag terug naar Amsterdam. Hoeveel Ajax moet gaan betalen voor de international is nog niet bekend gemaakt.

bron: voetbalzone


Weer een stapje dichterbij.
Jammer alleen dat het van voetvalzone komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 10 mei 2004 @ 23:15:04 #297
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19033847
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:29 schreef RednaZ het volgende:
'Van der Meyde is dicht bij terugkeer bij Ajax'

NOS Studio Voetbal meldt zondagavond dat de terugkeer van Andy van der Meyde naar Ajax bijna een feit is. De rechtsbuiten, die aan het begin van dit seizoen naar Internazionale verhuisde, kan zich niet aanpassen aan de Italiaanse cultuur en aan de speelstijl en wil dolgraag terug naar Amsterdam. Hoeveel Ajax moet gaan betalen voor de international is nog niet bekend gemaakt.

bron: voetbalzone


Weer een stapje dichterbij.
Typerend voor het doorzettingsvermogen en het intellect van Andy, nu al terugkeren....
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 00:32:44 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19035770
Mandy mag wel terug, maar graag voor de helft van wat we er voor gevangen hebben. Anders is het een miskoop.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 08:42:24 #299
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_19038574
Roda zou rond zijn met Huntelaar en Bodor en zou bij PSV geinformeerd hebben naar Collin.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:22:07 #300
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_19039826
quote:
Op maandag 10 mei 2004 12:56 schreef sqlsmurft het volgende:
van der doelen tekent waarschijnlijk bij voor nek

offtopic: Hose een spartaan??? Tsjonge dat wordt je op die manier ook al snel...
Jep, je trekt een rood-wit shirt aan, speelt een potje in het 1e en je bent er al 1!
pi_19040131
Vayrynen misschien naar PSV??

vi.nl
pi_19040692
die had toch aangegeven naar het buitenland te willen? dat ie klaar was voor een flinke stap voorwaarts en dat de Nederlandse top daar niet onder viel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 11 mei 2004 @ 11:18:08 #303
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_19040953
vol
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')