Hmmz, shit, je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 april 2004 17:30 schreef Lucske het volgende:
[..]
Die zie je bij een plan V/T ook niet zo vooraan op de bak. Het moet doorgaan voor een plan V/T, zie de ruimte rond de koppeling.
Mijn vader kwam vroeger (rond '85 denk ik) nog wel eens vol trots thuis dat ie in die trein gezeten had.quote:Op maandag 26 april 2004 16:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb er ooit nog in gezeten.
[afbeelding]
jammer dat ze niet 16 bakken lang kunnen, anders had je natuurlijk 4*4 kunnen doenquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:20 schreef sweek het volgende:
Waar ik trouwens laatst aan dacht... is het niet handig om een aantal Regiorunner drietjes te behouden, zodat je ook treinen van 15 bakken kunt vormen indien dat nodig zou zijn?
Daarin heb je zo'n 1500 plaatsen. (zijn dat alleen nog maar de zitplaatsen?)
De ICs tussen Haarlem en Maastricht zjin volgens mij maximaal 12 bakken lang, dus dan is het niet nodig. 't Lijkt me omlooptechnisch ook niet ideaal, drie typen materieel uit elkaar houden. Stel je voor dat een drietje in de omloop van een zes terecht komt...quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:20 schreef sweek het volgende:
Waar ik trouwens laatst aan dacht... is het niet handig om een aantal Regiorunner drietjes te behouden, zodat je ook treinen van 15 bakken kunt vormen indien dat nodig zou zijn?
Daarin heb je zo'n 1500 plaatsen. (zijn dat alleen nog maar de zitplaatsen?)
Ja, dat zou ook een oplossing kunnen zijn ja... waarom is het precies 15?quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:36 schreef mvt het volgende:
[..]
jammer dat ze niet 16 bakken lang kunnen, anders had je natuurlijk 4*4 kunnen doen
De IC Haarlem - Maastricht is volgens mij buiten de spits twaalf bakken lang, en dan nog zit 'ie vaak erg vol hoor... maar bij speciale gelegenheden zou je dan die drietjes er aan vast kunnen koppelen, zoals bijvoorbeeld vanmorgen bij de IC's naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
De ICs tussen Haarlem en Maastricht zjin volgens mij maximaal 12 bakken lang, dus dan is het niet nodig. 't Lijkt me omlooptechnisch ook niet ideaal, drie typen materieel uit elkaar houden. Stel je voor dat een drietje in de omloop van een zes terecht komt...
Waarschijnlijk houden ze het op 15 omdat de perrons geen langere treinen aankunnen, dacht ik.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:15 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook een oplossing kunnen zijn ja... waarom is het precies 15?
Is alleen in de zomermaanden (volgens mij juli en augustus)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:29 schreef Razzerr het volgende:
ff een snel vraagje tussendoor: Weet iemand hier toevallig of mijn voordeel-uren-kaart in de meivakantie ook voor 09.00 uur geldig is?
Hé, das nou jammer. Moet ik morgen weer ¤10 extra voor de trein dokkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is alleen in de zomermaanden (volgens mij juli en augustus)
Het is sowieso niet handig in verband met de voorbereidingen voor 25 kV die in de bak die wordt tussengeplaatst zijn aangebracht. Je kunt dan wel weer een apart verbouwingsplan voor die drietjes gaan opstellen en dat kost ¤¤¤¤, heel veel ¤¤¤¤.quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:20 schreef sweek het volgende:
Waar ik trouwens laatst aan dacht... is het niet handig om een aantal Regiorunner drietjes te behouden, zodat je ook treinen van 15 bakken kunt vormen indien dat nodig zou zijn?
Daarin heb je zo'n 1500 plaatsen. (zijn dat alleen nog maar de zitplaatsen?)
Ik kan zo 123 niks van werkzaamheden vinden. Mogelijk wordt er 's nachts gewerkt en zodanig dat de treindienst er geen last van heeft.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef 2cv het volgende:
Vanavond om even voor 11 is er nabij station Heerenveen een 'bouwtrein' (trein die ingericht is om iets met de raild e.d. te doen, duidelijk niet een omgebouwde passagierstrein) op een zijzoppr gezet. Iemand enig idee waarom? Gaan ze daar werkzaamheden uitvoeren? Of was het de eerste de beste 'parkerplaats' die voorhanden was?
Mischien was ie inderweg naar Utrecht. Ze zijn er gisteren wwer begonnen met de tweede fase van het onderhoud. (duurt nog de hele week). Er stonden vanmiddag drie strooi treinen met balastgrint (met van die lopende banden) en ze waren er druk mee bezig. Voor de lief hebbers van zwaar materieel wellicht een kijkje waard.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:51 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ik kan zo 123 niks van werkzaamheden vinden. Mogelijk wordt er 's nachts gewerkt en zodanig dat de treindienst er geen last van heeft.
Nop, het ding kwam vanuit zuidelijke richting. Lijkt me dus sterk.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mischien was ie inderweg naar Utrecht. Ze zijn er gisteren wwer begonnen met de tweede fase van het onderhoud. (duurt nog de hele week). Er stonden vanmiddag drie strooi treinen met balastgrint (met van die lopende banden) en ze waren er druk mee bezig. Voor de lief hebbers van zwaar materieel wellicht een kijkje waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |