abonnement Unibet Coolblue
pi_18938190
O ja, ik kwam deze reactie nog tegen:
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:09 schreef sweek het volgende:
Hmm, heb wel eens zoiets gehoord ja, nu je het zegt. .
Nu ze al die ICK-rijtuigen weer moeten repareren omwille van de deuren zul je ze zeker meer gaan zien?
Helemaal niet. Die tweede actie is al een tijdje terug uitgevoerd en dat gebeurt gewoon bij binnenkomst. Ze worden niet allemaal aan de kant gegooid.
pi_18938229
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:08 schreef Againzender het volgende:

[..]

Er staat mij bij dat er vroeger wel een spoor 6 op Utrecht CS was. Of ben ik nu in de war?
Nee, dat klopt. Spoor 6 was een kopsoor.
pi_18938252
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:05 schreef sweek het volgende:
Je kunt ook altijd gewoon een perronopzichter ofzo eens aanspreken. .
Kan ook goed zijn dat ze een verhaal zijn gaan verzinnen omdat hun de logica ook ontging gewoon...

Morgen ga ik trouwens een lijntje doen dat ik nog nooit gedaan heb, Utrecht - Baarn. En dan vanuit Baarn de sneltrein naar Amersfoort, waarna ik daar eens in de Eurocity stap, ook nog nooit gedaan. .
Wel hopen dat ik geen vertraging oploop, want die EC kan je nu niet echt ieder half uur nemen.
Het is een IC, geen EC . Tot eind 2002 was die verbinding trouwens een IR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucske op 06-05-2004 21:39:03 ]
pi_18940960
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:04 schreef Lucske het volgende:

[..]

Het is een IC, geen EC . Tot eind 2002 was die verbinding trouwens een IR.
Hmm, heette het niet ooit Eurocity dan? Ik zal het toch niet verzonnen hebben... .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:53:19 #255
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_18942313
Treinen naar Keulen waren voor de ICE EuroCities.
Treinen naar Berlijn vanwege hun stops op niet al te grote stations IR's, maar nu schijnbaar gewoon IC's.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 mei 2004 @ 02:32:48 #256
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_18946684
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:08 schreef Againzender het volgende:

[..]

Er staat mij bij dat er vroeger wel een spoor 6 op Utrecht CS was. Of ben ik nu in de war?
Nee, dat was er ook, uiteraard tussen wat nu spoor 5 en spoor 7 was. kopspoor aan de westzijde. Als je wat over dat perron gaat banjeren kom je de plek nog wel tegen waar het lag. Stopten daar niet de boemels naar Leiden vroeger?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:19:30 #257
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_18948677
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 02:32 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Nee, dat was er ook, uiteraard tussen wat nu spoor 5 en spoor 7 was. kopspoor aan de westzijde. Als je wat over dat perron gaat banjeren kom je de plek nog wel tegen waar het lag. Stopten daar niet de boemels naar Leiden vroeger?
Als dat zo is, dan begrijp ik wel waarom het mij bijstaat. Heb vroeger nog wel eens de stoptrein naar Vleuten gepakt vanaf Utrecht.
Maar eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee van welk spoor die vertrok, het is een hele tijd spoor 15 geweest, en later spoor 19.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:24:48 #258
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_18955251
Spoor 19 bestaat ook pas een paar jaar, dus daar zal ie vroeger zeker niet vertrokken zijn. Had Den Haag HS niet vroeger ook zo'n kopspoor midden in het perron? Of was dat alleen voor posttreinen voordat het moderne EKP werd gebouwd?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:04:04 #259
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_18956357
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef sweek het volgende:

[..]

In Sittard hebben de sporen 1, 2, 3, en 20 een perron.
En er zijn heel wat stations waarop je ook bepaalde sporen hebt zonder perron die (meestal ook letterlijk) tussen degenen met perron inliggen. Breda, Utrecht CS of Amsterdam CS bijvoorbeeld.
Breda niet hoor... daar hebben 2,3,4,5,6 een perron... ernaast ligt nog een behoorlijk rangeerterrein maar dat wordt volgens mij binnenkort afgebroken. waar 1 is gebleven weet niemand, naast 2 begint meteen de stationshal
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_18964630
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:04 schreef JDude het volgende:

[..]

Breda niet hoor... daar hebben 2,3,4,5,6 een perron... ernaast ligt nog een behoorlijk rangeerterrein maar dat wordt volgens mij binnenkort afgebroken. waar 1 is gebleven weet niemand, naast 2 begint meteen de stationshal
Hmm, ik dacht dat spoor 1 het spoor was waar de sneltreinen naar A'dam vertrekken, en dat twee dus een tussenspoor was.
Maar dit kan zeker ook hoor. . Het is niet zo goed te zien door die betonnen dingen.

Paar foto'tjes gemaakt vandaag, komen straks online. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18965964
In Bd is het sp. 2, het postperron.
pi_18966600
Vandaag van Schinnen via Eindhoven en Utrecht naar Baarn gegaan, en dan naar Amersfoort om daar de IC naar Berlijn te nemen tot Deventer, waarna ik terug naar Utrecht ben gegaan aangezien ik daar afgesproken had met wat mensen. .

Soest... een mooie omgeving daar! Wachtend op de tegenligger.


En daar was 'ie dan... enige positieve aspect aan de regen vandaag, de treinen gaan er mooi van glimmen. .


Treintje waar ik daarnet in zat, gefotografeerd na het uitstappen in Baarn.


Koploper-drietje aan de kant in Deventer


De IC naar Berlijn... niet echt goed gelukt, jammergenoeg... te donker.



[
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:15:14 #263
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_18966952
Mooie foto's Sweek

Ik zat net even te zoeken naar de opgeheven internationale treinen en gesloten grenstrajecten. Erg jammer dat de meeste niet meer rijden. Het huidige internationale treinverkeer met z'n Thalys en ICE is natuurlijk ook wel leuk, maar het kan, wat mij betreft, niet tippen aan de vroegere internationale D treinen. De echte treinen tijd......

Zoals de blinkende Eurocity "Etoile du Nord van Amsterdam CS naar Paris Gare du Nord", plus de 4 dagelijkse D treinen naar Parijs. Die over de ijzeren hefbrug bij, in die tijd, het echte treinliefhebber station, Rotterdam Blaak denderden.



De trein van Amsterdam via Maastricht naar Luxemburg - Basel en Ancona. ( Herrinering uit de Tienertoer tijd lekker rustig in een trein van maar 4 rijtuigen waarvan 2 duitse en 2 italiaanse van Asd naar Mt reizen ) En te bedenken dat een doodnormaal station zoals Sittard een rechtstreekse verbinding had met Basel, Milaan en Ancona. Niet te geloven gewoon.....

En de D treinen die reden van Amsterdam - via Nijmegen - Kranenburg- Frankfurt naar Klagenfurt en Graz. Gewoon een superlange trein die met 60 km/u door de bossen bij Groesbeek over het kronkelige spoor naar het Duitse Kranenburg reden. Onwijs gaaf......... zoals hieronder de stoptrein van Nijmegen naar Frankfurt op Nijmegen Heyendaal.



Een trein die door de bossen van Groesbeek de Duitse grens nadert


Wie herrinert zich nog de Britannia Expres vanuit Köln Deutz naar Hoek van Holland H. met aansluiting op de boottrein naar (London) en de Eurocity "Admiraal de Ruyter" die gewoon een ordinaire mat'54 Hondekop was, die van Amsterdam Centraal naar Hoek van Holland reed.
Nee........ de Nord West expres.. dat was pas een trein !! Die reed van Hoek van Holland over Utrecht, Hengelo naar Berlijn, Warschau en Moskou waar hij 2 dagen later arriveerde. ( Een aantal rijtuigen werden in Rheine afgekoppeld om naar Hamburg - Puttgarden en Kopenhagen te rijden)
Als je in die "Moskwa Express" in Hengelo instapte om naar Hoek van Holland te reizen, mocht je wel een wasknijper op je neus zetten in de Russische wagons. Alles was vies, oud en muf, de Poolse en Russische passagiers lagen brak, in de krakende en piepende trein, op de grond te slapen. Het leek de Orient Express wel..... bah bah

De laatste Nord-West expres in 1993 tussen Rotterdam en Gouda op weg naar het verre Moskou


Een zogenaamd "Zuglaufschild"


De treinen Amsterdam - Nijmegen - Kranenburg - Köln ( v. -.19) en Asd - Ah- Emmerich - Köln (v.-.49, eentje reed s'ochtends naar Winterberg en s'avonds weer terug) mis ik ook. In die wagons kon je dat grote raam naar beneden trekken en er lekker met je hoofd uithangen ( alleen met gepaste snelheid natuurlijk ) .....wacht eens..... die reden natuurlijk ook tussen Den Haag CS en Köln


Ach ik kan wel door blijven gaan..........natuurlijk ook zonde dat er van Groningen geen treinen meer naar Oldenburg rijden, van Maastricht naar Aachen en Brussel/Knokke.

Wat heb je, behalve de korte reistijd, eigenlijk aan zo'n ICE of Thalys waar nog geen eens een raampje open kan om even de heerlijke buitenlucht op te snuiven van het station waar je binnen komt glijden. echt zonde dat die mooie ouwe, krakende , piepende D treinen zijn verdwenen.

Wat zijn we aan het doen ???
pi_18972119
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Mooie foto's Sweek

Ik zat net even te zoeken naar de opgeheven internationale treinen en gesloten grenstrajecten. Erg jammer dat de meeste niet meer rijden. Het huidige internationale treinverkeer met z'n Thalys en ICE is natuurlijk ook wel leuk, maar het kan, wat mij betreft, niet tippen aan de vroegere internationale D treinen. De echte treinen tijd......

Wie herrinert zich nog de Britannia Expres vanuit Köln Deutz naar Hoek van Holland H. met aansluiting op de boottrein naar (London)
Ja, de Brittannia Express. Wat een jeugdsentiment. Jarenlang mee gereisd, dagelijks van Eindhoven nonstop naar Rotterdam CS. Reed altijd net achter de normale intercity aan die stampvol was. Nadat in Eindhoven die gewone IC vertrokken was, kwam enkele minuten later de Brittannia Express voorgereden, met Duitse wagens met de bekende coupeetjes, met zittingen in de tweede klas, waarvan je bij aanblik ervan dacht dat je in de eerste klas zat. Maar meestal was deze trein zo goed als leeg, lekker rustig dus. En dan maar genieten van het niet stoppen bij stations als Tilburg, Breda en Dordrecht.
De Brittannia Express . Ik zal hem nooit meer vergeten.

Als laatste herinnering heb ik toen eens een geluidsopname gemaakt vanuit de Brittannia Express, op weg naar Rotterdam, ter hoogte van Boxtel. Klik hier om die te beluisteren.
Overigens kun je hier nog een passerende Bergland Express beluisteren.

Ook was er nog de Rhein Express, 's ochtends van Hoek van Holland naar Köln, en 's avonds weer terug. Ook altijd wel leuk.

Maar vergeet ook de Duitse vakantietreinen niet. Er reden er destijds twee van. Een van Köln naar Alkmaar, als ik het wel heb.
Maar ook één die reed van Hagen, via Köln, Venlo, Eindhoven en dan nonstop naar Roosendaal, en verder naar Goes, Middelburg en Vlissingen. Trein 2528 heen, en 2529 terug. Met van die oude Silberlingen. Ik vergeet het nooit meer. Zucht.
quote:
De trein van Amsterdam via Maastricht naar Luxemburg - Basel en Ancona. ( Herrinering uit de Tienertoer tijd lekker rustig in een trein van maar 4 rijtuigen waarvan 2 duitse en 2 italiaanse van Asd naar Mt reizen ) En te bedenken dat een doodnormaal station zoals Sittard een rechtstreekse verbinding had met Basel, Milaan en Ancona. Niet te geloven gewoon.....
Die trein staat me ook nog goed bij. Trein D 297 heen, en D 296 terug. Inderdaad rustig, althans vóórdat het vakantieseizoen was gestart. Tijdens het vakantieseizoen was die trein afgelaaien vol, en waren zelfs de gangpaden mudvol. Verder hadden die Italiaanse wagens een supervering, die wagens hoorde je niet als ze voorbijdenderden. Wat me ik ook van deze trein kan herinneren, zijn de enorme vertragingen die deze trein uit Italië had bij aankomst in Eindhoven. Het kwam wel erg vaak voor dat die meer dan een uur vertraging had.
quote:
Nee........ de Nord West expres.. dat was pas een trein !! Die reed van Hoek van Holland over Utrecht, Hengelo naar Berlijn, Warschau en Moskou waar hij 2 dagen later arriveerde.
Alweer jeugdsentiment. Wij gingen vaak naar mijn oom in Bremen, en dan hadden we altijd de Nord-West Express. Met een coupeetje voor onszelf. En dan de grenscontrole in Bad Bentheim. Altijd voelde je een bepaalde spanning, als de trein vaak lange tijd stilstond, en de Duitse douane de paspoorten van de passagiers controleerden .
Je had toen nog het gevoel dat je echt naar het buitenland op reis was. Dat gevoel is nu gewoon grotendeels verdwenen.
quote:
Ach ik kan wel door blijven gaan..........natuurlijk ook zonde dat er van Groningen geen treinen meer naar Oldenburg rijden.
Dat hebben we ook eens gedaan, op weg naar Bremen.
Man wat was dat een wereldreis. Eerst van Eindhoven naar Utrecht, dan de hondekoppen naar Groningen, en van daaruit via Oldenburg naar Bremen. We kwamen daar gebroken aan.
De terugreis idemdito. En dan kom je 's avonds laat dorstig aan in Utrecht CS, en dan was er geen drinken meer te krijgen, want al die automaten waren of leeg of defect. Via Groningen naar Duitsland, dat was dus eens maar nooit weer.
quote:
Wat heb je, behalve de korte reistijd, eigenlijk aan zo'n ICE of Thalys waar nog geen eens een raampje open kan om even de heerlijke buitenlucht op te snuiven van het station waar je binnen komt glijden. echt zonde dat die mooie ouwe, krakende , piepende D treinen zijn verdwenen.
Je hebt gelijk, het romantische is er wel vanaf. Je kan niet meer even zo in de treinen stappen, voor alles moet vantevoren gereserveerd worden.
Of je moet een eurodomino voor Duitsland kopen. Reserveren hoeft niet, je stapt van de ene IC in de andere EC, of andersom natuurlijk, je hebt er geen omkijken naar. Misschien wel een idee voor Sweek.

Lekker genieten van de treinen waarin vaak nog enkele oude Duitse rijtuigen meerijden, met de oude vertrouwde coupeetjes waarvan je de ramen nog gewoon kan openen, en kan meegenieten van het oorstrelende geluid van het gedender van de wielen op de spoorstaven.

Zo'n rit heb ik eens in de zomer gemaakt in de EC Berner Oberland. Ingestapt in Köln, en dan via Oberhausen naar Emmerich. Raam open gezet, maar wat een machtig mooi geluid geeft dat. Erg indrukwekkend. Zeker als die treinen daar 160 km/u rijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fence op 08-05-2004 13:57:19 ]
pi_18972302
Tijdens mijn trip naar Berlijn en Praag (met de trein helmaal geweldig) heb ik ook nog met mijn kop uit het raam gehangen bij het binnenrijden van de Ostbanhof. Dat was de eurocity naar berlijn, 2 jaar geleden. Voor de treinliefhebbers kan ik het overigens wel aanraden vooral het stuk vanaf berlijn naar praag is een mooit traject. Maar geen haast hebben, die tjechen rijden niet zo hard.

Ik zal eens zijn of er nog wat foto's zijn,
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:28:31 #266
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_18981459
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 10:33 schreef Fence het volgende:

[..]

Als laatste herinnering heb ik toen eens een geluidsopname gemaakt vanuit de Brittannia Express, op weg naar Rotterdam, ter hoogte van Boxtel. Klik hier om die te beluisteren.
Overigens kun je hier nog een passerende Bergland Express beluisteren.

Ook was er nog de Rhein Express, 's ochtends van Hoek van Holland naar Köln, en 's avonds weer terug. Ook altijd wel leuk.
Ha Fence ,
Echt wel gaaf die trein, ik ging speciaal van Nijmegen met de stoptrein naar Venlo om met die trein naar Hoek van Holland te reizen die vertrok om 08.35 u uit Venlo en kwam om 10:42 u aan in HvH. En idd genieten dat er na Ehv alleen nog maar in Rtd werd gestopt. Leuke geluidsbestandjes, heimwee krijg ik er wel van
quote:
Maar vergeet ook de Duitse vakantietreinen niet. Er reden er destijds twee van. Een van Köln naar Alkmaar, als ik het wel heb.
Maar ook één die reed van Hagen, via Köln, Venlo, Eindhoven en dan nonstop naar Roosendaal, en verder naar Goes, Middelburg en Vlissingen. Trein 2528 heen, en 2529 terug. Met van die oude Silberlingen. Ik vergeet het nooit meer. Zucht.
Yep, nou je het zegt, eentje reed van Köln naar Den Helder en weer terug. En die van Köln naar Vlissingen ( v. 14:32 uit Vlissingen retour) kan ik me ook nog herrineren

Heb trouwens nog een 101 loc gevonden met hetzelfde nummer als in je usericon




Oww ja voor alle (Duitse) treinfans, op onderstaande link staat een hele mooie site met mooie foto's

http://www.zu-den-zuegen.de/Seiten/startframe.htm

Wat zijn we aan het doen ???
pi_18985965
Hmm, Duitse treintjes... toch maar eens proberen. .

Bedankt voor de tips en mooie nostalgische verhalen in ieder geval! .

Ik ben trouwens op zoek naar een goede spoorkaart van Duitsland, ik heb er alleen maar eentje met de belangrijkere lijntjes... Anders per Bundesland ofzo, maakt me niet uit.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18986730
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:29 schreef sweek het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een goede spoorkaart van Duitsland, ik heb er alleen maar eentje met de belangrijkere lijntjes... Anders per Bundesland ofzo, maakt me niet uit.
http://bueker.net/trainspotting/index.php gebruik ik meestal.....
pi_18988314
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:07 schreef Friebo het volgende:

[..]

http://bueker.net/trainspotting/index.php gebruik ik meestal.....
Dankjewel! . Kende ik niet.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18990461
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:28 schreef Oom_Agent het volgende:

Ha Fence ,
Echt wel gaaf die trein, ik ging speciaal van Nijmegen met de stoptrein naar Venlo om met die trein naar Hoek van Holland te reizen die vertrok om 08.35 u uit Venlo en kwam om 10:42 u aan in HvH. En idd genieten dat er na Ehv alleen nog maar in Rtd werd gestopt.
Ja, en aankomst in Eindhoven om 08.58 uur, en vertrek 09.00 uur, dat staat me ook nog bij. Er is trouwens nog een tijd geweest dat die om 9.17 vertrok uit Eindhoven.

En ze hebben hem nog eens een tijdje omgedoopt in Loreley Express.
Gelukkig hebben ze dat vrij snel daarna teruggedraaid. Ik vond het echt "heiligschennis."

Wat wel een nadeel was, of je nu in Rotterdam was uitgestapt of in Hoek van Holland: je moest dan met de "gewone" trein weer terug. Dat was dan toch wel weer een soort van anti-climax.
quote:
Heb trouwens nog een 101 loc gevonden met hetzelfde nummer als in je usericon

[afbeelding]
Dat izzum.
Echt geweldige machines met een power waar je alleen maar bewondering voor kunt opbrengen.
quote:
Oww ja voor alle (Duitse) treinfans, op onderstaande link staat een hele mooie site met mooie foto's

http://www.zu-den-zuegen.de/Seiten/startframe.htm
Inderdaad een mooie site. Overigens vind ik Duitsland toch een mooier land om daar treinfoto's te schieten, maar dat heeft meer te maken met het landschap aldaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door Fence op 09-05-2004 09:26:51 ]
pi_18990475
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:29 schreef sweek het volgende:
Hmm, Duitse treintjes... toch maar eens proberen. .

Bedankt voor de tips en mooie nostalgische verhalen in ieder geval! .

Ik ben trouwens op zoek naar een goede spoorkaart van Duitsland, ik heb er alleen maar eentje met de belangrijkere lijntjes... Anders per Bundesland ofzo, maakt me niet uit.
Kende je deze site van de Duitse Spoorwegen al?
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn

Je voert bij "Halt" een stad in, klikt op "Anzeigen", en je krijgt een lijst met alle treinen die op dat station in dat uur aankomen en vertrekken. Het aardige is dat je op die manier ook Nederlandse plaatsnamen in kunt geven. Bij de aangegeven treinen die alleen in Duitsland rijden, wordt ook vermeld of een trein vertraging heeft of niet.

De NS-site heeft ook wel zoiets maar minder uitgebreid.
pi_18990760
Nee, wel handig... .
Die van de NS werkt ook wel oké, maar ik heb het gevoel dat niet alle vertragingen er op staan... misschien ook wel, en schat ik het aantal vertragingen gewoon te hoog in. .
Jammer wel dat je nog niet echt alle stations kunt kiezen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19002251
quote:
Op zondag 9 mei 2004 07:34 schreef Fence het volgende:

[..]


De NS-site heeft ook wel zoiets maar minder uitgebreid.
En dat bleek meteen alweer fout te zijn. De tijd op de server liep achter met de tijd die de CTA-bakken en TAS-schermen lieten zien. Dus de website gaf aan dat de trein er nog stond, terwijl hij allang was vertrokken
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_19002359
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:08 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

En dat bleek meteen alweer fout te zijn. De tijd op de server liep achter met de tijd die de CTA-bakken en TAS-schermen lieten zien. Dus de website gaf aan dat de trein er nog stond, terwijl hij allang was vertrokken
Dat maakt toch weinig uit?
Als je maar kan zien of je trein is uitgevallen of vertraagd...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19002542
Dan zit er nog een vertraging in. Als een trein die +5 heeft, na die 5 minuten van het TAS-scherm verdwijnt, zou het daarna nog 3-4 minuten duren voordat van de inet-lijst afkwam. Ze geven je het vermoeden dat ie er nog staat, maar nix was minder waar.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')