abonnement Unibet Coolblue
pi_18080372
quote:
Nederlanders bang voor cultuurverlies

Een groot deel van de Nederlanders is bang dat Nederland zijn eigen cultuur aan het verliezen is. Dit blijkt uit een enquête van TNS Nipo die vanavond in het programma KRO Reporter wordt gepresenteerd.

Ruim 75% van alle Nederlanders vindt dat Nederland een eigen cultuur heeft; 64% van hen is bang dat deze verdwijnt. Als voornaamste bedreigingen voor de Nederlandse cultuur noemen de ondervraagden de toestroom van migranten, de invloed van de EU en de falende integratie.

Een meerderheid (60%) van de Nederlanders vindt dat onze cultuur dwingend aan nieuwkomers moet worden opgelegd. Bijna 50% wil de grenzen helemaal sluiten voor immigranten, 30% staat achter het huidige vreemdelingenbeleid en slechts 6% is voor een ruimhartiger beleid.
Bron: Fok.nl

Zalig nieuws!! Dit is de klap op de vuurpijl voor de mensen die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat de grenzen makkelijker open kunenn. Dringen de integratieproblemen ook eindelijk door in provincies als Friesland, het werd een keer tijd. Als je echt sociaal bent, respecteer je de mening van de meerheid van het volk
Frappant dat maar 30% achter het huidige vreemdelingenbeleid staat, dat zogenaamd al hard moest zijn. Dit vraagt om meer daadkracht van dit kabinet.

simpele poll:

Poll: Grenzen helemaal dicht?
  • Ja.
  • Nee.
  • Neutraal.
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 15% gewijzigd door pberends op 31-03-2004 11:50:28 ]
  • pi_18080416
    dus ook hoogopgeleide allochtonen mogen het land niet meer in?



    [ Bericht 1% gewijzigd door HeyFreak op 31-03-2004 11:47:33 (typooooss) ]
    pi_18080422
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:44 schreef pberends het volgende:
    Dit is de klap op de vuurpijl voor de mensen die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat de grenzen makkelijker open kunenn.
    De mening van een aantal ondervraagden is de klap op de vuurpijl? Dat vind ik een snelle conclusie.

    Je zou ook kunnen zeggen: 50% van de mensen meot beter geïnformeerd worden wat betreft immigratie e.d.
    pi_18080424
    En de EU moet inderdaad ook opzouten met hun kutregels, Nederland moet niet in de EU-drap verdwijnen. Elk lidstaat moet zijn eigen wetten, regels en cultuur behouden (Amerikaans stelsel)
    pi_18080433
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:

    [..]

    De mening van een aantal ondervraagden is de klap op de vuurpijl? Dat vind ik een snelle conclusie.

    Je zou ook kunnen zeggen: 50% van de mensen meot beter geïnformeerd worden wat betreft immigratie e.d.
    Dit is echt het domste serieuze antwoord wat ik ooit gehoord heb.
    pi_18080442
    Waarom wel??
    Je moet dan ook geen verschil gaan maken.
    In nederland kunnen ze ook makkelijk mensen opleiden tot hetzelfde nivo.
    In a world without walls, who needs Windows or Gates...
    pi_18080445
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:47 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Dit is echt het domste serieuze antwoord wat ik ooit gehoord heb.
    Sorry, ik probeer gewoon te integreren in je topics.
    pi_18080454
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:47 schreef HeyFreak het volgende:
    dus ook hoogopgeleide allochtonen mogen het land niet meer in?

    Ja, voor meer hoogopgeleiden moet de overheid maar investeren in onderwijs. Hoogopgeleide migranten binnenhalen is het negeren van onderwijsproblemen hier.
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:48:54 #9
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_18080456
    De gemiddelde NL mongool kent het beleid helemaal niet en denkt dat er nog steeds duizenden vluchtelingen de grens over komen.... Triest bericht, Trieste stellingname van meneertje berends

    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:49:34 #10
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_18080474
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:47 schreef pberends het volgende:
    Elk lidstaat moet zijn eigen wetten, regels en cultuur behouden (Amerikaans stelsel)
    Waarom heeft Amerika dan een federale regering?
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:49:52 #11
    36038 Shaman
    retro-progressief
    pi_18080479
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Ja, voor meer hoogopgeleiden moet de overheid maar investeren in onderwijs. Hoogopgeleide migranten binnenhalen is het negeren van onderwijsproblemen hier.
    Dat geld dus voor alle immigranten ook de westerse ?
    Geen Amerikaanse of Engelse topmannen meer voor onze multi-nationals ?
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:50:11 #12
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_18080482
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:

    Je zou ook kunnen zeggen: 50% van de mensen meot beter geïnformeerd worden wat betreft immigratie e.d.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_18080490
    Beter informeren denk ik niet dat klopt.
    Ik denk dat het merendeel van Nederland echt wel weet hoe het zit met al die mensen die hier binnen komen.
    Als ze geen echte reden hebben om hierheen te komen, en dan bedoel ik dus dat ze in eigen land werkelijk vogelvrij verklaard zijn.
    Wat dus inhoud dat ze geen rechten meer hebben, dan vind ik dat ze hier desnoods veilig moeten kunnen wonen.
    Maar ik denk niet dat dat ook meer van toepassing is op wie dan ook.
    In a world without walls, who needs Windows or Gates...
    pi_18080496
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef pberends het volgende:

    [..]

    Ja, voor meer hoogopgeleiden moet de overheid maar investeren in onderwijs. Hoogopgeleide migranten binnenhalen is het negeren van onderwijsproblemen hier.
    Maar dat doen ze toch niet
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:50:42 #15
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_18080503
    De linkse rakkers happen gelijk weer...
    pi_18080510
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Shaman het volgende:

    [..]

    Dat geld dus voor alle immigranten ook de westerse ?
    Geen Amerikaanse of Engelse topmannen meer voor onze multi-nationals ?
    Mensen in de EU mogen zich vestigen wat ze willen. En Amerikanen willen echt niet naar Nederland.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')