Het zit je hoog, hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:12 schreef milagro het volgende:
Lois :'(
Jahoor, Dummy Dummy maken ze ZEKER nog, verkopen ze bij AH voor volgens mij ¤1,79 per zakquote:Dummy Dummy (of maken ze die dingen nog en ben ik gewoon ouder geworden)
amen. de dreamcast was z'n tijd vooruit. Wereldmachine: SEGA roeleertquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:24 schreef Punica het volgende:
Dank u, Dank u
En ik ga definitly voor SEGA, die spellen komen nu uit op andere consoles echt jammer vind ik dat, ik heb thuis een Dreamcast + Sega Master System staan, echt pracht apparaten.
BTw over Oranjeboom, dat is terecht dat dat 'uit' is, dat is echt om te kotsen di4e zooi
Ribbroeken, grove ribfluweel smal van onderen. je moest ze dan oprollen die pijpen en met hoog water en witte sportsokken (met merk) in Kangaroos of NB sortschoenen, liefst met een kabeltrui met daaronder een shirtje met capuchon (die capuchon dan weer over die kabeltrui) in je broek uiteraard en aansnoeren met een witte riem, als je dan ook nog lang haar met permanent had, was je DE man.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:18 schreef Copycat het volgende:
Wat waren traders ook al weer?
Klinkt ergens heel bekend.
Die herinner ik me ook nog...nam ze ook weleens mee naar schoolquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:55 schreef Magics het volgende:
Tjolk (van die pakjes drinken) je had ze in verschillende smaken.
Aardbeien met een konijn op het pakje
Chocomel met een beer op het pakje
Banaan met een aap op het pakje.
Melk met een koe op het pakje.
[afbeelding]
Ik was er echt helemaal weg van, mijn Nichtje had het Tjolk-kwartet bijeen gespaart... SUPER !!!
Oow ik krijg weer helemaal dat gevoel terug als ik eraan denk. [afbeelding] Tjolk Tjolk [afbeelding]
Ik tjolkte altijd op het foebelveldquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog...nam ze ook weleens mee naar school.
D'r is aan de gamebiy niets veranderd wat ze 10 jaar geleden niet mogelijk was. En dan heb je het grote nintendogezeur: Als er iets nieuws is dan wordt het oude niet meer ondersteund. ik heb zelf nog een Supernintendoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
De dreamcast was inderdaad zéker z'n tijd ver vooruit
Je zou ook kunnen bedenken dat ze juist te snel waren met kleuren zut waardoor het commercieël gezien minder aantrekkelijk was. Als je bedenkt hoeveel 'updates' Gameboy nou al heeft gehad en als je bedenkt wat er werkelijk verbeterd is...
hey die ken ik ook nogquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:55 schreef Magics het volgende:
Tjolk (van die pakjes drinken) je had ze in verschillende smaken.
Aardbeien met een konijn op het pakje
Chocomel met een beer op het pakje
Banaan met een aap op het pakje.
Melk met een koe op het pakje.
[afbeelding]
Ik was er echt helemaal weg van, mijn Nichtje had het Tjolk-kwartet bijeen gespaart... SUPER !!!
Oow ik krijg weer helemaal dat gevoel terug als ik eraan denk. [afbeelding] Tjolk Tjolk [afbeelding]
Die edwin spijkerbroeken gaan weer helemaal terug komen denk ik. Ik zag iig laatst wel een supermooie hangen van authentieke japanse denim.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:30 schreef Karina het volgende:
Foxy Fashion (winkel)
Edwin spijkerbroeken
Wij namen ze altijd mee naar de avond-vierdaagse (de Roosendaalse) Lekker !!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog...nam ze ook weleens mee naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |