O.a. ook in Heerenveen en Helmond hebben ze zoiets.quote:Deze constructie in Geleen Oost gaat vast nog wel eens fout, ondanks die dingen denk ik... hebben ze dit op meerdere plaatsen?
He cool, had je deze niet toevallig afgelopen donderdag gefotografeerd? Ik zat nl in deze trein (3651) van Deventer naar Den Bosch, vertrek 13:44 en toen ook getrokken door de 1747quote:Sneltrein Roosendaal - Zwolle, in Etten-Leur.
Nee, deze foto's zijn vorige zondag genomen, en die uit Maastricht gisteren (maandag).quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:45 schreef JMT het volgende:
[..]
O.a. ook in Heerenveen en Helmond hebben ze zoiets.
[..]
He cool, had je deze niet toevallig afgelopen donderdag gefotografeerd? Ik zat nl in deze trein (3651) van Deventer naar Den Bosch, vertrek 13:44 en toen ook getrokken door de 1747
Ik herinner me ineens iets In deze trein ben ik ooit gepijptquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:45 schreef 2cv het volgende:
4025
Daar heb je best gelijk in, maar het lijkt ook vaak zat of men het niet wíl begrijpen. Je moet voor de aardigheid eens in de ICT-wereld kijken hoe men daar reageert als men ten onrechte ergens van wordt beschuldigd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen zich niet beseffen dat er naast NS nog veel meer bedrijven op en rondom het spoor werkzaam zijn. Zeker de leek niet. Die zal alles toch inderdaad snel op het hoopje "NS" gooien... Ik vind niet dat je dat iemand kwalijk kan nemen. Ik was zelf ook zo tot ik een treinenfan als vriend kreeg. Ik ben zelf toen meer gaan "zien" en bepaalde dingen gaan je ook veel meer opvallen! En als ik nu iets niet weet of snap, dan vraag ik het gewoon.
Na het ontpluizen van de foute code waardoor je afbeelding niet zichtbaar is en de melding "this site is temporarily unavailable." geef ik het maar op. Dus....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoe zou dit er nou van binnen uit zien [afbeelding]
het raam boven de deur ?
Jammer dat me die verschillen niet zijn opgevallen ...quote:Op maandag 5 april 2004 22:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Ander interieur, deuren binnen werken anders, kopdeuren hebben afwijkend systeem.
Sja, een andere werking van de binnendeuren lijkt me ook niet iets dat echt opvaltquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jammer dat me die verschillen niet zijn opgevallen ...
Hoe laat? Ik was er van 19:40 tot 20:15 zo'n beetje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
MRen: vrijdag was ik daar ook had alleen geen digicam bij me....
Ach, dat hebben ze op bijna alle station met eilandperrons. Niets gevaarlijks aan zolang je netjes wacht tot je lampjes uit zijn.quote:dat Geleense oversteeksysteem is er ook in Sneek...
Ik nog in de IC+, een stuk fijner vanwege de geblindeerde ramen, zowel binnen als buitenquote:Ik herinner me ineens iets In deze trein ben ik ooit gepijpt
In Almelo hebben ze geen spoorbomen. Dat is veel interessanter. Alhoewel ik in Apeldoorn wel eens een oud vrouwtje heb gered voor een aanstormende EC.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, dat hebben ze op bijna alle station met eilandperrons. Niets gevaarlijks aan zolang je netjes wacht tot je lampjes uit zijn.
...nee: een tunnelquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Almelo hebben ze geen spoorbomen. Dat is veel interessanter. Alhoewel ik in Apeldoorn wel eens een oud vrouwtje heb gered voor een aanstormende EC.
Die gele borden zitten precies voor de ramen, dus dat zie je wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:59 schreef sweek het volgende:
Ik was trouwens eigenlijk een stuk banger dat mensen uit de trein naar beneden flikkerden, omdat je eigenlijk gewoon in 1 beweging die deur open doet en naar buiten stapt, tenminste, ik toch.
Gefeliciteerd Beviel het? Jammer dat je de oude kunstleren vijf-op-een-rij stoelen niet meer hebt meegemaakt...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef sweek het volgende:
Eindelijk zat ik in een Railhopper. .
Ja, die aansluiting is extreem bagger. Ik heb d'r ook eens gestaan met twee vrienden en mistig zeikweer. Dan is het ècht niet leuk. En het wachthok is ook niets waard op dat station.quote:Wat een kutaansluiting richting Almelo in Mariënberg als je vanuit Emmen komt zeg, en ook vanuit Zwolle. En het regende best wel hard.
Raar geluid? Is bijna het zelfde als van IRM.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef sweek het volgende:
Het was wel oké... ik vond hem toch wel erg op de Buffel lijken qua stoelen en pseudo-tafeltje. Bij het optrekken maakte die een beetje een raar geluidje, maar tijdens de rit zelf was 'ie redelijk stil.
Het viel me alleen op toen we uit Zwolle vertrokken... kan toeval zijn geweest. .quote:Op woensdag 7 april 2004 23:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Raar geluid? Is bijna het zelfde als van IRM.
Hij is ook behoorlijk familie van de IRM.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Raar geluid? Is bijna het zelfde als van IRM.
Eigenlijk andersom, zowel IRM als Buffel zijn van de Raihopper afgeleid. Jammer dat ze niet bepaald storingsvrij zijn, ik had ze graag als opvolger van mat64 gezien. Het schijnt trouwens dat er meer electronica in een Railhopper zit dan in een TGV-stel.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is ook behoorlijk familie van de IRM.
Wat bedoel je hiermee precies? Dat je de deur aan de kant war geen perron is gewoon open kan doen en naar buiiten kan stappen? Of dat je tijdens het rijden uit kan stappen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:59 schreef sweek het volgende:
Ik was trouwens eigenlijk een stuk banger dat mensen uit de trein naar beneden flikkerden, omdat je eigenlijk gewoon in 1 beweging die deur open doet en naar buiten stapt, tenminste, ik toch.
Ik denk dat ie het volgende bedoelt: er zit daar een gat in het gewone perron, dus je kunt aan die kant uitstappen, maar op die plek is het niet verstandig. Je kunt dus gewoon voor de deur staan, het perron voorbij zien schuiven, en met je blinde kop de deur open doen en naar buiten stappen. Dan flikker je dus een stuk naar beneden. Luckske heeft aangegeven dat die borden op ooghoogte zitten en je dus blind moet zijn om dan nog naar buiten te stappen. Je zult maar blind zijn...quote:Op donderdag 8 april 2004 13:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee precies? Dat je de deur aan de kant war geen perron is gewoon open kan doen en naar buiiten kan stappen? Of dat je tijdens het rijden uit kan stappen?
Ow, een (soort) gat in het perron. Handig ...quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het volgende bedoelt: er zit daar een gat in het gewone perron, dus je kunt aan die kant uitstappen, maar op die plek is het niet verstandig. Je kunt dus gewoon voor de deur staan, het perron voorbij zien schuiven, en met je blinde kop de deur open doen en naar buiten stappen. Dan flikker je dus een stuk naar beneden. Luckske heeft aangegeven dat die borden op ooghoogte zitten en je dus blind moet zijn om dan nog naar buiten te stappen. Je zult maar blind zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |