quote:op station hebben ze wel wat engelse magazines ... of is dat de bruna waar je het over had?
Op dinsdag 17 februari 2004 11:23 schreef mordradead het volgende:[..]
hier in lwd heb ik volgens mij ook niet echt veel keuze ik ken 2 "echte" boekenzaken en dan nog de bruna die weer een stukkie dichterbij is
maarja internet is ook mooi
Ik had ook een abo op GameQuest/ Gamepro, maar dat was omdat je er vorig jaar Eternal Darkness bijkreeg Dat abo is nu opgezegd.
Ik heb nu een abo genomen op NGamer erbij, omdat je hier de Zelda Collecter's Disc krijgt.
Losse bladen die ik zo nu en dan koop zijn Edge en Nintendo Official Magazine en OPM2.
Edge en NOM omdat ze goede stukken hebben OPM2 als er een coole demo disc bijzit.
quote:Op Sloterdijk hebben in iedergeval EDGE, NOM, NGC meer weet ik niet (ben alleen geintreseerd in Nintendo
Op dinsdag 17 februari 2004 11:33 schreef Vrieskist het volgende:[..]
op station hebben ze wel wat engelse magazines ... of is dat de bruna waar je het over had?
[Dit bericht is gewijzigd door MeZZiN op 17-02-2004 12:17]
Zitten ook leuke extra's bij, zoals laatst een Zelda-boekje met tips voor OOT, MM en WW.
Ben ook wel benieuwd naar EDGE, maar die zie ik niet veel.
Ik vind het jammer dat de nederlandse bladen zich vooral op reviews richten. Dit zijn toch dingen waar je op internet ruim aan kan komen. Ook nieuws haal ik liever van internet want dat is veel recenter.
Het zou leuker zijn als de van de N-gamer bijvoorbeeld meer een blad maken met achtergrond info over spellen. Dat ze erin laten zien hoever ze zijn met de aankomende topspellen en dan wat screenshots. Verder van oudere spellen extra info. De laatste NGC die ik heb gekocht heb ik speciaal voor de mariokart special gekocht. Uitgebreid elk parcour en specials bespreken, alle items die er zijn, de dingen die unlocked kunnen worden en wanneer ze dat worden etc. Gewoon een soort strategy guide in het kort van een heel aantal spellen per keer. Ik vind NGC dan ook het beste blad dat er momenteel is voor de cube, het is alleen veel te duur voor een simpel tijdschrift (8,80 euro).
De PU koop ik eigenlijk om in de trein te lezen en ook een beetje te lezen over spellen die me eigenlijk niet aanspreken in eerste instantie. De reviews van dit blad zijn niet zo erg goed (ik basseer me er niet op bij de aankoop van een nieuw spel) maar ze hebben wel leuke dingen naast de reviews en serieuze reviews lees ik wel op internet.
je hebt soms reviews waar de reviewer alleen over zichzelf en zijn fucked up leven zit te kwetteren en aan het eind zegt 'spel = klote' ... mwah, maar wel lachuh als je op de plee zit
voor nieuwe info enzo is het internet toch 100x zo snel
quote:Klopt internet is sneller :-) veel sneller maar dat leest toch minder als je in de trein zit.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:34 schreef sp3c het volgende:
ik vind de PU eigenlijk wel aardig, heb de eerste uitgave nog steeds liggen hier ergens (met starwing als ik me niet vergis) ... probleem is alleen dat ieder jaar weer net iets meer richting een lifestyle mag kruipt ipv een games tijdschrift.
je hebt soms reviews waar de reviewer alleen over zichzelf en zijn fucked up leven zit te kwetteren en aan het eind zegt 'spel = klote' ... mwah, maar wel lachuh als je op de plee zit
voor nieuwe info enzo is het internet toch 100x zo snel
quote:nee, bij de miro lekker dichtbij school (naja, valt eigenlijk ook wel mee)
Op dinsdag 17 februari 2004 11:33 schreef Vrieskist het volgende:[..]
op station hebben ze wel wat engelse magazines ... of is dat de bruna waar je het over had?
quote:hey ik ben een handheldfreak
Op dinsdag 17 februari 2004 13:00 schreef MeZZiN het volgende:[..]
Klopt internet is sneller :-) veel sneller maar dat leest toch minder als je in de trein zit.
enige wat ik lees in de trein is de mission briefing
quote:Ik las vroeger ook de Your Sinclair - Sinclair user - Zzap64 - Crash en ben later altijd de engelse bladen blijven lezen.....waarom? De humor was onovertroffen...heel anders als de puberhumor uit de PU, hoewel ik besef dat ik niet tot de doelgroep behoor.......
Op dinsdag 17 februari 2004 13:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik koop al geen tijdschriften meer sinds de Your Sinclair
en dan de geweldige verhaaltjes bij de reviews (standaard, de reviewers krijgen te weinig betaald, hebben te weinig ruimte, enz terwijl de grote baas in ferrari's rijd, een gigantische kamer heeft met veel kunst, en hij beschikt over de befaamde 'buffelzweep'. Ook e strijd voor de goede games zijn geweldig (zoals de chronosferende reviewer bij Red alert 2)
Daarnaast lees in N-gamer omdat er iig 1 blad over nintendo moet zijn maar meestal is het nieuws een beetje achterhaald en staat hetmeeste ook wel in de pu (komt namelijk maar 1 kee in de 2 maanden uit)
quote:Whaha ik lees ook de PU. Tis nogal eens verschillend hoe ze schrijven, soms te gericht op de breezah generatie, soms ook wel goed.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:36 schreef gieling het volgende:
Ik lees persoonlijk de PU, gewoon leuk geschreven enzo maar er staat soms een hele revieuw vol onzin waar je geen flikker aan hebt.Daarnaast lees in N-gamer omdat er iig 1 blad over nintendo moet zijn
maar meestal is het nieuws een beetje achterhaald en staat hetmeeste ook wel in de pu (komt namelijk maar 1 kee in de 2 maanden uit)
Ik lees voornamelijk een gamesblad om te weten wat er zoal leuk/niet leuk is en nog meer voornamelijk om bij te blijven
Moderne spellenbladen lees ik niet meer, zodra ze iets beschrijven als Koole Gamez (nee, dit is geen schrijffout) dan hoeft het van mij niet meer...
Ja ik weet het, ik ben een oude lul.
en een rating die ik in de tegenwoordige reviews in bladen nog steeds mis is de replay value/lastability , toch voor mij wel een heel belangrijke waarde om een spel te kopen
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-02-2004 19:07]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |