[Dit bericht is gewijzigd door Hik op 29-12-2003 14:59]
quote:En Ruud Lubbers rookt de shag die hij zelf op zijn kin kweekt.
Op maandag 29 december 2003 14:59 schreef Suphafly het volgende:
ik
Jules Deelder en Bart Chabot roken ook.
Rudi Carrell paft een eind weg ....
quote:Femke Halsema is niet van Twarres. Dat is Mirjam Timmer.
Op maandag 29 december 2003 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
Femke Halsema....dat Twarres-wijf....
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:06 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Femke Halsema is niet van Twarres. Dat is Mirjam Timmer.
quote:Rookt hij? Ik dacht dat hij alleen maar een drankorgel is?
Op maandag 29 december 2003 15:11 schreef DJ.KRIZZ het volgende:Henk Westbroek
quote:Marianne Weber?
Op maandag 29 december 2003 15:10 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Opsomming Marjan rookt dus ook....
Volgens mij rookt Benny Neyman ook.
Ongeveer het halve koningshuis, daar zijn alleen weinig tot geen foto's van.
quote:Theo van Gogh doet volgens mij alles wat God heeft verboden. Waarschijnlijk neukt hij ook.
Op maandag 29 december 2003 15:18 schreef Dauthi het volgende:
Was theo van gogh niet gepakt met roken en drinken etc... ?
Dacht zoiets te hebben gehoord.
quote:Nee toch???
Op maandag 29 december 2003 15:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Theo van Gogh doet volgens mij alles wat God heeft verboden. Waarschijnlijk neukt hij ook.
quote:Die rookt een pijp, zullen we maar zeggen.
Op maandag 29 december 2003 16:09 schreef arexes het volgende:
carlo boshart die rookt of was het nou zuigen?
quote:Hij heeft een kind, daarom juist, ik dacht dat hij gekapt was.
Op maandag 29 december 2003 15:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Theo van Gogh doet volgens mij alles wat God heeft verboden. Waarschijnlijk neukt hij ook.
quote:Kreeg hij toen niks te vreten?
Op dinsdag 30 december 2003 14:16 schreef lily het volgende:
alleen van Theo van Gogh als 6 jarige
Mag ik eigenlijk vragen waarom je dit wilt weten?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:04 schreef tybalt het volgende:
Anybody anymore?
Verveling.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
toch snap ik het niet, als koninklijkhuis figuur wordt enorm beschermd opgevoed en staan er dagelijks camera's op je knar bij wijze van spreken, waarom begin je dan met roken. Niet door druk van leeftijdsgenoten iig lijkt me
verveling? Als je je verveelt ga je toch gewoon een olifant schieten ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Verveling.
De beste medische voorzieningen tot je beschikking, dus minder gezondheidsrisico's dan de 'gewone' mens?
Terwijl je een peukie paft, ja!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:33 schreef MikeyMo het volgende:
verveling? Als je je verveelt ga je toch gewoon een olifant schieten ofzo?
Is gestopt toen ze zwanger was.quote:Op maandag 29 december 2003 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
Femke Halsema....
Als je elke dag goed traint kun je -conditietechnisch gezien- gewoon roken hoor. Heeft Cruijff jarenlang gedaan. In de rust tijdens elke wedstrijd ff een peukie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Patrick Kluivert
Ronald Koeman
Marco van Basten
Frank Rijkaard![]()
![]()
![]()
Roken als prof voetballer zijnde(Neem aan dat je niet ineens begint met roken op je 35/40e)
Dacht altijd dat je daar een goede conditie voor nodig had
weer een droom die instortquote:Op donderdag 8 april 2004 14:48 schreef kreezie het volgende:
Bridget Maasland...![]()
Weetje zeker?.. bron?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:48 schreef kreezie het volgende:
Bridget Maasland...![]()
Verdomd, ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Bij de onderste drie zie ik iig geen sigaret...
Ja idd zeg, hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Weetje zeker?.. bron?
Die was volgens mij de enige van de BNN Family die niet rookte.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:48 schreef kreezie het volgende:
Bridget Maasland...![]()
Ja dat dacht is dus ook.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die was volgens mij de enige van de BNN Family die niet rookte.
Dit is wel heel erg offtopic, maar toch dankje wel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee wat een leuk koppie heb jij dunn0w!
In die mislukte reportage in de FHM vorig jaar of daaromtrent had Bridget op een van die foto's toch echt een bijna opgerookte peuk in haar mond.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die was volgens mij de enige van de BNN Family die niet rookte.
niet echt een BN er hèquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:15 schreef showmelove het volgende:
Philip de Winter
Van Persie?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:46 schreef Spindoc het volgende:
Hans Kraay Sr.
Robin van Persie
Henk ten Cate
Martin Jol
Frits Wester
Jan Marijnissen
Irma (Idols)
Richard Witschge
Mail maar naar Ragonite @ GMX . netquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:58 schreef tybalt het volgende:
Iemand pix? Of webspace?
Maar deze had zij zelf niet opgerookt, wie zegt trouwens dat die sigaret echt was.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:27 schreef 18konijn het volgende:
[..]
In die mislukte reportage in de FHM vorig jaar of daaromtrent had Bridget op een van die foto's toch echt een bijna opgerookte peuk in haar mond.
zo te zien aan d'r kont komt ze ook regelmatig bij de macquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:16 schreef BrauN het volgende:
Britney Spears
Maar dat is niet zo'n BN-er
[afbeelding]
[afbeelding]
Muttertquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
zo te zien aan d'r kont komt ze ook regelmatig bij de mac
Rene van patty rookt ook. Hoe heet die ook alweer met z'n achternaam
Ik kwam er ook net achter toen ik de post posttequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Muttert
Ja, rookt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet iemand of Mariska Hulscher rookt?
Zo vet is ie nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
zo te zien aan d'r kont komt ze ook regelmatig bij de mac
Schraalhans heeft inderdaad de hand geslagen aan Photoshop.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:49 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Leuke foto ook
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Schraalhans heeft inderdaad de hand geslagen aan Photoshop.
Ik bedoel niet dat er aan het plaatje zelf is gekloot, maar het ziet er nogal gaar uit, blurry, vind ik altijd heel lelijk bij foto's. Niet natuurgetrouw zeg maar...quote:Op maandag 12 juli 2004 00:17 schreef tybalt het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
quote:Chatten met de webmaster kan op msn. Voeg hiervoor het adres frank@luteinvankranen.nl toe aan je contactpersonen.
naar eigen zeggen rookt ze af en toe voor de gezelligheidquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:42 schreef tybalt2 het volgende:
Nog een aantal waar ik erg benieuwd naar ben.. wie helpt ons verder?
Maud Mulder
quote:Mr. Suzuki | I push the envelope to the line, makin', breakin', takin', until I'm overrated! says:
Yup, wij zitten ons met een hele groep af te vragen of Lutein rookt. Jij kan ons vast helpen met onze vraag.
Frank [webmaster www.luteinvankranen.nl] says:
nou ze heeft wel gerookt, ze heeft al heel vaak geprobeerd te stoppen, op dit moment is ze bezig te stoppen, dus ze rookt ff niet
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=242309quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:22 schreef tybalt2 het volgende:
En uit welke club komt die foto van Maud?
Stella Gomans?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:09 schreef Spindoc het volgende:
Theo Janssen
Anouk
'Big Brother' Ruud
Stella Jongmans
Jack van Gelder
Martin Jol
Nah. Geen zin in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:22 schreef tybalt2 het volgende:
das niet de discussie werner, die ga je maar fijn ergens anders voeren..
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:03 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik denk dat Theo van Gogh misschien wel rookt.
zo hoort het ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:15 schreef 18konijn het volgende:
- knip - 'zegt Daphne Bunskoek dat ze niet rookt en nooit gerookt heeft' - knip -
Chris Zegers?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:41 schreef tybalt2 het volgende:
Goed kunnen we na van Gogh en Paul de Leeuw weer terug naar het iets aantrekkelijker deel van rokend bekend Nederland?? Wie helpt ons voort?
beatrixquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:41 schreef tybalt2 het volgende:
Goed kunnen we na van Gogh en Paul de Leeuw weer terug naar het iets aantrekkelijker deel van rokend bekend Nederland?? Wie helpt ons voort?
+ voltallige aanhang...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:22 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
beatrix
Als ik een land zou hebben zou ik dat ook niet doen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
+ voltallige aanhang...
Die betalen overigens geen accijns..
Nee die heb ik wel eens shag zien smoken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Jack Spijkerman..
Of zuipt die alleen?![]()
Sylvie Meijs.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:10 schreef tybalt2 het volgende:
Ik had het over aantrekkelijk :-P
Ja, zij rookt ook. Ooit foto's gezien samen met die Mariska Hulscher op Schiphol waar ze samen rookte.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Rookt Irene van der Laar ook?
Gruwelijk. " Ja en nu een beetje serieus in de verte staaren......heel goed"quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:30 schreef tybalt2 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:51 schreef BertjeV het volgende:
over rokende BN-ers gesproken, mag ik meeroken?????
[afbeelding]
jup...quote:Op maandag 27 december 2004 18:28 schreef tybalt2 het volgende:
Annelieke Brouwers rookt, is zelfs rokend in ONM te zien geweest.
Ik weet wie je bedoeldquote:Op zondag 10 april 2005 18:49 schreef Zephyrus het volgende:
In ieder geval ook Christine van der Horst, Wendy van Dijk en dat ene mens van Goede Tijden slechte Tijden, ik ben haar naam even kwijt, maar die speelt allang niet meer. Zij was die ene die een relatie had met Ludo ofzo, blond haar en een iiritante grijns op haar hoofd. Ze was in ieder geval een "slechte" in de soap. maar zij gaf als argument dat ze moest roken omdat "slechte personages" in soaps toen moesten rokenvolgens mij rookt heel bekend nederland onder de hand. Zijn er ook niet rokende BN-ers???
Ja, zoals hier eerder al genoemd dat irritante mens van goede tijden, Tanja Jess. Zij zei zoiets van dat ze alleen moest roken omdat ze een personage met een slecht geweten speelde en dat. Beetje vaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef Gitarist het volgende:
Kijk dat BN'ers roken, ok, maar dat een groot aantal leden van het Koninklijk Huis roken vindt ik niet kunnen. Zij hebben toch een soort voorbeeldfunctie...
Niet dat ik door hun ook ga roken ofzo, maar toch...
Andere rokende BN'ers:
Paskal Jakobsen (Bløf) - al is hij inmiddels gestopt schijnt
Rachel Hazes (André was al genoemd)
Zijn er eigenlijk ook BN'ers die op TV (bijvoorbeeld in een serie) hebben gerookt maar dat in het echt niet doen?
Volgens mij rookt zij in het echt ook...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ja, zoals hier eerder al genoemd dat irritante mens van goede tijden, Tanja Jess. Zij zei zoiets van dat ze alleen moest roken omdat ze een personage met een slecht geweten speelde en dat. Beetje vaag.
Voor jou misschien niet... voor andere mensen in dit topic (including me) blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:22 schreef ChrisJX het volgende:
Nu de vraag: boeit het?
Klinkt aardig blond.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef 18konijn het volgende:
Lucille Werner in het blad Thermen & Beauty:
"Als ik gezellig uit eten ga, kan ik een wijntje met een sigaretje niet weerstaan. Voordat ik het in de gaten heb, heb ik zo een half pakje weggerookt."
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Kap eens met dat nutteloze kicken, tybalt!
Die's wel geil jaquote:Op zondag 19 juni 2005 10:31 schreef tybalt2 het volgende:
Mariska Hulscher:
[img]http://www.petersmulders.nl/500px/Mei%202005/Mariska%20Hulscher%20260505006.jpg[/imh]
Das toch beter dan een compleet nieuwe topic erover openen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Kap eens met dat nutteloze kicken, tybalt!
Ik vind het eerder dom om tegen BN'ers op te kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef YanniiCke het volgende:
ik vind het echt stom dat BNers roken, want veel mensen kijken juist tegen hun op enzo. Dus dan heb je kans dat mensen dat na gaan doen
jahoor!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef YanniiCke het volgende:
ik vind het echt stom dat BNers roken, want veel mensen kijken juist tegen hun op enzo. Dus dan heb je kans dat mensen dat na gaan doen
Van de stres......quote:Op donderdag 17 november 2005 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook deze man rookt als een ketting![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef YanniiCke het volgende:
Hoe weet je dat allemaal? volgens mij rookt Marieke van Ginneken niet hoor..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:20 schreef Gerrinho het volgende:
Fabienne rookt, Bridget niet. Dat is alleen voor de show op die ene foto. Micky Hoogendijk rookt. Aukje van Ginneken en haar zus ook. Verder roken Margje Teeuwen en onder meer Inge Schrama. Tanja Jess rookte ooit ook, maar sinds zij een kleine heeft rookt ze niet meer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef YanniiCke het volgende:
Drank=drugs.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Don't get me started... dat die troep ingeburgerd is wilt nog niet zeggen dat het ineens geen drugs meer is,.
Goed zo voor jou, ik helemaal nietquote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Suko het volgende:
John de Mol gestopt met roken, rook er nog maar 6 p/dag.(gelukkig ben ik geen BN-er, paft lekker door)
![]()
Beter dan een heel pakje.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Suko het volgende:
John de Mol gestopt met roken, rook er nog maar 6 p/dag.(gelukkig ben ik geen BN-er, paft lekker door)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |