Gruwelijk. " Ja en nu een beetje serieus in de verte staaren......heel goed"quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:30 schreef tybalt2 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:51 schreef BertjeV het volgende:
over rokende BN-ers gesproken, mag ik meeroken?????
[afbeelding]
jup...quote:Op maandag 27 december 2004 18:28 schreef tybalt2 het volgende:
Annelieke Brouwers rookt, is zelfs rokend in ONM te zien geweest.
Ik weet wie je bedoeldquote:Op zondag 10 april 2005 18:49 schreef Zephyrus het volgende:
In ieder geval ook Christine van der Horst, Wendy van Dijk en dat ene mens van Goede Tijden slechte Tijden, ik ben haar naam even kwijt, maar die speelt allang niet meer. Zij was die ene die een relatie had met Ludo ofzo, blond haar en een iiritante grijns op haar hoofd. Ze was in ieder geval een "slechte" in de soap. maar zij gaf als argument dat ze moest roken omdat "slechte personages" in soaps toen moesten rokenvolgens mij rookt heel bekend nederland onder de hand. Zijn er ook niet rokende BN-ers???
Ja, zoals hier eerder al genoemd dat irritante mens van goede tijden, Tanja Jess. Zij zei zoiets van dat ze alleen moest roken omdat ze een personage met een slecht geweten speelde en dat. Beetje vaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef Gitarist het volgende:
Kijk dat BN'ers roken, ok, maar dat een groot aantal leden van het Koninklijk Huis roken vindt ik niet kunnen. Zij hebben toch een soort voorbeeldfunctie...
Niet dat ik door hun ook ga roken ofzo, maar toch...
Andere rokende BN'ers:
Paskal Jakobsen (Bløf) - al is hij inmiddels gestopt schijnt
Rachel Hazes (André was al genoemd)
Zijn er eigenlijk ook BN'ers die op TV (bijvoorbeeld in een serie) hebben gerookt maar dat in het echt niet doen?
Volgens mij rookt zij in het echt ook...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ja, zoals hier eerder al genoemd dat irritante mens van goede tijden, Tanja Jess. Zij zei zoiets van dat ze alleen moest roken omdat ze een personage met een slecht geweten speelde en dat. Beetje vaag.
Voor jou misschien niet... voor andere mensen in dit topic (including me) blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:22 schreef ChrisJX het volgende:
Nu de vraag: boeit het?
Klinkt aardig blond.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef 18konijn het volgende:
Lucille Werner in het blad Thermen & Beauty:
"Als ik gezellig uit eten ga, kan ik een wijntje met een sigaretje niet weerstaan. Voordat ik het in de gaten heb, heb ik zo een half pakje weggerookt."
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Kap eens met dat nutteloze kicken, tybalt!
Die's wel geil jaquote:Op zondag 19 juni 2005 10:31 schreef tybalt2 het volgende:
Mariska Hulscher:
[img]http://www.petersmulders.nl/500px/Mei%202005/Mariska%20Hulscher%20260505006.jpg[/imh]
Das toch beter dan een compleet nieuwe topic erover openen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Kap eens met dat nutteloze kicken, tybalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |