*kick*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
Toch maar wel besteld:
[[url=http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/jpg/2112_press02-001.jpg]afbeelding][/url]
En hijs binnen, tis een beaut!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft al een optie op een fan-made predatormasker genomen
En na bijna 3 jaar heb ik hem ook!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Heb je hem ook via die site besteld? of ergens anders besteld?
Wil hem ook!!!
idd samen met Emma Frost vind ik:quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:16 schreef Tokus het volgende:
Onlangs het meest sexy beeld ooit binnengekregen:
Jij zal aardig vaak moeten stoffen met zoveel action figures.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:20 schreef Ash het volgende:
Weer wat dingetjes binnen:
Haal je die dingen nu uit de verpakking, of koop je van alles 2?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:05 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
The Dark Knight: Movie Masters
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik haal ze uit de verpakking, Ik ben niet zo'n verzamelaar die alles nog in de verpakking wilt bewaren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Haal je die dingen nu uit de verpakking, of koop je van alles 2?
Way te duur... Gator.nl gaat nog, maar ik ben ook meer een gelegenheidskoper denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:11 schreef Elegy het volgende:
Acme Trendz Is vast al eens langsgekomen maar ach, dan nog maar een keer
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef Dzy het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van die merchandise, maar damn die monkey is vet. Hoe duur, goe groot en waar?
Kun je je collectie eens tonen? Ben wel benieuwd wat je ondertussen allemaal hebt staanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:05 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik haal ze uit de verpakking, Ik ben niet zo'n verzamelaar die alles nog in de verpakking wilt bewaren.
Yep, en dat vind ik wel een mooie prijs. En het is nog altijd zo'n 100 euro goedkoper dan bij yendor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef Retarded het volgende:
heb hem van vrienden gehad voor mn verjaardag. Op Ebay gaat ie ongeveer weg voor 150 euro incl verzending. Veel goedkoper dan dat krijg je hem niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |