quote:Dan ben je niet lekker.
Op vrijdag 28 november 2003 13:02 schreef Coolfire het volgende:[..]
ok maar als je een amerikaan heb die niet onder die oldtimer verzekering valt??
quote:Wat denk je dat je voelt als je in een US car rijd met 400 a 500 PK
Op vrijdag 28 november 2003 22:46 schreef Mike4583498057430965 het volgende:
Best mooie auto's die dingen, maar t kost een euro al om ze te starten, bijwijzevanspreken.
Wat zou die in de stad verbruiken, een 6.6 liter met die pks? 1op3, misschien wel 1op2, ik weet niet zoveel van amerikanen, hoe ze rijden, het geluid blijft mooi.
Maar ik heb het liever op een m5 uit 1992, een 3.8 liter en erg snel, die auto's zijn ook veel te verleidelijk om te gassen, je voelt tijdens het rijden gewoon dat ze willen gaan.
Ik neem liever dan een Dodge Ram ofzoals het een amerikaan moet zijn.
quote:Waar moet je dan wel wezen?
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik heb zelf 2 Trans-Am's gehad, zijn leuke dingen. Verkijk je alleen niet op de kosten want je bent er aardig wat geld aan kwijt... En verder, most important, De Groot, waar TS z'n plaatje van is, is vrij duur en dat komt kwalitatief niet uit!
Foto van deze mooie bak : http://www.buraas.999.nl/Cars/Camaro/67black_rs_ss.jpg
Deze foto is precies hetzelfde als de auto van hem.Er rijden in nederland maar 10 van deze bakken rond,het type rs dan.
Het mooie van dit soort auto's is dat alle onderdelen nog steeds te koop zijn,en dan praat ik niet over gereviseerde onderdelen,maar nieuwe.Plaatwerk bv kan je zo kopen,de mallen zijn nl nooit vernietigd,maar verkocht aan andere bedrijven.
Dit betekent dus dat je je auto altijd in topconditie kan houden,en dat kan je niet zeggen van een civicje ofzo.Probeer maar s een onderdeel van een jap te zoeken die ouder als 20 jaar is,en dan ook nog s nieuw.
En nou niet gelijk beginnen van een jap is beter,ik heb zelf een mx-3 v6,maar als ik het geld nu zou hebben,dan kocht ik een dodge charger of een gto.
[Dit bericht is gewijzigd door Corona1972 op 29-11-2003 11:48]
quote:vertel meer. geef plaatjes, ik wil info!
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik heb zelf 2 Trans-Am's gehad, zijn leuke dingen. Verkijk je alleen niet op de kosten want je bent er aardig wat geld aan kwijt... En verder, most important, De Groot, waar TS z'n plaatje van is, is vrij duur en dat komt kwalitatief niet uit!
quote:interessant ja. zou best kunnen dat je door de minder toeren die je
Op zaterdag 29 november 2003 13:40 schreef elwoet het volgende:
Een echte muscle car heeft geen 200 pk hoor.. ik heb zelf 2 Ford Mustangs (eentje uit '65 met een 4.7 liter v8: 305 PK en eentje uit '94 met een 5 liter v8 op dit moment 390 PK). Het hele verschil zit hem in het rijden. Die kleine europese en japanse motoren zijn veelste gestressed. In zo'n amerikaan kun je gruwelijk hard (mijn 94 doet 0-100 in ongeveer 5 seconden en rijdt ongeveer 290 km/h) maar het blijft gewoon relaxed rijden. Verbruik is ook maar relatief. Als je uit Frankrijk komt rijden met gemiddeld 160 dan rij je een stuk goedkoper dan die kleine motoren.
Zoek je nou echt een ultieme wagen (ruim 450 PK, 560 lb/ft torque) dan moet je gaan voor een Ford Mustang Shelby GT 500. Zie bijgevoegde foto.http://www.eelco.com/postdata/shelby.gif
telt het bij die oude wagens ook dat de moter niet snel slijt omdat hij
zo weinig toeren maakt? (denk aan een diesel, minder toeren, langer leven)
Ja leer nou eerst maar eens rijden manneke!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef spaudling het volgende:
firebird trans am is idd een pracht van een wagen en wou een een tijd lang alleen een trans am! maar hij zuigt echt heel hard in de bochten + het interieur is niet echt fijn en ze remmen niet top![]()
nu ga ik voor een ford Gran Torino: 350 pk met v8 motorkan niet wachten totdat ik genoeg geld heb
Wat voor us cars zijn dat dan??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:48 schreef Fat_Mike het volgende:
amerikaanse auto's zijn net als de amerikanen zelf overdreven. En daarom hou ik dr ook zo van haha, heb er 2 thuis staan. Niets is zo mooi als het V8 geluid, daar kan geen sjonnie-demper tegenop. Maar daarnaast moet ik eerlijk toegeven een wegligging van 0. De USA heeft het altijd al moeilijk gehad om de rest van de wereld bij te houden op het circuit.
maar moet wel gezegd, officiele gti en gsi-tjes en die echt hele snelle jappaners vind ik wel gaaf, en die hou ik ook maar met moeite bij, of soms helemaal niet.
alleen tsjaa, die modellen vind ik vaak zo ongelovelijk fantasieloos![]()
, saaie lijnen, saai interieur (enkele uitzonderingen daar gelaten). pfff
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:26 schreef 1299 het volgende:
Welke lapjeskut heeft eigenlijk dat fabeltje van 'Torque wins the race' verzonnen? Iemand die niet kon schakelen ofzo?
Zo'n amerikaan is leuk voor de show/pats, maar een lichtere geavanceerdere auto is meestal toch rapper.
mwoah,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.
bedacht door de amerikaanse industrie die bang was voor een voor hun ongekend fenomeen in die tijd: de turbo.Kleinere motoren, grote getallen. Dat was iets waar ze niet aan wilden.
Nee ze waren ook bang omdat een zeer simpele Honda 1.6 al 150 pk leverde en daarvoor hadden zij een 4 liter V8 ofzo voor nodig....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.
bedacht door de amerikaanse industrie die bang was voor een voor hun ongekend fenomeen in die tijd: de turbo.Kleinere motoren, grote getallen. Dat was iets waar ze niet aan wilden.
Hey yupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef yup het volgende:
[..]
Nee ze waren ook bang omdat een zeer simpele Honda 1.6 al 150 pk leverde en daarvoor hadden zij een 4 liter V8 ofzo voor nodig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |