Denk er ook over om er eentje kopen (wel op LPG om niet helemaal de bocht uit te loeien met de benzine
) en zag dat www.usa-cars.nl en www.continentalcars.nl er een paar had.
Heeft iemand ervaringen met die bedrijven, of weet iemand een ander goed adres voor dergelijke wagen?
quote:*kuch* helaas staan die bakken daar meestal bekend om, dat ze wel degelijk vlot van de plek komen
Op woensdag 26 november 2003 07:57 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Koppel is vooral van belang voor optrekken, en zelfs daar zijn die bakken niet goed in.
Ik vind Amerikaanse autos zoooo inefficient. Enorme motor, maar niet voorbij te branden.
Doe dan een 3.0 BMW
. Die veegt de vloer aan met zowel die Jappen als die Yanks.
quote:BMW 3.0 veegt de vloer aan met elke Amerikaanse kuch kuch Macho car
Op woensdag 26 november 2003 18:44 schreef Coupe het volgende:[..]
*kuch* helaas staan die bakken daar meestal bekend om, dat ze wel degelijk vlot van de plek komen
Deutsche autos sind die besten
,
.
quote:Ik heb een '89-er Iroc-Z gehad.
Op maandag 24 november 2003 09:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
1988'er Camaro gehad met 5.7TPi V8 .. dotje gas in de bocht en je draait om je as
Wegligging is niet zo dweilerig als Amerikaanse luxe bakken, kon op hoge snelheidsbochten gewoon auto's buitenom inhalen met +160.
OK een Jap is in de totaal/eindafrekening iets strakker, maar ook minder spectaculair.
[afbeelding]
quote:Wahahaha dat moet wel de grootste onzin zijn die ik ooit heb gehoord
Op woensdag 26 november 2003 19:57 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
BMW 3.0 veegt de vloer aan met elke Amerikaanse kuch kuch Macho car
Deutsche autos sind die besten
,
.
quote:Ja hoor boy. Denk jij maar dat zo'n lompe slome yank een M3 of M5 de les leest. Helemaal die lompe roestbakken die in dit topic getoond worden niet.
Op woensdag 26 november 2003 21:44 schreef Coupe het volgende:[..]
Wahahaha dat moet wel de grootste onzin zijn die ik ooit heb gehoord
Hoezo plaat voor je kop
er zijn genoeg amerikanen die gehakt maken van zo'n Broodje Met Worst
ook het blok een beetje opgevoerd blower door de motorkap andere nokassen erin en nieuw zuigers race cab erop en op lpg. tijdens de rollerbank test kwamen we op een zuinige 410 pkk uit een 5.7 liter v8 dan ging als de brandweer.
wel eens gehoord van de bugatti veyron 18/4 of 16/4???



[add text]
1001 PK,
1250 Nm en
1.000.000 euro's
[/add text]
quote:Nee want de feiten vertellen wel dat die m3 en m5 echt niet oppermachtig zijn. En Lompe roestbakken ? waar zie jij roest op 1 van deze foto's
Op woensdag 26 november 2003 21:49 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ja hoor boy. Denk jij maar dat zo'n lompe slome yank een M3 of M5 de les leest. Helemaal die lompe roestbakken die in dit topic getoond worden niet.
. En laat je vooral niet door feiten tegenhouden.
De Corvette C5 is sneller
de dodge Viper is sneller
De mustang Boss 429 is sneller
de mustang Salleen is sneller
de dodge charger Daytona is sneller
En zo zijn er nog veel meer amerikanen op tenoemen die de M3 en M5 kunnen kloppen, en "Boy"
(Wat ben je een jup ofzo
) En jij moet vooral beginnen over feiten... dat je toevallig helemaal geil wordt van een BMW nouja leuk toch, ik ben gek van amerikanen. Maar bekijk het toch even fijn met je geouwehoer over je M3 en M5 ze zijn echt niet oppermachtig hoor, zeker snel en mooi maar niet goddelijk ![]()
Of doet het gewoon zeer dat een Boss 429 uit 1968 een M3 uit 2003 bij kan houden. want dat vergeet iedereen wel we praten hier over "antieke" auto's
Moet altijd effe blijven kijken bij Moviecars in Goirle...
quote:h'm geen foto's online van al je mods? en kom je wel eens bij moviecars? ik houd mijn mustang lekker origineel en af en toe zo'n tdi'tje eruit trekken op de snelweg is genoeg. voor de rest lekker cruisen..
Op dinsdag 25 november 2003 23:44 schreef Coupe het volgende:[..]
Is optelossen hoor, heb zelf het volgende gedaan:
Stugere veren voor + veerwegbegrenzers
Koni Schokdempers voor (rode)
Nastelbare MAD schokdempers achter (met een veer om de demper)
5blads bladveren achter ipv 4blads
Stugere rubbers in de ophanging, zowel voor als achter
Monte Carlo Brace en export Brace onder de motorkap
Stabilisator om de achteras
Shelby Bars voor en achter (Zitten standaard alleen onder de Shelby's)
En een setje goede banden (heb zelf BF Goodrich Cobra's)En deze winter wil ik nog Torq Boxes monteren. Dit alles zit dus op mijn 65'er mustang. En hier kan je nu dus goed hard mee door de bochten. Hij is zelfs stug tenoemen nu
En tja gas is om tekoken.... ieder zijn mening maar leer eerst eens wat van Gas voor je die uitspraken doet
. In mijn mustang zat gas toen ik hem kocht. Maar nu het nieuwe "HiPo" Blok erin zit loopt hij lekker op Euro 98. En hij zuipt inderdaad als een ketter maar het boeit me niets
Het meeste wat bij mij aangepast is zie je pas na goed kijken
het is een klasieker die kwa rij eigenschappen dicht in de buurt komt van een moderne auto.
Ps, movie cars ken ik wel. En die grabber green 429 is echt
heb ook de verzameling shelby's van de eigenaar gezien echt mooi spul (staan op zijn eigen terrein thuis).
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:13 schreef mighty_myte het volgende:
En natuurlijk is het een automaat, dat hoort in zo'n bak.
Geloof mij. Een MBW is echt
-niet voor n00bs ( je ligt zo tegen een boom aan)
-zuipen als een alcoholist op een slechte dag ( 1op4) ????
-je portomonne heb je niet meer nodig omdat je toch geen geld meer hebt, je verzekering is duur en benzine.
-dat ding is 2000 kilo! ( lekkere sport wagen :S)
-zijn meestal dwijlen op de weg
-milieu gaat eraan
-geef teveel gas en je kan nieuwe banden kopen omdat je een half uur aan het spinnen bent.
VOORDELEN
-geluid
-trek kracht is wel leuk..
-top?? ( haal je toch niet in NL)
nou oe zeg als ik de - en de + punten ga afwegen dan wegen de min punten toch echt wel zwaarder.. ik hou het wel bij me mini cooper S uit 1998, met 100 pk
gaat ook snel is zuinig en met die uitlaat in het midden maakt hij toch net zoveel geluid als die zuipschuit van een amerikaan.
quote:De verzekering is niet zo duur voor een Yank, gewoon allrisk oldtimer verzekering erop en voila...200 euro per jaar.
Op vrijdag 28 november 2003 09:14 schreef Coolfire het volgende:
nadelen van een amerikaan:-niet voor n00bs ( je ligt zo tegen een boom aan)
-zuipen als een alcoholist op een slechte dag ( 1op4) ????
-je portomonne heb je niet meer nodig omdat je toch geen geld meer hebt, je verzekering is duur en benzine.
-dat ding is 2000 kilo! ( lekkere sport wagen :S)
-zijn meestal dwijlen op de weg
-milieu gaat eraan
-geef teveel gas en je kan nieuwe banden kopen omdat je een half uur aan het spinnen bent.
VOORDELEN-geluid
-trek kracht is wel leuk..
-top?? ( haal je toch niet in NL)nou oe zeg als ik de - en de + punten ga afwegen dan wegen de min punten toch echt wel zwaarder.. ik hou het wel bij me mini cooper S uit 1998, met 100 pk
gaat ook snel is zuinig en met die uitlaat in het midden maakt hij toch net zoveel geluid als die zuipschuit van een amerikaan.
Gewicht is ook onzin, ga maar eens kijken wat een 911 weegt of een M5 of een R32. Een standaard golfje diesel is net zo zwaar als mijn mustang van1350 kilo en dat is met een volle 72 liter tank.. ![]()
Milieu. denk dat een amerikaan beter is voor het mileu dan een zakjapanner. de california emission law is veel strenger dan europees beleid. ik heb een vette gehad uit 76 die liep al netjes op euro..
quote:leuk enzo, maar toch jammer dat dat ding nog steeds niet rijd......
Op woensdag 26 november 2003 22:00 schreef pietah het volgende:
niet alleen amerikanen hebben liters en pk'swel eens gehoord van de bugatti veyron 18/4 of 16/4???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][add text]
1001 PK,
1250 Nm en
1.000.000 euro's
[/add text]
quote:ok maar als je een amerikaan heb die niet onder die oldtimer verzekering valt??
Op vrijdag 28 november 2003 12:03 schreef Mustang_driver het volgende:[..]
De verzekering is niet zo duur voor een Yank, gewoon allrisk oldtimer verzekering erop en voila...200 euro per jaar.
Gewicht is ook onzin, ga maar eens kijken wat een 911 weegt of een M5 of een R32. Een standaard golfje diesel is net zo zwaar als mijn mustang van1350 kilo en dat is met een volle 72 liter tank..
Milieu. denk dat een amerikaan beter is voor het mileu dan een zakjapanner. de california emission law is veel strenger dan europees beleid. ik heb een vette gehad uit 76 die liep al netjes op euro..
en een hoop amerikanen zijn echt wel zwaar, die firebird hiero is zeker wel 1400 a 1500 kilo..
en milieu bedoel ik meer dat ze een tank van 80 liter benzine opsleurpen in een paar luttle dagen als je niet uitkijkt, daar waar een aziaat/europeaanse wagen het met een 40 liter tank doet voor 2 weken ofzo.
Dan rijd ik er af en toe eens een blokje mee om, hier en daar wat sprintjes trekken...
Geld voor benzine of zelfs LPG heb ik voorlopig toch niet...
quote:Eerst zou het nog een 18 cilinder worden, maar dat gaf iets teveel hittenontwikkeling.
Op woensdag 26 november 2003 22:00 schreef pietah het volgende:
niet alleen amerikanen hebben liters en pk'swel eens gehoord van de bugatti veyron 18/4 of 16/4???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][add text]
1001 PK,
1250 Nm en
1.000.000 euro's
[/add text]
quote:Als je het over de mustang hebt van mustang driver vergis je, je toch echt hoor weegt namelijk 1358 Kilo.... (let op het bouwjaar, dit gewicht is van de 64'er half t/m de 66'er)
Op vrijdag 28 november 2003 13:11 schreef Coolfire het volgende:
heb het ff opgezocht, deze amerikaan is toch wel even 1550 kilo (ongeveer) en dat is toch gewoon zwaar! vooral in NL.. en ook voor een zogenaamde sport wagen
quote:Dan ben je niet lekker.
Op vrijdag 28 november 2003 13:02 schreef Coolfire het volgende:[..]
ok maar als je een amerikaan heb die niet onder die oldtimer verzekering valt??
quote:Wat denk je dat je voelt als je in een US car rijd met 400 a 500 PK
Op vrijdag 28 november 2003 22:46 schreef Mike4583498057430965 het volgende:
Best mooie auto's die dingen, maar t kost een euro al om ze te starten, bijwijzevanspreken.
Wat zou die in de stad verbruiken, een 6.6 liter met die pks? 1op3, misschien wel 1op2, ik weet niet zoveel van amerikanen, hoe ze rijden, het geluid blijft mooi.
Maar ik heb het liever op een m5 uit 1992, een 3.8 liter en erg snel, die auto's zijn ook veel te verleidelijk om te gassen, je voelt tijdens het rijden gewoon dat ze willen gaan.
Ik neem liever dan een Dodge Ram ofzoals het een amerikaan moet zijn.
quote:Waar moet je dan wel wezen?
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik heb zelf 2 Trans-Am's gehad, zijn leuke dingen. Verkijk je alleen niet op de kosten want je bent er aardig wat geld aan kwijt... En verder, most important, De Groot, waar TS z'n plaatje van is, is vrij duur en dat komt kwalitatief niet uit!
Foto van deze mooie bak : http://www.buraas.999.nl/Cars/Camaro/67black_rs_ss.jpg
Deze foto is precies hetzelfde als de auto van hem.Er rijden in nederland maar 10 van deze bakken rond,het type rs dan.
Het mooie van dit soort auto's is dat alle onderdelen nog steeds te koop zijn,en dan praat ik niet over gereviseerde onderdelen,maar nieuwe.Plaatwerk bv kan je zo kopen,de mallen zijn nl nooit vernietigd,maar verkocht aan andere bedrijven.
Dit betekent dus dat je je auto altijd in topconditie kan houden,en dat kan je niet zeggen van een civicje ofzo.Probeer maar s een onderdeel van een jap te zoeken die ouder als 20 jaar is,en dan ook nog s nieuw.
En nou niet gelijk beginnen van een jap is beter,ik heb zelf een mx-3 v6,maar als ik het geld nu zou hebben,dan kocht ik een dodge charger of een gto.
[Dit bericht is gewijzigd door Corona1972 op 29-11-2003 11:48]
quote:vertel meer. geef plaatjes, ik wil info!
Op vrijdag 28 november 2003 18:03 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik heb zelf 2 Trans-Am's gehad, zijn leuke dingen. Verkijk je alleen niet op de kosten want je bent er aardig wat geld aan kwijt... En verder, most important, De Groot, waar TS z'n plaatje van is, is vrij duur en dat komt kwalitatief niet uit!
quote:interessant ja. zou best kunnen dat je door de minder toeren die je
Op zaterdag 29 november 2003 13:40 schreef elwoet het volgende:
Een echte muscle car heeft geen 200 pk hoor.. ik heb zelf 2 Ford Mustangs (eentje uit '65 met een 4.7 liter v8: 305 PK en eentje uit '94 met een 5 liter v8 op dit moment 390 PK). Het hele verschil zit hem in het rijden. Die kleine europese en japanse motoren zijn veelste gestressed. In zo'n amerikaan kun je gruwelijk hard (mijn 94 doet 0-100 in ongeveer 5 seconden en rijdt ongeveer 290 km/h) maar het blijft gewoon relaxed rijden. Verbruik is ook maar relatief. Als je uit Frankrijk komt rijden met gemiddeld 160 dan rij je een stuk goedkoper dan die kleine motoren.
Zoek je nou echt een ultieme wagen (ruim 450 PK, 560 lb/ft torque) dan moet je gaan voor een Ford Mustang Shelby GT 500. Zie bijgevoegde foto.http://www.eelco.com/postdata/shelby.gif
telt het bij die oude wagens ook dat de moter niet snel slijt omdat hij
zo weinig toeren maakt? (denk aan een diesel, minder toeren, langer leven)
Ja leer nou eerst maar eens rijden manneke!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef spaudling het volgende:
firebird trans am is idd een pracht van een wagen en wou een een tijd lang alleen een trans am! maar hij zuigt echt heel hard in de bochten + het interieur is niet echt fijn en ze remmen niet top![]()
nu ga ik voor een ford Gran Torino: 350 pk met v8 motorkan niet wachten totdat ik genoeg geld heb
Wat voor us cars zijn dat dan??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:48 schreef Fat_Mike het volgende:
amerikaanse auto's zijn net als de amerikanen zelf overdreven. En daarom hou ik dr ook zo van haha, heb er 2 thuis staan. Niets is zo mooi als het V8 geluid, daar kan geen sjonnie-demper tegenop. Maar daarnaast moet ik eerlijk toegeven een wegligging van 0. De USA heeft het altijd al moeilijk gehad om de rest van de wereld bij te houden op het circuit.
maar moet wel gezegd, officiele gti en gsi-tjes en die echt hele snelle jappaners vind ik wel gaaf, en die hou ik ook maar met moeite bij, of soms helemaal niet.
alleen tsjaa, die modellen vind ik vaak zo ongelovelijk fantasieloos![]()
, saaie lijnen, saai interieur (enkele uitzonderingen daar gelaten). pfff
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:26 schreef 1299 het volgende:
Welke lapjeskut heeft eigenlijk dat fabeltje van 'Torque wins the race' verzonnen? Iemand die niet kon schakelen ofzo?
Zo'n amerikaan is leuk voor de show/pats, maar een lichtere geavanceerdere auto is meestal toch rapper.
mwoah,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.
bedacht door de amerikaanse industrie die bang was voor een voor hun ongekend fenomeen in die tijd: de turbo.Kleinere motoren, grote getallen. Dat was iets waar ze niet aan wilden.
Nee ze waren ook bang omdat een zeer simpele Honda 1.6 al 150 pk leverde en daarvoor hadden zij een 4 liter V8 ofzo voor nodig....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'there's no substitute for cubic inches' wordt het ook wel genoemd.
bedacht door de amerikaanse industrie die bang was voor een voor hun ongekend fenomeen in die tijd: de turbo.Kleinere motoren, grote getallen. Dat was iets waar ze niet aan wilden.
Hey yupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef yup het volgende:
[..]
Nee ze waren ook bang omdat een zeer simpele Honda 1.6 al 150 pk leverde en daarvoor hadden zij een 4 liter V8 ofzo voor nodig....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |