quote:En dat is idd goeie muziek!
Op dinsdag 27 mei 2003 17:23 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Ik mag altijd gratis naar concerten van Britney Spears en K3.
quote:volgens mij zei jij toch echt dat commerciele poep geen muziek kan maken, slechte muziek, jij noemde als voorbeeld TaTu
Op dinsdag 27 mei 2003 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik zeg alleen dat tatu commerciele poep maakt
verder is dat idd grote commerciele muziek vaak (met nadruk op vaak)slechter is, aangezien de muziek wordt gebonden aan commerciele factoren. het gaat niet meer puur om de muziek, maar om de meeste verkopen/populariteit/etc.
Ik ben opzoek naar de bewijzen, gezien ik dit laatst ergens had gelezen. (ik herinner me niet meer waar)
Dit vond ik juist vreemd omdat laatst weer werd gesproken van het "lesbische duo".
Deze benaming is een HUGE pr-truc, het zoenen op het podium maakt ze populair.
Greetz
quote:Met jou kan ik praten!
Op dinsdag 27 mei 2003 17:24 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
En dat is idd goeie muziek!
Ik ben overtuigd.
iemand moeite mee?
get over it of ga lekker huilen bij je mama.
Dat gezeik ook altijd!!!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 17:28 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
volgens mij zei jij toch echt dat commerciele poep geen muziek kan maken, slechte muziek, jij noemde als voorbeeld TaTu
quote:conclusie: ik zei dat tatu een voorbeeld is van commerciele poep, dus niet dat alles wat commercieel is, ook slecht is
Op dinsdag 27 mei 2003 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
niet bij commerciële poep als tatu volgens mij, maar goed
quote:Praat eens met SCH, die is goed in samenzweringen
Op dinsdag 27 mei 2003 17:28 schreef Sebb het volgende:
het duo tATu is NIET lesbisch.Ik ben opzoek naar de bewijzen, gezien ik dit laatst ergens had gelezen. (ik herinner me niet meer waar)
Dit vond ik juist vreemd omdat laatst weer werd gesproken van het "lesbische duo".
Greetz
en dan nog, nogmaals, lekker belangrijk
quote:je zei het alsof je het wel zo bedoelde, volgende keer wat beter uitleggen dan maar?
Op dinsdag 27 mei 2003 17:30 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
[..]conclusie: ik zei dat tatu een voorbeeld is van commerciele poep, dus niet dat alles wat commercieel is, ook slecht is
quote:Bij artiesten staat het voor kunstzinnige insiminatie
Op dinsdag 27 mei 2003 17:18 schreef Knut het volgende:KI?
quote:dat is...
Op dinsdag 27 mei 2003 17:31 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Bij artiesten staat het voor kunstzinnige insiminatie
quote:voortaan zal ik een duidelijke handleiding schrijven bij zulke posts
Op dinsdag 27 mei 2003 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
je zei het alsof je het wel zo bedoelde, volgende keer wat beter uitleggen dan maar?
quote:Dank je voor de eerste nuttige info!!!
Op dinsdag 27 mei 2003 17:28 schreef Sebb het volgende:
het duo tATu is NIET lesbisch.Ik ben opzoek naar de bewijzen, gezien ik dit laatst ergens had gelezen. (ik herinner me niet meer waar)
Greetz
quote:Ik ben heel eerlijk maar zij kunnen hartstikke mooi zingen en zuiver ook!
Op dinsdag 27 mei 2003 17:36 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Daar zullen we wel nooit echt achterkomen en dat is ook niet de bedoeling, als eenmaal duidelijk is wat ze nu zijn heeft niemand meer aandacht voor ze en scoren ze geen enkele hit meer,
want, wees nou eerlijk, zingen kunnen ze voor geen meter.
quote:Vooral ook tijdens het songfestival!!! Zo vals als wat!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:11 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik ben heel eerlijk maar zij kunnen hartstikke mooi zingen en zuiver ook!
aan geruchten heb ik een broertje dood...
quote:twas wel erg overduidelijk, maar goed, die derde plek was zeer en zeer verdient, de rest zuigde nog meer , ongelofelijk wat een nivuea
Op dinsdag 27 mei 2003 18:13 schreef TheRoach het volgende:[..]
Vooral ook tijdens het songfestival!!! Zo vals als wat!
maargoed, was een anti campagne daar tegen TATU, bij het einde toen je kon bellen, zag je van ieder een stukje. Van iedereen was dat het beste deel van hun optreden, maar bij tatu zonden ze een stukje uit waarbij er welgeteld 1 zin werd gezegd.
quote:Ze schreeuwden wat, in de clip zijn ze veel beter en nu vond ik ze zwaar tegenvallen en ik vond dat er nog genoeg leuke nummers bijzaten die beter waren dat tATu!!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:16 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
twas wel erg overduidelijk, maar goed, die derde plek was zeer en zeer verdient, de rest zuigde nog meer , ongelofelijk wat een nivuea
maargoed, was een anti campagne daar tegen TATU, bij het einde toen je kon bellen, zag je van ieder een stukje. Van iedereen was dat het beste deel van hun optreden, maar bij tatu zonden ze een stukje uit waarbij er welgeteld 1 zin werd gezegd.
quote:die tweede positie van belgie vond ik ongelofelijk, was echt nix, niet eens een bestaande taal! Vondt het raar dat Spanje n iet heeft gewonnen, maargoed Turkije was ook wel een leuk nummer.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:21 schreef TheRoach het volgende:[..]
Ze schreeuwden wat, in de clip zijn ze veel beter en nu vond ik ze zwaar tegenvallen en ik vond dat er nog genoeg leuke nummers bijzaten die beter waren dat tATu!!
Verder is het gewoon pure (vriendjes) politiek. En vreemd dat engeland en frankrijk altijd mee mogen doen, alleen omdat ze geld in het laadje doen. Der is gewoon geen lol meer aan.
quote:Spanje vond ik ook nie echt mooi, maar de top 5 van dit jaar was gewoon een mongool die niet kon zingen (oostenrijk) en Rusland die gewoon tatu deed en die zijn heel bekend en Belgie dan met een taal en Turkije had ene nummer over feminisme, dus wij moeten volgend jaar een nummer maken met homo's of travo's die een nummer zingen met bijv als onderwerp vrede of weet ik niet wat, dan win je toch wel!!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
die tweede positie van belgie vond ik ongelofelijk, was echt nix, niet eens een bestaande taal! Vondt het raar dat Spanje n iet heeft gewonnen, maargoed Turkije was ook wel een leuk nummer.
Verder is het gewoon pure (vriendjes) politiek. En vreemd dat engeland en frankrijk altijd mee mogen doen, alleen omdat ze geld in het laadje doen. Der is gewoon geen lol meer aan.
quote:gordon in een mooie jurk
Op dinsdag 27 mei 2003 18:29 schreef TheRoach het volgende:[..]
Spanje vond ik ook nie echt mooi, maar de top 5 van dit jaar was gewoon een mongool die niet kon zingen (oostenrijk) en Rusland die gewoon tatu deed en die zijn heel bekend en Belgie dan met een taal en Turkije had ene nummer over feminisme, dus wij moeten volgend jaar een nummer maken met homo's of travo's die een nummer zingen met bijv als onderwerp vrede of weet ik niet wat, dan win je toch wel!!
quote:ja zoiets of do die is ook overal bekend!!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:30 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
gordon in een mooie jurk
Maar ze zijn niet lesbisch, da's een stunt van de platenmaatschappij.
quote:Nee ze had ook een miskraam gehad!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:32 schreef Jordy-B het volgende:
Ze zag d'r niet ècht zwanger uit, laatst.Maar ze zijn niet lesbisch, da's een stunt van de platenmaatschappij.
quote:Dan loopt de TMF achter, hè...
Op dinsdag 27 mei 2003 18:33 schreef TheRoach het volgende:[..]
Nee ze had ook een miskraam gehad!
Maar in Rusland zien ze abortus ook als 'n goeie vervanging van condoomgebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |