abonnement Unibet Coolblue
pi_212686941
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 00:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.instagram.com/p/C4EOQCTIp1f/

Leerdam is terug in Nederland! :o
Kindsoldaat kan wel tegen een stootje...
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 4 maart 2024 @ 11:38:19 #152
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212686991
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n speler om zich heen zou Santi weer aan de lopende band scoren!!!
Makkelijk tweede.
  maandag 4 maart 2024 @ 11:41:24 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212687021
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Daar ben ik het echt mee oneens, dan gooi je eigenlijk je hele tactiek overboord. Die aanvallende druk kan je juist zetten omdat je 10 zoveel meters maakt, anders verlies je zelfs die controle. Tegen de RKC's van de wereld als linksbuiten kan natuurlijk wel, volgens mij ziet Slot hem nu voornamelijk als optie voor dat soort potjes, waar het meeverdedigen minder belangrijk is.

Bovendien is zijn rendement ook waardeloos, het is niet alsof ie op dat vlak nou zoveel meer brengt dan de rest helaas.
Hij heeft 4 dagen geleden nog een hele belangrijke assist gegeven :?
  maandag 4 maart 2024 @ 11:45:46 #154
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212687088
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft 4 dagen geleden nog een hele belangrijke assist gegeven :?
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.

Even zonder flauw te doen, prima assist maar in meer dan 1000 minuten 1 goal en 4 assists is echt mager. Vergelijk dat eens met Stengs die zowel op offensief als defensief vlak wel heel veel meer levert.
Makkelijk tweede.
pi_212687207
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind dat er altijd nog wel een verschil zit tussen een slimmigheidje hier en daar of gewoon ronduit kansloos Antony-achtig gedrag. Van dat laatste moet je imo ten alle tijden wegblijven.
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoeren
  maandag 4 maart 2024 @ 11:55:03 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212687237
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.

Even zonder flauw te doen, prima assist maar in meer dan 1000 minuten 1 goal en 4 assists is echt mager. Vergelijk dat eens met Stengs die zowel op offensief als defensief vlak wel heel veel meer levert.
Dat Stengs een grotere meerwaarde heeft (gehad) dit seizoen staat buiten kijf.

Maar het gaat er in deze discussie om wie er nu in de basis moet staan. Het is heel logisch om de kwaliteiten van Stengs deels op te vangen met Ivanusec op linksbuiten. Ivanusec heeft ook de klasse in de kleine ruimte en het vermogen om spelers weg te steken. Zeker tegen mindere teams waar je bijna continue op hun helft zal staan is dat belangrijk.
  maandag 4 maart 2024 @ 11:59:01 #157
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212687292
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat Stengs een grotere meerwaarde heeft (gehad) dit seizoen staat buiten kijf.

Maar het gaat er in deze discussie om wie er nu in de basis moet staan. Het is heel logisch om de kwaliteiten van Stengs deels op te vangen met Ivanusec op linksbuiten. Ivanusec heeft ook de klasse in de kleine ruimte en het vermogen om spelers weg te steken. Zeker tegen mindere teams waar je bijna continue op hun helft zal staan.
Op linksbuiten tegen mindere clubs ben ik het hier ook mee eens, dan blijft het meelopen met de back van de tegenstander beperkt, maar hem op 10 zetten blijf ik een tamelijk vreemde suggestie vinden.
Makkelijk tweede.
pi_212687445
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef alopio het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoeren
De scheidsrechter onder druk zetten is gewoon onderdeel van het spelletje. Scheidsrechters zijn net mensen, namelijk. Zie ook het fenomeen "thuisfluiter". Daar kun je de ogen voor sluiten en boos worden op een Gimenez maar dan sta je er vrij naïef in. Als je wilt winnen dan moet je alles uit de kast halen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_212687814
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
De scheidsrechter onder druk zetten is gewoon onderdeel van het spelletje. Scheidsrechters zijn net mensen, namelijk. Zie ook het fenomeen "thuisfluiter". Daar kun je de ogen voor sluiten en boos worden op een Gimenez maar dan sta je er vrij naïef in. Als je wilt winnen dan moet je alles uit de kast halen.
Ik ben niet boos om Gimenez hoor. zolang er geen regels voor zijn (of niet worden gehanteerd) moet je niet roomser zijn dan de paus en het ook doen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet irritant vind. Maar dat is dus gewoon de taak van de scheids cq bonden om dat aan te pakken.
pi_212688002
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met zo'n speler om zich heen zou Santi weer aan de lopende band scoren!!!
LEXIE IN ORANJE.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 4 maart 2024 @ 13:01:30 #161
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212688041
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:38 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik ben niet boos om Gimenez hoor. zolang er geen regels voor zijn (of niet worden gehanteerd) moet je niet roomser zijn dan de paus en het ook doen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet irritant vind. Maar dat is dus gewoon de taak van de scheids cq bonden om dat aan te pakken.
Los daarvan kan het je ook tegenwerken als je te pas en te onpas gaat klagen en janken, en dat punt heeft Santi allang bereikt.
Makkelijk tweede.
pi_212688419
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan onderschat je hoeveel meters Stengs nog maakt. Wereld van een verschil met Luka.

En 'dom loze meters maken' doe je Til of het type 10 wat je bedoelt ook mee tekort. Als dat de kwalificatiebrief zou zijn had Lingr allang veel meer minuten gemaakt. Het gaat juist om een 10 die op de juiste momenten druk zet, nuttige meters om de tegenstander tot balverlies of een slechte pass te dwingen, je directe tegenstander laten meelopen zodat iemand anders vrijkomt. Loze meters zijn achter de keeper aanrennen voor een kansloze karatetrap.
Ik ben dan wel benieuwd hoeveel meter Stengs maakt in dit soort wedstrijden. In mijn optiek zijn het vooral Timber en Wieffer die de meeste veroveringen doen en de meters maken. Ik zou Stengs ook wel eens willen zien in vergelijking met Szymanski vorig jaar.

Maar er iedereen is het er wel over eens dat Stengs voorlopig de voorkeur moet krijgen op de 10 postiei. Het gaat mij er meer om wanneer Stengs niet mee doet en Slot weer teruggrijpt naar de Zerrouki-variant. Gisteren is dat volkomen logisch, maar tegen veel laagvliegers wat mij betreft echt niet.
#12 is not for sale!
  maandag 4 maart 2024 @ 13:38:28 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212688502
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Op linksbuiten tegen mindere clubs ben ik het hier ook mee eens, dan blijft het meelopen met de back van de tegenstander beperkt, maar hem op 10 zetten blijf ik een tamelijk vreemde suggestie vinden.
Hangt ervan af wat het alternatief is. Een middenveld met Zerrouki, Wieffer en Timber lijkt me onnodig stroperig tegen dat soort tegenstanders. Dan kan je dus met Milambo of Lingr op het middenveld spelen en Luka linksbuiten of Luka aanvallende middenvelder en Paixao linksbuiten.

Voor beide opties valt iets te zeggen.
pi_212688507
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En Hancko een hele belangrijke goal, misschien moet hij wel in de spits.

Even zonder flauw te doen, prima assist maar in meer dan 1000 minuten 1 goal en 4 assists is echt mager. Vergelijk dat eens met Stengs die zowel op offensief als defensief vlak wel heel veel meer levert.
Tuurlijk moet z'n rendement omhoog. Al heeft hij ook wel wat pech gehad. Je moet dan ook wel door de statistiek heen willen kijken. Had een prachtige assist op Gimenez uit bij Celtic (die net buitenspel liep) en gaf ook de assist op Geertruida uit bij Almere die om onverklaarbare reden werd afgekeurd. In Almere stuurde hij ook Gimenez 1-op-1 weg, die vervolgens eenvoudig van de bal werd gelopen.
#12 is not for sale!
  maandag 4 maart 2024 @ 14:07:32 #165
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212688802
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoeveel meter Stengs maakt in dit soort wedstrijden. In mijn optiek zijn het vooral Timber en Wieffer die de meeste veroveringen doen en de meters maken. Ik zou Stengs ook wel eens willen zien in vergelijking met Szymanski vorig jaar.

Maar er iedereen is het er wel over eens dat Stengs voorlopig de voorkeur moet krijgen op de 10 postiei. Het gaat mij er meer om wanneer Stengs niet mee doet en Slot weer teruggrijpt naar de Zerrouki-variant. Gisteren is dat volkomen logisch, maar tegen veel laagvliegers wat mij betreft echt niet.
Ik vind Stengs ook eigenlijk al net te weinig brengen op dat vlak, voornamelijk omdat hij in de duels niet fantastisch is, het is wel een verbetering ten opzichte van de Stengs van AZ (slapzak Stengs @fetX ) maar geen echte gifkikker. Gelukkig brengt Stengs imo voldoende rendement om dat te compenseren.

Eens over de Zerrouki-variant, ik zie het liefste ook Milambo of Lingr op 10.
Makkelijk tweede.
pi_212689208
Het is koud, het is guur....
pi_212689229
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
@:DombohetOlifantje1

[ afbeelding ]
Lingr moet meer spelen.
pi_212689262
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind Stengs ook eigenlijk al net te weinig brengen op dat vlak, voornamelijk omdat hij in de duels niet fantastisch is, het is wel een verbetering ten opzichte van de Stengs van AZ (slapzak Stengs @:fetx ) maar geen echte gifkikker. Gelukkig brengt Stengs imo voldoende rendement om dat te compenseren.

Eens over de Zerrouki-variant, ik zie het liefste ook Milambo of Lingr op 10.
Stengs heeft maar 3 assists en 0 goals sinds de jaarwisseling.
En in grote wedstrijden geeft hij ook nooit geen thuis!
Vaatdoek Stengs

Dat is overigens 1 assist meer dan Szymanski vorig seizoen in het gehele Eredivisie-seizoen heeft gemaakt

Kleine speler.

[ Bericht 4% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 04-03-2024 14:52:54 ]
  maandag 4 maart 2024 @ 15:02:46 #169
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212689451
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Stengs heeft maar 3 assists en 0 goals sinds de jaarwisseling.
En in grote wedstrijden geeft hij ook nooit geen thuis!
Vaatdoek Stengs

Dat is overigens 1 assist meer dan Szymanski vorig seizoen in het gehele Eredivisie-seizoen heeft gemaakt

Kleine speler.
5 assists in alle competities. Sowieso, 14 assists, 7 goals over het hele seizoen. Das gewoon echt goed. Nog steeds ziedend op die Peersman.
Makkelijk tweede.
pi_212689696
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
5 assists in alle competities. Sowieso, 14 assists, 7 goals over het hele seizoen. Das gewoon echt goed. Nog steeds ziedend op die Peersman.
Peersman verdient wel een karatetrap ja.

Hopelijk valt het mee en is Calvin en er weer heel snel bij. :)
  maandag 4 maart 2024 @ 16:23:21 #171
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212690299
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Lingr moet meer spelen.
Hij moet vaker invallen als we een goal nodig hebben inderdaad :)
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 16:26:20 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212690331
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Lingr moet meer spelen.
Eens.
What can change the nature of a man?
  maandag 4 maart 2024 @ 17:08:38 #173
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212690848
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef alopio het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens hoor. Kaarten vragen moet gewoon afgestraft worden. En het is zo simpel af te dwingen he, gewoon de regel invoeren dat alleen de aanvoerder normaal met de scheids mag praten. Elke andere speler gewoon direct geel geven. Snap niet dat ze dit niet invoeren
Dat is toch eigenlijk al zo? Ik herinner me dat er zoiets was ingevoerd destijds naar aanleiding van de dood van Richard Nieuwenhuizen, die grensrechter. Toen hadden ze dat ook ingevoerd maar na drie weken of zo verslofte het alweer.

Als ik het me correct herinner.
  maandag 4 maart 2024 @ 17:12:23 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212690893
twitter


Stengs mist dus nog maar 2 potjes waarschijnlijk. Gelukkig :)
pi_212690933
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Stengs mist dus nog maar 2 potjes waarschijnlijk. Gelukkig :)
Mooie kans voor Lingr :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')