abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190448961



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 15-12-2019 09:30:40 ]
  zondag 15 december 2019 @ 03:56:12 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190449887
Monique redt zich wel hoor, die had ook gewoon een leven voor ze Dré leerde kennen.
In tegenstelling tot Rachel overigens, die nooit iets anders heeft gedaan dan haar eigen belangen behartigen, ook toen Sr. nog leefde en zij bij Melvin Producties meedraaide.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 december 2019 @ 08:51:38 #3
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190450426
Rachel heeft alleen maar overal haar reet ingedraaid, zoals haar vader worsten draaide in de slagerij O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190450458
Respect voor Hazes sr en respect voor drugsdealer Marco Eijk graag! https://www.ditjesendatje(...)hte-vader-van-andre/
  zondag 15 december 2019 @ 09:02:52 #5
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190450492
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:57 schreef Annagh het volgende:
Respect voor Hazes sr en respect voor drugsdealer Marco Eijk graag! https://www.ditjesendatje(...)hte-vader-van-andre/
Nou respect voor een alcoholist en een drugdealer, gaat wel een beetje ver.
8)7
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zondag 15 december 2019 @ 09:04:18 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450508
Ze bedoelt eigenlijk "Respect voor Rachel", en dat is het enige wat daar al die jaren mee bedoeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 december 2019 @ 09:10:43 #7
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190450559
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:04 schreef Leandra het volgende:
Ze bedoelt eigenlijk "Respect voor Rachel", en dat is het enige wat daar al die jaren mee bedoeld is.
Voor zo'n vrouw kun je toch geen respect hebben, heeft zich in de familie van Hazes in gewipt, zijn vrouw weggewerkt, kinderen weggewerkt, twee jong uitgebroed, Senior is net op tijd gaan hemelen, en speelt al jaren de treurende weduwe.En jaren gegraaid, in naam van Hazes.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190450607
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:04 schreef Leandra het volgende:
Ze bedoelt eigenlijk "Respect voor Rachel", en dat is het enige wat daar al die jaren mee bedoeld is.
Ja tuurlijk, respect voor Rachel >:) Andermans man ingepikt, Melvin en Nathalie aan de kant geschoven, jarenlang alles wat met Hazes te maken heeft uitmelken, moeilijk doen over wat foto's, geen greintje respect voor anderen en dan wil zij respect! Hele dikke veter voor haar.
pi_190451005
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 00:22 schreef Labradoodle het volgende:
Net op shownieuws zegt hij ik heb nu een vrouw die zelf ook keihard werkt even nog een trap naar Monique.
Zei hij dat echt? :{
Wat een aparte opmerking. Komt zeker van Bridget of Rachel af.
pi_190451033
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:57 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Zei hij dat echt? :{
Wat een aparte opmerking. Komt zeker van Bridget of Rachel af.
Ik zapte voorbij en toen ging het over het huishouden doen. Leonie vroeg doe jij wel eens iets in het huishouden. Dat was zijn antwoord hij vindt dat hij dat nu wel moet doen. Daarna ander net gezet.
pi_190451043
Hebben Antwee en Rox eigenlijk contact met Anééns andere kinderen?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190451060
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:01 schreef Messina het volgende:
Hebben Antwee en Rox eigenlijk contact met Anééns andere kinderen?
Nee
pi_190451061
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:01 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ik zapte voorbij en toen ging het over het huishouden doen. Leonie vroeg doe jij wel eens iets in het huishouden. Dat was zijn antwoord hij vindt dat hij dat nu wel moet doen. Daarna ander net gezet.
Wat een eikel. Maar goed, wat kun je verwachten van iemand wiens ouders en grootouders van beide kanten niet sporen?

Wat ik me nog afvroeg: wat doe Mo voor de Linda? Fotografeert ze? Omdat je zei dat ze daarvoor werkt....
pi_190451069
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:03 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee
Erg. Ik zou mijn (half)spawn wel graag kennen als ik ze zou hebben.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190451071
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:01 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ik zapte voorbij en toen ging het over het huishouden doen. Leonie vroeg doe jij wel eens iets in het huishouden. Dat was zijn antwoord hij vindt dat hij dat nu wel moet doen. Daarna ander net gezet.
Dus ze wonen echt samen nu?
pi_190451081
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:57 schreef Annagh het volgende:
Respect voor Hazes sr en respect voor drugsdealer Marco Eijk graag! https://www.ditjesendatje(...)hte-vader-van-andre/
Hoe kan dat nou , die vrouw is het kwartje kwijt hoor. _O-
pi_190451088
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:17 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, respect voor Rachel >:) Andermans man ingepikt, Melvin en Nathalie aan de kant geschoven, jarenlang alles wat met Hazes te maken heeft uitmelken, moeilijk doen over wat foto's, geen greintje respect voor anderen en dan wil zij respect! Hele dikke veter voor haar.
Die vrouw heeft geen plank voor haar kop maar een 36 dlg ontbijtservies.
pi_190451099
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dus ze wonen echt samen nu?
Samenwonen met zijn vrouw in deze prille fase waarin ze elkaar nog aan het ontdekken zijn.
pi_190451106
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dus ze wonen echt samen nu?
Dat is al vanaf hij terug is uit Amerika. Toen ze nog zoals ze zeiden we zijn aan het ontdekken. Gewoon bullshit roepen die 2vanaf dag 1
pi_190451116
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:57 schreef Annagh het volgende:
Respect voor Hazes sr en respect voor drugsdealer Marco Eijk graag! https://www.ditjesendatje(...)hte-vader-van-andre/
Moet je zien , zo lang niet op de radar geweest en het was heerlijk rustig en kijk nu. Terug en gelijk staan te schreeuwen als een viswijf.
pi_190451146
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:04 schreef Messina het volgende:

[..]

Erg. Ik zou mijn (half)spawn wel graag kennen als ik ze zou hebben.
Ik kan mij herinneren dat Nathalie wel contact wilde maar Antwee zat daar niet op te wachten.
En was Melvin niet helemaal klaar met die hele familie? Hij heeft zelfs zijn erfenis aan een goed doel geschonken en zijn moeders achternaam aangenomen.
pi_190451152
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:10 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Moet je zien , zo lang niet op de radar geweest en het was heerlijk rustig en kijk nu. Terug en gelijk staan te schreeuwen als een viswijf.
Inderdaad. Door de jaren heen heeft ze met zoveel mensen heibel gehad en altijd lag het aan een ander en nooit aan haar en continue in de bladen, zelf met de meest onzinnige dingen. Nu Monique niet langer in beeld is staat zij weer vooraan en is haar klep niet minder groot geworden.
pi_190451185
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:12 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat Nathalie wel contact wilde maar Antwee zat daar niet op te wachten.
En was Melvin niet helemaal klaar met die hele familie? Hij heeft zelfs zijn erfenis aan een goed doel geschonken en zijn moeders achternaam aangenomen.
Klopt, maar op een gegeven moment was er wel weer contact met Nathalie. Toen leerde hij ook zijn kleinzoon kennen. Triest allemaal. Ik snap niet dat iemand het kan om zomaar kinderen aan de kant te schuiven, dan heb je toch geen hart in je lijf.
  zondag 15 december 2019 @ 10:19:35 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190451210
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Samenwonen met zijn vrouw in deze prille fase waarin ze elkaar nog aan het ontdekken zijn.
Straks komt de grote verrassing: dat ze stiekem getrouwd zijn en hij dat "mijn vrouw" dus terecht gebruikte :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190451241
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Straks komt de grote verrassing: dat ze stiekem getrouwd zijn en hij dat "mijn vrouw" dus terecht gebruikte :X
Wat was die quote ook alweer die hij een tijd terug plaatste? Je trouwt niet met iemand waarmee je kunt leven maar met iemand waar je niet zonder kunt?
pi_190451311
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:23 schreef Annagh het volgende:

[..]

Wat was die quote ook alweer die hij een tijd terug plaatste? Je trouwt niet met iemand waarmee je kunt leven maar met iemand waar je niet zonder kunt?
Ojaa die hadden we ook nog.
En iedereen maar denken dat het voor Mo bedoelt was :+ :+ :+
pi_190451481
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een eikel. Maar goed, wat kun je verwachten van iemand wiens ouders en grootouders van beide kanten niet sporen?

Wat ik me nog afvroeg: wat doe Mo voor de Linda? Fotografeert ze? Omdat je zei dat ze daarvoor werkt....
Nee ze heeft een paar x met een foto reportage alleen en met kleine André in het blad gestaan. Dat is ook werk en bij de vorige relatie crisis zei ronald ? Weet zijn achternaam niet dat Monique ook in het bedrijf van andre zit.
pi_190451773
Ik denk dat Antwee zoveel aandacht nodig heeft dat het zo goed als onmogelijk was voor Mo om daarnaast te werken.
Zijn buien, zijn optredens, zorgen voor Andrie, meewerken en denken over evenementen, zijn managment, het huishouden, opdraven bij shoots en interviews en daarnaast nog enigszins een sociaal leven.
pi_190451788
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 10:30 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ojaa die hadden we ook nog.
En iedereen maar denken dat het voor Mo bedoelt was :+ :+ :+
Dat zou pas echt ziek zijn .
pi_190451796
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:23 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Antwee zoveel aandacht nodig heeft dat het zo goed als onmogelijk was voor Mo om daarnaast te werken.
Zijn buien, zijn optredens, zorgen voor Andrie, meewerken en denken over evenementen, zijn managment, het huishouden, opdraven bij shoots en interviews en daarnaast nog enigszins een sociaal leven.
Ik zeg dat zijn onmogelijke karakter hun relatie heeft doen ontploffen.
pi_190451800
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:14 schreef Annagh het volgende:

[..]

Inderdaad. Door de jaren heen heeft ze met zoveel mensen heibel gehad en altijd lag het aan een ander en nooit aan haar en continue in de bladen, zelf met de meest onzinnige dingen. Nu Monique niet langer in beeld is staat zij weer vooraan en is haar klep niet minder groot geworden.
Nee , nog steeds asociaal.
pi_190451810
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:23 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Antwee zoveel aandacht nodig heeft dat het zo goed als onmogelijk was voor Mo om daarnaast te werken.
Zijn buien, zijn optredens, zorgen voor Andrie, meewerken en denken over evenementen, zijn managment, het huishouden, opdraven bij shoots en interviews en daarnaast nog enigszins een sociaal leven.
AGJ Produkties hebben ze samen opgezet en Antwee vond Monique de beste manager die hij zich kon wensen.
pi_190451831
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:26 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik zeg dat zijn onmogelijke karakter hun relatie heeft doen ontploffen.
Oh, ik doelde meer op zijn opmerking dat hij nu een vrouw heeft die wel werkt. Mo had volgens mij helemaal geen tijd om te werken.
pi_190451865
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:26 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik zeg dat zijn onmogelijke karakter hun relatie heeft doen ontploffen.
En daar komt het stappen en zuipen nog bij, en de steeds mindere tijd die hij in zijn gezin stak. Het luxe leventje wat ze konden leiden, dure cadeaus en vakanties gunde ik ze van harte, maar het blijft een feit dat Monique er meer aan had gehad als hij wat vaker bij zijn gezin zou zijn geweest ipv allerlei pleziertjes na te jagen.
pi_190451898
Ik zat me te bedenken: misschien wist Monique weldegelijk wat er is voorgevallen op de bruiloft van Patty.
Afgaande op haar uitspraak "Wie het is maakt het alleen maar pijnlijker" in haar verklaring nadat naar buiten kwam dat ze uitelkaar zijn. Wordt je na een paar jaar toch opzij geschoven voor iemand die in het begin van je relatie ook al in beeld was. Behoorlijk pijnlijk.
pi_190452813
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:38 schreef Samhain het volgende:
Ik zat me te bedenken: misschien wist Monique weldegelijk wat er is voorgevallen op de bruiloft van Patty.
Afgaande op haar uitspraak "Wie het is maakt het alleen maar pijnlijker" in haar verklaring nadat naar buiten kwam dat ze uitelkaar zijn. Wordt je na een paar jaar toch opzij geschoven voor iemand die in het begin van je relatie ook al in beeld was. Behoorlijk pijnlijk.
Tuurlijk wist ze dat al. Denk je dat al die gasten op die bruiloft er niet over zouden gaan roddelen?

Helemaal “de stappers” die nog even gingen “afteren” in de zwarte kat.
pi_190453055
https://www.nu.nl/achterk(...)olgens-managers.html

Heeft ze dus ook wat speeksel mee uitgewisseld.
pi_190455524
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef quirina het volgende:

[..]

Tuurlijk wist ze dat al. Denk je dat al die gasten op die bruiloft er niet over zouden gaan roddelen?

Helemaal “de stappers” die nog even gingen “afteren” in de zwarte kat.
Oh...Ja...niet bij stilgestaan, lol.
pi_190457320
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:09 schreef quirina het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)olgens-managers.html

Heeft ze dus ook wat speeksel mee uitgewisseld.
Wat moet ze steeds met mannen die gebonden zijn. Kikt ze daar op.
pi_190457358
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:36 schreef Annagh het volgende:

[..]

En daar komt het stappen en zuipen nog bij, en de steeds mindere tijd die hij in zijn gezin stak. Het luxe leventje wat ze konden leiden, dure cadeaus en vakanties gunde ik ze van harte, maar het blijft een feit dat Monique er meer aan had gehad als hij wat vaker bij zijn gezin zou zijn geweest ipv allerlei pleziertjes na te jagen.
Klopt! Dat was wat Mo ook wilde, en ja Maasland is meer van het uiterlijke vertoon.
pi_190457841
Blijkbaar gaan ze nog steeds goed met elkaar om.
Zag net een heel klein stukje van een interview met Shownieuws en daarin vertelt Antwee dat hij op kerstavond naar de ouders van Bridget gaat en eerste kerstdag naar Andrie en Monique enzo.
Dat ze überhaupt nog kerst met hem wilt vieren, na alles wat er is gebeurd.
Leuk voor Andrie hoor maar kerst met je ex? Die je ook nog zo heeft behandeld? Ik zou ervoor bedanken.

Of zou hij Andrie gewoon niet meekrijgen naar Bridget en zijn moeder? En dat er zo besloten is dat hij daar dan maar mag komen.
pi_190458087
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef Fokkie83 het volgende:
Blijkbaar gaan ze nog steeds goed met elkaar om.
Zag net een heel klein stukje van een interview met Shownieuws en daarin vertelt Antwee dat hij op kerstavond naar de ouders van Bridget gaat en eerste kerstdag naar Andrie en Monique enzo.
Dat ze überhaupt nog kerst met hem wilt vieren, na alles wat er is gebeurd.
Leuk voor Andrie hoor maar kerst met je ex? Die je ook nog zo heeft behandeld? Ik zou ervoor bedanken.

Of zou hij Andrie gewoon niet meekrijgen naar Bridget en zijn moeder? En dat er zo besloten is dat hij daar dan maar mag komen.
Als dat kleine mannetje er niet zou zijn geweest zou ze vast ook liever met een hele grote boog om hem heen lopen maar ze hebben er voor gekozen om het voor Andrie zo normaal mogelijk te laten verlopen. Monique vertelde een keer dat haar ouders na hun scheiding nog altijd samen op vakantie gingen. Zeker weten dat ik zoiets niet zou kunnen opbrengen.
pi_190458511
Huisarts gaat vaker huidkanker behandelen: dermatoloog kan drukte niet aan
Dermatologen in ziekenhuizen kunnen het toenemende aantal gevallen van huidkanker niet aan. Huisartsen gaan daarom meer verdachte plekken beoordelen en zo nodig behandelen. Het gaat om een landelijke proef in de regio’s Nijmegen en Boxmeer.

https://www.ad.nl/binnenl(...)e-niet-aan~a655ba52/

Leest u even mee Rachel?
pi_190458539
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 16:30 schreef Annagh het volgende:

[..]

Als dat kleine mannetje er niet zou zijn geweest zou ze vast ook liever met een hele grote boog om hem heen lopen maar ze hebben er voor gekozen om het voor Andrie zo normaal mogelijk te laten verlopen. Monique vertelde een keer dat haar ouders na hun scheiding nog altijd samen op vakantie gingen. Zeker weten dat ik zoiets niet zou kunnen opbrengen.
Ik zou het ook niet kunnen.
Ze wordt openbaar keihard nagetrapt door hem ( want ook hij zegt rare dingen) , zijn nieuwe liefje ( neukertje) en haar ex schoonloeder. Ik zou eisen dat ze eerst ( en vooral Antwee zelf ) maar eens gaan leren om respect te hebben. Ik zou me nooit zo laten behandelen. Er zijn grenzen.
pi_190458618
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 16:50 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet kunnen.
Ze wordt openbaar keihard nagetrapt door hem ( want ook hij zegt rare dingen) , zijn nieuwe liefje ( neukertje) en haar ex schoonloeder. Ik zou eisen dat ze eerst ( en vooral Antwee zelf ) maar eens gaan leren om respect te hebben. Ik zou me nooit zo laten behandelen. Er zijn grenzen.
Respect hebben ze alleen voor Hazes sr en voor drugsdealers.
pi_190461404
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:43 schreef Samhain het volgende:

[..]

Oh...Ja...niet bij stilgestaan, lol.
Lees goed:

Een zwijgende Patty Brard zegt (in feite) heel veel.
pi_190462505
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:59 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Klopt! Dat was wat Mo ook wilde, en ja Maasland is meer van het uiterlijke vertoon.
Monique is daar ook niet vies van hoor. Legio foto's van stapavondjes met haar vriendinnen, naar van die showbizzfeestjes waarvoor ze zich op laat maken door een MUA, fotoshoots met Beau Monde, wenkbrauwbehandelinkje hier, gesponsord schoonheidsbehandelinkje daar. En dat doen er meer en er is niks mis mee, maar om nu te doen of Bridget daar erger in is...mwah.
pi_190462537
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Huisarts gaat vaker huidkanker behandelen: dermatoloog kan drukte niet aan
Dermatologen in ziekenhuizen kunnen het toenemende aantal gevallen van huidkanker niet aan. Huisartsen gaan daarom meer verdachte plekken beoordelen en zo nodig behandelen. Het gaat om een landelijke proef in de regio’s Nijmegen en Boxmeer.

https://www.ad.nl/binnenl(...)e-niet-aan~a655ba52/

Leest u even mee Rachel?
Zij is 1 grote verdachte plek.
pi_190463321
ANDRÉ HAZES HEEFT ZIJN PIJLEN ALWEER GERICHT OP VOLGENDE VROUW

15.12.2019

De nieuwe liefde tussen André Hazes en Bridget Maasland is nog pril. Ook de presentatrice zélf lijkt er allerminst zeker van te zijn dat de nieuwe man in haar leven deze keer een blijvertje is. En dat is niet zonder reden. André lijkt namelijk zijn pijlen alweer gericht te hebben op de volgende bekende vrouw.

Dat de prille liefde tussen André en Bridget op dit moment nog breekbaar is, lijkt ook Bridget zélf maar al te goed te beseffen. ‘Misschien gaat het wel niet werken, maar misschien is kijken óf het werkt wel het leukste avontuur ooit’, liet ze weten. Bridget lijkt zich met deze tekst in te willen dekken mocht de liefde op termijn inderdaad niet blijvend zijn. De blondine lijkt zich voor de volle honderd procent in te willen zetten om het avontuur wél te laten slagen, maar weet volgens vriendinnen óók dat het met André een lastige reis zal worden. ‘Iedereen weet dat André een hartenbreker is. Daar maakt hij zelf ook geen geheim van. Hij flirt er altijd lekker op los en geniet van alle aandacht die hij krijgt van vrouwen. Ik vraag me af of Bridget kan leven met die onzekerheid’, vertelt een vriendin aan Weekend.

Een grote relatietest lijkt het nieuws dat onlangs bekend werd: dat André plaats gaat nemen in één van de jurystoelen bij The Voice Senior in België. Het gevaar schuilt hem niet direct in de deelnemende dames op de leeftijd waar André op valt, maar wél in één van zijn collega’s. Naast André zal namelijk voormalig K3-­zangeres Karen Damen (45) plaatsnemen in de jury. De volkszanger heeft er nooit een geheim van gemaakt gevoelens te hebben voor zijn Vlaamse collega, met wie hij in oktober óók al op reis was naar Spanje. Zowel André als Karen waren gevraagd voor het nieuwe seizoen van Liefde Voor Muziek, de Vlaamse versie van Beste Zangers.

André keek er erg naar uit om aan het liedjesprogramma mee te doen, met name om met de 20 jaar oudere zangeres een aantal dagen naar Spanje te vertrekken. Zo zei hij: ‘Ik heb meteen ja gezegd omdat Karen meegaat. Als kind was ik fan van K3. Maar op ‘rooie’ Karen was ik gewoon verliefd. Zeker wel. Schrijf maar op: nu is Karen aan de beurt’, aldus een lachende André in gesprek met Dag Allemaal.

Karen, die even oud is als Bridget, lijkt op haar beurt ook wel gecharmeerd van de 20 jaar jongere Hazes telg. De twee sturen elkaar sinds enkele maanden over en weer berichtjes op social media. De voormalige K3-­zangeres liet weten helemaal weg te zijn van André’s cd. Ook reageerde ze onlangs onder een foto met de bekende rode draaistoel van The Voice, waar André ’s naam op stond: ‘Van waar heb jij die foto?! Niet eerlijk!!’ Als reactie daarop postte André in zijn insta­story een draaistoel waarop Karen’s naam verkeerd gespeld stond, met de tekst: ‘Gaat leuk worden hoor!’, afgesloten met een lachende emoticon. De 45­-jarige zangeres lijkt de aandacht van André maar wát leuk te vinden en over en weer laten zij likes achter bij elkaars foto’s op Instagram.

Het moet Bridget haast wel zorgen baren dat André straks voor de tv-­opnames wekelijks naar België moet en daar dag in, dag uit samen zal zijn met Karen. De zanger zal dan veel van huis zijn en dat was één van de redenen waarom de relatie met Monique onlangs spaak liep.

https://www.weekend-onlin(...)t-op-volgende-vrouw/
pi_190463549
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef -river- het volgende:
ANDRÉ HAZES HEEFT ZIJN PIJLEN ALWEER GERICHT OP VOLGENDE VROUW

15.12.2019

De nieuwe liefde tussen André Hazes en Bridget Maasland is nog pril. Ook de presentatrice zélf lijkt er allerminst zeker van te zijn dat de nieuwe man in haar leven deze keer een blijvertje is. En dat is niet zonder reden. André lijkt namelijk zijn pijlen alweer gericht te hebben op de volgende bekende vrouw.

Dat de prille liefde tussen André en Bridget op dit moment nog breekbaar is, lijkt ook Bridget zélf maar al te goed te beseffen. ‘Misschien gaat het wel niet werken, maar misschien is kijken óf het werkt wel het leukste avontuur ooit’, liet ze weten. Bridget lijkt zich met deze tekst in te willen dekken mocht de liefde op termijn inderdaad niet blijvend zijn. De blondine lijkt zich voor de volle honderd procent in te willen zetten om het avontuur wél te laten slagen, maar weet volgens vriendinnen óók dat het met André een lastige reis zal worden. ‘Iedereen weet dat André een hartenbreker is. Daar maakt hij zelf ook geen geheim van. Hij flirt er altijd lekker op los en geniet van alle aandacht die hij krijgt van vrouwen. Ik vraag me af of Bridget kan leven met die onzekerheid’, vertelt een vriendin aan Weekend.

Een grote relatietest lijkt het nieuws dat onlangs bekend werd: dat André plaats gaat nemen in één van de jurystoelen bij The Voice Senior in België. Het gevaar schuilt hem niet direct in de deelnemende dames op de leeftijd waar André op valt, maar wél in één van zijn collega’s. Naast André zal namelijk voormalig K3-­zangeres Karen Damen (45) plaatsnemen in de jury. De volkszanger heeft er nooit een geheim van gemaakt gevoelens te hebben voor zijn Vlaamse collega, met wie hij in oktober óók al op reis was naar Spanje. Zowel André als Karen waren gevraagd voor het nieuwe seizoen van Liefde Voor Muziek, de Vlaamse versie van Beste Zangers.

André keek er erg naar uit om aan het liedjesprogramma mee te doen, met name om met de 20 jaar oudere zangeres een aantal dagen naar Spanje te vertrekken. Zo zei hij: ‘Ik heb meteen ja gezegd omdat Karen meegaat. Als kind was ik fan van K3. Maar op ‘rooie’ Karen was ik gewoon verliefd. Zeker wel. Schrijf maar op: nu is Karen aan de beurt’, aldus een lachende André in gesprek met Dag Allemaal.

Karen, die even oud is als Bridget, lijkt op haar beurt ook wel gecharmeerd van de 20 jaar jongere Hazes telg. De twee sturen elkaar sinds enkele maanden over en weer berichtjes op social media. De voormalige K3-­zangeres liet weten helemaal weg te zijn van André’s cd. Ook reageerde ze onlangs onder een foto met de bekende rode draaistoel van The Voice, waar André ’s naam op stond: ‘Van waar heb jij die foto?! Niet eerlijk!!’ Als reactie daarop postte André in zijn insta­story een draaistoel waarop Karen’s naam verkeerd gespeld stond, met de tekst: ‘Gaat leuk worden hoor!’, afgesloten met een lachende emoticon. De 45­-jarige zangeres lijkt de aandacht van André maar wát leuk te vinden en over en weer laten zij likes achter bij elkaars foto’s op Instagram.

Het moet Bridget haast wel zorgen baren dat André straks voor de tv-­opnames wekelijks naar België moet en daar dag in, dag uit samen zal zijn met Karen. De zanger zal dan veel van huis zijn en dat was één van de redenen waarom de relatie met Monique onlangs spaak liep.

https://www.weekend-onlin(...)t-op-volgende-vrouw/
Blijven ze die oude restjes opwarmen? En nee ik heb het niet over Raggel. Dit stond 2 weken terug ook al in de bladen :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')