abonnement Unibet Coolblue
pi_183531695
quote:
De kledingwinkel van Roy Donders is failliet. De ondernemer, bekend van de realityserie Roy Donders: Stylist van het Zuiden, heeft zelf het faillissement van Rojami's aangevraagd en vanochtend heeft de rechtbank Zeeland-West-Brabant dit goedgekeurd, bevestigt een woordvoerder van de rechtbank.

Het faillissement valt de 27-jarige Brabander zwaar. "Mijn hele ziel en zaligheid zit in die winkel, jaren van mijn leven en dat van mijn familie zitten erin", zegt hij tegen De Telegraaf. "Ik weet het allemaal niet, mijn succes lijkt ook mijn ondergang te zijn geworden."

Volgens Donders zijn de hoge kosten van de zaak de oorzaak van het faillissement. Na de verhuizing van een Tilburgse buitenwijk naar het centrum liepen de huur- en personeelskosten hoog op.

"Als ik vroeger door het Tilburgse centrum liep, dan dacht ik altijd: hier wil ik later een winkel. Die droom is uitgekomen, maar eigenlijk in een tijd dat het alleen maar moeilijker werd om een winkel te hebben op zo'n duur punt. Steeds meer winkelpanden, waar toch bekende zaken zaten, staan inmiddels leeg en ook ons viel het allemaal steeds zwaarder", zegt Donders.

Donders werd in 2013 bekend door zijn eigen realityserie bij RTL. De huispakken die Donders in de serie verkocht, werden populair. Uiteindelijk mocht de stylist voor een WK-actie in 2014 ook een huispak voor een grote supermarkt ontwerpen: het juichpak.

Donders is niet persoonlijk failliet: hij verdient ook nog aan zijn optredens als zanger.
Bron
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:31:48 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_183531791
Dat krijg je als je zelf geen poot uitsteekt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_183531812
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:31 schreef PzKpfw het volgende:
Dat krijg je als je zelf geen poot uitsteekt.
Daar kon je Donders op zeggen inderdaad.
pi_183531985
Erg jammer, symphatieke vent en bovendien een erg harde werker. Komt er wel bovenop denk ik gelukkig!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183532106
Opmerkelijk. Hij zat vorige week bij Sanne Wallis de Vries nog vrolijk over z'n winkel te vertellen en dat deze ook open is als hij op vakantie is.
pi_183532142
Verslikt dus in een te duur pand. Als het faillissement te wijten is aan die kosten, en niet aan de vraag naar die huispakken, kan hij dan niet op termijn z'n zaak herstarten door eenvoudig terug naar de basis te gaan?
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:34:05 #7
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_183532580
Wie?
pi_183532768
Zijn succes is niet zijn ondergang, maar de kosten van het pand. Drama queen :')
pi_183533220
Hij is ook nog zanger, maar blijkbaar levert dat ook al niks op. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183533267
Zijn geld is gewoon op omdat ie de hele dag worstebroodjes loopt te vreten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 17:24:07 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183534300
die matige hype om hem heen is ook al weer een tijdje voorbij, dat zal ook niet helpen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:36:41 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183534492
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:24 schreef sp3c het volgende:
die matige hype om hem heen is ook al weer een tijdje voorbij, dat zal ook niet helpen
Dit. En dergelijke kleding vind je ook op de markt, bij Coolcat en bij 1001 vergelijkbare niet-keten-gebonden zaakjes (maar dan met een minder markante eigenaar). Zó uniek is die kleding niet.
pi_183534585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:18 schreef Hathor het volgende:
Hij is ook nog zanger, maar blijkbaar levert dat ook al niks op. _O-
bericht lezen. Zijn winkel is failliet, hijzelf niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')