abonnement Unibet Coolblue
pi_183444159
Uitgerekende data:

14 december: Hilzillah

2019:

26 januari: Thorinbelly
27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone
24 februari: Peejtur

8 maart: Mardy_Bum
21 maart: VenusFlyTrap (jongen)
24 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje***

1 april: Cholula
5 april: Djoess (meisje)
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
28 april: CaVaBien

12 mei: Ceviche
20 mei: Sisu
20 mei: Pinquit
24 mei: dodoria

22 juni: douche-eendje

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 03-12-2018 11:12:19 ]
pi_183444173
Nog even mijn post in de herhaling..

Wat een heerlijke foto Ela! Niet te begrijpen dat je al twee zulke mooie grote kinderen hebt O+ en we ooit samen rammelden ;) En nu komt daar nog zo'n leuke derde bij O+

Wat een angsten voor de kraamzorg! :o Het lijkt mij ook vervelend als je huis in slechte staat is en je je daar onzeker over voelt. Maar jeugdzorg bellen ze niet voor dat soort dingen hoor ;)
Ons huis is nu prima. Maar wellicht gaan we nog verhuizen in de zwangerschap en dan vrees ik ook voor chaos :D

Gisteren ben ik voor het eerst bij de verloskundige geweest. Omdat ze op case-load basis werken was het wel van belang dat het klikte. De klik was er wel ^O^ volgens mij zitten we over veel dingen op één lijn. Ze gaf aan dat zij een glucosetest vanwege de pcos-diagnose niet nodig vond. Ook begreep ze mijn twijfels over de 20-weken echo. Morgen de echo.. ik ben erg benieuwd. Ik durf er niet aan te denken dat het dan niet goed is oO< :{ De spanning is toch weer gestegen de laatste dagen.
Ik was ook wat gespannen over het vertellen op mijn werk. Enerzijds kijk ik er naar uit dat het hoge woord er uit is, anderzijds roept het veel spanning op. Ik weet niet precies waarom, want ik denk dat iedereen fijn zal reageren. Mijn leidinggevende heb ik het verteld, en een enkele collega ook. Hoe hebben jullie het aan je collega's verteld?
pi_183447009
Ik heb het bij mijn nieuwe baan meteen bij werkweek 1, zwangerschap week 12, in het werkoverleg met taart erbij aangekondigd. Op mijn oude werk, waar ik twee maanden na mijn vertrek aanstaande dinsdag mijn opvolger ga inwerken, vertel ik het aanstaande dinsdag tijdens het sinterklaasmoment 's ochtends met 20 weken en tonnetje rond buikje.

Oh en tegen mijn groepje werkvriendinnen van mijn oude baan heb ik het tijdens ons maandelijkse eetclubje al gezegd.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_183448575
Ik heb het eerst aan iemand verteld die zelf in de mmm zit en aan iemand die ongewild kinderloos is.
Daarna aan bevriende collega’s en toen aan de 2 roddeltante en nu gaat het langzaam de school door.
Ik heb wel bij iedereen gezegd dat ik niet van een spotlight hou en dus geen felicitaties verwacht (zoenen oid). Praatje maken is prima, maar zoenen. Verschrikkelijk.

Oh jongens.. ik moet echt elke avond spugen. Het komt ineens opzetten. Ik heb Mn tanden gepoets en ga nog even plassen: flats. Alles eruit.
Of wanneer ik denk dat het een gewoon kuchje is. Heel de vloer onder. Wordt er gek van!
Ik voel het absoluut niet aankomen en nu zit Mn gootsteen verstopt en twijfel ik dus hoe ik het putje eruit moet halen / schoon kan maken. Geen ontstopper in huis. Aargh.
Zonder hoop geen leven.
pi_183449030
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:29 schreef Sisu het volgende:
Ik heb het eerst aan iemand verteld die zelf in de mmm zit en aan iemand die ongewild kinderloos is.
Daarna aan bevriende collega’s en toen aan de 2 roddeltante en nu gaat het langzaam de school door.
Ik heb wel bij iedereen gezegd dat ik niet van een spotlight hou en dus geen felicitaties verwacht (zoenen oid). Praatje maken is prima, maar zoenen. Verschrikkelijk.

Oh jongens.. ik moet echt elke avond spugen. Het komt ineens opzetten. Ik heb Mn tanden gepoets en ga nog even plassen: flats. Alles eruit.
Of wanneer ik denk dat het een gewoon kuchje is. Heel de vloer onder. Wordt er gek van!
Ik voel het absoluut niet aankomen en nu zit Mn gootsteen verstopt en twijfel ik dus hoe ik het putje eruit moet halen / schoon kan maken. Geen ontstopper in huis. Aargh.
Wat naar!
Azijn, heb je dat? (En misschien soda?) Kokend water erin gegoten? Het is mij weleens gelukt met bleekwater en een beetje peuren met een satéprikker. Maar daar moet je maar net zin in hebben xD
  donderdag 29 november 2018 @ 23:03:22 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183449246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:29 schreef Sisu het volgende:
Ik heb het eerst aan iemand verteld die zelf in de mmm zit en aan iemand die ongewild kinderloos is.
Daarna aan bevriende collega’s en toen aan de 2 roddeltante en nu gaat het langzaam de school door.
Ik heb wel bij iedereen gezegd dat ik niet van een spotlight hou en dus geen felicitaties verwacht (zoenen oid). Praatje maken is prima, maar zoenen. Verschrikkelijk.

Oh jongens.. ik moet echt elke avond spugen. Het komt ineens opzetten. Ik heb Mn tanden gepoets en ga nog even plassen: flats. Alles eruit.
Of wanneer ik denk dat het een gewoon kuchje is. Heel de vloer onder. Wordt er gek van!
Ik voel het absoluut niet aankomen en nu zit Mn gootsteen verstopt en twijfel ik dus hoe ik het putje eruit moet halen / schoon kan maken. Geen ontstopper in huis. Aargh.
Ah dat is vervelend, Sisu. Hier hetzelfde, al heb ik het gelukkig altijd gered tot de wc. Helaas geen tips, misschien is het een idee om van die kotszakjes te halen?
Hier 2 weken nergens last van gehad en deze week ineens weer overgeven zonder waarschuwing. Maar ook erg moe dus ik wijt het daar maar aan.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 30 november 2018 @ 02:26:19 #7
269689 crew  Viv
pi_183451074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
Maar wellicht gaan we nog verhuizen in de zwangerschap en dan vrees ik ook voor chaos :D
Ik ben bij 36 weken verhuisd, en vond dat wel ideaal eigenlijk! Niemand die dan verwacht dat het huis opgeruimd of grondig schoongemaakt is, ook de kraamzorg en het bezoek niet. Zo viel het gelukkig niet op hoe lui wij eigenlijk zijn met het huishouden. O-)

De intake van de kraamzorg was nog in het oude huis, maar die dame kwam sowieso niks controleren, alleen inventariseren wat onze wensen/verwachtingen/bijzonderheden waren.
pi_183451597
Bedankt voor de lieve woorden in het vorige topic O+ O+ O+

Met de intake van de kraamzorg heb ik niet extra zitten poetsen, ze heeft het kamertje niet eens bekeken (niet dat er wat stond voor de baby, was toen nog een rommelhok).
Ik maakte nog een grap over plinten poetsen maar ze zei al, maak je geen zorgen straks is de baby het enige belangrijke voor jou O+

Gister ''afscheid'' genomen van de verloskundige. Het voelde fijn om nog even langs te gaan en mijn hart te luchten en de situatie van een andere kant te bekijken. Over 2,5 week weer een echo en ik heb er zin in om de kleine man weer te zien *O*. Ik had mijn schoonmoeder een foto geappt en deze heeft ze trots doorgestuurd naar haar zus. Zo fijn dat dit kleine mannetje nu al zo geliefd is door zijn Oma! O+

Sisu:
Er bestaat hartstikke goed gootsteenontstopper-spul van HG, maar probeer eerst (kokend) heet water. Dat kan wonderen doen! Wat *$%&$#*%*#$ dat je nog altijd moet spugen :( hopelijk is het gauw over.

Wat een tijgers zijn jullie, dat jullie zwanger nog kunnen verhuizen. Ik zou helemaal koekoek worden van de stress / nesteldrang / hormonen en de hele dag achter E aanzitten o|O ~O> oO/
pi_183451761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:29 schreef Sisu het volgende:
Ik heb het eerst aan iemand verteld die zelf in de mmm zit en aan iemand die ongewild kinderloos is.
Daarna aan bevriende collega’s en toen aan de 2 roddeltante en nu gaat het langzaam de school door.
Ik heb wel bij iedereen gezegd dat ik niet van een spotlight hou en dus geen felicitaties verwacht (zoenen oid). Praatje maken is prima, maar zoenen. Verschrikkelijk.

Oh jongens.. ik moet echt elke avond spugen. Het komt ineens opzetten. Ik heb Mn tanden gepoets en ga nog even plassen: flats. Alles eruit.
Of wanneer ik denk dat het een gewoon kuchje is. Heel de vloer onder. Wordt er gek van!
Ik voel het absoluut niet aankomen en nu zit Mn gootsteen verstopt en twijfel ik dus hoe ik het putje eruit moet halen / schoon kan maken. Geen ontstopper in huis. Aargh.
Wat vervelend. Ik heb er ook echt heel erg last van gehad, maar gaat nu gelukkig iets beter.

Ik heb een ontstopper gehaald voor mijn gootsteen, zat bij mij ook verstopt.

Verder heb ik nu standaard een bakje naast mijn bed staan. Mocht ik opeens moeten spugen, dan gebruik ik het bakje.
pi_183452128
Zwanger verhuizen was hier echt de hell! Ik heb sowieso een hekel aan verhuizen en 't was toen ook nog eens haske heet. Never again :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:10:42 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_183452399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:46 schreef pinquit het volgende:
Zwanger verhuizen was hier echt de hell! Ik heb sowieso een hekel aan verhuizen en 't was toen ook nog eens haske heet. Never again :P
Als ik me niet vergis heb jij vandaag geslachtsecho toch? Hoe laat? *O* *G*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 30 november 2018 @ 10:01:32 #12
269689 crew  Viv
pi_183453062
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2018 07:20 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wat een tijgers zijn jullie, dat jullie zwanger nog kunnen verhuizen. Ik zou helemaal koekoek worden van de stress / nesteldrang / hormonen en de hele dag achter E aanzitten o|O ~O> oO/
Het maffe is, ik ben normaal echt een stresskip met dit soort dingen, maar ik was juist door de hormonen enorm relaxed. :D Het onderhandelen met de verkoper vond ik ook totaal niet spannend, en of we wel een hypotheek konden krijgen ondanks fikse studieschulden ook niet. Ik begon door mijn relaxte houding ook pas in de laatste week met verhuisdozen inpakken. :')

Qua nesteldrang vond ik het overigens wel irritant worden dat ik geen overzicht had van het aantal rompers en andere kleertjes omdat alle babyspulletjes in dozen stonden. En in het nieuwe huis vond ik het bij 37 weken ineens echt tijd worden dat het ledikantje in elkaar gezet werd. :(
pi_183453296
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis heb jij vandaag geslachtsecho toch? Hoe laat? *O* *G*
Half 5 pas :') want oudste wil mee dus schooltijden enzulks.
Ben mezelf al de hele dag aan het afleiden, ik ben zo extreem gespannen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183453321
Het stomme is dat ik niet eens denk aan 't geslacht :+ Ik wil het wel heel graag weten hoor, maar ik wil gewoon dat er een kloppend hartje is en een bewegend babietje.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183453510
Hebben jullie gekke cravings? Ik had dat de vorige zwangerschap wel best, en ook dat ik alles at wat los en vast zat.
Nu helemaal niet?! Alleen geen trek in zoet broodbeleg vooral. Alles moet hartig. Verder dus keigezond allemaal, overal rauwkost bij :') Ik weet niet wat me overkomt.

Maar weet iemand wat die eettrek regelt? Waarom is dat elke zwangerschap anders?

[ Bericht 1% gewijzigd door pinquit op 30-11-2018 11:13:53 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 30 november 2018 @ 10:49:11 #16
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183453672
Ik heb tot nu toe alleen een craving om niet te eten/minder te eten :') ik krijg niet eens m'n avondeten op (ik had voor de zwangerschap een bmi van 34,8 dus dit is echt nieuw voor me), ik vind heel veel niet meer lekker (chocola bijvoorbeeld...) of weet dat het niet goed gaat vallen. Gelukkig pakt baby toch wel wat hij/zij nodig heeft en heb ik voldoende reserve :+
Wel veel zin in ijs/milkshakes :9 ik denk dat de cravings nog wel komen na een week of 20.
pi_183454620
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:19 schreef pinquit het volgende:

[..]

Half 5 pas :') want oudste wil mee dus schooltijden enzulks.
Ben mezelf al de hele dag aan het afleiden, ik ben zo extreem gespannen!
Mijn duimen draaien zo hard voor jullie :*
pi_183457609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:21 schreef pinquit het volgende:
Het stomme is dat ik niet eens denk aan 't geslacht :+ Ik wil het wel heel graag weten hoor, maar ik wil gewoon dat er een kloppend hartje is en een bewegend babietje.
:*

Ik zit plaatsvervangend te nagelbijten.
pi_183457956
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:21 schreef pinquit het volgende:
Het stomme is dat ik niet eens denk aan 't geslacht :+ Ik wil het wel heel graag weten hoor, maar ik wil gewoon dat er een kloppend hartje is en een bewegend babietje.
Hier brandt een kaarsje :*.
pi_183458520
Lief! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183459636
Fingers crossed voor Pinq!!!

Vandaag gewerkt van 06:30-13:00, in de trein naar werk al zitten fantaseren of vanmiddag lekker lang een dutje te doen. Van 14:00 tot 16:00 geslapen! Blijkbaar had ik dacht echt nodig. Terwijl ik ‘s nachts goed had geslapen
  vrijdag 30 november 2018 @ 16:34:41 #22
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183459839
Succes Pinq!
pi_183460133
Ja succes en veel plezier pinq! :*
pi_183460401
Spannend Pinq!!!
pi_183461047
Alles is goed!! O+
En we krijgen een meisje :o O+ wauw wauw, zo verbaasd :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 30 november 2018 @ 17:47:41 #26
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183461109
O+ .
Wat fijn pinq!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183461140
Wat een fijn nieuws pinq! O+ *O* En een meisje, dat is weer eens wat anders! ;)
  vrijdag 30 november 2018 @ 17:53:09 #28
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_183461206
Wat een fijn nieuws pinquit! Zo blij voor jullie! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_183461379
Pinq! *O* Wat geweldig! Gefeliciteerd! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_183461549
Jaaa alles goed EN een meisje O+
pi_183461560
Pinq wat fijn *O* Hoop dat dit goede gevoel blijft O+
pi_183461615
!!!!!En ik pieste net twee streepjes!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ik werd maar niet ongesteld na de bevalling van Archie)

Nog heeeel pril wederom maar 🧡🤗
pi_183461826
Een meisje voor Pinq en een goede echo 😁

Kleurdoos!!!! Zo blij voor je ❤❤❤ Welkom terug lieverd
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 18:27:24 #34
447051 crew  Peejtur
pi_183461832
Gefeliciteerd!!
pi_183461910
Pinq O+ :'( O+ *O* Super!
  vrijdag 30 november 2018 @ 18:34:08 #36
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183461973
:o Kleurdoos! Wat tof! Echt fijn om je hier terug te zien. Kan me voorstellen dat het een heftige periode is geweest (of nog is). Hoop dat het goed met je gaat.

Pinq, gefeliciteerd met de goede echo! Een meisje O+
pi_183462643
Pinq wat een mooi nieuws! O+ Meisjes zijn leuheuk! :D

En Omg kleurloos! *O* wat een goed nieuws O+
pi_183463426
Pinq!
Een meisje O+
pi_183463865
Wat zal je opgelucht zijn, Pinq! En een meisje! O+

Gefeliciteerd Kleurdoos!
pi_183463890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:43 schreef pinquit het volgende:
Alles is goed!! O+
En we krijgen een meisje :o O+ wauw wauw, zo verbaasd :D
O+ O+
pi_183464397
Jaaa Pinq, wat fijn! O+
pi_183465209
Ooh Pinq! Zo fijn!! *O* :*
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:03:19 #43
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183465666
Oh pinq, kloppende hartjes zijn the best!
Meisjes zijn hartstikke leuk kan ik je vertellen!

Kleurdoos;
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
Zonder hoop geen leven.
pi_183466862
Vandaag was de echo goed *O* zo vreselijk mooi om te zien. Hij/zij strekte zich helemaal uit, echt een heerlijk gezicht. En alles is weer gewoon goed :'( O+ Zo'n lange tijd ging altijd alles anders dan verwacht en liep het op niets uit. En nu doet die baby het gewoon heel gemiddeld O+ Groeit gewoon goed door en het is al zo'n verschil met de echo van 3,5 week geleden! :o

Ik weet niet of dat nog mogelijk is, maar ik wil wel in de OP met 'eind juni uitgerekend'.

Welkom terug KD. Wat doe je dat toch snel ^O^ ik hoop zo voor je dat je nu mag blijven!
Pinq *O* een meisje!
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:18:49 #45
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_183467869
Pinquit een meisje! O+ Gefeliciteerd!!

Kleurdoos, wat gaaf!!! O+ fijn om je hier weer terug te zien.

Bobby, wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Soms lastig te geloven hè, na zo'n traject :*

Ik had gisteren ook mijn eerste echo, een knipper! Inmiddels zo'n 8,5 week onderweg. Ik hoef nog niet in de OP, komt wel na de termijnecho :)
pi_183469440
Gefeliciteerd Pinquit! *O*

Goed nieuws kleurdoos! Ik ben zo blij voor jullie *O*

Yeey voor de goede echo van Bobby! Echo's zijn zo bijzonder. Ik word er altijd emotioneel van :) Zie je zo'n onschuldig lief baby'tje op en neer springen.

Gefeliciteerd ook frummeltje!
  zaterdag 1 december 2018 @ 00:18:22 #47
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_183470216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:43 schreef pinquit het volgende:
Alles is goed!! O+
En we krijgen een meisje :o O+ wauw wauw, zo verbaasd :D
Fijn dat alles goed was!! En een meisje erbij O+
pi_183472244
Zo, ik had nu even de tijd om alles rustig bij te lezen O+

Ela, wat een rijkdom op je foto O+

VFT, wat een verhaal. Hoe voel je je er nu bij?

Kraamzorg/huizen, zoals ik eerder al postte ben ik alleen bang voor het hoge bed. We hebben afgelopen zomer ons huis nog verbouwd en op de tuin na is alles nu wel af.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwanger en verhuizen, ik doe het jullie niet na hoor :N. Ik vind verhuizen en verbouwen echt niet leuk normaal al, veel te veel troep dus ik ben echt zo blij dat het allemaal gedaan is.

Bobby, goede intake en echo, wat fijn zeg! Het is je zo gegund en het blijft bijzonder dat je hier ook mag posten. Bij mij op werk is het traditie dat je op een specifiek iets gaat trakteren en men dan probeert te raden van wie het is. Ik heb nog nooit op het verdachtenlijstje gestaan de afgelopen jaren dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren :+.

Pinq ook een goede echo en een meisje O+ Heerlijk! Hier nog geen gekke cravings. Hooguit mijn crackertjes :P

Kleurdoos, welkom terug! En frummeltje ook een knipper op de echo O+

Hier gaat het verder wel zijn gangetje. Maandag termijnecho, hoef ik vanaf dinsdag mijn mond niet meer dicht te houden. Eindelijk.
pi_183472406
*O* KD *O* Gefeliciteerd!!!

*O* Bobby, wat heerlijk O+ Neem ook rustig de tijd om hiervan te genieten :*

Oh en ik wil ook wel in de OP met 'eind mei'. :)

Kraamzorg:
Ik zocht me met 8 weken een ongeluk naar een natuurlijke kraamzorg die hier in de buurt werkt, maar iedereen was al volgeboekt! :o Voor 'speciale' kraamzorg hier in de buurt moet je al bellen als de test nog nat is hahaha, of als je net je eisprong hebt gevoeld of zo. :P
Toen hebben mijn lief en ik overlegd; wat voor zorg hebben we eigenlijk nodig? En toen kwamen we al vlug tot de conclusie dat we eigenlijk helemaal geen extra zorg voor mij en de baby nodig hebben, maar juist voor het huishouden en de andere twee kindjes. Om dat C. een beetje uit handen te nemen. We besloten dus toen om extra hulp in de huishouding te gaan regelen, extra oppas voor de twee groten en extra veel maaltijden in de vriezer/mensen die wat extra koken de eerste week/weken. Dan kunnen C. en ik ons concentreren op het baby'tje en de borstvoeding en zo, lekker rustig aan doen die eerste tijd.
Laatst dit ook overlegd met de vroedvrouw en zij zei ook: Een reguliere kraamzorg gaat echt niets voor je toevoegen, tenzij je heel graag jouw manier van zorg voor de baby wilt laten zien. ;) Dus ook dat bevestigde dat we het (wederom) zonder kraamzorg gaan doen.

Ik neem trouwens ook wel echt 6 weken kraamtijd, waarin C. ook niet tot nauwelijks zal werken. De start vind ik heel belangrijk, om dat echt in alle rust op ons eigen tempo te doen. Het is ook het begin van de zomer, dus hopelijk mooi weer. Lekker loom naar het strand wandelen met z'n vijven (!) en zo. O+

Verhuizen:
Vorige keer in de zwangerschap geklust (mijn lief vooral) en verhuisd, maar daarvan heb ik wel echt stress gehad. Ik heb een hele periode niet lekker in m'n vel gezeten en ik kon pas de laatste maand mijn nesteldrang kwijt, terwijl m'n buik toen eigenlijk al te groot was om nog echt fundamentele dingen te doen...
Daarnaast vond ik het erg confronterend om al m'n spullen voorbij te zien komen, dat zal normaal al zijn geweest, maar in zwangere-niet-lekker-in-m'n-vel-toestand helemaal, dat maakte me nog extra depri. Dus verhuizen tijdens de zwangerschap ga ik ook vermijden. In het huis waar we nu wonen zijn dingen nog niet eens af. :') Dat mag eerst ook nog wel gebeuren, hahaha. :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 december 2018 @ 10:21:53 #50
269689 crew  Viv
pi_183473330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:55 schreef elamanilo het volgende:
Kraamzorg:
Wij hadden wel natuurlijke kraamzorg, maar als ik op een rijtje zet waar we het meest aan gehad hebben, is het inderdaad het stofzuigen, bedden verschonen, badkamer poetsen, eten en drinken maken en binnen handbereik zetten, zodat wij vooral konden cocoonen op de slaapkamer. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')