abonnement Unibet Coolblue
pi_183095668
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 09:39 schreef fathank het volgende:

[..]

It takes one to know one :s)
Dit onderstreept alleen maar mijn opmerking. Zelden zo'n dom statement gelezen als wat je nu weer zegt.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 09:40:15 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183095672
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183095693
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit onderstreept alleen maar mijn opmerking. Zelden zo'n dom statement gelezen als wat je nu weer zegt.
Dan lees je je eigen posts niet vaak terug.
pi_183095816
HMF komt weer vertellen dat Ajax echt heel kut is, water blijkt nog altijd nat te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 12 november 2018 @ 09:48:33 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183095821
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit onderstreept alleen maar mijn opmerking. Zelden zo'n dom statement gelezen als wat je nu weer zegt.
Sorry ik begrijp je niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183095909
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
HMF komt weer vertellen dat Ajax echt heel kut is, water blijkt nog altijd nat te zijn.
De Eredivisie als geheel*, waar ajax onderdeel van uitmaakt.

Begrijpend lezen, kneusje
pi_183096000
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De Eredivisie als geheel*, waar ajax onderdeel van uitmaakt.

Begrijpend lezen, kneusje
Ja, dus dan is Ajax toch kut?

Nou, bijzonder boeiend relaas. Volgende week zelfde plek zelfde tijd? Of kunnen we dan naar het NL elftal topic om de superscherpe analyse 'NL voetbal is toch superkut' te lezen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin maandag 12 november 2018 @ 10:06:45 #33
35723 crew  GGMM
pi_183096123
Arme HMF, iedereen prikt door z'n act heen tegenwoordig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183098222
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dus dan is Ajax toch kut?

Nou, bijzonder boeiend relaas. Volgende week zelfde plek zelfde tijd? Of kunnen we dan naar het NL elftal topic om de superscherpe analyse 'NL voetbal is toch superkut' te lezen?
Ook die tweede analyse zou volledig juist zijn.
pi_183098317
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ook die tweede analyse zou volledig juist zijn.
Net als dat de analyse dat water nat is volledig juist is.

Het is een beetje alsof een mongooltje denkt iets heel belangrijks te zeggen, en iedereen dan maar moet zeggen van 'ja de lucht is inderdaad blauw dat heb jij heel goed gezien'. En dan komt dat mongooltje elke week weer 'de lucht is blauw de lucht is blauw!!!!' alsof hij het uitgevonden heeft. Het klopt allemaal vast wel, maar het is gewoon vermoeiend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183099159
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net als dat de analyse dat water nat is volledig juist is.

Het is een beetje alsof een mongooltje denkt iets heel belangrijks te zeggen, en iedereen dan maar moet zeggen van 'ja de lucht is inderdaad blauw dat heb jij heel goed gezien'. En dan komt dat mongooltje elke week weer 'de lucht is blauw de lucht is blauw!!!!' alsof hij het uitgevonden heeft. Het klopt allemaal vast wel, maar het is gewoon vermoeiend.
:D
Oh.
pi_183099409
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 10:06 schreef GGMM het volgende:
Arme HMF, iedereen prikt door z'n act heen tegenwoordig.
HMF viel gisteren ook al door de mand in het F1 topic.

Het begint een beetje zielig te worden.
  Forum Admin maandag 12 november 2018 @ 13:19:30 #38
35723 crew  GGMM
pi_183099667
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

HMF viel gisteren ook al door de mand in het F1 topic.

Het begint een beetje zielig te worden.
Tijdens Tottenham-PSV ook al.

Vroeger was altijd alles beter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183099762
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

HMF viel gisteren ook al door de mand in het F1 topic.

Het begint een beetje zielig te worden.
Ach ik zie z'n posts op desktop niet eens. Vooral omdat het loze topicvervuiling is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 november 2018 @ 13:23:49 #40
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183099779
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ik zie z'n posts op desktop niet eens. Vooral omdat het loze topicvervuiling is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183099807
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tijdens Tottenham-PSV ook al.

Vroeger was altijd alles beter.
Vroeger was HMF ook al een idioot.
Oh.
  maandag 12 november 2018 @ 13:26:16 #42
80382 manny
30 is best veel
pi_183099829
iemand ook opgevallen dat die Ten Hag ineens over "blokken" ging praten in interview na de wedstrijd.

Zoiets als "Hiermee hebben we een belangrijk blok goed afgesloten. Nu krijgen we na de interlands nog een belangrijk blok tot aan de winterstop". Hij zei het opvallend vaak (Borst kwam er ook nog even op terug)

Het klonk wel hip. Maar ik snap de bedoeling niet helemaal aangezien deze drie punten van dit weekend precies evenveel waard zijn als de drie punten die we in het volgende "blok" halen.

Kijk als de kleedkamer vol zit met de Justins en El Ghazi's van deze wereld dan snap ik dat je het in kleinere brokjes moet hakken en dat die niet kunnen overzien wat er in een jaar allemaal op ze afkomt. Die zou ik in principe in de rust nog even influisteren dan we de andere kant op spelen straks. Maar met deze selectie is dat toch niet nodig.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 12 november 2018 @ 13:27:24 #43
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183099854
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:26 schreef manny het volgende:
iemand ook opgevallen dat die Ten Hag ineens over "blokken" ging praten in interview na de wedstrijd.

Zoiets als "Hiermee hebben we een belangrijk blok goed afgesloten. Nu krijgen we na de interlands nog een belangrijk blok tot aan de winterstop". Hij zei het opvallend vaak (Borst kwam er ook nog even op terug)

Het klonk wel hip. Maar ik snap de bedoeling niet helemaal aangezien deze drie punten van dit weekend precies evenveel waard zijn als de drie punten die we in het volgende "blok" halen.

Kijk als de kleedkamer vol zit met de Justins en El Ghazi's van deze wereld dan snap ik dat je het in kleinere brokjes moet hakken en dat die niet kunnen overzien wat er in een jaar allemaal op ze afkomt. Die zou ik in principe in de rust nog even influisteren dan we de andere kant op spelen straks. Maar met deze selectie is dat toch niet nodig.
zou kunnen zijn dat hij doelt op de periodes waar veel wedstrijden achter elkaar gespeeld worden. met nu een interland periode ertussen. dan start er weer een nieuw blok zonder "rust"
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183099915
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:26 schreef manny het volgende:
iemand ook opgevallen dat die Ten Hag ineens over "blokken" ging praten in interview na de wedstrijd.

Zoiets als "Hiermee hebben we een belangrijk blok goed afgesloten. Nu krijgen we na de interlands nog een belangrijk blok tot aan de winterstop". Hij zei het opvallend vaak (Borst kwam er ook nog even op terug)

Het klonk wel hip. Maar ik snap de bedoeling niet helemaal aangezien deze drie punten van dit weekend precies evenveel waard zijn als de drie punten die we in het volgende "blok" halen.

Kijk als de kleedkamer vol zit met de Justins en El Ghazi's van deze wereld dan snap ik dat je het in kleinere brokjes moet hakken en dat die niet kunnen overzien wat er in een jaar allemaal op ze afkomt. Die zou ik in principe in de rust nog even influisteren dan we de andere kant op spelen straks. Maar met deze selectie is dat toch niet nodig.
Is dat zo gek dan?

Het is toch best handig om van dit laatste blok te kunnen zien hoe we de wedstrijden hebben afgesloten en om dat nu even rustig te analyseren in de interlandbreak. Denk dat het wel beter is voor de focus om zo naar de wedstrijden toe te leven eigenlijk.
Oh.
pi_183099924
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2018 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vroeger was HMF ook al een idioot.
Ik zat dichtbij met mijn voorspelling gisteren hè?
pi_183099979
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zat dichtbij met mijn voorspelling gisteren hè?
Ik dacht er nog aan op het einde ja :D

Dat soort uitslagen komen wel opvallend vaak voor de laatste tijd, PSV met dikke cijfers bij ADO en vorig jaar Utrecht en Ajax vorig jaar bij NAC winnen met 0-8 _O- . Zelfs Feyenoord toen bij SP-AR-TA.
Oh.
pi_183104749
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Sommige mensen kijken GTST als guilty pleasure, jij kijkt Feyenoord. En dat mag. Niets mis mee.
:D

Boem. Raak. Goal.
AFCA!
pi_183104917
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net als dat de analyse dat water nat is volledig juist is.

Het is een beetje alsof een mongooltje denkt iets heel belangrijks te zeggen, en iedereen dan maar moet zeggen van 'ja de lucht is inderdaad blauw dat heb jij heel goed gezien'. En dan komt dat mongooltje elke week weer 'de lucht is blauw de lucht is blauw!!!!' alsof hij het uitgevonden heeft. Het klopt allemaal vast wel, maar het is gewoon vermoeiend.
Je stelt dus dat zelfs mongolen kunnen zien dat PSV en Ajax geen reet voorstellen.

Ik vraag me af wat dat dan zegt over al die ajacieden die de zogenaamde successen in de Europa League (lol) en nu in de Champions league bejubelen. JR denkt dat ze de CL kunnen winnen _O-
  maandag 12 november 2018 @ 17:41:37 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183104971
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net als dat de analyse dat water nat is volledig juist is.

Het is een beetje alsof een mongooltje denkt iets heel belangrijks te zeggen, en iedereen dan maar moet zeggen van 'ja de lucht is inderdaad blauw dat heb jij heel goed gezien'. En dan komt dat mongooltje elke week weer 'de lucht is blauw de lucht is blauw!!!!' alsof hij het uitgevonden heeft. Het klopt allemaal vast wel, maar het is gewoon vermoeiend.
_O- _O- _O-
  Forum Admin maandag 12 november 2018 @ 17:42:37 #50
35723 crew  GGMM
pi_183104983
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net als dat de analyse dat water nat is volledig juist is.

Het is een beetje alsof een mongooltje denkt iets heel belangrijks te zeggen, en iedereen dan maar moet zeggen van 'ja de lucht is inderdaad blauw dat heb jij heel goed gezien'. En dan komt dat mongooltje elke week weer 'de lucht is blauw de lucht is blauw!!!!' alsof hij het uitgevonden heeft. Het klopt allemaal vast wel, maar het is gewoon vermoeiend.
:D _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')