abonnement Unibet Coolblue
pi_183546979
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:33 schreef Soulagement het volgende:
Twijfel tussen een 8 en een XR. Is de XR het prijsverschil (¤170) waard?
Heb je ze beiden vastgehad en uitgeprobeerd? Persoonlijk zou ik voor Xr gaan tov 8 ivm groter scherm en nauwelijks groter toestel.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183547308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:25 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je belangrijk vindt en welk toestel je momenteel hebt.

[ afbeelding ]

Specs, speakers, scherm, camera's en accu zijn verbeterd in de XR. De XR heeft Face ID en de 8 heeft Touch ID. XR is groter, dikker, zwaarder en duurder dan de 8. 8 heeft nog het oude design van alle iPhones met een home-knop, dus aan de boven- en onderkant flinke randen. XR heeft een notch aan de bovenkant en de randen aan de zijkant zijn iets dikker dan bij de 8.

Je kan met allebei de toestellen een aantal jaar doen.

Heb nu een 7. Die verkoop ik en het geld leg ik dan bij de nieuwe (dat doe ik ongeveer elke twee jaar). Ik weet dat de overstap van 7 naar 8 niet heel groot is maar vraag me af hoe makkelijk ik aan de XR kan wennen. Heb nog even beter vergeleken en het scheelt zelfs maar 100 euro tussen de twee toestellen. Ben vooral op zoek naar het meeste waar voor mijn geld dus dan zou de XR denk ik toch de betere optie zijn?

Edit: @Kloonhommel yes, heb de XR een beetje uitgeprobeerd. Vind het best een verschil eigenlijk tussen 8 en die (ik heb geen grote handen) vandaar vraag ik me af of het makkelijk wennen is.
pi_183547369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:52 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Heb nu een 7. Die verkoop ik en het geld leg ik dan bij de nieuwe (dat doe ik ongeveer elke twee jaar). Ik weet dat de overstap van 7 naar 8 niet heel groot is maar vraag me af hoe makkelijk ik aan de XR kan wennen. Heb nog even beter vergeleken en het scheelt zelfs maar 100 euro tussen de twee toestellen. Ben vooral op zoek naar het meeste waar voor mijn geld dus dan zou de XR denk ik toch de betere optie zijn?
Als je een 7 hebt zou ik in ieder geval niet gaan voor een 8. XR is wel meer waar voor je geld :Y)
Je moet wel kijken of je het toestel niet te groot vindt.
SOONY
  woensdag 5 december 2018 @ 11:57:19 #229
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183547403
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:55 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als je een 7 hebt zou ik in ieder geval niet gaan voor een 8. XR is wel meer waar voor je geld :Y)
Je moet wel kijken of je het toestel niet te groot vindt.
Dit ja. XR is sowieso best bang for the buck momenteel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183548017
Dank allen :)
pi_183554487
iOS 12.1.1 nu beschikbaar: verbeteringen voor FaceTime en iPhone XR

Apple heeft zojuist iOS 12.1.1 uitgebracht. Deze update brengt extra support voor eSIM, Live Photos voor FaceTime en een bugfix voor Face ID. Zo is het wisselen van de camera weer makkelijker en is Haptic Touch uitgebreid.

iOS 12.1.1 lijkt qua versienummer op een simpele bugfix-update, maar er zijn best nog wel wat zichtbare verbeteringen toegevoegd. In totaal gaat het om de volgende verbeteringen. Van FaceTime tot een aangepast appicoontje en verbeterde eSIM-ondersteuning: dit zijn de verbeteringen in iOS 12.1.1.

Previews van notificaties bekijken met Haptic Touch op de iPhone XR.
eSIM-ondersteuning voor meer providers voor de 2018 iPhones.
Makkelijker wisselen tussen de front- en achtercamera tijdens een FaceTime-gesprek.
Live Photos maken tijdens een FaceTime-gesprek.
Zijbalk in Apple News verbergen als je de iPad liggend gebruikt.
Real-time text (RTT) tijdens het gebruik van Wi-Fi bellen op iPad en iPod touch.
Stabiliteitsverbeteringen voor dicteren en VoiceOver.
Hieronder bespreken we de verschillende vernieuwingen wat uitgebreider.

Makkelijker wisselen tussen camera’s in FaceTime
Sinds iOS 12 heeft Apple de FaceTime-app vernieuwd. De knoppen tijdens het bellen hebben een andere plek gekregen, maar lang niet iedereen was daar even blij mee. Het wisselen tussen de voorste en buitenste camera werd daardoor onnodig ingewikkeld, want het vereiste meerdere handelingen. In iOS 12.1.1 is dit opgelost, want de wisselknop staat gewoon weer onderaan het scherm. Ook de mute-knop is nu weer gewoon aanwezig, wat van pas komt als je even snel je microfoon wil blokkeren.

FaceTime Live Photos zijn terug
In iOS 11 introduceerde Apple de FaceTime Live Photos, waardoor je tijdens een gesprek een bewegende foto kan maken van je gesprekspartner. In iOS 12 heeft Apple deze functie om mysterieuze redenen verwijderd, maar gelukkig is dit nu in iOS 12.1.1 weer teruggekeerd. Om dit te gebruiken druk je op de opnameknop tijdens een FaceTime-gesprek, maar het werkt alleen als beide gesprekspartners het ingeschakeld hebben.

Say cheese! Zo maak je een Live Photo tijdens een FaceTime-gesprek
Ben je aan het FaceTimen en wil je een leuk moment vastleggen? Met een druk op de knop maak je tijdens een FaceTime-gesprek een Live Photo. In deze tip lees je er alles over.
Haptic Touch verder uitgebreid
Me 3D Touch kun je een melding uitklappen door er stevig op te drukken, maar op de iPhone XR ontbreekt deze functie vanwege het gebrek van een drukgevoelig scherm. Je moet daarom eerst naar links vegen en op Bekijk tikken, wat aanzienlijk langzamer werkt. In iOS 12.1.1 lost Apple dit op, want je kan vanaf nu ook de melding lang ingedrukt houden. Apple maakt hiervoor gebruik van Haptic Touch, dat met een korte trilling je actie bevestigt.

iOS 12.1.1 laat je ook notificaties uitklappen met Haptic Touch
Apple gaat Haptic Touch verder uitbreiden in iOS 12.1.1. Sinds de tweede beta is het namelijk mogelijk om meldingen uit te klappen door deze lang ingedrukt te houden. Het lost een groot gemis van 3D Touch op.
Ondersteuning voor meer eSIM-aanbieders
Er komt in iOS 12.1.1 meer ondersteuning voor providers die de eSIM ondersteunen. Of hier ook Nederlandse en Belgische providers bij zitten, laten we weten zodra er meer bekend is.

Nog meer iOS 12.1.1 verbeteringen
iOS 12.1.1 biedt nog meer vernieuwingen en bugfixes, zoals een vernieuwd icoontje voor de Watch-app op je iPhone. Deze is nu gebaseerd op de nieuwe Apple Watch Series 4, in plaats van de vorige modellen. Het detail is klein, maar je ziet het vooral aan de ring op de Digital Crown.

Daarnaast heeft Apple de volgende bugfixes doorgevoerd:

Lost probleem op waarbij Face ID tijdelijk niet beschikbaar was.
Lost probleem op waardoor sommige gebruikers geen visual voicemail konden downloaden.
Lost een probleem met Berichten op waardoor tekstsuggesties niet werkten op Chinese en Japanse toetsenborden.
Lost probleem op waarbij voicememo’s niet werden geüpload naar iCloud.
Lost probleem op waarbij tijdzones niet automatisch werden bijgewerkt.
Ook werden enkele functies en bugfixes voor de HomePod doorgevoerd.

https://www.iculture.nl/nieuws/ios-12-1-1-beschikbaar/

[ Bericht 49% gewijzigd door Kloonhommel op 05-12-2018 19:12:49 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183555693
Blij dat het wisselen van camera tijdens FaceTime weer eenvoudiger is gemaakt. Jammer dat Haptic touch alleen maar op de XR zit en niet gewoon voor alle iPhones en iPads zonder 3Dtouch beschikbaar is.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183562732
Gedownload door de bugfixes en de Haptic Touch update.

Wel mooi dat Haptic Touch voor steeds meer dingen kan worden gebruikt. Er was al een gerucht dat de iPhones van 2019 of 2020 3D zouden laten vallen voor Haptic Touch. De iPad kan het ook makkelijk gebruiken in een nieuw model.

Het officiële transparante iPhone XR Apple-hoesje komt vrijdag uit voor ¤45,-.



[ Bericht 16% gewijzigd door DKUp op 06-12-2018 11:43:05 ]
SOONY
  donderdag 6 december 2018 @ 20:28:35 #234
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_183572736
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Laatst nog geprobeerd van Note 3 naar 8+ via reservekopie binnenin whatsapp zelf. Ik heb gekozen voor terugzetten reservekopie maar dat mislukte steeds. Uiteindelijk toch maar schone installatie gedaan en alle gesprekken kwijt.
Hm ik kreeg die optie niet eens, alleen of ik een backup wilde zoeken vanaf iCloud..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:52:44 #235
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183584004
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:06 schreef DKUp het volgende:
Gedownload door de bugfixes en de Haptic Touch update.

Wel mooi dat Haptic Touch voor steeds meer dingen kan worden gebruikt. Er was al een gerucht dat de iPhones van 2019 of 2020 3D zouden laten vallen voor Haptic Touch. De iPad kan het ook makkelijk gebruiken in een nieuw model.

Het officiële transparante iPhone XR Apple-hoesje komt vrijdag uit voor ¤45,-.

[ afbeelding ]
Werd tijd ook, officiele hoesjes. Ik heb inmiddels al een Caudable Sheath aangeschaft (eerder dan de telefoon zelf, maar hey, ik zag 'm in de aanbieding en was precies wat ik zocht), maar misschien dat ik op den duur ook wel zo'n doorzichtig hoesje haal. Toch een beetje de kleur showen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 10 december 2018 @ 14:52:23 #236
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_183641711
Zijn er naast Vellum nog andere wallpaper applicaties waarbij je vanuit de app de achtergrond kunt blurren.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 11 december 2018 @ 12:47:34 #237
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183659311
Ik zat gisteren een beetje te kloten met de Opdrachten-app. Wel toffe app! Iemand die het ook gebruikt en nog handige opdrachten weet? Jammer dat er geen ondersteuning is voor Google Maps en Firefox.
pi_183742473
Ik ga met mijn kerstbonus een rode XR kopen van 64 gb, Screenprotector erop en deze case.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom van een iphone 6 af die vaak crashed, erg langzaam is, en weinig batterij meer over heeft. Bovendien is ie een keer tijdens het fietsen uit mijn broek gevallen. Resultaat: het scherm helemaal naar de tering en lichte kromming van het frame in die hoek. Omdat ie 4 jaar oud was maar een goedkoop chinees schermpje erop laten zetten maar die kiert (vanwege gebogen frame) en de kleuren zijn niet om over naar huis te schrijven. Tijd voor een upgrade dus.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 december 2018 @ 12:51:02 #239
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183742917
waarom een rode, als je er zo'n case omheen doet waardoor je daar niets meer van ziet?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 15 december 2018 @ 13:05:07 #240
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183743102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:51 schreef Tokus het volgende:
waarom een rode, als je er zo'n case omheen doet waardoor je daar niets meer van ziet?
Je ziet er nog wel een beetje van en wie weet haal je later een ander hoesje (of gebruik je hem een tijdje zonder hoesje als je toch lange tijd stil zit), altijd handig om wel meteen de kleur te kiezen die je het mooiste vind.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183743584
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je ziet er nog wel een beetje van en wie weet haal je later een ander hoesje (of gebruik je hem een tijdje zonder hoesje als je toch lange tijd stil zit), altijd handig om wel meteen de kleur te kiezen die je het mooiste vind.
Precies, uit mijn iphone 4 en iphone 6 heb ik beide meer dan 4 jaar kunnen halen. Hoesjes wissel ik vaker. Ga soms ook nude.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  zaterdag 15 december 2018 @ 18:29:43 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183748456
Oh god niet weer dit soort geneuzel over wel of geen hoesje en welke kleuren :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 december 2018 @ 19:52:02 #243
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183749837
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Oh god niet weer dit soort geneuzel over wel of geen hoesje en welke kleuren :')
JA MAAR DAT IS JUIST HET BELANGRIJKSTE AAN EEN IPHONE!!!!!!!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_183750076
Zwart is echt mooi, een soort van mooie kleur grijs aan de achterkant :9~
Vandaag uit het hoesje gehaald en ik had echt zoiets van wow :D

[ Bericht 33% gewijzigd door DKUp op 15-12-2018 20:17:37 ]
SOONY
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:57:38 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183754418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:52 schreef Tokus het volgende:

[..]

JA MAAR DAT IS JUIST HET BELANGRIJKSTE AAN EEN IPHONE!!!!!!!
EN DAAROM MOETEN WE GODVERDOMME IEDEREEN DE WET VOORSCHRIJVEN
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183871028
Waarom wil mijn whatsapp niet meer automatisch een reservekopie maken? Ik moet het nu handmatig doen, whatsapp geeft gelukkig een melding dat ik het moet doen. Ik heb voldoende ruimte. Een keer uit- en aanzetten helpt niet. Heb nog niet geprobeerd whatsapp opnieuw te installeren.
pi_183871054
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:34 schreef Krollie het volgende:
Waarom wil mijn whatsapp niet meer automatisch een reservekopie maken? Ik moet het nu handmatig doen, whatsapp geeft gelukkig een melding dat ik het moet doen. Ik heb voldoende ruimte. Een keer uit- en aanzetten helpt niet. Heb nog niet geprobeerd whatsapp opnieuw te installeren.
Ik heb hetzelfde probleem inderdaad.
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 10:48:31 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_183871302
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:06 schreef DKUp het volgende:
Gedownload door de bugfixes en de Haptic Touch update.

Wel mooi dat Haptic Touch voor steeds meer dingen kan worden gebruikt. Er was al een gerucht dat de iPhones van 2019 of 2020 3D zouden laten vallen voor Haptic Touch. De iPad kan het ook makkelijk gebruiken in een nieuw model.

Het officiële transparante iPhone XR Apple-hoesje komt vrijdag uit voor ¤45,-.

[ afbeelding ]
mijn celly looks a like. Geen meerwaarde.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_183871643
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

EN DAAROM MOETEN WE GODVERDOMME IEDEREEN DE WET VOORSCHRIJVEN
Sommige mensen vinden dat wel leuk om het er over te hebben, sommigen niet :+
Laten we beide dingen gewoon beetje toelaten snap je. Tis bijna kerstmis, vrede op aarde enzo O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2018 11:06:40 ]
pi_183915420
Ik heb weer een iPhone _O_
Eindelijk weer verlost van dat vieze Android en Samsung _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')