abonnement Unibet Coolblue
pi_182595102
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 17:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat laatste is als het in balans is niet een probleem, maar ik heb tegenwoordig geen zin meer om dus echt het gevoel te hebben om keuze/uitvlucht nummer één te zijn bij uitjes die niet OV vriendelijk te bereiken zijn.

Geen zin in, los zelf maar op
Ik probeer dat ook zo min mogelijk te vragen. Meerijden graag, maar zeker hier in de stad fiets ik meestal naar de rijder en later weer terug. Volgende week moet ik met de katten naar de dierenarts en dat doe ik met een vriendin die dat heeft aangeboden.
Maar iedereen weet waarom ik geen rijbewijs/auto heb dus is er meer begrip voor dan voor iemand die in 1 zin roept dat het zo slecht voor het milieu is en hoe laat kom je me ophalen :o (vroegere vriend deed dat)
We have far more in common than that which devides us..
pi_182595160
Ik hou van auto en fiets en trein. Fiets elektrisch en trein 1e klas, dat dan weer wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_182595174
Ik wandel het liefst, dan de fiets, dan het OV, dan de auto en dan het vliegtuig (ook een soort OV, maar dan met strenge beveiliging). Alles heeft voor- en nadelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182595192
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik wandel het liefst, dan de fiets, dan het OV, dan de auto en dan het vliegtuig (ook een soort OV, maar dan met strenge beveiliging). Alles heeft voor- en nadelen.
Bus onderaan het lijstje nog?
pi_182595205
Voor mij zou het denk ik zijn
fietsen > wandelen > longboarden > trein > auto > bus > vliegtuig
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 18:21:00 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182595207
Wandelen > fietsen idd.

De bus staat hier onderaan. Vliegtuig is kut ivm beenruimte maar verder prima.
pi_182595209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:20 schreef Tele6 het volgende:

Bus onderaan het lijstje nog?
Bus is geen OV meer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182595221
Maar eigenlijk is bus wel het kutst ja. Ik had bus niet eens in mijn overweging meegenomen :') Helikopter en motor nog wel, maar bus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182595250
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Beter mee verlegen dan om verlegen :P
Maar om nou speciaal een auto te kopen om je prepper voorraad mee te slepen :+
pi_182595255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bus is geen OV meer?
oh wacht, ik las niet goed.
pi_182595295
Auto/motor
(Vrachtwagen :7)
Taxi
Vliegtuig
Veerboot
Deel-taxi
Trein
Fietsen
Wandelen
Bus
OV fiets
pi_182595299
Heb ik jullie de hele dag gemist,hebben jullie het over auto's. Wat een tegenvaller. Ik ben beter van jullie gewend.

Wel goed om te weten van de planning rondom de Python.
Spoilers!
pi_182595325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik jullie de hele dag gemist,hebben jullie het over auto's. Wat een tegenvaller. Ik ben beter van jullie gewend.

Wel goed om te weten van de planning rondom de Python.
Ja. Ik vind het suf. De planning.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182595331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar eigenlijk is bus wel het kutst ja. Ik had bus niet eens in mijn overweging meegenomen :') Helikopter en motor nog wel, maar bus niet.
Bus is ook minder, zeker als het regent (stinkende natte jassen), maar ook daar ben ik blij mee. Toen ik vorige week naar Papendal moest, was ik in 15 minuten daar ipv half uur heuvels op fietsen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:29:29 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182595344
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik probeer dat ook zo min mogelijk te vragen. Meerijden graag, maar zeker hier in de stad fiets ik meestal naar de rijder en later weer terug. Volgende week moet ik met de katten naar de dierenarts en dat doe ik met een vriendin die dat heeft aangeboden.
Maar iedereen weet waarom ik geen rijbewijs/auto heb dus is er meer begrip voor dan voor iemand die in 1 zin roept dat het zo slecht voor het milieu is en hoe laat kom je me ophalen :o (vroegere vriend deed dat)
Dat maakt inderdaad enorm veel verschil ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182595347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het suf. De planning.
Ik ook. Maar ik zie er ook wel de voordelen van in. En wat als ik nou de hele dag alleen maar in de Python wil?
Spoilers!
pi_182595358
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bus is ook minder, zeker als het regent (stinkende natte jassen), maar ook daar ben ik blij mee. Toen ik vorige week naar Papendal moest, was ik in 15 minuten daar ipv half uur heuvels op fietsen.
Bus is meestal wel okee inderdaad :) . Ik vind het jammer dat hij zo'n herrie maakt waardoor ik mijn muziek niet goed hoor, maar het is wel handig om ergens te kunnen komen. En de regionale dieseltreinen maken bijna even veel herrie als je op de verkeerde plek zit (bij het motorblok).
pi_182595365
Het boeit me vrij weinig om altijd de Bob te zijn of mensen te rijden. Mijn auto is mijn enige vervoermiddel dus ik hoeft geen rangorde aan te geven, die is er gewoon niet.
Spoilers!
pi_182595389
Da's overzichtelijk :Y
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:34:52 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182595416
Museum Voorlinden was prachtig. De schilderijen van de bijna 98-jarige Wayne Thiebaud zijn zeer de moeite waard en culinair verantwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de permanente tentoonstelling is ook zeer de moeite waard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:35:35 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182595427
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bus is ook minder, zeker als het regent (stinkende natte jassen), maar ook daar ben ik blij mee. Toen ik vorige week naar Papendal moest, was ik in 15 minuten daar ipv half uur heuvels op fietsen.
Wat moet jij op Papendal? :D (ik zit daar zo af en toe)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:38:24 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182595465
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:34 schreef golfer het volgende:
Museum Voorlinden was prachtig. De schilderijen van de bijna 98-jarige Wayne Thiebaud zijn zeer de moeite waard en culinair verantwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de permanente tentoonstelling is ook zeer de moeite waard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je smaak zijn denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182595486
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:38 schreef Molo het volgende:

Moet je smaak zijn denk ik
Laat je verrassen.
Ik vind het fantastisch allemaal. Elk kunstdinges is weer een lekkere prikkel voor je brein. Elke hal verbaas je je.
Je had erbij moeten zijn :P
pi_182595493
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:34 schreef golfer het volgende:
Museum Voorlinden was prachtig. De schilderijen van de bijna 98-jarige Wayne Thiebaud zijn zeer de moeite waard en culinair verantwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de permanente tentoonstelling is ook zeer de moeite waard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste lijkt me tof met de kinderen. Schilderijen not so much.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 18 oktober 2018 @ 18:41:15 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182595494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat je verrassen.
Ik vind het fantastisch allemaal. Elk kunstdinges is weer een lekkere prikkel voor je brein. Elke hal verbaas je je.
Je had erbij moeten zijn :P
Nee joh, dit is gewoon niks voor mij
Ieder zijn ding
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')