abonnement Unibet Coolblue
pi_182468982
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:21 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat klopt. Je had langs moeten gaan. Het opstellen van een contract duurt immers maar 10 minuten, met controleren en tekenen ben je in een kwartier weer buiten, met contract in handen. Hooguit van tevoren even wachten tot ze uit gesprek zijn, en dat kun je zien, dus kunnen ze je niet met smoesjes afschepen.
Ze vond het al heel vervelend dat ik zei dat een contract opstellen maar 10 min duurde. Hiermee raakte ik denk ik een gevoelige snaar. Zo geïrriteerd kwam ze over. Laat staan als ik onverwachts zou langskomen...

Waarom schepen ze dan iemand met smoesjes af voor zo een flutwerkje? Is het werk als intercedente zo hectisch? (Serieuze vraag)
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:24:15 #27
480430 ZwerverMetHuis
Neergeploft in Málaga
pi_182468987
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 05:17 schreef EmmyW het volgende:
Maar ik maak geen goede indruk als ik voor mezelf niet eens een contract kan regelen en het bedrijf zelf er achter aan moet gaan
Het uzb moet zorgen dat alles in orde is voordat jij moet beginnen, dit is hun werk. Deze werkwijze zegt meer over hun dan over jou, dus ik zou me geen zorgen maken over de indruk die ze over jou hebben.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:31:49 #28
480430 ZwerverMetHuis
Neergeploft in Málaga
pi_182469089
Als ze je vandaag geen contract geven, moet je maandag ook niet gaan werken bij dat nieuwe bedrijf. Als ze dan bellen om te vragen waar je bent, vertellen dat je er vanuit bent gegaan dat ze geen interesse meer haddden in jou werkzaamheden, omdat ze anders wel een contract hadden gemaakt.

Bluf maar een beetje en zeg dat je tot woensdag (of een andere dag die jou beter uitkomt) ander werk hebt ...
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:43:12 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182469266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:07 schreef EmmyW het volgende:

[..]

Van zowel het bedrijf zelf als het uzb
En toen het UZB het doorgaf is er niet gelijk een afspraak gemaakt om het contract te komen tekenen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:47:52 #30
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182469334
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:24 schreef EmmyW het volgende:

[..]

Ze vond het al heel vervelend dat ik zei dat een contract opstellen maar 10 min duurde. Hiermee raakte ik denk ik een gevoelige snaar. Zo geïrriteerd kwam ze over. Laat staan als ik onverwachts zou langskomen...

Waarom schepen ze dan iemand met smoesjes af voor zo een flutwerkje? Is het werk als intercedente zo hectisch? (Serieuze vraag)
Oh wacht, jíj vind dat het maken van een contract maar 10 minuten duurt?
Als je nou even naar dat kantoor van die intercedente gaat, zie je gelijk hoe hectisch het is. Jij hebt geen benul van hun werk en hun planning. Daar kom je ook niet achter met alleen telefonisch contact.
Uzbs rennen doorgaans harder voor je naarmate het contact persoonlijker is. Dus ga langs als dat mogelijk is, maak eventueel telefonisch een afspraak daarvoor.
pi_182469990
Als ik de werkgever was en van dit stuntelende uitzendbureau hoorde zou ik heel snel ze op het matje roepen en bij geen verbetering een ander bureau inschakelen. Als het uitzendbureau het te druk heeft neemt men zelf maar een paar uitzendkrachten aan om wel de klanten tevreden te houden. :P
pi_182470002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Oh wacht, jíj vind dat het maken van een contract maar 10 minuten duurt?
Als je nou even naar dat kantoor van die intercedente gaat, zie je gelijk hoe hectisch het is. Jij hebt geen benul van hun werk en hun planning. Daar kom je ook niet achter met alleen telefonisch contact.
Uzbs rennen doorgaans harder voor je naarmate het contact persoonlijker is. Dus ga langs als dat mogelijk is, maak eventueel telefonisch een afspraak daarvoor.
Ik weet dat ook wel. Die mensen doen het ook niet expres. Zullen vast hun redenen hebben. Gaat mij er puur om dat mij paar keer iets is beloofd en dat wordt dan niet nagekomen. Drie keer. Als je iets zegt, moet je het doen of laten weten dat het langer duurt. Zo creëer je vertrouwen vind ik
pi_182470799
Houd het gewoon zakelijk. Bemoei je niet met hoe ze met regelen, maar maak afspraken en beperk je tot het regelen van het contract.

Ik zou er ook gepikeerd van worden. En zodra mensen zeggen dat ze zeggen 'het is geen kritiek hoor', dan is het wel kritiek.
Somebody that I used to know
pi_182471585
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom hier morgen eventjes op terug.
Het is nu 'morgen'. Je hebt toegezegd te reageren ... of heb je het druk? :?
pi_182471717
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:12 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is nu 'morgen'. Je hebt toegezegd te reageren ... of heb je het druk? :?
ze heeft het vast te druk met het verhaaltje in haar andere topic
pi_182472066
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ze heeft het vast te druk met het verhaaltje in haar andere topic
Idz is een he.
pi_182472088
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Idz is een he.
oh wacht, ik las verkeerd. Nevermind
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:15:42 #38
286575 Roces18
Chef de party
pi_182476948
je kan toch gewoon de organistie bellen waar je in dienst moet gaan?
die kafferen het uzb wel uit.
binnen 1 uur geregeld.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182477006
Uitzendbureaus :r Zou verboden moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')