abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:26:55 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182354197
Ik ga uit eten met schoonouders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182354202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Rotterdammers op die manier winkelen, ik herken het ook niet uit mn jeugd.
Hier gaan ze echt serieus een half uur staan vergaderen alsof ze ergens op de koffie zijn
Hier kan je dus ook serieus koffie krijgen in alle supermarkten :+ met hele grote zithoeken enzo..

Bejaardensoos :Y wel grappig. Ik heb er geen last van.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:27:48 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182354216
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hier kan je dus ook serieus koffie krijgen in alle supermarkten :+ met hele grote zithoeken enzo..

Bejaardensoos :Y wel grappig. Ik heb er geen last van.
Ja dat is slim: dan staan ze niet 2 of 3 breed in een gangpad
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182354246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja dat is slim: dan staan ze niet 2 of 3 breed in een gangpad
Vroegah had je ook een set bankjes midden in 't dorp.. Daar zaten alle gepensioneerde boertjes te confereren..

Bankjes zijn weggehaald.. AH is eigenlijk in dat 'gat' gesprongen door een hele grote zithoek te maken waar de heren droog zitten. Jammer voor hun dat ze binnen niet aan hun pijp mogen lurken..
pi_182354321
Hier ook vaak een bejaardensoos in de koffiehoek. Maar sinds ik hier woon, erger ik me niet vaak meer tijdens het boodschappen doen. Mensen houden hier best rekening met elkaar, ook tijdens het kletsen.
In de stad had ik veel meer last van mensen. Daar staan de mensen niet uit onbenulligheid in de weg maar uit asocialiteit. Maar het kan ook zijn dat ik dat zo voelde omdat ik vaker gehaast en veel minder happy was.
En hier is het winkelpersoneel goed opgevoed, dat is wel echt een groot verschil.
Spoilers!
pi_182354425
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:24 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Je ergeren aan mensen die op hun manier boodschappen doen en daar ook letterlijk last van hebben is gewoon zuur. Mensen die gezellig staan te buurten, kinderen die plezier maken. Ja, zuur ja.
Buurten, prima. Kinderen, prima (ik klaagde ook niet over winkelende peuters).
Maar tijdens je gezellig buurten nul rekening houden met andere klanten door het gangpad te blokkeren, dat is een ergernis.
Net zoals mensen die door het gangpad lopen, een item zien wat ze mogelijk nodig hebben en patsboem hun kar middenin het gangpad laten staan zodat niemand meer door kan.

Noem me zuur, maar dat vind ik een ergernis. Niks mis met een beetje rekening houden met elkaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182354442
Enige waar ik me aan 'erger' is toeristen.. Maar aan de andere kant.. die kennen de weg niet enzo.. Dusja... AL vind ik wel dat ze zich mogen verdiepen in onze verkeersregels..

Belgen gaan bijvoorbeeld 70 rijden want dat is daar normaal. Terwijl je hier 80 of meer mag op de meeste wegen en dat dan ook op hectometerpaaltjes staat aangegeven (los van de reguliere borden). Mateloos irritant.
pi_182354481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Vroegah had je ook een set bankjes midden in 't dorp.. Daar zaten alle gepensioneerde boertjes te confereren..

Bankjes zijn weggehaald.. AH is eigenlijk in dat 'gat' gesprongen door een hele grote zithoek te maken waar de heren droog zitten. Jammer voor hun dat ze binnen niet aan hun pijp mogen lurken..
AH doet veel leuke dingen voor de mensch :Y Koffiehoekjes, maar ook gratis lunches, fietstochtjes en uitstapjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182354496
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Buurten, prima. Kinderen, prima (ik klaagde ook niet over winkelende peuters).
Maar tijdens je gezellig buurten nul rekening houden met andere klanten door het gangpad te blokkeren, dat is een ergernis.
Net zoals mensen die door het gangpad lopen, een item zien wat ze mogelijk nodig hebben en patsboem hun kar middenin het gangpad laten staan zodat niemand meer door kan.

Noem me zuur, maar dat vind ik een ergernis. Niks mis met een beetje rekening houden met elkaar.
Het rare is dat wij dat in de "oude" AH nooit hadden, smalle paden en (bijna) iedereen parkeerde de kar vlak voor het schap. Nu hebben we een joekel van een winkel, hele brede paden en dan zetten ze de kar zo en gaan er zelf voor staan zoeken zodat je er niet langs kunt. Zo raar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182354505
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Enige waar ik me aan 'erger' is toeristen.. Maar aan de andere kant.. die kennen de weg niet enzo.. Dusja... AL vind ik wel dat ze zich mogen verdiepen in onze verkeersregels..

Belgen gaan bijvoorbeeld 70 rijden want dat is daar normaal. Terwijl je hier 80 of meer mag op de meeste wegen en dat dan ook op hectometerpaaltjes staat aangegeven (los van de reguliere borden). Mateloos irritant.
Als Belgen hier 70 rijden is dat omdat ze denken dat ze in de bebouwde kom zijn, want vaak mag dat daar :X
Op provinciale wegen mag je daar 100. Iets wat ik van tijd tot tijd vergeet :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182354520
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het rare is dat wij dat in de "oude" AH nooit hadden, smalle paden en (bijna) iedereen parkeerde de kar vlak voor het schap. Nu hebben we een joekel van een winkel, hele brede paden en dan zetten ze de kar zo en gaan er zelf voor staan zoeken zodat je er niet langs kunt. Zo raar.
Dat is raar ja :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182354534
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als Belgen hier 70 rijden is dat omdat ze denken dat ze in de bebouwde kom zijn, want vaak mag dat daar :X
Op provinciale wegen mag je daar 100. Iets wat ik van tijd tot tijd vergeet :@
Hier ook op de provinciale wegen hoor.. En daar mag je hier dus 100.
pi_182354567
Maar effe naar de hap. Allergische reactie op muggenbeet :')
pi_182354668
Wat een vreemde SC hierboven.

Weer thuis van een optreden in Zandvoort met popkoor.
Het leuke was, dat ook Bloes er was en een filmpje heeft gemaakt,👍 door golfer geplakt _O_
waarvoor dank.

Wij discoënden de pannen van het dak van de hervormde kerk 😳 en het publiek deed met ons mee.
Nu koffer pakken en stapeltjes kleding van buro en strijkplank erin leggen.

Mini is al bij de eerste overnachting aangekomen.
Gaat ons ook wel lukken morgenavond.

Oei, Frantic.
pi_182354819
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:55 schreef AnneX het volgende:
Wat een vreemde SC hierboven.

Weer thuis van een optreden in Zandvoort met popkoor.
Het leuke was, dat ook Bloes er was en een filmpje heeft gemaakt,👍 door golfer geplakt _O_
waarvoor dank.

Wij discoënden de pannen van het dak van de hervormde kerk 😳 en het publiek deed met ons mee.
Nu koffer pakken en stapeltjes kleding van buro en strijkplank erin leggen.

Mini is al bij de eerste overnachting aangekomen.
Gaat ons ook wel lukken morgenavond.

Oei, Frantic.
Leuk zeg, dat je iedereen zo meekrijgt. Krijgen wij het filmpje ook te zien?

Jullie vertrekken morgenochtend of vanavond al?

Een hele fijne vakantie, met lekker weer en mooie wijnen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:12:22 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182354932
Verslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182355154
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Verslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, straks lezen.

J appt me etiketten van blikjes knakworst. Blijkbaar is rozemarijnextract een normaal ingredient in een knakworst.

We hebben trek in frituur en een knakworst is het enige frituurbare dat ik mag, vandaar.
Spoilers!
pi_182355168
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Cool, straks lezen.

J appt me etiketten van blikjes knakworst. Blijkbaar is rozemarijnextract een normaal ingredient in een knakworst.

:? Weer wat geleerd :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_182355198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:? Weer wat geleerd :D
Ja, dat dacht ik ook. Ik zal straks extra goed proeven of ik het kan detecteren.
Spoilers!
pi_182355214
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Verslagje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een hele leuke/lekkere avond zo te lezen. Foto's wekken honger op!
We have far more in common than that which devides us..
pi_182355227
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Cool, straks lezen.

J appt me etiketten van blikjes knakworst. Blijkbaar is rozemarijnextract een normaal ingredient in een knakworst.

We hebben trek in frituur en een knakworst is het enige frituurbare dat ik mag, vandaar.
Verse van de AH zijn lekker :Y
pi_182355232
Spuit in de poepert rijker. En wat pilletjes, zwelling neemt af :7
pi_182355297
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Verse van de AH zijn lekker :Y
Klopt :'(

Fijn van je poeperd ^O^
Spoilers!
pi_182355313
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klopt :'(

Fijn van je poeperd ^O^
Was m’n onderarm. Jammer dat ze dan in de poepert moest.

Hoewel. Mijn poepert is onweerstaanbaar.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:46:20 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_182355383
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:26 schreef fietsie het volgende:
Ik ga uit eten met schoonouders.
Wat en waar ga je eten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')