abonnement Unibet Coolblue
pi_182161197
Ik moet ook nog wel wat kieren dichtmaken hier. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182161208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo gaan die dingen :)

Hoe bevalt het leven zonder scriptiegeploeter? Verveel je je?
Zaterdag nog 1 dagje he :)
- Afkortingentabel compleet maken
- Mijn handtekening scannen en er in plakken
- Een Zipje maken
- Hem mailen :)

Dan is het echt -af-

Maar ehm, ik moet zeggen dat ik wel ineens geen vocht vasthoudende voeten meer heb.
En als ik in bed lig hoor ik mn hartslag niet meer als het stil is. En mn handen kunnen frutselwerkjes zonder dingen te laten vallen :X :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182161240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:33 schreef fietsie het volgende:
Maar ehm, ik moet zeggen dat ik wel ineens geen vocht vasthoudende voeten meer heb.
En als ik in bed lig hoor ik mn hartslag niet meer als het stil is. En mn handen kunnen frutselwerkjes zonder dingen te laten vallen
Ik denk dat je dit maar niet nog eens moet doen ;)
Spoilers!
pi_182161248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit maar niet nog eens moet doen ;)
Nee dat is ook niet het plan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 september 2018 @ 11:41:45 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182161332
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet ook nog wel wat kieren dichtmaken hier. :')
Ik heb mijn hele huis dichtgekit toen ik hier kwam wonen. :7.
pi_182161434
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele huis dichtgekit toen ik hier kwam wonen. :7.
Dat deed ik met de tochtige schuur, met PUR.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182161448
Mooi, naar Utrecht. Vergaderen in een Zandtrechter.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182161571
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:08 schreef Mariocash het volgende:

Ik heb een oude ziel. En ik ben volgens mij psychotisch. Dan kan ik soms wat warrig overkomen.

Maar ik ben inmiddels op de goede weg. Geef me nog een paar weken en dan ben ik weer op m’n A-game.
:o
Ik vrees met grote vreze...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182162095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:49 schreef fietsie het volgende:
Zandtrechter
Leuke plek!
pi_182162608
Middag!!

Klote Lonaa, een slapeloze nacht. Maar wel jeuhh voor een nieuw raam

Net nog even goed gekeken hoe vroeg P onderweg was. Pfffff ik hou van fotograferen maar dit zou me toch te gek worden.

Terug op kantoor van de intake voor de kniefitness. Knieen hebben net niet in m'n nek gelegen maar voor de rest hebben ze alle kanten op bewogen die eigenlijk niet kunnen (au, au, heel erg au)
Volgende week donderdag begin ik met een 1 op 1 training totdat er plek is op de groepstraining.

Gisteravond mijn eerste naailes gehad. Op een leenmachine, wat een rotkreng. Garen brak steeds, ding piepte en kraakte, naald brak af, spoeltje zat los. Dus gisteravond maar een fietstas besteld waar mijn eigen machine in kan en dan kan ik daar verder.
Groep is leuk en ook al is niet alles wat we leren iets wat ik wil leren, maar over het algemeen zal ik er best wel wat aan hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182162760
Ging sporten. Was verschrikkelijk. Ik wil niet meer bewegen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182164968
Ik wil wel posten, waarom is die topic kapot?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182164973
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel posten, waarom is die topic kapot?
Post dan wat.
Spoilers!
pi_182164999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Post dan wat.
Er is net een ongeluk gebeurd (voor de zoveelste keer) op een straat die ze 'veiliger' gemaakt hebben door ipv gewone gelijke kruispunten een voorrangsweg/fietsstraat te maken waar ook de bus rijdt.
Het scootermeisje lag er niet lekker bij ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182165013
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!!

Terug op kantoor van de intake voor de kniefitness. Knieen hebben net niet in m'n nek gelegen maar voor de rest hebben ze alle kanten op bewogen die eigenlijk niet kunnen (au, au, heel erg au)
Volgende week donderdag begin ik met een 1 op 1 training totdat er plek is op de groepstraining.
Eh... hou je wel jouw eigen grenzen in de gaten? Voor er iets kapoet gaat..... fysiotherapeuten gaan vaak (onbedoeld) nog wel eens over grenzen heen is mijn ervaring.. op geleide van pijn lijkt me beter, vooral in het begin.
/ervaringsdeskundige

quote:
Gisteravond mijn eerste naailes gehad. Op een leenmachine, wat een rotkreng. Garen brak steeds, ding piepte en kraakte, naald brak af, spoeltje zat los. Dus gisteravond maar een fietstas besteld waar mijn eigen machine in kan en dan kan ik daar verder.
Groep is leuk en ook al is niet alles wat we leren iets wat ik wil leren, maar over het algemeen zal ik er best wel wat aan hebben.
Oh dat is minder van die machine! Weegt je eigen masjien niet 1000k dan :? :D
pi_182165052
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er is net een ongeluk gebeurd (voor de zoveelste keer) op een straat die ze 'veiliger' gemaakt hebben door ipv gewone gelijke kruispunten een voorrangsweg/fietsstraat te maken waar ook de bus rijdt.
Het scootermeisje lag er niet lekker bij ;(
Oh, kut is dat.

Ik at net een soort van kapsalon met quorn. Het was best goed te eten maar mijn standaarden zijn wat veranderd de laatste weken.
Spoilers!
pi_182165068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, kut is dat.

Ik at net een soort van kapsalon met quorn. Het was best goed te eten maar mijn standaarden zijn wat veranderd de laatste weken.
Ik vind sommige vega=producten best lekker, maar van die nep-blokjes/gehakt vind ik echt niet te vreten. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182165075
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eh... hou je wel jouw eigen grenzen in de gaten? Voor er iets kapoet gaat..... fysiotherapeuten gaan vaak nog wel eens over grenzen is mijn ervaring..

[..]
Dit is een revalidatie gebeuren dat bij Papendal hoort. Zij had het idee dat de meniscussen (schrijf je dat zo) stuk zijn, maar dat zie je alleen met een MRI en het behandelplan is hetzelfde.
En wat niet gaat gaat niet.
Oh dat is minder van die machine! Weegt je eigen masjien niet 1000k dan :? :D
Mijn eigen machine weegt ruim 10 kg (ouwetje) maar past niet in mijn normale (toch al grote) fietstassen. In ieder geval niet rechtop, dwars wel, maar dat lijkt me niet echt goed voor zo'n ding.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182165078
Ja zeg, hoe gaan jullie hiero?
Oude users, nieuwe users in de culchat?

Toch nog wel over eten, smakelijk eten en over andere zaken?
pi_182165085
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:19 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg, hoe gaan jullie hiero?
Oude users, nieuwe users in de culchat?
Anne! Blijf O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182165093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:19 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg, hoe gaan jullie hiero?
Oude users, nieuwe users in de culchat?
Anne!!! _O_ *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_182165143
Dag poepies, dag lieverds, :W

Lang getwijfeld of ik wel iets toevoeg?
Lees weinig, binge weinig ( alhoewel ik merkte dat ik tranen had bij de laatste aflevering van The Newsroom), blijf verslingerd aan de hf boxen.
Druk met niks en van alles.
pi_182165159
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind sommige vega=producten best lekker, maar van die nep-blokjes/gehakt vind ik echt niet te vreten. :r
Wij zagen pas een documentaire over voedsel van de toekomst, onder andere quorn. Uit een speldenknop van een bepaalde schimmel ontstaat een silo van 30 meter hoog vol quorn. Het is echt magisch spul en zou nog best bij kunnen gaan dragen aan het oplossen van het wereldvoedselprobleem. Sindsdien heb ik respect voor quorn.
Spoilers!
pi_182165177
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij zagen pas een documentaire over voedsel van de toekomst, onder andere quorn. Uit een speldenknop van een bepaalde schimmel ontstaat een silo van 30 meter hoog vol quorn. Het is echt magisch spul en zou nog best bij kunnen gaan dragen aan het oplossen van het wereldvoedselprobleem. Sindsdien heb ik respect voor quorn.
:o Oh dat klinkt wel serieus gaaf!

Ik heb quorn eigenlijk nog nooit gehad. Weet je nog welke docu het was?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182165184
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:22 schreef AnneX het volgende:
Dag poepies, dag lieverds, :W

Lang getwijfeld of ik wel iets toevoeg?
Lees weinig, binge weinig ( alhoewel ik merkte dat ik tranen had bij de laatste aflevering van The Newsroom), blijf verslingerd aan de hf boxen.
Druk met niks en van alles.
Anne O+

Iets toevoegen is echt geen voorwaarde om hier te mogen posten hoor.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')