abonnement Unibet Coolblue
pi_182125238


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
pi_182125258
Knalluuuuuuuuuuh! :B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182125730
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Knalluuuuuuuuuuh! :B
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_182126290
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Laatste dipje b4 Andromeda toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182126741
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Laatste dipje b4 Andromeda toch?
Disruptive, Disruptive...
Lambo of Rekt
pi_182126856
https://www.ilsole24ore.c(...)0.shtml?refresh_ce=1

Italiaanse bedrijf dat met blockchain vrachtwagenbewegingen kan registreren, om fraude te voorkomen en transparantie te bevorderen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:26:53 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182127158
Met IoT sensors en quantumproof AI technologie zeker
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:42:57 #8
131603 Afwazig
Serious business
pi_182127495
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:26 schreef fathank het volgende:
Met IoT sensors en quantumproof AI technologie zeker
Ja en met smart blockchain solutions. 6e generatie.
pi_182128053
nog iemand met een Bl3p invite? O-)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_182128117
Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het nut van welk blockchain project dan ook.
Nou soms is er een nuttige inzet maar dan bouwen wat ICT bedrijven voor weinig poen een blockchain direct betaald en buiten de crypto shit om.
De handel met crypto munten is spielerei en is vandaag of morgen wel over.
Tot zover mijn conclusie.

Ohja when Lambo sir? O-)
Vakman pur sang
pi_182128354
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:26 schreef fathank het volgende:
Met IoT sensors en quantumproof AI technologie zeker
Op de bitcoin blockchain uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2018 18:34:48 ]
pi_182130826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:34 schreef Piva het volgende:

[..]

Op de bitcoin blockchain uiteraard.
Jep, gaat alles disrupten tot de moeders
Lambo of Rekt
pi_182132464
NPO 1 opgelicht over bitfinder :7
Vakman pur sang
pi_182136589
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het nut van welk blockchain project dan ook.
Nou soms is er een nuttige inzet maar dan bouwen wat ICT bedrijven voor weinig poen een blockchain direct betaald en buiten de crypto shit om.
De handel met crypto munten is spielerei en is vandaag of morgen wel over.
Tot zover mijn conclusie.

Ohja when Lambo sir? O-)
Een blockchain project hoeft toch ook niets met crypto te maken hebben? Ik ga bijv. voor een klant binnenkort aan de slag met een private blockchain op het gebied van erfrecht, daar is het zeker wel nuttig dat er onafhankelijke beslissingen worden genomen die vast staan.
pi_182138947
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:15 schreef m.k het volgende:
nog iemand met een Bl3p invite? O-)
Als je hebt, graag! :)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 26 september 2018 @ 09:41:53 #16
131603 Afwazig
Serious business
pi_182139068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 04:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Een blockchain project hoeft toch ook niets met crypto te maken hebben? Ik ga bijv. voor een klant binnenkort aan de slag met een private blockchain op het gebied van erfrecht, daar is het zeker wel nuttig dat er onafhankelijke beslissingen worden genomen die vast staan.
Crypto als in cryptografie wel.
pi_182139102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 09:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Crypto als in cryptografie wel.
We snappen allemaal dat er hier cryptocoins mee bedoeld worden lijkt me.
pi_182140057
Ik ga al m'n geld eruit trekken, buy high sell low!
  woensdag 26 september 2018 @ 10:57:51 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182140238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:45 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik ga al m'n geld eruit trekken, buy high sell low!
Even wachten nog dan, je kunt nog lower sellen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182142171
Duurt echt niet lang meer of XRP ruilt "permanent" met ETH van plek. Scheelt echt nog maar heel weinig.
pi_182142861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:09 schreef Piva het volgende:
https://www.ilsole24ore.c(...)0.shtml?refresh_ce=1

Italiaanse bedrijf dat met blockchain vrachtwagenbewegingen kan registreren, om fraude te voorkomen en transparantie te bevorderen.
SEAL ? _O-
pi_182143029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

SEAL ? _O-
:')
Lambo of Rekt
pi_182143534
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:03 schreef illusions het volgende:
Duurt echt niet lang meer of XRP ruilt "permanent" met ETH van plek. Scheelt echt nog maar heel weinig.
Misschien is dit het moment dat ETH geen nummer 2 meer wordt?
Edit: oh nee toch niet

Maar... Dat xRapid is nog niet uitgegeven? Mocht dat gebeuren dan kan het helemaal los toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door DrSnuggle op 26-09-2018 14:41:57 ]
pi_182144059
Komodo is waar de innovatie gebeurt: de meest private coin ooit is gecreëerd binnen het Komodo ecosysteem. Betere privacy dan Monero, Zcash en noem ze maar op. https://pirate.black/

satindergrewal twitterde op woensdag 26-09-2018 om 01:29:06 "PIRATE privacy is so good I predict it will be banned by govt from being on any large central exchange" --jl777 @KomodoPlatform $PIRATE #privacy https://t.co/xxvCksJIzM reageer retweet
pi_182144536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:50 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo is waar de innovatie gebeurt: de meest private coin ooit is gecreëerd binnen het Komodo ecosysteem. Betere privacy dan Monero, Zcash en noem ze maar op. https://pirate.black/

satindergrewal twitterde op woensdag 26-09-2018 om 01:29:06 "PIRATE privacy is so good I predict it will be banned by govt from being on any large central exchange" --jl777 @KomodoPlatform $PIRATE #privacy https://t.co/xxvCksJIzM reageer retweet
Ah, daar is de KMD shilller weer :D
Lambo of Rekt
pi_182144543
https://www.cryptovibes.c(...)you-a-definite-date/

Dit is best interessant, of postte ik dit gister ook al?
Lambo of Rekt
pi_182144692
Gister scammede ik bijna iemand die mij probeerde te scammen.

Hij kwam PM op de telegram met een "interesting proposal".

Ik zei; nou lets hear it.
Hij: i am moderator on a gambling website , and i can let people win.
Ik : ok ok, sounds interesting

dus heel gesprek over dit, en hij zou het wel even voor doen. En ja hoor, hij liet winnen wie ik zei dat er ging winnen. Dus ik vroeg hem waarom hij dat niet zelf deed, maar hij zei dat zn PC zwaar gemonitord werd en dat dus niet zelf kon doen op die site omdat hij betrapt zou worden, ik geloofde hem zogenaamd.

Maar ik zei dat ik hem niet geloofde dat als ik op de site zou komen dat mijn bet ook zou winnen. Ik vroeg hem dus, om mij 0,1BTC te sturen "to be sure you are serious, and i will bet the 0,1 btc to see if you are really able to let me win".

Hij twijfelde eventjes, zo merkte ik... "wait a sec" zei die.. en typte soms wat en dan weer backspace... uiteindelijk trapte hij er niet in, helaas.

Bijna de scammer gescammed :P
Lambo of Rekt
pi_182144694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, daar is de KMD shilller weer :D
Moet af en toe, jatoch
pi_182144788
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Gister scammede ik bijna iemand die mij probeerde te scammen.

Hij kwam PM op de telegram met een "interesting proposal".

Ik zei; nou lets hear it.
Hij: i am moderator on a gambling website , and i can let people win.
Ik : ok ok, sounds interesting

dus heel gesprek over dit, en hij zou het wel even voor doen. En ja hoor, hij liet winnen wie ik zei dat er ging winnen. Dus ik vroeg hem waarom hij dat niet zelf deed, maar hij zei dat zn PC zwaar gemonitord werd en dat dus niet zelf kon doen op die site omdat hij betrapt zou worden, ik geloofde hem zogenaamd.

Maar ik zei dat ik hem niet geloofde dat als ik op de site zou komen dat mijn bet ook zou winnen. Ik vroeg hem dus, om mij 0,1BTC te sturen "to be sure you are serious, and i will bet the 0,1 btc to see if you are really able to let me win".

Hij twijfelde eventjes, zo merkte ik... "wait a sec" zei die.. en typte soms wat en dan weer backspace... uiteindelijk trapte hij er niet in, helaas.

Bijna de scammer gescammed :P
Wel ++ voor creativity, zei ik m achteraf ook, en vroeg hoeveel mensen hierin trapten, toen reageerde die niet meer ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
  woensdag 26 september 2018 @ 15:28:27 #30
131603 Afwazig
Serious business
pi_182144791
KMD is leuk maar het is nog geen SEAL killer.
pi_182144993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:28 schreef Afwazig het volgende:
KMD is leuk maar het is nog geen SEAL killer.
Wat wel?
pi_182145015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat wel?
Er bestaat geen SEAL killer, pnxjinxed is dan ook in de verste verte niet meer te bekennen :( HET WAS EEN INSIDER
Lambo of Rekt
pi_182145019
Denken dat SEAL te killen is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 september 2018 @ 15:38:52 #34
131603 Afwazig
Serious business
pi_182145030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat wel?
WAVES en UNIVERSAAAAAAA
pi_182145050
SEAL wordt grootste moon van de eeuw, no doubt
pi_182145067
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

WAVES en UNIVERSAAAAAAA
Wavesmaand wordt onderschat
en Universa.. tja, de god der godencoins................... (na SEAL dan he)
Lambo of Rekt
pi_182145101
1. Seal
2. niks
3. niks
...
4032352. niks
4032353. niks
4032354. UNIVERSAAAAAAAAHAHAHAJAAAA
4032355. Waves

Dit is ongeveer hoe het eruit gaat zien.
Lambo of Rekt
pi_182145177
gelukkig geen VET :') op 4032356
  woensdag 26 september 2018 @ 15:47:19 #39
131603 Afwazig
Serious business
pi_182145226
VET :'). China scam. SEAL gaat daar korte metten mee maken
pi_182145228
Sowieso mensen die denken dat al die grote bedrijven gebruik gaan maken van VET :')
pi_182145247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:
Sowieso mensen die denken dat al die grote bedrijven gebruik gaan maken van VET :')
Ach, voorlopig zijn ze de enigen die geen deadlines missen, of zelden iig. Dat kun je van geen enkel ander project zeggen. Whether you like it or not.
Lambo of Rekt
pi_182145335
Alsof er deadlines te zetten zijn op innovatie
pi_182145642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:52 schreef ChickenMan het volgende:
Alsof er deadlines te zetten zijn op innovatie
Nee, maar het zegt behoorlijk wat over hoe capabel een team is die geen deadlines mist.

En dat, waar anderen gigantisch falen, zoals LISK... als grootste voorbeeld.
Lambo of Rekt
pi_182146219
En ETH is van de troon gestoten.
pi_182147151
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, maar het zegt behoorlijk wat over hoe capabel een team is die geen deadlines mist.

En dat, waar anderen gigantisch falen, zoals LISK... als grootste voorbeeld.
Of gewoon super easy deliverables verzinnen en zeggen dat je ze allemaal haalt :P
pi_182147526
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:
Sowieso mensen die denken dat al die grote bedrijven gebruik gaan maken van VET :')
Mooi is dat ja, vanavond komen ze wel weer langs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 17:27:42 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 17:46:06 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182148048
Privacycoins :')

Niet weten dat XVG de koning van de privacycoins is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 26 september 2018 @ 17:48:15 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182148079
En komodo wat een kutcoin

Jezelf backuppen op een andere blockchain omdat je weet dat niemand je infrastructuur wil gebruiken :')


Ja maar dat is heul veilig

Boeiend niemand gebruikt die meuk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182148374
Een groene dag hehe.
Vakman pur sang
pi_182148397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
En ETH is van de troon gestoten.
Waar?
Hmz...
pi_182148477
wavesplatform twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:55:38 We are very happy to announce that Smart Accounts have been activated on #Waves MainNet! As of block #1,190,000, the first phase of Waves #SmartContracts are available: https://t.co/4e0MjdYQ3U#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_182148923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
https://www.cryptovibes.c(...)you-a-definite-date/

Dit is best interessant, of postte ik dit gister ook al?
100k eoy? Lol
pi_182149046
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:48 schreef fathank het volgende:
En komodo wat een kutcoin

Jezelf backuppen op een andere blockchain omdat je weet dat niemand je infrastructuur wil gebruiken :')


Ja maar dat is heul veilig

Boeiend niemand gebruikt die meuk
:D

Als je dit echt denkt :')
  woensdag 26 september 2018 @ 18:47:11 #54
131603 Afwazig
Serious business
pi_182149144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:07 schreef chroestjov het volgende:
wavesplatform twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:55:38 We are very happy to announce that Smart Accounts have been activated on #Waves MainNet! As of block #1,190,000, the first phase of Waves #SmartContracts are available: https://t.co/4e0MjdYQ3U#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Eigen implementatie van smart contracts schrijven is knap hoor. Grote stap.
  woensdag 26 september 2018 @ 18:48:05 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182149165
Nieuw stukkie over PoS en PoW op Cryptopoint: https://www.cryptopoint.n(...)ake-en-proof-of-work

Mocht iemand inhoudelijke op- of aanmerkingen op het artikel hoor ik het graag! :)
Mag ook via DM/PM. Dank!
  woensdag 26 september 2018 @ 18:55:31 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182149378
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:43 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

:D

Als je dit echt denkt :')
Zogenaamd verkiezingen voor de notary nodes :')
Een paar whales hebben de boel onder de duik, via een paar katvangers

Ik snap wel dat ze een privacycoin gemaakt hebben is puur eigenbelang


Hoeveel mensen gebruiken het platform? Max een paar honderd per dag

Echt een succesverhaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182149532
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Zogenaamd verkiezingen voor de notary nodes :')
Een paar whales hebben de boel onder de duik, via een paar katvangers

Ik snap wel dat ze een privacycoin gemaakt hebben is puur eigenbelang


Hoeveel mensen gebruiken het platform? Max een paar honderd per dag

Echt een succesverhaal
Ok man ^O^
pi_182149584
Je weet wanneer iets een shitcoin is wanneer er alleen 'devs' op actief zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 19:04:02 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 19:11:35 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182149748
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:01 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ok man ^O^
Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182149860
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.
https://blocktivity.info/
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_182149887
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.
Ik zou het niet weten. Je weet dat elk project binnen Komodo zijn eigen blockchain krijgt? Dus dan zou je al die chains ook mee moeten tellen
  woensdag 26 september 2018 @ 19:50:57 #62
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182150443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Nieuw stukkie over PoS en PoW op Cryptopoint: https://www.cryptopoint.n(...)ake-en-proof-of-work

Mocht iemand inhoudelijke op- of aanmerkingen op het artikel hoor ik het graag! :)
Mag ook via DM/PM. Dank!
Ga je dit nou voor al je nieuwe artikelen doen? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 september 2018 @ 19:52:27 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182150476
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ga je dit nou voor al je nieuwe artikelen doen? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat mag niet. Maar dit leek me wel een interessante.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 26 september 2018 @ 19:54:16 #64
206731 Mortaxx
Doomer
pi_182150527
Edit: X

[ Bericht 93% gewijzigd door Evenstar op 27-09-2018 00:14:46 ]
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 26 september 2018 @ 20:28:09 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182151349
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
.
Gerapporteerd, dit is nergens voor nodig. We weten wat de regels zijn :)
pi_182151365
Oh nee hè nu gaat het gebitch beginnen :')
Vakman pur sang
  woensdag 26 september 2018 @ 20:37:33 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182151537
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee hè nu gaat het gebitch beginnen :')
Ja gek hè, als die gast boven mij zich als een kleuter gaat gedragen terwijl we goed weten wat wel en niet toegestaan is. Dan vraag je er gewoon om.
pi_182151573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja gek hè, als die gast boven mij zich als een kleuter gaat gedragen terwijl we goed weten wat wel en niet toegestaan is. Dan vraag je er gewoon om.
Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:55:22 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182151948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.
Dat is helaas vertrouwelijke info. Ik ben niet alleen overigens.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:17:35 #70
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182152504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.
Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veel :')
  woensdag 26 september 2018 @ 21:18:07 #71
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182152518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.
Er komen nog meer bezoekers? :o
pi_182152567
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veel :')
Daarom gevraagd naar het gemiddelde :)
  woensdag 26 september 2018 @ 21:20:13 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182152575
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veel :')
Ja Google Analytics ontplofte werkelijk *)
Het is overigens geen linkdump maar een serieuze vraag om wat input voor mogelijke verbetering aan het artikel.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Daarom gevraagd naar het gemiddelde :)
Eén ding kun je van me aannemen, een linkje in dit topic zie je niet terug in de statistieken.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:43:17 #74
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182153245
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja Google Analytics ontplofte werkelijk *)
Het is overigens geen linkdump maar een serieuze vraag om wat input voor mogelijke verbetering aan het artikel.

[..]

Eén ding kun je van me aannemen, een linkje in dit topic zie je niet terug in de statistieken.
Ik dacht eerst heel de tijd dat jij een 'zij' was trouwens. Leoline dance :')
  woensdag 26 september 2018 @ 21:48:38 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182153430
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik dacht eerst heel de tijd dat jij een 'zij' was trouwens. Leoline dance :')
Vaker gehoord op fok :')

[ Bericht 6% gewijzigd door leolinedance op 26-09-2018 22:03:28 ]
pi_182153687


[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 22:01:34 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 22:02:17 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182153865
quote:
Dat is top, moeten ze al die data natuurlijk wel allemaal in de Vechain blockchain pompen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2018 @ 00:15:52 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182156593
Man man man, sommige mensen verdienen gewoon een ban. Wat een butt hurt en kinderachtig gedoe.
pi_182157821
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:03 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Waar?
Uh, in de market cap hitlijsten misschien?

Was maar van korte duur overigens, binnen een uur stond ETH weer op #2.
pi_182157873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef leolinedance het volgende:
Het is overigens geen linkdump maar een serieuze vraag om wat input voor mogelijke verbetering aan het artikel.
Ben blij dat je die disclaimer erbij zet. _O-
pi_182157946
Anyway, om toch nog iets inhoudelijks te posten. Ik denk dat ik voor een project waar veel privacy mee is gemoeid toch een blockchain op Ethereum ga maken, gebruikmakende van hun techniek, smart contracts en het gamma aan Solidity-programmeurs wat beschikbaar is.

Lijkt me weinig rendabel om de source van Bitcoin te forken voor een project wat in principe ook heel simpel via SQL te realiseren is. Iemand ideëen?
pi_182158184
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 04:11 schreef illusions het volgende:
Anyway, om toch nog iets inhoudelijks te posten. Ik denk dat ik voor een project waar veel privacy mee is gemoeid toch een blockchain op Ethereum ga maken, gebruikmakende van hun techniek, smart contracts en het gamma aan Solidity-programmeurs wat beschikbaar is.

Lijkt me weinig rendabel om de source van Bitcoin te forken voor een project wat in principe ook heel simpel via SQL te realiseren is. Iemand ideëen?
ik zou KMD platform gebruiken
  donderdag 27 september 2018 @ 07:29:46 #83
131603 Afwazig
Serious business
pi_182158467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:15 schreef Kyran het volgende:
Man man man, sommige mensen verdienen gewoon een ban. Wat een butt hurt en kinderachtig gedoe.
  donderdag 27 september 2018 @ 07:36:34 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182158488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 04:11 schreef illusions het volgende:
Anyway, om toch nog iets inhoudelijks te posten. Ik denk dat ik voor een project waar veel privacy mee is gemoeid toch een blockchain op Ethereum ga maken, gebruikmakende van hun techniek, smart contracts en het gamma aan Solidity-programmeurs wat beschikbaar is.

Lijkt me weinig rendabel om de source van Bitcoin te forken voor een project wat in principe ook heel simpel via SQL te realiseren is. Iemand ideëen?
Volgens mij gaat Safe Haven precies doen wat jij wil. Misschien waard om naar te kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 27 september 2018 @ 09:02:04 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182159059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 04:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben blij dat je die disclaimer erbij zet. _O-
Uiteraard, zo hoort dat ook.
Maar waarom ben jij er zo blij mee, het artikel nodigt toch niet echt uit tot investeren?

Verder inhoudelijk nog iets?
  donderdag 27 september 2018 @ 09:04:09 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182159075
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:15 schreef Kyran het volgende:
Man man man, sommige mensen verdienen gewoon een ban. Wat een butt hurt en kinderachtig gedoe.
pi_182159146
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 06:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik zou KMD platform gebruiken
Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?
pi_182159916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Nieuw stukkie over PoS en PoW op Cryptopoint: https://www.cryptopoint.n(...)ake-en-proof-of-work

Mocht iemand inhoudelijke op- of aanmerkingen op het artikel hoor ik het graag! :)
Mag ook via DM/PM. Dank!
Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.
  donderdag 27 september 2018 @ 10:21:04 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182160044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.
Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.

Maar voor nu gaat het vooral om de inhoud, dus eventueel copy/paste je het in Word of schakel je een adblocker in als je zin hebt om er iets van te vinden :P
  donderdag 27 september 2018 @ 10:37:36 #90
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182160292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.

Maar voor nu gaat het vooral om de inhoud, dus eventueel copy/paste je het in Word of schakel je een adblocker in als je zin hebt om er iets van te vinden :P
Dat druist natuurlijk volledig in tegen alle voordelen van online content. Dat moet zo userfriendly en laagdrempelig mogelijk zijn, anders komt er natuurlijk niemand :')
pi_182160403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.

Maar voor nu gaat het vooral om de inhoud, dus eventueel copy/paste je het in Word of schakel je een adblocker in als je zin hebt om er iets van te vinden :P
Godver _O- _O- :')
pi_182160419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?
1 cryptokitties en je hele project ligt plat

docs.komodoplatform.com hf
  donderdag 27 september 2018 @ 11:00:58 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182160764
quote:
8s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:37 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat druist natuurlijk volledig in tegen alle voordelen van online content. Dat moet zo userfriendly en laagdrempelig mogelijk zijn, anders komt er natuurlijk niemand :')
Daarom zeg ik ook dat eraan gewerkt wordt. Het klopt wat je zegt, tenzij je unieke content hebt of een zeer goede SEO. Maar vaak haken bezoekers dan wel weer snel af als ze er eenmaal zijn. Je gaat op den duur opzoek naar een optimum qua inkomsten/gebruiksvriendelijkheid en dat is niet heel eenvoudig. Dit kun je allemaal onderzoeken met o.a. Adsense en Analytics maar kost veel tijd en je moet wel een beetje weten wat je aan het doen bent.

Neem Fok als voorbeeld, al sinds het begin is er commentaar op het advertentiebeleid. Maar aan de andere kant wil iedereen wel dat het gratis blijft. Ergens zit een optimum qua hoeveelheid advertenties en verlaging van het aantal bezoekers/pageviews.

Maar daarom gaf al in mijn 1e post hierover aan (omdat ik dit wel aan voelde komen uiteraard), graag inhoudelijk reageren op het artikel. Dan is het tenminste ook on-topic :)
pi_182160805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?
betere prive
  donderdag 27 september 2018 @ 11:47:15 #95
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_182161418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.
Wacht... Wil jij zeggen dat jij die éne persoon in Nederland bent zonder een adblocker?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_182163532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?
Ik zou Waves gebruiken
pi_182164378
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:01 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Ik zou Waves gebruiken
Helaas ben je een van de weinige :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 27 september 2018 @ 14:56:02 #98
131603 Afwazig
Serious business
pi_182164697
quote:
3s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Helaas ben je een van de weinige :D
Valt mee. Top 10 meest gebruikte blockchains.

https://blocktivity.info/
pi_182165043
quote:
Bitcoinmachine in leegstaand huis Baarn wekt argwaan

BAARN - De politie heeft in Baarn een zogenoemde bitcoinmachine gevonden. De computer stond te draaien in een leegstaand huis aan de Korenbloemstraat. De apparatuur is in beslag genomen en de recherche heeft een onderzoek ingesteld.

Bitcoins worden gebruikt om via internet voor aankopen of diensten te betalen. Voor het maken ('minen') van virtuele munten moet een ingewikkelde wiskundige berekening worden uitgevoerd. Die berekening kost veel computerkracht.

Een woordvoerder van de politie zegt dat er een melding was binnengekomen over criminele activiteiten in het lege huis, dat voor een verbouwing in de steigers staat. Agenten drongen binnen en vonden zo de apparatuur. Of er daadwerkelijk illegale zaken zijn gebeurd kan de politie op dit moment nog niet zeggen.

Het gebruik van virtueel geld zoals bitcoins is omstreden. Zo worden de munten gebruikt voor het witwassen van crimineel geld of de aankoop van illegale handelswaar. Ook wijzen critici op de forse hoeveelheid stroom die het gebruikers kost om het geld te vinden en te verhandelen.
  donderdag 27 september 2018 @ 15:27:22 #100
131603 Afwazig
Serious business
  donderdag 27 september 2018 @ 15:27:42 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_182165247
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

:')

Misschien moeten we de auteur even vertellen hoeveel euro's en dollars er in het criminele circuit rondgaan
pi_182166332
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:01 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Ik zou Waves gebruiken
Leuk die aanraders maar zie niet echt argumenten. Waarom is Ethereum zo slecht? Makkelijk te hacken las ik?
pi_182167195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Leuk die aanraders maar zie niet echt argumenten. Waarom is Ethereum zo slecht? Makkelijk te hacken las ik?
Ok, jij denkt dat het goed is voor je project, dat als er straks een populaire dApp op Ethereum is, jouw eigen project helemaal vastloopt en de transactiekosten omhoog schieten. Dat is goede business voor jou?

Waarom denk je dat veel projecten het liefst wegwillen van Ethereum? Omdat het niet schaalt, en ook nooit zal kunnen schalen als al die projecten met hun icos straks ooit werkende dingen hebben.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:24:24 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182167381
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ok, jij denkt dat het goed is voor je project, dat als er straks een populaire dApp op Ethereum is, jouw eigen project helemaal vastloopt en de transactiekosten omhoog schieten. Dat is goede business voor jou?

Waarom denk je dat veel projecten het liefst wegwillen van Ethereum? Omdat het niet schaalt, en ook nooit zal kunnen schalen als al die projecten met hun icos straks ooit werkende dingen hebben.
Ik ken nog wel een project dat al die nadelen getackeld heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 27 september 2018 @ 17:31:28 #105
131603 Afwazig
Serious business
pi_182167531
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een project dat al die nadelen getackeld heeft.
pi_182167577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die hebben een exit scam gedaan?

Jinxs is er inmiddels vandoor gezwommen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 17:34:59 ]
  donderdag 27 september 2018 @ 18:04:23 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_182168050
Kan iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle blocks leeg zijn als ik kijk op de VET block explorer?

https://explore.veforge.com/

Het aantal transacties op een dag is ook wel schrikbarend laag. Mag ik dat hier wel zeggen? :{
pi_182168130
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle blocks leeg zijn als ik kijk op de VET block explorer?

https://explore.veforge.com/

Het aantal transacties op een dag is ook wel schrikbarend laag. Mag ik dat hier wel zeggen? :{
Q4 miljoenen jatoch
pi_182168169
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle blocks leeg zijn als ik kijk op de VET block explorer?

https://explore.veforge.com/

Het aantal transacties op een dag is ook wel schrikbarend laag. Mag ik dat hier wel zeggen? :{
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2018 @ 18:29:44 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182168504
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle blocks leeg zijn als ik kijk op de VET block explorer?

https://explore.veforge.com/

Het aantal transacties op een dag is ook wel schrikbarend laag. Mag ik dat hier wel zeggen? :{
Simpele vraag, simpele uitleg denk ik. Wordt gewoon nog niet (genoeg) gebruikt. Er zijn verder ook nog geen officiële mededelingen geweest over migratie naar main net, alleen dat er wat tests zijn gedraaid door klanten.

Had ondertussen ook wel wat meer actie verwacht.
pi_182168774
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle blocks leeg zijn als ik kijk op de VET block explorer?

https://explore.veforge.com/

Het aantal transacties op een dag is ook wel schrikbarend laag. Mag ik dat hier wel zeggen? :{
gerapporteerd.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:00:17 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_182169121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Simpele vraag, simpele uitleg denk ik. Wordt gewoon nog niet (genoeg) gebruikt. Er zijn verder ook nog geen officiële mededelingen geweest over migratie naar main net, alleen dat er wat tests zijn gedraaid door klanten.

Had ondertussen ook wel wat meer actie verwacht.
Klopt, al is vooraf wel aangekondigd dat we pas in Q4 de echte actie kunnen verwachten op dat vlak
  donderdag 27 september 2018 @ 19:02:19 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182169168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Simpele vraag, simpele uitleg denk ik. Wordt gewoon nog niet (genoeg) gebruikt. Er zijn verder ook nog geen officiële mededelingen geweest over migratie naar main net, alleen dat er wat tests zijn gedraaid door klanten.

Had ondertussen ook wel wat meer actie verwacht.
Hopelijk komen er snel weer announcements van partnerships etc!
pi_182169852
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat die gore zeehond voor die prachtige omslaande WAVES staat
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2018 @ 20:48:15 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182171268
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Klopt, al is vooraf wel aangekondigd dat we pas in Q4 de echte actie kunnen verwachten op dat vlak
Ik ga pas zorgen maken als het Q1 2019 nog steeds zo is, zie tot nu toe geen reden om dikke vraagtekens te gaan zetten bij wat is beloofd. Sowieso weinig VET op dit moment door markt.
pi_182171382


quote:
De verwachting is dat dit product in Q4 zal worden verstuurd naar iedereen die er eentje via ICObacker heeft besteld. Deze hardware wallet connect via BLE (Bluetooth Low Energy) met je telefoon en heeft dus geen kabeltjes nodig (zoals de Nano S wel een USB aansluiting heeft).

#HODL

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 20:53:52 ]
pi_182171594
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ok, jij denkt dat het goed is voor je project, dat als er straks een populaire dApp op Ethereum is, jouw eigen project helemaal vastloopt en de transactiekosten omhoog schieten. Dat is goede business voor jou?

Waarom denk je dat veel projecten het liefst wegwillen van Ethereum? Omdat het niet schaalt, en ook nooit zal kunnen schalen als al die projecten met hun icos straks ooit werkende dingen hebben.
Goed punt, daar heb ik dus niet aan gedacht en dit is de soort argumentatie waar ik naar op zoek ben. Ik was onder de indruk dat als je je eigen Ethereum blockchain draait, dat de transactiekosten niet worden beïnvloed door andere partijen. Heb er eigenlijk nog te weinig aandacht in gestopt, ben nog een beetje e.e.a. aan het onderzoeken.
pi_182171609
Een hardwarewallet gebruik je om te hodllen, het staat letterlijk op het ding.

Je zal dus zo weinig mogelijk het ding willen gebruiken. Maar als je m gebruikt, dan liever aan een draadje als iets draadloos.

Wat mij betreft is de toegevoegde waarde dus eerder een gebrek dan een verbetering. Los nog van de coins die het zal ondersteunen, dat zal ook ongetwijfeld minder zijn. Of mis ik iets?

Ledger ftw
  donderdag 27 september 2018 @ 21:18:45 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_182172102
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:01 schreef Roellie80 het volgende:
Een hardwarewallet gebruik je om te hodllen, het staat letterlijk op het ding.

Je zal dus zo weinig mogelijk het ding willen gebruiken. Maar als je m gebruikt, dan liever aan een draadje als iets draadloos.

Wat mij betreft is de toegevoegde waarde dus eerder een gebrek dan een verbetering. Los nog van de coins die het zal ondersteunen, dat zal ook ongetwijfeld minder zijn. Of mis ik iets?

Ledger ftw
Ik dacht precies hetzelfde. Een draadloze verbinding is echt het laatste wat ik op een hardware wallet will zien. Daarnaast werkt de Ledger echt goed. Ook voor het transferren van coins.
pi_182173079
Pff wat een saaie bedoeling dat Crypto

Iemand nog een goed verhaal?
pi_182173367
we have lift off!!!!
pi_182173621
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef iloveshitcoins het volgende:
we have lift off!!!!
pi_182173704
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
more lift off!!
pi_182174511
Bulls komen weer los
pi_182174558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Bulls komen weer los
Ah is er weer wat USDT bijgedrukt :')
Vakman pur sang
pi_182176794
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Goed punt, daar heb ik dus niet aan gedacht en dit is de soort argumentatie waar ik naar op zoek ben. Ik was onder de indruk dat als je je eigen Ethereum blockchain draait, dat de transactiekosten niet worden beïnvloed door andere partijen. Heb er eigenlijk nog te weinig aandacht in gestopt, ben nog een beetje e.e.a. aan het onderzoeken.
Je krijgt geen eigen Ethereum blockchain. Je bent een token op de Ethereum blockchain. Volledig afhankelijk wat de rest op Ethereum doet.

Neem eens contact op met https://www.chainzilla.io/ , zij kunnen je adviseren wat het beste voor jouw case is.
pi_182178772
Groen
pi_182179984
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je krijgt geen eigen Ethereum blockchain. Je bent een token op de Ethereum blockchain. Volledig afhankelijk wat de rest op Ethereum doet.

Neem eens contact op met https://www.chainzilla.io/ , zij kunnen je adviseren wat het beste voor jouw case is.
Ik denk niet dat dat helemaal klopt. Ik weet wel hoe ik een Ethereum token moet maken, en dat is toch wat anders dan een eigen privé blockchain.

https://medium.com/mercur(...)ckchain-dad6af82fc9f

Maargoed, ik zal eens contact opnemen met die ChainZilla, eventueel kan ik hun diensten inschakelen.
pi_182180149
6.8k wordt getest
pi_182180850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
6.8k wordt getest
Volgens mij is 'ie daar al een tijdje doorheen hoor.
pi_182180867
pi_182180891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij is 'ie daar al een tijdje doorheen hoor.
:')
pi_182180925
Wordt dit lift off of weer een mislukte lancering? *O* -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182181067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:')
Veelzeggend.
  vrijdag 28 september 2018 @ 10:36:40 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182181366
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat helemaal klopt. Ik weet wel hoe ik een Ethereum token moet maken, en dat is toch wat anders dan een eigen privé blockchain.

https://medium.com/mercur(...)ckchain-dad6af82fc9f

Maargoed, ik zal eens contact opnemen met die ChainZilla, eventueel kan ik hun diensten inschakelen.
Waarom wil je een private blockchain?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182181638
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom wil je een private blockchain?
Ik niet, maar een klant wil hun bedrijf die kant op ontwikkelen. Heb in het verleden wel het e.e.a. met Solidity gepriegeld en doe veel aan daytraden, maar een eigen blockchain opzetten heb ik nog niet echt veel kaas van gegeten, maar na het uitzoeken van de voor- en nadelen van de beschikbare opties, moet dat ook geen rocket science zijn.
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:01:26 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182181864
https://cryptovest.com/fe(...)icos-of-2018-so-far/

Die nummer 1 doet me ergens aan denken
pi_182181939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:01 schreef leolinedance het volgende:
https://cryptovest.com/fe(...)icos-of-2018-so-far/

Die nummer 1 doet me ergens aan denken
Nog nooit vam gehoord.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182182029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
6.8k wordt getest
Neeh Bart incomming.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:20:03 #140
131603 Afwazig
Serious business
pi_182182170
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik niet, maar een klant wil hun bedrijf die kant op ontwikkelen. Heb in het verleden wel het e.e.a. met Solidity gepriegeld en doe veel aan daytraden, maar een eigen blockchain opzetten heb ik nog niet echt veel kaas van gegeten, maar na het uitzoeken van de voor- en nadelen van de beschikbare opties, moet dat ook geen rocket science zijn.
Er zijn verschillende gasten die eigen chain hebben opgezet op basis van de Waves technologie. Alles is open source en te gebruiken (github). Daarnaast is er ook documenatie hoe je dit doet. Dus niet een fork maar echt je eigen genesis block met bijbehorende currency als basiseenheid, nodes etc.

Deze bijvoorbeeld: https://www.blackturtle.eu/
pi_182188260
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wacht... Wil jij zeggen dat jij die éne persoon in Nederland bent zonder een adblocker?
Haha dit is via mijn werklaptop en die gaf foutmeldingen door de adblocker op bepaalde websites waar ik voor mijn werk vaak op zit. Om die reden heb ik dat ding er af gegooid. Helaas.
pi_182201565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Er zijn verschillende gasten die eigen chain hebben opgezet op basis van de Waves technologie. Alles is open source en te gebruiken (github). Daarnaast is er ook documenatie hoe je dit doet. Dus niet een fork maar echt je eigen genesis block met bijbehorende currency als basiseenheid, nodes etc.

Deze bijvoorbeeld: https://www.blackturtle.eu/
Dankje, hier heb ik wel wat aan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
6.8k wordt getest
Je bent 'm nog steeds aan 't testen he? :P
pi_182211060
.... ik word er ook een beetje stil van hoor....
pi_182211805
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_182228661
Tenminste wel lekker druk hier.
pi_182234929
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:13 schreef illusions het volgende:
Tenminste wel lekker druk hier.
Komt omdat VET dood is en seal ook niet moent.
Vakman pur sang
pi_182239321
Laatste tijd ben ik wat stil hier :D

Maar wel lekker druk bezig met m'n huisje nog :)

Zonnepaneeltjes doen het sinds enkele dagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een beter rendement dan Nattekat z'n Solarcoins :+

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-09-2018 20:52:48 ]
pi_182239790
Zonnepanelen richting het noorden lijken me niet heel effectief?
pi_182239863
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:59 schreef Jurian95 het volgende:
Zonnepanelen richting het noorden lijken me niet heel effectief?
Ze doen zo'n 50% van de jaaropbrengst van panelen op het zuiden.
Altijd nog zo'n 1650kWh per jaar voor die 11 panelen.

En op bewolkte dagen maakt het niet veel uit op welke richting ze liggen, dan heb je diffuus licht.

Qua kosten is het niet zoveel extra, paar goedkope paneeltjes uit Thailand, wat rails. De omvormer hoeft niet zwaarder en de kabels komen er toch al vlak langs.
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 21:02:25 #150
42184 crew  DaMart
pi_182239896
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
Laatste tijd ben ik wat stil hier :D

Maar wel lekker druk bezig met m'n huisje nog :)

Zonnepaneeltjes doen het sinds enkele dagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een beter rendement dan Nattekat z'n Solarcoins :+
Dat was Roislecxe toch? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182239959
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat was Roislecxe toch? :P.
Oh, kan ook wel.
Nattekat leek me meer voor de hand liggend want die zat altijd in faalcoins.
pi_182240125
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
Laatste tijd ben ik wat stil hier :D

Maar wel lekker druk bezig met m'n huisje nog :)

Zonnepaneeltjes doen het sinds enkele dagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een beter rendement dan Nattekat z'n Solarcoins :+
2 omvormers met elk 2 string inputs ?

Optimizers achter de panelen, je hebt nogal last van je schoorsteentjes en kapelletje.
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 21:08:39 #153
42184 crew  DaMart
pi_182240126
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, kan ook wel.
Nattekat leek me meer voor de hand liggend want die zat altijd in faalcoins.
Ik heb ook wel eens last van faalcoins hoor :D.

Ook ooit SLR gehad, maar veel te vroeg verkocht steeds. Roislecxe heeft er uiteindelijk nog een leuke winst mee behaald volgens mij.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182240215
quote:
11s.gif Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens last van faalcoins hoor :D.

Ook ooit SLR gehad, maar veel te vroeg verkocht steeds. Roislecxe heeft er uiteindelijk nog een leuke winst mee behaald volgens mij.
Iedereen zit wel eens in faalcoins ;)
Heb er nog wel een aantal helaas :P
pi_182240306
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

2 omvormers met elk 2 string inputs ?

Optimizers achter de panelen, je hebt nogal last van je schoorsteentjes en kapelletje.
Zuid en noord op 1 string van 36 panelen, oost en west op 1 string van 32 panelen.

Vooral zuid ligt regelmatig in de schaduw, alleen rond 13:00 liggen alle panelen mooi in de zon.

Voor de rest is SolarEdge eigenlijk niet te verantwoorden maar het is hobby ;)
Leuk om de paneeltjes per stuk uit te kunnen lezen en om te zien of noord het echt zo goed doet als de tabel van Hespul aangeeft.
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 21:19:46 #156
42184 crew  DaMart
pi_182240539
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Iedereen zit wel eens in faalcoins ;)
Heb er nog wel een aantal helaas :P
Ik ook, al heb ik er ook een aantal weggedaan deze maand. Een aantal lijkt wel bezig aan een kleine wederopstanding, dus ik houd ze nog maar even in de gaten. Maar volgende keer dat ik wel voorzie dat ik een tijdje niet kan handelen, verkoop ik eerst de alts denk ik... :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182240548
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
Laatste tijd ben ik wat stil hier :D

Maar wel lekker druk bezig met m'n huisje nog :)

Zonnepaneeltjes doen het sinds enkele dagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een beter rendement dan Nattekat z'n Solarcoins :+
Ben je nu volledig zelfvoorzienend? En hoe zit het met de levensduur van de zonnepanelen? Elk jaar leveren ze minder rendement op toch?
pi_182240680
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ben je nu volledig zelfvoorzienend? En hoe zit het met de levensduur van de zonnepanelen? Elk jaar leveren ze minder rendement op toch?
Zelfvoorzienend is lastig uitvoerbaar, 's nachts doen panelen niet zoveel, in de winter ook niet.
Het is meer dat je productie en afname tegen elkaar kan wegstrepen, in dit geval ligt er 4x meer dan ik per jaar gebruik dus dat resulteert in een negatieve energierekening :)

Verwachte levensduur is minimaal 25 jaar en dan zouden ze nog zo'n 85% van het rendement moeten hebben van wat ze nu hebben.
  zondag 30 september 2018 @ 21:25:01 #159
131603 Afwazig
Serious business
pi_182240751
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
Laatste tijd ben ik wat stil hier :D

Maar wel lekker druk bezig met m'n huisje nog :)

Zonnepaneeltjes doen het sinds enkele dagen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben een beter rendement dan Nattekat z'n Solarcoins :+
Damn lekker man. Goed bezig.

Met een negatieve energierekening wordt het misschien weer eens tijd om te gaan minen :P.
pi_182240802
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Damn lekker man. Goed bezig.

Met een negatieve energierekening wordt het misschien weer eens tijd om te gaan minen :P.
Mss hang ik er wel eens een miner aan, leuk om overdag aan te zetten als de zon schijnt :)
Maar niet meer zoals vroeger, met 14 videokaarten en het geluid van Schiphol tijdens spitsuur.
pi_182242329
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mss hang ik er wel eens een miner aan, leuk om overdag aan te zetten als de zon schijnt :)
Maar niet meer zoals vroeger, met 14 videokaarten en het geluid van Schiphol tijdens spitsuur.
Geen power wall hangen om de overtollige energie te bufferen?

Misschien een stroom meting uitvoeren op de hoofdstroom voorziening. Indien er teveel terug geleverd wordt telkens een miner bij schakelen. Zoveel programmatuur werk is dit niet en kan mooi draadloos.
Momenteel mag je nog salderen. Geen idee voor hoelang nog, dacht tot 2020 ergens (?). Geen idee wat de regels daarna worden... Jij je daar toevallig in verdiept?

[ Bericht 3% gewijzigd door ArnoldG0342 op 30-09-2018 22:22:26 ]
pi_182242410
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Geen power wall hangen om de overtollige energie te bufferen?

Misschien een stroom meting uitvoeren op de hoofdstroom voorziening. Indien er teveel terug geleverd wordt telkens een miner bij schakelen. Zoveel programmatuur werk is dit niet en kan mooi draadloos.
Momenteel mag je nog salderen. Geen idee voor hoelang nog, dacht tot 2020 ergens.
Bijzondere vorm van energievernietiging. :D
Vakman pur sang
  zondag 30 september 2018 @ 22:21:06 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182242444
En straks kun je belasting gaan betalen over je rendement onze overheid kennende.

Want je zou maar ergens voordeel van hebben, dan is Vadertje Staat zo bij je om dat weer ongedaan te maken :r
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182242645
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:21 schreef fathank het volgende:
En straks kun je belasting gaan betalen over je rendement onze overheid kennende.
Zonder saldering gebeurt dat al. Als je evenveel gebruikt als je teruglevert betaal je dan geen verbruikskosten maar wel de energiebelasting over de energie die je hebt afgenomen. Over de energie die je teruglevert krijg je geen energiebelasting terug. Daardoor kan je netto meer terugleveren dan je verbruikt en toch een flinke energierekening hebben.

quote:
Want je zou maar ergens voordeel van hebben, dan is Vadertje Staat zo bij je om dat weer ongedaan te maken :r
Zoals de politieke plannen er nu liggen lijkt het erop dat het salderen vervangen gaat worden door een terugleversubsidie die voor hetzelfde netto resultaat moet zorgen als salderen.
pi_182243246
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Geen power wall hangen om de overtollige energie te bufferen?

Misschien een stroom meting uitvoeren op de hoofdstroom voorziening. Indien er teveel terug geleverd wordt telkens een miner bij schakelen. Zoveel programmatuur werk is dit niet en kan mooi draadloos.
Momenteel mag je nog salderen. Geen idee voor hoelang nog, dacht tot 2020 ergens (?). Geen idee wat de regels daarna worden... Jij je daar toevallig in verdiept?
Zolang je kan salderen heeft een PowerWall 0,0 nut.

Als het salderen na 2020 of 2021 over gaat in een "terugleversubsidie" wordt een thuisbatterij interessant als de aanschafprijs ruim onder de ¤200 per kWh opslagcapaciteit zit.

Een Tesla PowerWall zit nu nog rond de ¤500 per kWh opslagcapaciteit... verdien je niet terug gedurende de levensduur van het apparaat.
pi_182243282
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:21 schreef fathank het volgende:
En straks kun je belasting gaan betalen over je rendement onze overheid kennende.

Want je zou maar ergens voordeel van hebben, dan is Vadertje Staat zo bij je om dat weer ongedaan te maken :r
Ze zijn zo weer van het dak af als het moet.
  zondag 30 september 2018 @ 23:14:08 #167
62913 Blik
The one and Only!
pi_182243512
Je had ze gewoon 5 jaar geleden moeten installeren ;) de mijne zijn al volledig terugverdient
pi_182243621
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:14 schreef Blik het volgende:
Je had ze gewoon 5 jaar geleden moeten installeren ;) de mijne zijn al volledig terugverdiend
Ik denk dat de vorige bewoners gek hadden opgekeken als ik daar ineens stond met 68 panelen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182243726
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bijzondere vorm van energievernietiging. :D
Ik gebruik de stroom dan liever voor m'n warmtepomp :P
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:33:14 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182248486
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik gebruik de stroom dan liever voor m'n warmtepomp :P
Niet eens je eigen Turbopolyp?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182254411
Och, wat een dooie boel dat crypto. :Z :N
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:43:03 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_182254548
Wel een mooie ripple dump. #XRPTHESTANDARD
pi_182254836
Ik mis wel een beetje de december goldrush-achtige praktijken hoor
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:00:18 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182254995
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik mis wel een beetje de december goldrush-achtige praktijken hoor
Komt goed q4 VENmaanden
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:00:31 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182255003
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ik mis wel een beetje de december goldrush-achtige praktijken hoor
Het is pas oktober
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:01:11 #176
131603 Afwazig
Serious business
pi_182255016
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Komt goed q4 VENmaanden
Dan zitten er 1 transactie in een block in plaats van 0. :{
pi_182260422
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dan zitten er 1 transactie in een block in plaats van 0. :{
Tegen die tijd worden alle verzonnen partnerships actieve users en gaan ze direct miljoenen uitgeven aan vthor!
pi_182260747
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:30 schreef Piva het volgende:

[..]

Tegen die tijd worden alle verzonnen partnerships actieve users en gaan ze direct miljoenen uitgeven aan vthor!
_O-
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2018 @ 23:16:16 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182264314
Gaaaaap
pi_182265327
Wat is het hier rustig geworden?
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:28:16 #181
206731 Mortaxx
Doomer
pi_182265658
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:43 schreef Mand het volgende:
Wat is het hier rustig geworden?
allemaal druk met de vochtige dukaten tellen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2018 @ 02:03:09 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182265814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:43 schreef Mand het volgende:
Wat is het hier rustig geworden?
Markt doet ook echt geen kut, dus weinig te zeggen. Daarnaast ben ik zelf even druk geweest en net een weekje vrij gehad van werk, dus vooral lekker thuis lopen rotzooien, beetje lopen gamen, Netflix kijken etc :D Woensdag weer aan het werk :(

Werk :R
pi_182266447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 02:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Markt doet ook echt geen kut, dus weinig te zeggen. Daarnaast ben ik zelf even druk geweest en net een weekje vrij gehad van werk, dus vooral lekker thuis lopen rotzooien, beetje lopen gamen, Netflix kijken etc :D Woensdag weer aan het werk :(

Werk :R
Lekker man. Tijd voor een nieuwe bull run om definitief te kunnen stoppen met werken. De hele nacht wat zitten internetten op het werk is ook niet alles :/
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_182268358
Denken jullie dat 6300 - 6600 een beetje de bodem is voor Bitcoin? Zit nou al best lang op een beetje hetzelfde niveau
pi_182268364
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat 6300 - 6600 een beetje de bodem is voor Bitcoin? Zit nou al best lang op een beetje hetzelfde niveau
Bodem is tegen de 0 uiteraard.
Persoonlijk denk ik dat er veel fictief geld in gedrukt wordt om op dit niveau te blijven, bijgedrukte USDT.
Vakman pur sang
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:25:45 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182268487
FUN _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:45:39 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182268778
Spankchain _O_

Al 7 dagen een goede opmars en een perfecte cup (pun intended) aan het vormen op de charts trouwens
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182269106
Pumpchain en Mooncoin _O_
pi_182269567
*insert willekeurige kutcoin* _O_
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:44:48 #190
42184 crew  DaMart
pi_182269635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:41 schreef MaGNeT het volgende:
*insert willekeurige kutcoin* _O_
Hoe gaat het met Orly? :P.
Zijn daar nog werkende exchanges voor? :@.
Maanden geleden testtransactie naar Yobit gestuurd toen de wallet weer online was, maar die is nooit aangekomen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:57:14 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182269835
Hashgard +48% :D

Nu zijn mijn 6 euro aan gratis coins 9 euro waard. Ik ga autoscout naar weer eens opstarten om een mooie mustang uit te zoeken :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182271565
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 22:21 schreef fathank het volgende:
En straks kun je belasting gaan betalen over je rendement onze overheid kennende.

Want je zou maar ergens voordeel van hebben, dan is Vadertje Staat zo bij je om dat weer ongedaan te maken :r
Hier in Spanje is dat al zo. Je mag je eigen energie niet meer genereren.

http://www.verdadypacienc(...)nsumo-119361473.html

Vertaling:
https://translate.google.(...)1473.html&edit-text=

In het land met de meeste zon van Europa. :') Fucking kansloos.
pi_182271588
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bodem is tegen de 0 uiteraard.
Persoonlijk denk ik dat er veel fictief geld in gedrukt wordt om op dit niveau te blijven, bijgedrukte USDT.
Ja, gaat helemaal niet goed zo.

https://www.businessinsid(...)d-crypto-2018-9?IR=T

:X
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:19:22 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182272027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat 6300 - 6600 een beetje de bodem is voor Bitcoin? Zit nou al best lang op een beetje hetzelfde niveau
Nee. Zakt nog wel naar de 1500 dollar binnen 3 maanden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:28:10 #195
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182272221
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee. Zakt nog wel naar de 1500 dollar binnen 3 maanden.
500
Hmz...
pi_182273421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, gaat helemaal niet goed zo.

https://www.businessinsid(...)d-crypto-2018-9?IR=T

:X
ik denk dat dit het einde is
pi_182273458
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik denk dat dit het einde is
Ik denk dat als Goldman Sachs ergens in gaat investeren, het absoluut niet het einde is.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:59:11 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182273720
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:28 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

500
Niet zo doen. Graag wel realistisch blijven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182274107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat 6300 - 6600 een beetje de bodem is voor Bitcoin? Zit nou al best lang op een beetje hetzelfde niveau
4K zou nog kunnen, maar als dat gebroken wordt kunnen alle technieken en theorien wat betreft TA de prullenbak in.

Dat is TA-theoretisch vrij onmogelijk.

We naderen het eind van de descending triangle, dus we gaan binnekort een outbreak krijgen, naar boven of naar beneden,

if naar beneden; we're fucked
if naar boven; gaan we een nieuwe bullish run in zetten, dan zal fomo niet lang duren.
Lambo of Rekt
pi_182274139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

4K zou nog kunnen, maar als dat gebroken wordt kunnen alle technieken en theorien wat betreft TA de prullenbak in.

Dat is TA-theoretisch vrij onmogelijk.

We naderen het eind van de descending triangle, dus we gaan binnekort een outbreak krijgen, naar boven of naar beneden,

if naar beneden; we're fucked
if naar boven; gaan we een nieuwe bullish run in zetten, dan zal fomo niet lang duren.
Hey, je bent blauw. *D
pi_182274156
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Hey, je bent blauw. *D
Jep, kijk maar uit >:) :7
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:31:49 #202
62913 Blik
The one and Only!
pi_182274350
In november bakkt, ik denk bullish periode
pi_182274401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:31 schreef Blik het volgende:
In november bakkt, ik denk bullish periode
Ik ook, maar het kan ook zomaar nog ff duren voordat een echte bullrun ingezet wordt, iedereen zit er op te wachten, daarom.
Lambo of Rekt
pi_182274790
Gaap, saai
pi_182274844
pi_182274877
quote:
:D
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:38:29 #207
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182275568
When moen?!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182275708
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:38 schreef ssjgoku het volgende:
When moen?!
WARRIOR!
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:58:52 #209
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182275893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WARRIOR!
Mede WARRIOR! :D
Long time no speak!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182276209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

4K zou nog kunnen, maar als dat gebroken wordt kunnen alle technieken en theorien wat betreft TA de prullenbak in.

Dat is TA-theoretisch vrij onmogelijk.

We naderen het eind van de descending triangle, dus we gaan binnekort een outbreak krijgen, naar boven of naar beneden,

if naar beneden; we're fucked
if naar boven; gaan we een nieuwe bullish run in zetten, dan zal fomo niet lang duren.
ik Lees Al maanden elke dag we gaan outbreak krijgen
pi_182276354
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik Lees Al maanden elke dag we gaan outbreak krijgen
Ja, maar als je de triangle zelf bekijkt, zie je t ook, ouwe triangellijer.. :7

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mede WARRIOR! :D
Long time no speak!
SEAL!
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:00:03 #212
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182276927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar als je de triangle zelf bekijkt, zie je t ook, ouwe triangellijer.. :7

[..]

SEAL!
Heb zojuist newsletter posted!
DIK NEWS DIK MOON SOON®!
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182277098
Geloof er geen ene pleuris van. Ik doe alleen nog BTC/USDT traden, vind 't wel best met al die shitcoins.
pi_182277114
BTC/USDT, winst pakken op BTC, en dan snel terug naar TUSD voor 't slapen. Als ik al ga slapen.
pi_182277389
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, kijk maar uit >:) :7
Ok ik zal nu extra opletten en je voortaan als Mr. Eggs aanspreken, zijne heiligheid der godencoins. _O_
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:28:32 #216
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182277422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok ik zal nu extra opletten en je voortaan als Mr. Eggs aanspreken, zijne heiligheid der godencoins. _O_
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182277441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok ik zal nu extra opletten en je voortaan als Mr. Eggs aanspreken, zijne heiligheid der godencoins. _O_
SEAL
UNIVERSAAAA HAHAHAHA JA JA JA JAAAAA HAHAHAA
VERGE
en TRX,

je zal ze shillen, anders ban :+ :P
Lambo of Rekt
pi_182277540
Ok als dit topic dus echt teringlangzaam gaat, dan kunnen jullie op mij bouwen hoor jongens. Ik vul het hele topic gewoon wel in m'n eentje hoor (als je op die ster naast m'n naam klikt kun je een abo doneren trouwens). Hieropvolgend dus weer een random rant uit mijn stukje Afrika:

Volgens mij woon ik dus echt in Afrika, bleek dus. Gister komt de politie me ophalen, ik ging van de zomer (hier voelt het inmiddels ook al frisjes, graadje of 28, dus zomer is het niet meer) een auto kopen, een bescheiden MB CLS500 AMG voor de dagelijkse bezigheden. Oudje uit 2008, maar voor een banaan-model een mooie banaan.

Ging ik dus even de laatste check doen. Papieren al getekend enzo. Klep open, want onder de motor lag het Ijsselmeer in de kleur zwart (ja, weet dat het geen kleur is), checkje waardig. Zwakzinnig verkopertje had dus olie in het kvs-expansievat gegooid. Gelijk herinneringen aan hoe vrouwen de olie bijvullen - klep open en overal overheen gieten. Enfin, ik die auto dus niet gekocht. Per ongeluk wel kopietje contract vergeten in die auto - geen ID, geen origineel, geen papieren, niks getekend, helemaal niks.

Staat die bak ineens op m'n naam. Komt de fucking popo me vanochtend ophalen met automatische wapens omdat er een OV is gepleegd met dat ding en daarna een stad verder in de fik is gegooid en achtergelaten.

Ben dus nu een gezochte Marokkaanse overvaller.

Ben verder geen Marokkaan, maar dat terzijde. Was ook weer snel buiten.

Leuk he, emigreren? :D
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:36:33 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182277556
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL
UNIVERSAAAA HAHAHAHA JA JA JA JAAAAA HAHAHAA
VERGE
en TRX,

je zal ze shillen, anders ban :+ :P
He je vergeet er één ouwe VETboi
pi_182277602
Was ook mooie auto, dus best jammer.



Dit maar dan met AMG velgen, niet van die lelijke nep-Duitse aftermarket rotzooi.

Maar afgezien van het exterieur is hij is nu dus overal zwart(geblakerd).
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:39:46 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182277619
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL
UNIVERSAAAA HAHAHAHA JA JA JA JAAAAA HAHAHAA
VERGE
en TRX,

je zal ze shillen, anders ban :+ :P
Lol

Je kan niet eens bannen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:40:18 #222
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182277630
SEAL is gewoon op CMC gelist!! plekje 1882 en 400 dollah getrade de laatste 24 uur.
pi_182277634
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol

Je kan niet eens bannen
Kan geen enkele mod. Moeten ze aanvragen.

Ervaring mee.
pi_182277642

Dit was hoe de bijna-verkoper de olie bijvulde.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:41:05 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182277648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:35 schreef illusions het volgende:
Ok als dit topic dus echt teringlangzaam gaat, dan kunnen jullie op mij bouwen hoor jongens. Ik vul het hele topic gewoon wel in m'n eentje hoor (als je op die ster naast m'n naam klikt kun je een abo doneren trouwens). Hieropvolgend dus weer een random rant uit mijn stukje Afrika:

Volgens mij woon ik dus echt in Afrika, bleek dus. Gister komt de politie me ophalen, ik ging van de zomer (hier voelt het inmiddels ook al frisjes, graadje of 28, dus zomer is het niet meer) een auto kopen, een bescheiden MB CLS500 AMG voor de dagelijkse bezigheden. Oudje uit 2008, maar voor een banaan-model een mooie banaan.

Ging ik dus even de laatste check doen. Papieren al getekend enzo. Klep open, want onder de motor lag het Ijsselmeer in de kleur zwart (ja, weet dat het geen kleur is), checkje waardig. Zwakzinnig verkopertje had dus olie in het kvs-expansievat gegooid. Gelijk herinneringen aan hoe vrouwen de olie bijvullen - klep open en overal overheen gieten. Enfin, ik die auto dus niet gekocht. Per ongeluk wel kopietje contract vergeten in die auto - geen ID, geen origineel, geen papieren, niks getekend, helemaal niks.

Staat die bak ineens op m'n naam. Komt de fucking popo me vanochtend ophalen met automatische wapens omdat er een OV is gepleegd met dat ding en daarna een stad verder in de fik is gegooid en achtergelaten.

Ben dus nu een gezochte Marokkaanse overvaller.

Ben verder geen Marokkaan, maar dat terzijde. Was ook weer snel buiten.

Leuk he, emigreren? :D
_O-

Godverdomme wat een verhaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182277655
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol

Je kan niet eens bannen
Maakt niet uit, :7
Lambo of Rekt
pi_182277666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:40 schreef leolinedance het volgende:
SEAL is gewoon op CMC gelist!! plekje 1882 en 400 dollah getrade de laatste 24 uur.
What the absolute fucking fuck.

Het is waarheid geworden.

SEAL is GE-FUCKING-LIST.

Uhm, prijs valt ietsje tegen. Wat was de inkoop ook alweer? :P Komt beetje over als lullige vraag maar volgens mij was die 100 miljoen miljard keer hoger toch?
pi_182277680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:42 schreef illusions het volgende:

[..]

What the absolute fucking fuck.

Het is waarheid geworden.

SEAL is GE-FUCKING-LIST.

Uhm, prijs valt ietsje tegen. Wat was de inkoop ook alweer? :P Komt beetje over als lullige vraag maar volgens mij was die 100 miljoen miljard keer hoger toch?
Seal is al even gelist hoor
Lambo of Rekt
pi_182277681
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maakt niet uit, :7
Je kan wel bans aanvragen hoor, daar mag je ook best trots op zijn. :+
pi_182277736
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Seal is al even gelist hoor
Waarom heb je dat dan niet even gemeld maat?

Listing van niks overigens want staat alleen op die kut IDEX. Probeer inmiddels ook al een maand ofzo eosBlack kwijt te raken die ook wel op CMC staat maar de enige exchange die me accepteert heeft geen orders.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:50:14 #231
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182277833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom heb je dat dan niet even gemeld maat?

Listing van niks overigens want staat alleen op die kut IDEX. Probeer inmiddels ook al een maand ofzo eosBlack kwijt te raken die ook wel op CMC staat maar de enige exchange die me accepteert heeft geen orders.
Omdat het zoals je al aangeeft ,een listing van jan-kont is. Begrijp nieteens dat die op CMC is gekomen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182277862
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:50 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Omdat het zoals je al aangeeft ,een listing van jan-kont is. Begrijp nieteens dat die op CMC is gekomen. :P

Nee ik ook niet, tis een tijdje geleden dat ik de requirements heb doorgenomen maar volgens mij komen ze daar niet doorheen met een dergelijk volume.
pi_182277869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:35 schreef illusions het volgende:
Ok als dit topic dus echt teringlangzaam gaat, dan kunnen jullie op mij bouwen hoor jongens. Ik vul het hele topic gewoon wel in m'n eentje hoor (als je op die ster naast m'n naam klikt kun je een abo doneren trouwens). Hieropvolgend dus weer een random rant uit mijn stukje Afrika:

Volgens mij woon ik dus echt in Afrika, bleek dus. Gister komt de politie me ophalen, ik ging van de zomer (hier voelt het inmiddels ook al frisjes, graadje of 28, dus zomer is het niet meer) een auto kopen, een bescheiden MB CLS500 AMG voor de dagelijkse bezigheden. Oudje uit 2008, maar voor een banaan-model een mooie banaan.

Ging ik dus even de laatste check doen. Papieren al getekend enzo. Klep open, want onder de motor lag het Ijsselmeer in de kleur zwart (ja, weet dat het geen kleur is), checkje waardig. Zwakzinnig verkopertje had dus olie in het kvs-expansievat gegooid. Gelijk herinneringen aan hoe vrouwen de olie bijvullen - klep open en overal overheen gieten. Enfin, ik die auto dus niet gekocht. Per ongeluk wel kopietje contract vergeten in die auto - geen ID, geen origineel, geen papieren, niks getekend, helemaal niks.

Staat die bak ineens op m'n naam. Komt de fucking popo me vanochtend ophalen met automatische wapens omdat er een OV is gepleegd met dat ding en daarna een stad verder in de fik is gegooid en achtergelaten.

Ben dus nu een gezochte Marokkaanse overvaller.

Ben verder geen Marokkaan, maar dat terzijde. Was ook weer snel buiten.

Leuk he, emigreren? :D
Je moet ook geen zaken doen met de lokale bevolking.
pi_182277939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:52 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je moet ook geen zaken doen met de lokale bevolking.
Interessante opinie. Nieuwe auto's zijn hier véél goedkoper dan in Nederland, dat is vaak een optie, en 2e hands auto's véél duurder. Maargoed, ik wou gewoon een auto erbij, met 4 deuren en niet nieuw maar wel aangetoond onderhoud en weinig km, dus dan ben je al gauw op een 2ehandse aangewezen. Ik heb hier al heel veel auto's gehad, dus ik weet dat particulier kopen best een risico is, maar van een koop afzien en toch dat ding op je naam krijgen en dat er een OV mee gepleegd wordt, had ik niet echt voorzien.

Emigreren en geen zaken doen met de lokale bevolking gaat niet echt op op mijn leeftijd. Hoe stel je je dat voor dan? :P
pi_182278227
Ben trouwens ook 2 weken geleden paspoort gaan aanvragen met een vergiet op m'n hoofd.

Dat ging dus niet door. :(

Pastafari is tegenwoordig geen religie meer ofzo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:23:59 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182278517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:40 schreef illusions het volgende:

Dit was hoe de bijna-verkoper de olie bijvulde.
Wat the actual fuck, is dit echt?

En Eggs mafkees heeft hier niks te zeggen hoor, dus alleen VET shillen is genoeg :P
pi_182278685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat the actual fuck, is dit echt?

En Eggs mafkees heeft hier niks te zeggen hoor, dus alleen VET shillen is genoeg :P
Nee maar wel vergelijkbaar. Sommige mensen gooien dus olie in KVS-expansievat, en dan kan je het hele koelsysteem vervangen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:36:28 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182278770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:09 schreef illusions het volgende:
Ben trouwens ook 2 weken geleden paspoort gaan aanvragen met een vergiet op m'n hoofd.

Dat ging dus niet door. :(

Pastafari is tegenwoordig geen religie meer ofzo.
Dan ben je ook wel een sneuerd hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182278794
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan ben je ook wel een sneuerd hoor.
Nee man. Was gewoon om te lachen. Heb niet zoveel te doen soms. :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:50:51 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182279005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee maar wel vergelijkbaar. Sommige mensen gooien dus olie in KVS-expansievat, en dan kan je het hele koelsysteem vervangen.
Hoe moeilijk kan het zijn man .....
pi_182279207
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe moeilijk kan het zijn man .....
Die wou toen de radiator laten "wassen" c.q. uitspuiten. Naja, dat werkt natuurlijk niet, ik eiste een nieuw koelsysteem, anders loopt heel dat ding warm natuurlijk. Dus ik die auto niet gekocht want dat kostte gelijk 2 kop en die wou hij niet uitgeven.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:11:40 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_182279334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee man. Was gewoon om te lachen. Heb niet zoveel te doen soms. :+
_O-
pi_182279877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Interessante opinie. Nieuwe auto's zijn hier véél goedkoper dan in Nederland, dat is vaak een optie, en 2e hands auto's véél duurder. Maargoed, ik wou gewoon een auto erbij, met 4 deuren en niet nieuw maar wel aangetoond onderhoud en weinig km, dus dan ben je al gauw op een 2ehandse aangewezen. Ik heb hier al heel veel auto's gehad, dus ik weet dat particulier kopen best een risico is, maar van een koop afzien en toch dat ding op je naam krijgen en dat er een OV mee gepleegd wordt, had ik niet echt voorzien.

Emigreren en geen zaken doen met de lokale bevolking gaat niet echt op op mijn leeftijd. Hoe stel je je dat voor dan? :P
Begrijp ik, maar probeer het tot een minimum te beperken. Zeker met auto`s in Suid-Afrika ;-)
Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk voor auto hebt gekocht.
pi_182279934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:36 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar probeer het tot een minimum te beperken. Zeker met auto`s in Suid-Afrika ;-)
Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk voor auto hebt gekocht.
Ik zit niet in Zuid Afrika hoor. Ik noem Spanje gekscherend Afrika omdat dat continent eigenlijk bij de Pyreneën begint. Uiteindelijk nog niks gekocht want het 't gaat om een 2e auto en ga nu een bedrijf beginnen dus ga w.s. gewoon een Peugeotje op de zaak zetten ofzo.
pi_182280159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:39 schreef illusions het volgende:
rika omdat dat continent eigenlijk bij de Pyreneën begint. Uiteindelijk nog niks gekocht want het 't gaat om een 2e auto en ga nu een bedrijf be
Dan hoef ik je geen "Suid-Afrikaners for live" T-Shirt te sturen ;)
pi_182280362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dan hoef ik je geen "Suid-Afrikaners for live" T-Shirt te sturen ;)
Jij woont daar?
pi_182281317
Damn, eosBLACK gaat ook als een jekko zeg. Das weer mooi een paar meijer in airdrops. *D
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:36:54 #248
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182281485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:35 schreef illusions het volgende:
Ok als dit topic dus echt teringlangzaam gaat, dan kunnen jullie op mij bouwen hoor jongens. Ik vul het hele topic gewoon wel in m'n eentje hoor (als je op die ster naast m'n naam klikt kun je een abo doneren trouwens). Hieropvolgend dus weer een random rant uit mijn stukje Afrika:

Volgens mij woon ik dus echt in Afrika, bleek dus. Gister komt de politie me ophalen, ik ging van de zomer (hier voelt het inmiddels ook al frisjes, graadje of 28, dus zomer is het niet meer) een auto kopen, een bescheiden MB CLS500 AMG voor de dagelijkse bezigheden. Oudje uit 2008, maar voor een banaan-model een mooie banaan.

Ging ik dus even de laatste check doen. Papieren al getekend enzo. Klep open, want onder de motor lag het Ijsselmeer in de kleur zwart (ja, weet dat het geen kleur is), checkje waardig. Zwakzinnig verkopertje had dus olie in het kvs-expansievat gegooid. Gelijk herinneringen aan hoe vrouwen de olie bijvullen - klep open en overal overheen gieten. Enfin, ik die auto dus niet gekocht. Per ongeluk wel kopietje contract vergeten in die auto - geen ID, geen origineel, geen papieren, niks getekend, helemaal niks.

Staat die bak ineens op m'n naam. Komt de fucking popo me vanochtend ophalen met automatische wapens omdat er een OV is gepleegd met dat ding en daarna een stad verder in de fik is gegooid en achtergelaten.

Ben dus nu een gezochte Marokkaanse overvaller.

Ben verder geen Marokkaan, maar dat terzijde. Was ook weer snel buiten.

Leuk he, emigreren? :D
Wtf _O-
  Eindredactie Games dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:03:46 #250
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182284075
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dan hoef ik je geen "Suid-Afrikaners for live" T-Shirt te sturen ;)
Mooi, stuur ook geen linkje!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182284490
quote:
Verder dan adoptie van ETH bij de lokale jostiband gaat t niet worden als ik dit zo bekijk.
pi_182285118
manmanman, Vitalik wat doe je, dit gaat je nog jaren achtervolgen, ik hoor de gifjes al geupload worden.. WHY
pi_182285254
Lekker badgeren toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182285293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker badgeren toch.
Alles disrupten, de hele scene.
Lambo of Rekt
pi_182287002
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Verder dan adoptie van ETH bij de lokale jostiband gaat t niet worden als ik dit zo bekijk.
Mijn god wat een mongolen.
Vakman pur sang
  woensdag 3 oktober 2018 @ 07:49:20 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182287102
Vitalik is sowieso een beetje de weg kwijt de laatste tijd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 3 oktober 2018 @ 08:56:59 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182287668
Goedemorgen warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:03:49 #258
62913 Blik
The one and Only!
pi_182287752
Filmpje is van mei, waar hebben we het over
pi_182288169
komkommertijd
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:02:01 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182288716
Dat komodo gaat ook wel lekker zeg de laatste tijd :9~
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182288779
Gisteren voor het eerst in 3 maanden mijn Delta geopend. -85% t.o.v. portfolio ATH :')
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_182289268
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Gisteren voor het eerst in 3 maanden mijn Delta geopend. -85% t.o.v. portfolio ATH :')
Buy altcoin they said
You will be rich they said

Gewoon alles in vet stoppen, die gaat nog wel minimaal keer 7 voor eoy.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 14:06:38 #263
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182293212
Ethereum geeft het op ;(
Hmz...
pi_182293613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 14:06 schreef Koelkastje het volgende:
Ethereum geeft het op ;(
Doe de badger dance.
pi_182294802
Die gasten van liberium :') _O-
Lambo of Rekt
  woensdag 3 oktober 2018 @ 17:01:23 #266
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_182296647
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_182296893
Ook voor shitcoins
pi_182302193
Hahaha deze wil ik jullie niet onthouden, wat een soap is dit aan het worden zeg;

https://www.daskapital.nl(...)ptobedrijf-libereum/


Libereum _O-
Lambo of Rekt
pi_182302972
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef EggsTC het volgende:
Hahaha deze wil ik jullie niet onthouden, wat een soap is dit aan het worden zeg;

https://www.daskapital.nl(...)ptobedrijf-libereum/


Libereum _O-
Deze man weet!! _O_

Hoe kom je anders aan 2! Audi RS'en??
Vakman pur sang
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:33 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182303472
Kan niet eens op z'n eigen terrein parkeren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 3 oktober 2018 @ 21:39:48 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182303510
Lekker je wagen ter waarde van een klein huis aan de openbare weg laten staan :')

Zeker zon RS6 is wachten totdat ie opgeladen wordt. En dan niet met een stekker.

Dus: waar parkeren jullie straks je Lambo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182303766
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Deze man weet!! _O_

Hoe kom je anders aan 2! Audi RS'en??
Jep, daar ging het icogeld _O_
Lambo of Rekt
pi_182316471
John McAfee geeft tegenwoordig culinaire tips, ik ben fan

https://twitter.com/i/status/1044222872678535174
pi_182321850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
John McAfee geeft tegenwoordig culinaire tips, ik ben fan

https://twitter.com/i/status/1044222872678535174
Wat een figuur.
pi_182321973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
John McAfee geeft tegenwoordig culinaire tips, ik ben fan

https://twitter.com/i/status/1044222872678535174
wat een mongool.....
  donderdag 4 oktober 2018 @ 20:50:02 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182322720
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:18 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wat een mongool.....
Zo ken ik er nog wel een paar...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182326961
Dood gegooid afgelopen weken met trailers voor "The First", serie over mars exploration. Kijk je die fucking serie, is het één en al drama en gewoon geen ene fuck sci-fi. Wat een staatsmongolen, market het dan niet zo godverdomme. Denk je een vette sci-fi te kijken, krijg je Goudkust. Enige stukje sci-fi is s01e01, een paar seconden in de intro, daarna GEZEIK. IK BEN BOOS.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:02:08 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182329395
Als je vette sci-fi wil zien kijk je toch gewoon Star Wars Episode 1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182332306
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:02 schreef fathank het volgende:
Als je vette sci-fi wil zien kijk je toch gewoon Star Wars Episode 1
Ik heb alle Star Wars al 100 miljoen miljard keer gezien. Vond The Martian supervet dus dacht dat dit hetzelfde was, is het GOUDKUST GVD.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:30:04 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182332317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb alle Star Wars al 100 miljoen miljard keer gezien. Vond The Martian supervet dus dacht dat dit hetzelfde was, is het GOUDKUST GVD.
Ach jonge jij zit toch ook aan de goudkust daaro
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182332336
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Ach jonge jij zit toch ook aan de goudkust daaro
Nein, is Blanca.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:54:17 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182332682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Nein, is Blanca.
Waarom nou weer blank, he? :o

Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:07:37 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182333982
Gaaaaap, erg stil hier laatste tijd :D
pi_182334086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:07 schreef Kyran het volgende:
Gaaaaap, erg stil hier laatste tijd :D
Crypto is dying.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182334180
gaan we sideways 2019 in?
pi_182334202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
gaan we sideways 2019 in?
Bolk.

Oh, verkeerde topic. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182334214
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bolk.

Oh, verkeerde topic. ;(
Lol
pi_182334305
Maar we gaan dit kwartaal nog een totale ontploffing van VET zien, die zou EOY namelijk 12 dollah zijn. Omgerekend nu dus 12 dollah cent. Gaat de koers toch nog minstens x10. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:39:10 #289
131603 Afwazig
Serious business
pi_182334620
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar we gaan dit kwartaal nog een totale ontploffing van VET zien, die zou EOY namelijk 12 dollah zijn. Omgerekend nu dus 12 dollah cent. Gaat de koers toch nog minstens x10. _O_
Zelfs de shillers hier geloven er niet meer in. :P
pi_182334642
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 11:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom nou weer blank, he? :o

[ afbeelding ]
Naar alle drugs vernoemd denk ik. :P
pi_182334643
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zelfs de shillers hier geloven er niet meer in. :P
Als het niet uitkomt is 2019 gewoon VETjaar toch? *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182334976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:07 schreef Kyran het volgende:
Gaaaaap, erg stil hier laatste tijd :D
Ja, iedereen is het nu wel zat toch,... maar vanwege veel hopium zal die bull nog wel even op zich laten wachten.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:09:12 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182335085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
gaan we sideways 2019 in?
ik las vandaag nog dat ETH nog voor het einde van het jaar op $1900 zou staan..dus tel uit je winst.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar we gaan dit kwartaal nog een totale ontploffing van VET zien, die zou EOY namelijk 12 dollah zijn. Omgerekend nu dus 12 dollah cent. Gaat de koers toch nog minstens x10. _O_
Afhankelijk van het marktsentiment. Als bitcoin er zin in krijgt lijkt me dat niet zo moeilijk maar als het zo door blijft kabbelen gebeurt er niks. Maar dat snapt iedereen denk ik wel :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182335100
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:09 schreef fathank het volgende:

[..]

ik las vandaag nog dat ETH nog voor het einde van het jaar op $1900 zou staan..dus tel uit je winst.

[..]

Afhankelijk van het marktsentiment. Als bitcoin er zin in krijgt lijkt me dat niet zo moeilijk maar als het zo door blijft kabbelen gebeurt er niks. Maar dat snapt iedereen denk ik wel :')
12USDEOYVERZEKERD
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:11:25 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182335115
Ik zet m'n geld op het superieure KOMODO en OYSTER

quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12USDEOYVERZEKERD
Ach, in de toenmalige hoogconjunctuur was dat helemaal geen rare gedachte.

Alleen toen donderde het hele kaartenhuis in elkaar en kon iedereen z'n praatjes weer gauw inslikken. Met betrekking tot elke coin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:13:26 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182335151
Ik ruik een bull incoming! SOON!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182335161
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:09 schreef fathank het volgende:

[..]

ik las vandaag nog dat ETH nog voor het einde van het jaar op $1900 zou staan..dus tel uit je winst.

[..]

Afhankelijk van het marktsentiment. Als bitcoin er zin in krijgt lijkt me dat niet zo moeilijk maar als het zo door blijft kabbelen gebeurt er niks. Maar dat snapt iedereen denk ik wel :')
Gewoon even los van BTC hè: wanneer gaat dat VET nou waarde creëren?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:17:10 #298
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182335216
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon even los van BTC hè: wanneer gaat dat VET nou waarde creëren?
Als je veel transacties gaat zien waarbij er geen VET verplaatst wordt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182335295
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon even los van BTC hè: wanneer gaat dat VET nou waarde creëren?
Dat zou Q4 worden begreep ik hier eerder, dus dit Q zouden we t moeten zien.
Lambo of Rekt
pi_182335486
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 14:13 schreef ssjgoku het volgende:
Ik ruik een bull incoming! SOON!
Jep, met SEAL als aanvoerder.
Lambo of Rekt
pi_182335702
Ik woon wel op de ideale plek voor een incoming bull.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')