Laatste dipje b4 Andromeda toch?quote:
Disruptive, Disruptive...quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatste dipje b4 Andromeda toch?
Ja en met smart blockchain solutions. 6e generatie.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:26 schreef fathank het volgende:
Met IoT sensors en quantumproof AI technologie zeker
Op de bitcoin blockchain uiteraard.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:26 schreef fathank het volgende:
Met IoT sensors en quantumproof AI technologie zeker
Jep, gaat alles disrupten tot de moedersquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:34 schreef Piva het volgende:
[..]
Op de bitcoin blockchain uiteraard.
Een blockchain project hoeft toch ook niets met crypto te maken hebben? Ik ga bijv. voor een klant binnenkort aan de slag met een private blockchain op het gebied van erfrecht, daar is het zeker wel nuttig dat er onafhankelijke beslissingen worden genomen die vast staan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het nut van welk blockchain project dan ook.
Nou soms is er een nuttige inzet maar dan bouwen wat ICT bedrijven voor weinig poen een blockchain direct betaald en buiten de crypto shit om.
De handel met crypto munten is spielerei en is vandaag of morgen wel over.
Tot zover mijn conclusie.
Ohja when Lambo sir?
Crypto als in cryptografie wel.quote:Op woensdag 26 september 2018 04:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Een blockchain project hoeft toch ook niets met crypto te maken hebben? Ik ga bijv. voor een klant binnenkort aan de slag met een private blockchain op het gebied van erfrecht, daar is het zeker wel nuttig dat er onafhankelijke beslissingen worden genomen die vast staan.
We snappen allemaal dat er hier cryptocoins mee bedoeld worden lijkt me.quote:Op woensdag 26 september 2018 09:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Crypto als in cryptografie wel.
Even wachten nog dan, je kunt nog lower sellenquote:Op woensdag 26 september 2018 10:45 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik ga al m'n geld eruit trekken, buy high sell low!
SEAL ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:09 schreef Piva het volgende:
https://www.ilsole24ore.c(...)0.shtml?refresh_ce=1
Italiaanse bedrijf dat met blockchain vrachtwagenbewegingen kan registreren, om fraude te voorkomen en transparantie te bevorderen.
Misschien is dit het moment dat ETH geen nummer 2 meer wordt?quote:Op woensdag 26 september 2018 13:03 schreef illusions het volgende:
Duurt echt niet lang meer of XRP ruilt "permanent" met ETH van plek. Scheelt echt nog maar heel weinig.
twitter:satindergrewal twitterde op woensdag 26-09-2018 om 01:29:06"PIRATE privacy is so good I predict it will be banned by govt from being on any large central exchange" --jl777 @KomodoPlatform $PIRATE #privacy https://t.co/xxvCksJIzM reageer retweet
Ah, daar is de KMD shilller weerquote:Op woensdag 26 september 2018 14:50 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo is waar de innovatie gebeurt: de meest private coin ooit is gecreëerd binnen het Komodo ecosysteem. Betere privacy dan Monero, Zcash en noem ze maar op. https://pirate.black/twitter:satindergrewal twitterde op woensdag 26-09-2018 om 01:29:06"PIRATE privacy is so good I predict it will be banned by govt from being on any large central exchange" --jl777 @KomodoPlatform $PIRATE #privacy https://t.co/xxvCksJIzM reageer retweet
Moet af en toe, jatochquote:Op woensdag 26 september 2018 15:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, daar is de KMD shilller weer
Wel ++ voor creativity, zei ik m achteraf ook, en vroeg hoeveel mensen hierin trapten, toen reageerde die niet meerquote:Op woensdag 26 september 2018 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Gister scammede ik bijna iemand die mij probeerde te scammen.
Hij kwam PM op de telegram met een "interesting proposal".
Ik zei; nou lets hear it.
Hij: i am moderator on a gambling website , and i can let people win.
Ik : ok ok, sounds interesting
dus heel gesprek over dit, en hij zou het wel even voor doen. En ja hoor, hij liet winnen wie ik zei dat er ging winnen. Dus ik vroeg hem waarom hij dat niet zelf deed, maar hij zei dat zn PC zwaar gemonitord werd en dat dus niet zelf kon doen op die site omdat hij betrapt zou worden, ik geloofde hem zogenaamd.
Maar ik zei dat ik hem niet geloofde dat als ik op de site zou komen dat mijn bet ook zou winnen. Ik vroeg hem dus, om mij 0,1BTC te sturen "to be sure you are serious, and i will bet the 0,1 btc to see if you are really able to let me win".
Hij twijfelde eventjes, zo merkte ik... "wait a sec" zei die.. en typte soms wat en dan weer backspace... uiteindelijk trapte hij er niet in, helaas.
Bijna de scammer gescammed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Wat wel?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:28 schreef Afwazig het volgende:
KMD is leuk maar het is nog geen SEAL killer.
Er bestaat geen SEAL killer, pnxjinxed is dan ook in de verste verte niet meer te bekennenquote:
WAVES en UNIVERSAAAAAAAquote:
Wavesmaand wordt onderschatquote:
Ach, voorlopig zijn ze de enigen die geen deadlines missen, of zelden iig. Dat kun je van geen enkel ander project zeggen. Whether you like it or not.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:
Sowieso mensen die denken dat al die grote bedrijven gebruik gaan maken van VET
Nee, maar het zegt behoorlijk wat over hoe capabel een team is die geen deadlines mist.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:52 schreef ChickenMan het volgende:
Alsof er deadlines te zetten zijn op innovatie
Of gewoon super easy deliverables verzinnen en zeggen dat je ze allemaal haaltquote:Op woensdag 26 september 2018 16:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt behoorlijk wat over hoe capabel een team is die geen deadlines mist.
En dat, waar anderen gigantisch falen, zoals LISK... als grootste voorbeeld.
Mooi is dat ja, vanavond komen ze wel weer langs.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef ChickenMan het volgende:
Sowieso mensen die denken dat al die grote bedrijven gebruik gaan maken van VET
twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:55:38We are very happy to announce that Smart Accounts have been activated on #Waves MainNet! As of block #1,190,000, the first phase of Waves #SmartContracts are available: https://t.co/4e0MjdYQ3U#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
100k eoy? Lolquote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
https://www.cryptovibes.c(...)you-a-definite-date/
Dit is best interessant, of postte ik dit gister ook al?
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:48 schreef fathank het volgende:
En komodo wat een kutcoin
Jezelf backuppen op een andere blockchain omdat je weet dat niemand je infrastructuur wil gebruiken
Ja maar dat is heul veilig
Boeiend niemand gebruikt die meuk
Eigen implementatie van smart contracts schrijven is knap hoor. Grote stap.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:07 schreef chroestjov het volgende:
twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 26-09-2018 om 17:55:38We are very happy to announce that Smart Accounts have been activated on #Waves MainNet! As of block #1,190,000, the first phase of Waves #SmartContracts are available: https://t.co/4e0MjdYQ3U#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Zogenaamd verkiezingen voor de notary nodesquote:
Ok manquote:Op woensdag 26 september 2018 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Zogenaamd verkiezingen voor de notary nodes
Een paar whales hebben de boel onder de duik, via een paar katvangers
Ik snap wel dat ze een privacycoin gemaakt hebben is puur eigenbelang
Hoeveel mensen gebruiken het platform? Max een paar honderd per dag
Echt een succesverhaal
Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.quote:
https://blocktivity.info/quote:Op woensdag 26 september 2018 19:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.
Ik zou het niet weten. Je weet dat elk project binnen Komodo zijn eigen blockchain krijgt? Dus dan zou je al die chains ook mee moeten tellenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff serieus hoeveel gebruik wordt er gemaakt van komodo op dagelijkse basis? Dappradar neemt niet eens de moeite om komodo op te nemen.
Ga je dit nou voor al je nieuwe artikelen doen?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Nieuw stukkie over PoS en PoW op Cryptopoint: https://www.cryptopoint.n(...)ake-en-proof-of-work
Mocht iemand inhoudelijke op- of aanmerkingen op het artikel hoor ik het graag!![]()
Mag ook via DM/PM. Dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je dit nou voor al je nieuwe artikelen doen?Nee, dat mag niet. Maar dit leek me wel een interessante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gek hè, als die gast boven mij zich als een kleuter gaat gedragen terwijl we goed weten wat wel en niet toegestaan is. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee hè nu gaat het gebitch beginnen
Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja gek hè, als die gast boven mij zich als een kleuter gaat gedragen terwijl we goed weten wat wel en niet toegestaan is. Dan vraag je er gewoon om.
Dat is helaas vertrouwelijke info. Ik ben niet alleen overigens.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers / dag heeft je site gemiddeld gezien? Serieus benieuwd.
Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veelquote:Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er komen nog meer bezoekers?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarom gevraagd naar het gemiddeldequote:Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veel
Ja Google Analytics ontplofte werkelijkquote:Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sinds de linkdump hier waarschijnlijk twee keer zo veel
Eén ding kun je van me aannemen, een linkje in dit topic zie je niet terug in de statistieken.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarom gevraagd naar het gemiddelde
Ik dacht eerst heel de tijd dat jij een 'zij' was trouwens. Leoline dancequote:Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja Google Analytics ontplofte werkelijk
Het is overigens geen linkdump maar een serieuze vraag om wat input voor mogelijke verbetering aan het artikel.
[..]
Eén ding kun je van me aannemen, een linkje in dit topic zie je niet terug in de statistieken.
Vaker gehoord op fokquote:Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik dacht eerst heel de tijd dat jij een 'zij' was trouwens. Leoline dance
Uh, in de market cap hitlijsten misschien?quote:
Ben blij dat je die disclaimer erbij zet.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef leolinedance het volgende:
Het is overigens geen linkdump maar een serieuze vraag om wat input voor mogelijke verbetering aan het artikel.
ik zou KMD platform gebruikenquote:Op donderdag 27 september 2018 04:11 schreef illusions het volgende:
Anyway, om toch nog iets inhoudelijks te posten. Ik denk dat ik voor een project waar veel privacy mee is gemoeid toch een blockchain op Ethereum ga maken, gebruikmakende van hun techniek, smart contracts en het gamma aan Solidity-programmeurs wat beschikbaar is.
Lijkt me weinig rendabel om de source van Bitcoin te forken voor een project wat in principe ook heel simpel via SQL te realiseren is. Iemand ideëen?
quote:Op donderdag 27 september 2018 00:15 schreef Kyran het volgende:
Man man man, sommige mensen verdienen gewoon een ban. Wat een butt hurt en kinderachtig gedoe.
Volgens mij gaat Safe Haven precies doen wat jij wil. Misschien waard om naar te kijken.quote:Op donderdag 27 september 2018 04:11 schreef illusions het volgende:
Anyway, om toch nog iets inhoudelijks te posten. Ik denk dat ik voor een project waar veel privacy mee is gemoeid toch een blockchain op Ethereum ga maken, gebruikmakende van hun techniek, smart contracts en het gamma aan Solidity-programmeurs wat beschikbaar is.
Lijkt me weinig rendabel om de source van Bitcoin te forken voor een project wat in principe ook heel simpel via SQL te realiseren is. Iemand ideëen?
Uiteraard, zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 04:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben blij dat je die disclaimer erbij zet.
quote:Op donderdag 27 september 2018 00:15 schreef Kyran het volgende:
Man man man, sommige mensen verdienen gewoon een ban. Wat een butt hurt en kinderachtig gedoe.
Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?quote:Op donderdag 27 september 2018 06:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou KMD platform gebruiken
Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Nieuw stukkie over PoS en PoW op Cryptopoint: https://www.cryptopoint.n(...)ake-en-proof-of-work
Mocht iemand inhoudelijke op- of aanmerkingen op het artikel hoor ik het graag!![]()
Mag ook via DM/PM. Dank!
Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef DeMuur het volgende:
[..]
Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.
Dat druist natuurlijk volledig in tegen alle voordelen van online content. Dat moet zo userfriendly en laagdrempelig mogelijk zijn, anders komt er natuurlijk niemandquote:Op donderdag 27 september 2018 10:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.
Maar voor nu gaat het vooral om de inhoud, dus eventueel copy/paste je het in Word of schakel je een adblocker in als je zin hebt om er iets van te vinden
Godverquote:Op donderdag 27 september 2018 10:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank voor je opmerking, dat is bekend en inderdaad een aandachtspunt waar we mee bezig zijn.
Maar voor nu gaat het vooral om de inhoud, dus eventueel copy/paste je het in Word of schakel je een adblocker in als je zin hebt om er iets van te vinden
1 cryptokitties en je hele project ligt platquote:Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom? Wat zijn de voordelen t.o.v. Ethereum?
Daarom zeg ik ook dat eraan gewerkt wordt. Het klopt wat je zegt, tenzij je unieke content hebt of een zeer goede SEO. Maar vaak haken bezoekers dan wel weer snel af als ze er eenmaal zijn. Je gaat op den duur opzoek naar een optimum qua inkomsten/gebruiksvriendelijkheid en dat is niet heel eenvoudig. Dit kun je allemaal onderzoeken met o.a. Adsense en Analytics maar kost veel tijd en je moet wel een beetje weten wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat druist natuurlijk volledig in tegen alle voordelen van online content. Dat moet zo userfriendly en laagdrempelig mogelijk zijn, anders komt er natuurlijk niemand
betere privequote:Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Wacht... Wil jij zeggen dat jij die éne persoon in Nederland bent zonder een adblocker?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef DeMuur het volgende:
[..]
Inhoudelijke opmerkingen heb ik niet, ben niet eens begonnen met lezen door de hoeveelheid (flashy) reclame op de site.
Ik zou Waves gebruikenquote:Op donderdag 27 september 2018 09:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Valt mee. Top 10 meest gebruikte blockchains.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas ben je een van de weinige
quote:Bitcoinmachine in leegstaand huis Baarn wekt argwaan
BAARN - De politie heeft in Baarn een zogenoemde bitcoinmachine gevonden. De computer stond te draaien in een leegstaand huis aan de Korenbloemstraat. De apparatuur is in beslag genomen en de recherche heeft een onderzoek ingesteld.
Bitcoins worden gebruikt om via internet voor aankopen of diensten te betalen. Voor het maken ('minen') van virtuele munten moet een ingewikkelde wiskundige berekening worden uitgevoerd. Die berekening kost veel computerkracht.
Een woordvoerder van de politie zegt dat er een melding was binnengekomen over criminele activiteiten in het lege huis, dat voor een verbouwing in de steigers staat. Agenten drongen binnen en vonden zo de apparatuur. Of er daadwerkelijk illegale zaken zijn gebeurd kan de politie op dit moment nog niet zeggen.
Het gebruik van virtueel geld zoals bitcoins is omstreden. Zo worden de munten gebruikt voor het witwassen van crimineel geld of de aankoop van illegale handelswaar. Ook wijzen critici op de forse hoeveelheid stroom die het gebruikers kost om het geld te vinden en te verhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |