abonnement Unibet Coolblue
pi_182112930
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De club is vrij ziek eigenlijk sinds de beursgang dat klopt maar het blijven pappen en nathouden met die 2 is ook niet goed
Dus jij bent voor het eruit gooien van Sar en Overmars? En wie dan?

Jij en ik weten allebei dat Hennie Henrichs dan weer vriendjes uit het bedrijfsleven er neer gaat zetten die dan alle beginnersfouten maken die er zijn en voor je het weet is al het geld verdampt.
Oh.
pi_182113016
Wat een kansloze steling. Er staat een sterk team en geen van de talenten zijn vertrokken. Verdienste van Overmars. Ten Hag laat het team over het algemeen goed en aantrekkelijk voetballen, en tot aan PSV waren de prestaties uitstekend -- voor het eerst sinds een eeuwigheid door de kwalificatie voor de CL gekomen bijv. Dan gaat het mis tegen PSV uit, die ook gewoon een erg sterk team hebben staan, en dan moet iedereen eruit? Echt, wat een domme kortzichtigheid. :').
  maandag 24 september 2018 @ 21:21:43 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182113034
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus jij bent voor het eruit gooien van Sar en Overmars? En wie dan?

Jij en ik weten allebei dat Hennie Henrichs dan weer vriendjes uit het bedrijfsleven er neer gaat zetten die dan alle beginnersfouten maken die er zijn en voor je het weet is al het geld verdampt.
Liefst zou ik Bosz weer daar neerzetten met bijvoorbeeld Van Leeuwen boven zich als technisch directeur .

Daarom is de club dan ook ziek want Hennie zie ik gerust weer wat D66 mensjes aanstellen . Netto en Poeperd moeten eruit ja voor hun prestaties maar dat gaat niet gebeuren. Dus het is eigenlijk net als Feyenoord in sommige opzichten met het verschil dat ze hier achterlijke bedragen uitgeven omdat anders de publieke opinie gaat zeiken .
RED ONS HENNIEGOD
pi_182113126
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2018 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoop dat ze blijven.

Gewoon voor die extra zekerheid dat PSV kampioen wordt.
Deze man weet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182113218
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:20 schreef TruusHenk het volgende:
Wat een kansloze steling. Er staat een sterk team en geen van de talenten zijn vertrokken. Verdienste van Overmars. Ten Hag laat het team over het algemeen goed en aantrekkelijk voetballen, en tot aan PSV waren de prestaties uitstekend -- voor het eerst sinds een eeuwigheid door de kwalificatie voor de CL gekomen bijv. Dan gaat het mis tegen PSV uit, die ook gewoon een erg sterk team hebben staan, en dan moet iedereen eruit? Echt, wat een domme kortzichtigheid. :').
Waarom die smiley? Zo denigrerend hè. Erg jammer.
pi_182113260
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Liefst zou ik Bosz weer daar neerzetten met bijvoorbeeld Van Leeuwen boven zich als technisch directeur .

Daarom is de club dan ook ziek want Hennie zie ik gerust weer wat D66 mensjes aanstellen . Netto en Poeperd moeten eruit ja voor hun prestaties maar dat gaat niet gebeuren. Dus het is eigenlijk net als Feyenoord in sommige opzichten met het verschil dat ze hier achterlijke bedragen uitgeven omdat anders de publieke opinie gaat zeiken .
Van Leeuwen is volgens mij vooral goed als hij met weinig geld heel creatief moet zijn in het zoeken naar spelers, die moet niet opeens 10 miljoen per speler kunnen uitgeven.

En ik zie bij Ajax echt nog wel iets meer ambitie dan bij Feyenoord hoor. Al zijn er nog genoeg kritiekpunten, dat klopt.
Oh.
  maandag 24 september 2018 @ 21:33:00 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182113334
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Leeuwen is volgens mij vooral goed als hij met weinig geld heel creatief moet zijn in het zoeken naar spelers, die moet niet opeens 10 miljoen per speler kunnen uitgeven.

En ik zie bij Ajax echt nog wel iets meer ambitie dan bij Feyenoord hoor. Al zijn er nog genoeg kritiekpunten, dat klopt.
In die situatie moet van Leeuwen nog komen volgens mij en dat wil ik het nog zien met zijn connecties .

Meer ambitie ja maar sommige dingen worden gedaan om de verkeerde redenen . De gezichten staan niet 1 kant op daar , bij PSV wel .
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin maandag 24 september 2018 @ 21:34:37 #58
35723 crew  GGMM
pi_182113370
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom die smiley? Zo denigrerend hè. Erg jammer.
Sowieso dat gescheld vind ik erg jammer. Ik doe mijn best op een leuk controversieel topic om wat leven in de brouwerij te brengen en ik word gewoon dom genoemd.

Zal nog eens proberen een leuke discussie te starten. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182113375
Ik heb geen verstand van voetbal, maar een boer als trainer voor Ajax hoort niet. Een Westfries of Utrechter, kan net, maar niet iemand die tegen de oostelijke landsgrenzen woont.

Overmars, tja, die zit toch als een stro-man. Uiteindelijk bepaalt het bestuur en de geldschieters.
.
pi_182113404
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

In die situatie moet van Leeuwen nog komen volgens mij en dat wil ik het nog zien met zijn connecties .

Meer ambitie ja maar sommige dingen worden gedaan om de verkeerde redenen . De gezichten staan niet 1 kant op daar , bij PSV wel .
De gezichten zullen nooit één kant op staan bij Ajax, vooral omdat er veel meer druk vanuit de media is en veel meer verschillende kampen. Maakt de club ook wel weer interessant.
Oh.
pi_182113408
Hoewel ik niet wild ben van ten Hag moet er wel een goede vervanger klaar staan om hem er tussendoor uit te flikkeren. Ajax heeft best een goede seizoensstart gehad en hoewel ajax flink op de kloten heeft gekregen afgelopen weekend moet je niet vergetem dat PSV uit de zwaarste pot tot nu toe was, als je de druk van CL-plaatsing buiten beschouwing laat.

Ten Hag heeft dit weekend naïef en met hoogmoed gewerkt, maar z’n kop hoeft er nog niet af.

Ja, of Guardiola of Zodane wil graag overnemen, dan is het wel prima zo.

Netto heeft bij mij echt een heule hoop krediet ook ( :P ) dus die mag ook nog wel blijven. Straks komt Arsenal toch wel met een aanbieding voor hem, dan mag hij uit eigen beweging door de voordeur naar buiten.
-nee-
  maandag 24 september 2018 @ 21:39:27 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182113477
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De gezichten zullen nooit één kant op staan bij Ajax, vooral omdat er veel meer druk vanuit de media is en veel meer verschillende kampen. Maakt de club ook wel weer interessant.
Maar gezond is het niet , een politieke partij als club/bedrijf
RED ONS HENNIEGOD
pi_182113502
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar gezond is het niet , een politieke partij als club/bedrijf
Ach ik zie de vermakelijkheid er wel van in.
Oh.
  maandag 24 september 2018 @ 21:42:38 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182113530
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach ik zie de vermakelijkheid er wel van in.
Ja ik wil ook weer die extra journaals met een woedende Swart bij de slagboom
RED ONS HENNIEGOD
pi_182114056
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja ik wil ook weer die extra journaals met een woedende Swart bij de slagboom
Het heeft ook wel weer wat, zo'n club waar het nooit rustig is. Een club van hoge pieken en diepe dalen.

Ajax _O_
Oh.
pi_182114073
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het heeft ook wel weer wat, zo'n club waar het nooit rustig is. Een club van hoge pieken en diepe dalen.

Ajax _O_
Welke hoge pieken?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 24 september 2018 @ 22:06:04 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182114097
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het heeft ook wel weer wat, zo'n club waar het nooit rustig is. Een club van hoge pieken en diepe dalen.

Ajax _O_
Hoge piekjes als spelden in een hooiberg :P
RED ONS HENNIEGOD
pi_182114356
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:05 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Welke hoge pieken?
Europa League finale.
Oh.
pi_182114384
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Leeuwen is volgens mij vooral goed als hij met weinig geld heel creatief moet zijn in het zoeken naar spelers, die moet niet opeens 10 miljoen per speler kunnen uitgeven.

En ik zie bij Ajax echt nog wel iets meer ambitie dan bij Feyenoord hoor. Al zijn er nog genoeg kritiekpunten, dat klopt.
Van Leeuwen is volgens van Gaal héél dom.

Die moet je dus halen.
pi_182114547
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:20 schreef TruusHenk het volgende:
Wat een kansloze steling. Er staat een sterk team en geen van de talenten zijn vertrokken. Verdienste van Overmars. Ten Hag laat het team over het algemeen goed en aantrekkelijk voetballen, en tot aan PSV waren de prestaties uitstekend -- voor het eerst sinds een eeuwigheid door de kwalificatie voor de CL gekomen bijv. Dan gaat het mis tegen PSV uit, die ook gewoon een erg sterk team hebben staan, en dan moet iedereen eruit? Echt, wat een domme kortzichtigheid. :').
Eens, PSV is op het zelfde niveau en zelfs een tandje beter. Dat je dat niet kunt hebben als Ajax fan snap ik nog wel. Maar dat heeft weinig met ten Hag of Overmars te maken.

Zo slecht is dat aankoopbeleid nog niet geweest.

En tsja, ten Hag zou wel wat meer variatie kunnen brengen, maar je kunt het bij Ajax toch nooit goed doen. Zelfs van Gaal was met zijn enorme succes alsnog een soort kop van jut.
Whatever...
pi_182115069
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Europa League finale.
Pieken is meervoud
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_182115160
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Pieken is meervoud
De 30e landstitel pakken in een rechtstreeks duel met de concurrent op de laatste speeldag :+

CL titel in '95 - dan een diep dal rond 2000 met een lage plaats en veel middelmaat - paar jaar later op een haar na de halve finale CL bereikt met allemaal jonkies.
Oh.
pi_182115360
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eens, PSV is op het zelfde niveau en zelfs een tandje beter. Dat je dat niet kunt hebben als Ajax fan snap ik nog wel. Maar dat heeft weinig met ten Hag of Overmars te maken.

Zo slecht is dat aankoopbeleid nog niet geweest.

En tsja, ten Hag zou wel wat meer variatie kunnen brengen, maar je kunt het bij Ajax toch nooit goed doen. Zelfs van Gaal was met zijn enorme succes alsnog een soort kop van jut.
welke periode van Van Gaal? Als dominante TD? Of toen hij als een rat probeerde algemeen directeur te worden en Cruijff een mes in de rug stak.
pi_182115556
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:59 schreef Adames het volgende:

[..]

welke periode van Van Gaal? Als dominante TD? Of toen hij als een rat probeerde algemeen directeur te worden en Cruijff een mes in de rug stak.
Champions league, wereldbeker,ec2. Finale cl.

Ajax heeft vooral de slechtste supporters. Zeiken vooral hun club af i.p.v. te steunen. Had Ajax maar de fans van Feyenoord of PSV.

Overigens kijk ik voetbal voor de lopen ben geen fan van een club.
Whatever...
pi_182115614
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 23:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Champions league, wereldbeker,ec2. Finale cl.

Ajax heeft vooral de slechtste supporters. Zeiken vooral hun club af i.p.v. te steunen. Had Ajax maar de fans van Feyenoord of PSV.

Overigens kijk ik voetbal voor de lopen ben geen fan van een club.
Daarom is hem die actie nu redelijk vergeven, maar het was een echte jodenstreek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')