abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:23:50 #201
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_181981487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Taco's met gehakt, kaas, rauwkost en lactosevrije roomkaas. Deze week is het doel om niet meer elke dag drie eieren te eten en tot nu toe lukt dat wel.
Tacos zijn glutenvrij? Zelf gemaakt, of gekocht? Welk merk? Hier zijn ze allemaal met tarwe.
Siesta & Fiesta!
pi_181981501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had echt verwacht dat je alleen nog broccoli en rijst zou mogen. Valt me nog mee :D
Ik mag niet te veel broccoli ;) In ieder geval bijna geen steel, de roosjes mag tot 160 gram.

Er is best veel wat ik wel mag. Het kost alleen moeite om het bij elkaar te puzzelen. Maar het gaat best eigenlijk tot nu toe.
Spoilers!
pi_181981528
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:23 schreef Bramito het volgende:

[..]

Tacos zijn glutenvrij? Zelf gemaakt, of gekocht? Welk merk? Hier zijn ze allemaal met tarwe.
Gewoon deze zijn alleen met maismeel.
Spoilers!
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:26:21 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181981539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik mag niet te veel broccoli ;) In ieder geval bijna geen steel, de roosjes mag tot 160 gram.

Er is best veel wat ik wel mag. Het kost alleen moeite om het bij elkaar te puzzelen. Maar het gaat best eigenlijk tot nu toe.
Belangrijkste is dat het werkt natuurlijk. Hopelijk kom je erachter wat het veroorzaakt.
pi_181981548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat het werkt natuurlijk. Hopelijk kom je erachter wat het veroorzaakt.
Ja dat zou wel handig zijn :')
Spoilers!
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:29:25 #206
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181981610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon deze zijn alleen met maismeel.
Oh dat ziet er handig uit! Lijkt me veel makkelijker eten dan de gewone schelpen.
pi_181981760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag je vaak sneller naar huis. Qua veiligheid is er geen verschil. Prikken bij ruggenprik is vervelend, kan wel eens lastig zijn en dan moet je alsnog onder algehele narcose. Ik hoef er persoonlijk niet bij te zijn, maar ik begrijp dat mensen dat juist wel willen (soms leuk als je mee wilt kijken, soms handig om nog wat te kunnen communiceren met de arts of gewoon angst voor narcose). Daarbij had mijn nichtje een hartinfarct tijdens een ingreep waar ze bij was en ze zei later dat de paniek die de dokter ineens uitstraalde het ergste was. Onder narcose had ze dat niet mee gekregen 8-)
Ik had echt niet gedacht dat je met een ruggenprik later naar huis mag :o
Dat is wel een belangrijk punt. Ik heb vrijdag een belafspraak met de chirurg en dat ga ik wel bespreken. Ik wil ook weten hoe lang de ingreep duurt. En hoe lang van te voren ik bij beide methoden nuchter moet zijn.
Ik vond de poliklinische spataderingrepen heel boeiend. Jammer dat ik moest liggen want ik kon daardoor niet goed zien wat ze deden. Toen ik mijn allergische reactie kreeg waren de pa en de verpleegkundigen ook erg geschrokken. Maar dat lieten ze achteraf pas merken gelukkig.

Wow, dat van je nicht :o :X
Spoilers!
pi_181981773
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:29 schreef morgane het volgende:

[..]

Oh dat ziet er handig uit! Lijkt me veel makkelijker eten dan de gewone schelpen.
Deze zijn geweldig ja. Sowieso bij Jumbo en Dirk te koop en niet bij AH.
Spoilers!
pi_181981775
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wow, dat van je nicht :o :X
Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt, maar het is haar 5e of zo -O-
Ze is 41
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181981782
Nooit narcose gehad, wel ruggeprik. Gezellig gekletst met de verpleegkundige. Mocht meekijken in mijn voet, neu doe maar niet. Ik had er eigenlijk geebpn vertrouwen in maar toen de prik was gezet en de arts mijn been optilde en een kant opdraaide die niet zou moeten kunnen en ik voelde niets dacht ik wel, prima zet er maar een mes in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181981794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt, maar het is haar 5e of zo -O-
Ze is 41
Shit zeg. Is er iets aan te doen?
Spoilers!
pi_181981820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

Shit zeg. Is er iets aan te doen?
Ze wordt nog gedotterd. En ze twijfelden over een bypass.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181981898
Nu het toch over mij gaat :')

Mijn moeder belde net, voor het eerst sinds haar bizarre reactie op ons testament. Ze lulde wat over koetjes en kalfjes, zoals altijd deed ze alsof er niets aan de hand was. Toen ze aan het afronden was zei ik dat ik dacht dat ze belde om haar excuses aan te bieden. Ze ging helemaal los. Ze was niet van plan om haar excuses aan te bieden, ik moest maar ergens tegen kunnen. Ze moet toch gewoon kunnen zeggen wat ze denkt. Ze hebben het altijd zo verschrikkelijk zwaar gehad met me. Ze is het zat om altijd op haar tenen te moeten lopen omdat ik niets kan hebben, etc etc. Uiteindelijk zei ze dat ik narcistisch ben (serieus _O- ) en dat ze het contact wil verbreken. Dus dat is dat.

Lekker makkelijk om altijd iemand de grond in te trappen en als er dan eens in de 150 beledigingen een weerwoord komt dat te wijten aan het gebrek aan incasseringsvermogen van die persoon.

Dus.
Spoilers!
pi_181981943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu het toch over mij gaat :')

Mijn moeder belde net, voor het eerst sinds haar bizarre reactie op ons testament. Ze lulde wat over koetjes en kalfjes, zoals altijd deed ze alsof er niets aan de hand was. Toen ze aan het afronden was zei ik dat ik dacht dat ze belde om haar excuses aan te bieden. Ze ging helemaal los. Ze was niet van plan om haar excuses aan te bieden, ik moest maar ergens tegen kunnen. Ze moet toch gewoon kunnen zeggen wat ze denkt. Ze hebben het altijd zo verschrikkelijk zwaar gehad met me. Ze is het zat om altijd op haar tenen te moeten lopen omdat ik niets kan hebben, etc etc. Uiteindelijk zei ze dat ik narcistisch ben (serieus _O- ) en dat ze het contact wil verbreken. Dus dat is dat.

Lekker makkelijk om altijd iemand de grond in te trappen en als er dan eens in de 150 beledigingen een weerwoord komt dat te wijten aan het gebrek aan incasseringsvermogen van die persoon.

Dus.
Wat typisch weer.

Zeg je dat soort dingen dan ook tegen haar? Dat ze er niet tegen kan als jij een weerwoord geeft? Maar dan is het zeker ook jouw schuld?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181981950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu het toch over mij gaat :')

Mijn moeder belde net, voor het eerst sinds haar bizarre reactie op ons testament. Ze lulde wat over koetjes en kalfjes, zoals altijd deed ze alsof er niets aan de hand was. Toen ze aan het afronden was zei ik dat ik dacht dat ze belde om haar excuses aan te bieden. Ze ging helemaal los. Ze was niet van plan om haar excuses aan te bieden, ik moest maar ergens tegen kunnen. Ze moet toch gewoon kunnen zeggen wat ze denkt. Ze hebben het altijd zo verschrikkelijk zwaar gehad met me. Ze is het zat om altijd op haar tenen te moeten lopen omdat ik niets kan hebben, etc etc. Uiteindelijk zei ze dat ik narcistisch ben (serieus _O- ) en dat ze het contact wil verbreken. Dus dat is dat.

Lekker makkelijk om altijd iemand de grond in te trappen en als er dan eens in de 150 beledigingen een weerwoord komt dat te wijten aan het gebrek aan incasseringsvermogen van die persoon.

Dus.
Mijn hemel. Ik denk niet dat ik je beledig als ik zeg “die spoort toch niet”? Hoe denk je dat je vader hier mee omgaat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_181982149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat typisch weer.

Zeg je dat soort dingen dan ook tegen haar? Dat ze er niet tegen kan als jij een weerwoord geeft? Maar dan is het zeker ook jouw schuld?
Ja, het wordt altijd zo gedraaid dat ik iets verkeerd zie, ergens niet tegen kan, me aanstel, etc. Alles om zichzelf te overtuigen van haar eigen gelijk en om nooit ergens op terug te hoeven komen. Ik weet dat het gelul is hoor, zo ver ben ik al 30 jaar geloof ik.

Dat is ook waarmee de hele ellende begonnen is. Alles wat ik altijd deed werd afgekeurd, ook als ik mijn best deed om te pleasen. In plaats van heel introvert en depressief met een laag zelfbeeld te worden, werd ik extravert en deed ik exact wat ik wilde. Ze neemt dat me ontzettend kwalijk en dat moet ik steeds horen. Ze heeft het nog steeds over de asbak die ik kapot gooide toen ik 3 was. Omdat ik zo lastig was toen ik 2 was, is er nooit een broertje of zusje gekomen.
Spoilers!
pi_181982229
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn hemel. Ik denk niet dat ik je beledig als ik zeg “die spoort toch niet”? Hoe denk je dat je vader hier mee omgaat?
Nee hoor, dat is al een tijdje bekend ;)
Mijn vader is volledig geïndoctrineerd, die gaat nergens tegenin. Ze zit hem ook de hele dag af te zeiken. Hij trekt zich weinig aan van haar opmerkingen, dat is hun dynamiek blijkbaar. Ze vertelt hem al dik 45 jaar dagelijks dat ze het verschrikkelijk vindt als hij aan zijn neus wrijft maar hij blijft het doen.
Spoilers!
pi_181982487
SC dood? Heeft er niemand iets leuks te vertellen vandaag?
Spoilers!
pi_181982604
Burp. McD gedaan met E. Nog ff Terneuzen in :7
pi_181982613
We rijden op de afsluitdijk >:O
pi_181982643
Pft @luckymoeder :{ :*
pi_181982701
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
SC dood? Heeft er niemand iets leuks te vertellen vandaag?
Ik kijk, geloof voor het eerst van m’n leven, naar de koetstocht van prinsjesdag. Grappige poppenkast met aldie tradities. Kennisje van mij staat ergens als veteraan en volgens mij zag ik haar net.
Zometeen met boek het balkon op
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:17:21 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181982790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
SC dood? Heeft er niemand iets leuks te vertellen vandaag?
Ik moest even eten.
Haat aan scriptie verder. Diepe haat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181982843
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nee hoor, dat is al een tijdje bekend ;)
Mijn vader is volledig geïndoctrineerd, die gaat nergens tegenin. Ze zit hem ook de hele dag af te zeiken. Hij trekt zich weinig aan van haar opmerkingen, dat is hun dynamiek blijkbaar. Ze vertelt hem al dik 45 jaar dagelijks dat ze het verschrikkelijk vindt als hij aan zijn neus wrijft maar hij blijft het doen.
:D Ja arme vader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181982861
Of gewoon omdat het kan. Is ook een leuke, interessante studie. Hoef je geen mensen voor te willen helpen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')