Stroll duh..quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er crashen tijdens de kwali?
Ocon gaat duidelijk richting Haas zo te zienquote:
Verplaats dan gewoon de muur.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:44 schreef CrashO het volgende:
De nieuwe track limit lijn in T7 trouwens.
[ afbeelding ]
Als ze die gele streep aantikken tijdens Q is hun ronde ongeldig.
Probeer je hier nou te beweren dat renault met teruggeschroefde motoren rijdt terwijl redbull een andere mapping heeft?..quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is nogal kort door de bocht, de Renaults zelf gaan minder vaak kapot.
Echt hè...quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verplaats dan gewoon de muur.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verplaats dan gewoon de muur.
Nee, ik probeer te beweren dat Ocon eigenlijk een moslim is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te beweren dat renault met teruggeschroefde motoren rijdt terwijl redbull een andere mapping heeft?..
Altijd dit geouwehoer met track limits. FIA moet gewoon consequent zijn, dat zijn ze momenteel niet.quote:
Dat is onmogelijk op zoveel verschillende banen. Dit lijkt me juist een van de betere oplossingen, een hele grote duidelijk limiet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Altijd dit geouwehoer met track limits. FIA moet gewoon consequent zijn
het is een manier om de track limits beter af te dwingen dan een kunstmatige lijnquote:
Welke banen? Parabolica op Monza lag jarenlang grind. Laatste 2 bochten in Oostenrijk ook, zelfde met Eau Rouge en Radillon, Pouhon en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk op zoveel verschillende banen. Dit lijkt me juist een van de betere oplossingen, een hele grote duidelijk limiet.
Dat is niet waar, die muur verplaatsen is veel meer moeite en ook nog eens minder veilig. En de lijn is dus niet kunstmatig, die ligt er duidelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een manier om de track limits beter af te dwingen dan een kunstmatige lijn
Ok, maar dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke banen? Parabolica op Monza lag jarenlang grind. Laatste 2 bochten in Oostenrijk ook, zelfde met Eau Rouge en Radillon, Pouhon en ga zo maar door.
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die muur verplaatsen is veel meer moeite en ook nog eens minder veilig. En de lijn is dus niet kunstmatig, die ligt er duidelijk.
Wat was de vraag dan?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, maar dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.
Nee, want als je over de track limit gaat nemen ze je tijd af. Dus heb je er niets aan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.
De coureur die het verst over de curbstone kan en gaat heeft voordeel. Track limit is track limit, niet 3 meter naast de baan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, want als je over de track limit gaat nemen ze je tijd af. Dus heb je er niets aan.
Tja... deze zin is volstrekt tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Track limit is track limit, niet 3 meter naast de baan.
Dat is toch sowieso het spelletje?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zorgt ook voor ambiguïteit. Dit is een hele duidelijke grote gele streep.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:10 schreef Zorro het volgende:
Wat een flauwekul zeg. Er is toch een baan? Begrensd door witte lijnen? Laat ze daar dan tussen blijven.
Hoezo? Beoordeel het alsof naast de baan een afgrond is. Daar rijd je niet. Dat doen ze nu met die gele lijn ook, zodra je daar op komt is het straf. Alleen ligt die gele lijn ergens in niemandsland. Nogmaals, waar is die baan dan eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zorgt ook voor ambiguïteit. Dit is een hele duidelijke grote gele streep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |