abonnement Unibet Coolblue
pi_181842976
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Mja.
Als ik gedwongen word te vechten tegen de Russen om onze 'bondgenoten' Turkije en Saudi-Arabië te beschermen dan loop ik gelijk over.
Daarna bevrijden we Constantinopel en rukken we daarna op naar Berlijn voor Merkel en dan Brussel om Juncker, Verhofstadt en Timmermans voor een tribunaal te smijten.
Ik doe mee ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:24:19 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181842979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rusland 17.098.246 km² tegen "europa" 10.180.000 km²
wil jij al die brune beren ook dood maken ?

moskou en st petersburg dan heb je de meeste wel gehad he
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_181842996
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je vergeet dat als je met alles aanvalt, er niemand over is het land te beschermen. Rusland is nogal groot.
Precies daarom...Navo of de vs heeft niet de middelen om heel rusland te controleren dus je kunt voluit aanvallen
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843030
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die mag mij wel beschermen als het oorlog is :P
Als ze morgen Nederland binnenvalt zal ik me niet verzetten :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181843045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

wil jij al die brune beren ook dood maken ?

moskou en st petersburg dan heb je de meeste wel gehad he
Hoeft ook niet...
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

tien meervoudige atoomkop raketten en Rusland bestaat niet meer
Inderdaad.
Het is immers niet alsof Rusland Tsar Bomba's heeft of zo.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181843142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

tien meervoudige atoomkop raketten en Rusland bestaat niet meer
Voordat de navo ooit zal ingrijpen moet eerst de vergadering weer verplaats worden naar een veiliger gebied dat kost weer zoveel miljoen..komen weer kamervragen over etc en oost europa is al gevallen..dan moeten alle uniformen nog een keer afgestoft worden..ondertussen vecht half almere rotterdam gouda denhaag al tegen de russen omdat ze bang zijn dat ze hun uitkering en subsidies kwijt raken _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies daarom...Navo of de vs heeft niet de middelen om heel rusland te controleren dus je kunt voluit aanvallen
Dat hoeft ook niet, ze kunnen keihard terugslaan in gebieden waar ze door aanbrengen vallen flink verzwakt zijn.

Je kunt Rusland dan in stukken breken bijvoorbeeld. Daarom willen ze vriendjes blijven met China aan de achterkant. En toch zullen ze die en de Amerikanen zuid van ze in de gaten moeten houden.

Daarnaast vergis je je inde militaire mogelijkheden van west Europa. De concentratie van militaire middelen is vanwege het kleinere oppervlak vrij hoog.

Natuurlijk, ze zouden een enorme dreun kinnen uitdelen. Waarna de Amerikanen de olierijke gebieden afsnijden van het front, de Kaukasus een grote teringbende wordt en de Britten van hun eiland komen.

Dit nog los van eventuele nucleaire opties. Waarmee Rusland natuurlijk ook heel west Europa kan olatgooien. Waarna de Britten, Amerikanen en Fransen heel bewoond Rusland platgooien. Mutual destruction.

De Russen moeten banger zijn van China. Die zouden nog eens expansiedrift kunnen krijgen, ooit was dat ook spannend.
Whatever...
pi_181843191
Laat Rusland maar binnenvallen, misschien leren we er nog van.
pi_181843219
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, ze kunnen keihard terugslaan in gebieden waar ze door aanbrengen vallen flink verzwakt zijn.

Je kunt Rusland dan in stukken breken bijvoorbeeld. Daarom willen ze vriendjes blijven met China aan de achterkant. En toch zullen ze die en de Amerikanen zuid van ze in de gaten moeten houden.

Daarnaast vergis je je inde militaire mogelijkheden van west Europa. De concentratie van militaire middelen is vanwege het kleinere oppervlak vrij hoog.

Natuurlijk, ze zouden een enorme dreun kinnen uitdelen. Waarna de Amerikanen de olierijke gebieden afsnijden van het front, de Kaukasus een grote teringbende wordt en de Britten van hun eiland komen.

Dit nog los van eventuele nucleaire opties. Waarmee Rusland natuurlijk ook heel west Europa kan olatgooien. Waarna de Britten, Amerikanen en Fransen heel bewoond Rusland platgooien. Mutual destruction.

De Russen moeten banger zijn van China. Die zouden nog eens expansiedrift kunnen krijgen, ooit was dat ook spannend.
Dat eerste lukt je niet, omdat het te groot is en die olie probeerden de duitsers ook al..
Dat wordt een ondertussen 4e vietnam voor de vs..

China gaat rusland sws niet aanvallen
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843230
Een oefening met 36K tanks, 1000 vliegtuigen, 80 schepen, en 300K troepen, het mag wat kosten. Van hetgeen wat dit de staat gaat kosten kun je heel Afrika 6 maanden voeden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181843247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:37 schreef Hathor het volgende:
Een oefening met 36K tanks, 1000 vliegtuigen, 80 schepen, en 300K troepen, het mag wat kosten. Van hetgeen wat dit de staat gaat kosten kun je heel Afrika 6 maanden voeden.
Daarom komt Afrika ook hier heen of heb je al 45 jaar het nieuws gemist
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 19:39:54 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181843269
Rusland wil Europa helemaal niet aanvallen man, willen ze niet, kunnen ze niet winnen

en een grootschalige oefening met dienstplichtigen is weinig bijzonders aan maar het zijn leuke plaatjes allemaal, hopelijk vallen er geen doden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181843275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom komt Afrika ook hier heen of heb je al 45 jaar het nieuws gemist
Ik kom op FOK!, hoe kan ik het nieuws dan missen? Wij weten het nieuws al voordat het uberhaupt nieuws is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181843293
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kom op FOK!, hoe kan ik het nieuws dan missen? Wij weten het nieuws al voordat het uberhaupt nieuws is. :')
Een punt en dan een smiley ik dacht dat ik veel gezien had maar deze combi kan dus ook <O)
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:35 schreef Infection het volgende:
Laat Rusland maar binnenvallen, misschien leren we er nog van.
Lijkt me heerlijk eerlijk gezegd
Geen gay parades
Alle sjw richting Siberië sturen
Einde van de politiek correcte samenleven
Weer een normale man/vrouw relatie introduceren
Einde van de massamigratie
Traditionele levensstijl

Liefst vandaag nog als het kan *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181843311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:39 schreef sp3c het volgende:
Rusland wil Europa helemaal niet aanvallen man, willen ze niet, kunnen ze niet winnen

en een grootschalige oefening met dienstplichtigen is weinig bijzonders aan maar het zijn leuke plaatjes allemaal, hopelijk vallen er geen doden
Gewoon een reactie op die aangekondigde NAVO oefening in Noorwegen waar 40K man aan gaan deelnemen, waarbij de Russen hier duidelijk zeggen dat hun piemel groter is dan die van de NAVO.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181843323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk eerlijk gezegd
Geen gay parades
Alle sjw richting Siberië sturen
Einde van de politiek correcte samenleven
Weer een normale man/vrouw relatie introduceren
Einde van de massamigratie
Traditionele levensstijl

Liefst vandaag nog als het kan *O*
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk eerlijk gezegd
Geen gay parades
Alle sjw richting Siberië sturen
Einde van de politiek correcte samenleven
Weer een normale man/vrouw relatie introduceren
Einde van de massamigratie
Traditionele levensstijl

Liefst vandaag nog als het kan *O*
En dan even kankeren over het nieuwe beleid, en hoppa ....5 jaar de goelag in met je witte reet. :W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181843385
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan even kankeren over het nieuwe beleid, en hoppa ....5 jaar de goelag in met je witte reet. :W
Nee daar zitten alleen sylvanaas simons yasser klavers in etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_181843487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk eerlijk gezegd
Geen gay parades
Alle sjw richting Siberië sturen
Einde van de politiek correcte samenleven
Weer een normale man/vrouw relatie introduceren
Einde van de massamigratie
Traditionele levensstijl

Liefst vandaag nog als het kan *O*
Klinkt niet verkeerd nee, maar ik denk dat de realiteit wel anders is eigenlijk.
pi_181843586
Spannend. Spannend. Waren er de vorige keer bij 'Zapad' niet een aantal NOS-figuren die bang waren dat Rusland Polen binnenviel?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181843588
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Klinkt niet verkeerd nee, maar ik denk dat de realiteit wel anders is eigenlijk.
Helaas
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 19:55:29 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181843593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gewoon een reactie op die aangekondigde NAVO oefening in Noorwegen waar 40K man aan gaan deelnemen, waarbij de Russen hier duidelijk zeggen dat hun piemel groter is dan die van de NAVO.
ja alleen is niemand echt onder de indruk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181843621
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gewoon een reactie op die aangekondigde NAVO oefening in Noorwegen waar 40K man aan gaan deelnemen, waarbij de Russen hier duidelijk zeggen dat hun piemel groter is dan die van de NAVO.
Net of Rusland zenuwachtig wordt van 40K mannetjes uit 30 landen _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')