abonnement Unibet Coolblue
pi_181803031
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 20:17 schreef Ali_boo het volgende:
Right wing and anti immigration party Sverigedemokraterna gains more support than expected according to the first exit polls.

*O*
Overal groeit rechts maar het zal niet genoeg zijn. Ook deze partij zal weer uitgesloten worden door de partijen die anderen beschuldigen van uitsluiten. Ze zullen wel weer een links blok vormen van meerdere partijen en doorgaan met hetzelfde beleid totdat de dag komt dat in alle landen rechts een zware meerderheid heeft omdat de bevolking het zat is. Niemand van rechts denkt met dit beleid "laat ik eens overstappen naar links" bij links hoor je steeds meer dat de realisten in die achterban overstappen naar de rechterkant. Het is onvermijdelijk als ze de geluiden uit de samenleving blijven negeren, en dan houd ik mijn hart vast.
  zondag 9 september 2018 @ 20:26:59 #102
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_181803119
Werken dit “links” en “rechts” blok dan nooit samen? Want met 39 percent van de stemmen elk komen ze toch nergens?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_181803395
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:26 schreef Lothiriel het volgende:
Werken dit “links” en “rechts” blok dan nooit samen? Want met 39 percent van de stemmen elk komen ze toch nergens?
Dat zou ik zo niet weten maar kan zijn dat Socialdemokraterna gesprekken met bijvoorbeeld Centerpartiet aangaat.
pi_181803620
quote:
Bij de verkiezingen in Zweden lijkt de rechts-populistische partij Zweden Democraten (SD) flink te hebben gewonnen. Uit de exitpoll van publieke omroep SVT koerst de SD af op ruim 19 procent van de stemmen. Dat is 6 procent meer dan bij de verkiezingen van vier jaar geleden.
De SD lijkt daarmee de tweede partij van het land te worden. De sociaaldemocraten van zittend premier Stefan Löfven, die al decennia regeren in Zweden, blijven met 26 procent van de stemmen de grootste. Dat is een verlies van vier procent.
De exitpoll van de SVT staat te boek als de betrouwbaarste. In een andere exitpoll van de zender TV4 komt de SD uit op 16 procent.

De verkiezingen vandaag verliepen rumoerig. Verschillende Zweedse media berichten dat bij stembureaus stemmers en journalisten zouden zijn lastiggevallen door leden van neonazistische bewegingen.
https://nos.nl/artikel/22(...)iezingen-zweden.html

De Nederlandse Staatsomroep weet heel goed nieuws te filteren.
  zondag 9 september 2018 @ 20:49:31 #105
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_181803745
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:39 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Dat zou ik zo niet weten maar kan zijn dat Socialdemokraterna gesprekken met bijvoorbeeld Centerpartiet aangaat.
Ja bedoelde meer van wat de normale gang van zaken is in Zweden, en of samenwerking tussen de blokken omstreden is om niet :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_181804062
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef Confetti het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)iezingen-zweden.html

De Nederlandse Staatsomroep weet heel goed nieuws te filteren.
Is dat in Zweden eigenlijk een traditie?
  zondag 9 september 2018 @ 21:24:42 #107
168739 Red_85
'echt wel'
pi_181804967
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2018 17:18 schreef robijnwasverzachter het volgende:
RIP tolerant Europa
Nee. In tegendeel.

Wat er in de afgelopen jaren is binnengehaald, dat is intolerante rommel. Dat zie je uit wat voor landen ze vandaan komen en hoe ze zich hier opstellen.

Zonder dat gespuis had Europa een stuk rustiger en veiliger geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 9 september 2018 @ 21:32:55 #108
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_181805201
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Overal groeit rechts maar het zal niet genoeg zijn. Ook deze partij zal weer uitgesloten worden door de partijen die anderen beschuldigen van uitsluiten. Ze zullen wel weer een links blok vormen van meerdere partijen en doorgaan met hetzelfde beleid totdat de dag komt dat in alle landen rechts een zware meerderheid heeft omdat de bevolking het zat is. Niemand van rechts denkt met dit beleid "laat ik eens overstappen naar links" bij links hoor je steeds meer dat de realisten in die achterban overstappen naar de rechterkant. Het is onvermijdelijk als ze de geluiden uit de samenleving blijven negeren, en dan houd ik mijn hart vast.
Als dit soort partijen nou eens serieus worden en er voor zorgen dat het voor elke andere partij niet volledig onmogelijk is om er een volwassen samenwerking mee te hebben; dan kan die situatie misschien veranderen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_181806588
AP twitterde op zondag 09-09-2018 om 22:14:01 BREAKING: A far-right party is in third place with more than half of the vote in Sweden's parliamentary election counted. reageer retweet
  zondag 9 september 2018 @ 22:21:34 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181806798
Dit is weer een foute rechtse partij, en dat komt Zweden niet ten goede.
Sweden Democrats heeft volgens mij een neonazi verleden en dat zal tegen ze gebruikt worden. Hoe deze partij vroeger was zou je nu het beste kunnen vergelijken met de NVU in plaats van PVV of FvD.

Zweden heeft een fatsoenlijk alternatief nodig.

Maar dit laat natuurlijk wel goed zien dat veel Zweden schoon genoeg hebben van het linkse gefaalde experiment in hun land.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181807002
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:21 schreef Harvest89 het volgende:

Maar dit laat natuurlijk wel goed zien dat veel Zweden schoon genoeg hebben van het linkse gefaalde experiment in hun land.
Een deel van de zweden wel maar nog altijd geen meerderheid. De sociaal democraten zullen aan de bak moeten de migratieproblematiek grondig aan te pakken waaronder de integratie anders eindigen ze zoals de PvdA of SPD. Pappen en nathouden gaat niet meer volstaan.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181807009
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:21 schreef Harvest89 het volgende:

Zweden heeft een fatsoenlijk alternatief nodig.

Zweden alleen?
  zondag 9 september 2018 @ 22:29:17 #113
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181807075
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zweden alleen?
Nee hoor. Maar dit topic gaat over Zweden. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181807111
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar dit topic gaat over Zweden. :)
Volgens mij is het overal aan het stinken buiten Zweden zelfs?
Goed er zijn nu verkiezingen daar, echter als ze overal waren nu?
pi_181807161
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee. In tegendeel.

Wat er in de afgelopen jaren is binnengehaald, dat is intolerante rommel. Dat zie je uit wat voor landen ze vandaan komen en hoe ze zich hier opstellen.

Zonder dat gespuis had Europa een stuk rustiger en veiliger geweest.
pi_181807259
Zelfs al zou de rechtse partij een meerderheid hebben, het is voor Zweden al te laat.
Volgens RT zijn over 30 jaar de autochtone Zweden in de minderheid, ook al zou je de instroom stoppen. Uitzetten er repatriëring is de enige oplossing, maar dat is (voorlopig) nog onbespreekbaar.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 9 september 2018 @ 22:44:26 #117
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_181807491
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:36 schreef Oud_student het volgende:
Zelfs al zou de rechtse partij een meerderheid hebben, het is voor Zweden al te laat.
Volgens RT zijn over 30 jaar de autochtone Zweden in de minderheid, ook al zou je de instroom stoppen. Uitzetten er repatriëring is de enige oplossing, maar dat is (voorlopig) nog onbespreekbaar.
Neuksubsidie voor Zweedse vrouwen _O_
pi_181807563
Met welke toekomst visie uit de daaruit gekomen kinderen?

Geef het een toekomst en men is evt bereidt?
pi_181807571


Zweden anno 2018.

Volgens de 26-jarige Iman Hussein ligt het slechte imago voornamelijk aan de bevooroordeelde media die niet eerlijk is.

Ze praat graag in het buurthuis met "Zweedse" meisjes over de islamitische levensstijl en dat ze liever van school gaan.

Schootuitval is blijkbaar ook een groot probleem bij de nieuwe Zweden.

Maar kansloos op kansloos blijven stapelen en niks leren van het verleden : de trieste en debiele werkelijkheid van het policor deel van het Westen.

https://nos.nl/artikel/22(...)-buitenstaander.html
pi_181807652
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:48 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Zweden anno 2018.

Volgens de 26-jarige Iman Hussein ligt het slechte imago voornamelijk aan de bevooroordeelde media die niet eerlijk is.

Ze praat graag in het buurthuis met "Zweedse" meisjes over de islamitische levensstijl en dat ze liever van school gaan.

Schootuitval is blijkbaar ook een groot probleem bij de nieuwe Zweden.

Maar kansloos op kansloos blijven stapelen en niks leren van het verleden : de trieste en debiele werkelijkheid van het policor deel van het Westen.

https://nos.nl/artikel/22(...)-buitenstaander.html
Kijk die Sven en Olaf daar nou eens guitige bekjes staan te trekken, wat een aanwinst voor het land. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 9 september 2018 @ 22:52:55 #121
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181807692
160000 vluchtelingen opnemen en denken dat alles wel goed komt is hier natuurlijk ook wel nadrukkelijk om vragen. :')
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 22:56:27 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181807782
geen van de bronnen hebben ook maar iets met de TT te maken :')

dus:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')