abonnement Unibet Coolblue
pi_181794647
Duitser gedood in gevecht met Afghanen, verdachten opgepakt

Bij een gevecht in de stad Köthen in de Duitse deelstaat Saksen-Anhalt is gisteravond een Duitser van 22 jaar oud overleden. Minstens twee verdachten, allebei Afghanen, zijn afgelopen nacht opgepakt.

Drie Afghanen zouden ruzie hebben gemaakt over een Duitse vrouw en de vraag welke van de drie de vader zou zijn van het kind waar ze zwanger van is. Twee jonge Duitsers zouden bij de ruzie zijn tussengekomen, maar de situatie escaleerde daarop nog meer. Een van de twee Duitsers raakte zwaargewond bij het gevecht dat daarop uitbrak en overleed later in het ziekenhuis aan een hersenbloeding.

Volgens de kranten Die Welt en Bild kreeg het slachtoffer in het ziekenhuis nog bezoek van zijn broer. Die zou een rechts-extremist zijn die al is veroordeeld voor geweldplegingen. De politie is een onderzoek gestart.

Afgelopen weken braken grote spanningen en rellen uit in de stad Chemnitz in dezelfde Duitse deelstaat, nadat een 35-jarige Duitser door twee migranten werd doodgestoken.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)s&utm_source=dlvr.it

Apart dat ze in het stukje vermelden dat de broer van het slachtoffer een rechts extremist zou zijn.

Ten eerste ben je dat nogal snel tegenwoordig, ten tweede doet het weinig ter zake.
  zondag 9 september 2018 @ 12:21:36 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181794708
Dat doen ze om de verdenking al bij voorbaat op de Duitser te leggen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181794771
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:17 schreef MadameMossel het volgende:
Apart dat ze in het stukje vermelden dat de broer van het slachtoffer een rechts extremist zou zijn.

Ten eerste ben je dat nogal snel tegenwoordig, ten tweede doet het weinig ter zake.
LOL. dit inderdaad. Klinkt een beetje zo van, hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben. :')

Verder te weinig gegevens om te kunnen oordelen.
  zondag 9 september 2018 @ 12:26:09 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181794806
Gaat lekker in Deutschland
#KICKOUTZP
pi_181794835
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:21 schreef LXIV het volgende:
Dat doen ze om de verdenking al bij voorbaat op de Duitser te leggen.
Het is in ieder geval totaal niet relevant voor het verhaal.

Verder eens met Hamzoef. We weten niet wat er gebeurd is. Wel treurig dat iemand heeft moeten sterven. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_181794943
quote:
13s.gif Op zondag 9 september 2018 12:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het is in ieder geval totaal niet relevant voor het verhaal.

Bij nader inzien is het niet helemaal irrelevant.
Als hij een gewone broer zou hebben, zou die waarschijnlijk denken 'mijn broer is gedood door 2 mensen, hopelijk worden deze 2 mensen bestrafd'

Een extreem-rechtse broer denkt misschien 'mijn broer is gedood door 2 Afghanen, laat ik mijn kameraden bellen en willekeurige ander Afghanen af gaan ranselen uit wraak'.

Dit komt de stabiliteit niet ten goede natuurlijk.
  zondag 9 september 2018 @ 12:35:05 #7
28033 Pek
je moet wat
pi_181794990
Alweer? :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_181795088
Het is maar goed dat ze dat allemaal wel gaan schaffen en zulks :Y
Althans volgens Mutti Merkel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zondag 9 september 2018 @ 12:39:49 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 9 september 2018 @ 12:41:51 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181795128
Typisch media gedrag inderdaad. Tijd voor een grote schoonmaakactie in de journalistiek, me dunkt.

Maar goed, zowel in het geval van de media en het geval van deze vechtpartij gaat er toch niks veranderen.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181795145
Incidentje, maar denk eraan : "Wir schaffen das!"

En waag het niet om kritiek te uiten, stelletje nazi's...
:'( :{
pi_181795147
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bij nader inzien is het niet helemaal irrelevant.
Als hij een gewone broer zou hebben, zou die waarschijnlijk denken 'mijn broer is gedood door 2 mensen, hopelijk worden deze 2 mensen bestrafd'

Een extreem-rechtse broer denkt misschien 'mijn broer is gedood door 2 Afghanen, laat ik mijn kameraden bellen en willekeurige ander Afghanen af gaan ranselen uit wraak'.

Dit komt de stabiliteit niet ten goede natuurlijk.
Allemaal speculaties. Bovendien zie je bij extreem rechts een soort van broederschap. Elke Duitser die door een buitenlander is gedood, is voor hen weer een reden om verder te gaan met geweld.

Met andere woorden, elke aanval vanuit een buitenlander naar een Duitser zorgt ervoor dat de stabiliteit betje bij beetje afbrokkelt.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 9 september 2018 @ 12:53:51 #13
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_181795362
quote:
15s.gif Op zondag 9 september 2018 12:43 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Allemaal speculaties.
quote:
Bovendien zie je bij extreem rechts een soort van broederschap. Elke Duitser die door een buitenlander is gedood, is voor hen weer een reden om verder te gaan met geweld.
De ironie is zichtbaar? :)

Want hier geld net zo goed dat alhoewel sommigen van die clubjes een sort Sons of Anarchie achtige broederschaps cultuur hebben, dat natuurlijk helemaal niet voor deze individuen/ welke club ze dan ook aan toebehoren hoeft te gelden.
&lt;signature here&gt;.
pi_181795469
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

De ironie is zichtbaar? :)

Want hier geld net zo goed dat alhoewel sommigen van die clubjes een sort Sons of Anarchie achtige broederschaps cultuur hebben, dat natuurlijk helemaal niet voor deze individuen/ welke club ze dan ook aan toebehoren hoeft te gelden.
Ik weet niet of je de laatste tijd hebt opgelet, maar telkens als er een Duister werd aangevallen door een buitenlander, er een enorme ophef ontstond. Daarvoor hoeft de Duitser in kwestie geen extreem rechtse familie te hebben.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181795505
quote:
15s.gif Op zondag 9 september 2018 12:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de laatste tijd hebt opgelet, maar telkens als er een Duister werd aangevallen door een buitenlander, er een enorme ophef ontstond. Daarvoor hoeft de Duitser in kwestie geen extreem rechtse familie te hebben.
Valt echt wel mee hoor. :') De meesten halen gewoon hun schouders op. Chemnitz was een uitzondering. Voor de rest werd er een beetje "boe" geroepen en verder niets.
pi_181795926
Misschien een medaille voor de 2 Afghanen wegens deze anti Nazi actie ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_181796581
Merkel are you watching!

Afghanen de baas in Duitsland. LOL. Dat was 80 jaar geleden niet aan de orde geweest lijkt me.
U MAD?
pi_181796788
Dus de Duitse vrouw is met drie Afghanen naar bed geweest! 8)7

Zo'n vrouw snap je dan ook niet....
pi_181796822
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:20 schreef Bocaj het volgende:
Dus de Duitse vrouw is met drie Afghanen naar bed geweest! 8)7

Zo'n vrouw snap je dan ook niet....
Misschien wel tegelijkertijd. Schijnt een dingetje te zijn in die culturen.
Dan wordt het lastig bepalen wie de vader is.
pi_181797005
Laat de pleuris nog maar veel verder uitbreken, dan kan Merkel eens zien wat ze aangericht heeft.
  zondag 9 september 2018 @ 15:02:08 #21
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_181797291
valt mij nog mee dat de verdachten al opgepakt zijn, dacht dat ze eerst het onderzoek naar de rechtse broer zouden afhandelen :')

denk wel dat de broer er uiteindelijk het slechtste vanaf komt :{

"Afghanen niet meer doen, foei!."
pi_181797351
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:20 schreef Bocaj het volgende:
Dus de Duitse vrouw is met drie Afghanen naar bed geweest! 8)7

Zo'n vrouw snap je dan ook niet....
Misschien is ze helemaal niet met allemaal naar bed geweest. Maar zien de Afganen het opeisen van het vaderschap als een mooie kans om hun kans op een verblijfsvergunning te vergroten.
pi_181797372
Heel bijzonder dat ze er nog even het rechts extremisme van de broer erbij moeten betrekken. :?

亲切的问候 Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181797842
Vrees voor nieuwe spanningen in Duitsland na dood 22-jarige man

https://www.ad.nl/buitenl(...)jarige-man~a2a60846/
pi_181798849
Waarom is het relevant dat de broer die hem bezoekt rechts-extremist is? Wat een stemmingmakerij weer :r
pi_181798890
Ome Adolph zou wel raad weten met die Afghanen.
pi_181799009
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:17 schreef MadameMossel het volgende:

Apart dat ze in het stukje vermelden dat de broer van het slachtoffer een rechts extremist zou zijn.

Ten eerste ben je dat nogal snel tegenwoordig, ten tweede doet het weinig ter zake.
Hoe kom je hierbij?

Ik kan niet zeggen dat ik rechtsextremisten in mijn familie heb, of zelfs in mijn kennissenkring.

Zover ik weet is dat (gelukkig) nog steeds heel ongebruikelijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181799213
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?

Ik kan niet zeggen dat ik rechtsextremisten in mijn familie heb, of zelfs in mijn kennissenkring.

Zover ik weet is dat (gelukkig) nog steeds heel ongebruikelijk.
Onwaarschijnlijk als je weet hoeveel mensen PVV stemmen.
pi_181799242
Alweer? Mogen Afghanen trouwens weer terug gestuurd worden? Want de oorlog is klaar :P

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2018 17:16:56 ]
pi_181799252
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk als je weet hoeveel mensen PVV stemmen.
Een PVV stemmer is wat mij betreft niet per definitie een rechtsextremist, hoewel die er vast ook tussen zitten. :P

100% zeker dat er geen PVV stemmers in mijn familie zitten, dat durf ik echt wel uit te sluiten. Er zijn er wel een paar in mijn kennissenkring waarvan ik het mogelijk acht dat ze PVV stemmen, maar die zou ik niet bepaald omschrijven als rechtsextremisten. Eerder als "gewoon niet zo heel snugger".
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 september 2018 @ 17:55:43 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181800000
TIJD VOOR EEN REVOLUTIE!!!!!!!!!!!!!!

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181800302
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een PVV stemmer is wat mij betreft niet per definitie een rechtsextremist, hoewel die er vast ook tussen zitten. :P

100% zeker dat er geen PVV stemmers in mijn familie zitten, dat durf ik echt wel uit te sluiten. Er zijn er wel een paar in mijn kennissenkring waarvan ik het mogelijk acht dat ze PVV stemmen, maar die zou ik niet bepaald omschrijven als rechtsextremisten. Eerder als "gewoon niet zo heel snugger".
Ik zou dat ook niet openlijk gaan verkondigen op een verjaardag, precies omdat ik anders word weggezet als niet zo snugger.
pi_181800416
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:11 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet openlijk gaan verkondigen op een verjaardag, precies omdat ik anders word weggezet als niet zo snugger.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Aan de andere kant... van de mensen in mijn kennissenkring waarvan ik het mogelijk acht dat ze PVV stemmen is dat juist *omdat* ik weet dat ze niet zo snugger zijn.

Van het academisch geschoolde deel van mijn kennissenkring kan ik het me eenvoudig niet voorstellen dat ze stiekem PVV stemmen, maar dat geheim houden uit angst voor sociale reacties. Daar zijn ze gewoon veel te integer voor. Dat is eenvoudig niet het soort mensen dat z'n mening afstemt op de sociale wenselijkheid van die mening.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181800432
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
  zondag 9 september 2018 @ 18:25:08 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181800543
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef MadameMossel het volgende:
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
Derhalve vrijspraak en een schadevergoeding voor de echte slachtoffers in deze zaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181800599
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef MadameMossel het volgende:
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
Hmm, dat lijkt me toch best moeilijk te rijmen met het oorspronkelijke bericht:

"Een van de twee Duitsers raakte zwaargewond bij het gevecht dat daarop uitbrak en overleed later in het ziekenhuis aan een hersenbloeding."

Wat de vraag oproept waar de eerste geluiden in de media dan op gebaseerd waren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181803222
2500 Duitsers doen mee aan een treurmars om de dood te herdenken van de neergestoken Duitser. Antifa gaat demonstreren tegen deze demonstratie, want kennelijk hoort neergestoken worden erbij, ofzo. Kennelijk moet je je dat maar laten welgevallen.

Pro Chemnitz heeft zijn achterban opgeroepen om richting Koethen te gaan.

Chemnitz 2.0 op komst?

https://www.mz-web.de/koe(...)-teilnehmer-31239632
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181803319
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181803335
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef MadameMossel het volgende:
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
Dat pak slaag zal er inderdaad niks mee te maken hebben. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181803416
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat pak slaag zal er inderdaad niks mee te maken hebben. :')
Dit. Heather Heyer stierf zeker ook aan een hartaanval? :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181803626
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Oostwoud het volgende:
2500 Duitsers doen mee aan een treurmars om de dood te herdenken van de neergestoken Duitser. Antifa gaat demonstreren tegen deze demonstratie, want kennelijk hoort neergestoken worden erbij, ofzo. Kennelijk moet je je dat maar laten welgevallen.

Pro Chemnitz heeft zijn achterban opgeroepen om richting Koethen te gaan.

Chemnitz 2.0 op komst?

https://www.mz-web.de/koe(...)-teilnehmer-31239632
Ik gok dat het er meer mee te maken heeft dat het weer zo'n xenofobisch sfeertje zal hebben.
pi_181803861
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik gok dat het er meer mee te maken heeft dat het weer zo'n xenofobisch sfeertje zal hebben.
Dat xenofobe sfeertje is door de premier van Saksen en het hoofd van de Duitse inlichtingendienst weersproken. Media kregen bovendien een veeg onder uit de pan voor hun nepnieuws.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 9 september 2018 @ 20:59:05 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181804128
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Oostwoud het volgende:
2500 Duitsers doen mee aan een treurmars om de dood te herdenken van de neergestoken Duitser. Antifa gaat demonstreren tegen deze demonstratie, want kennelijk hoort neergestoken worden erbij, ofzo. Kennelijk moet je je dat maar laten welgevallen.

Pro Chemnitz heeft zijn achterban opgeroepen om richting Koethen te gaan.

Chemnitz 2.0 op komst?

https://www.mz-web.de/koe(...)-teilnehmer-31239632
Bizar ook dat antifa ertegen is. Ze zullen vast niet tegen demonstraties zijn wanneer een zwarte wordt neergestoken.
Op de ard, ZDF etc zullen de deelnemers wel weer nazi’s genoemd worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181804186
Ze riepen heel erg kort "Aus! Aus! Ausländer raus!" op de RT stream, dat zal dan wel net het stukje worden wat op alle omroepen uitgezonden gaat worden :')

Verder gemoedelijk rustig sfeertje. Jammer dat de stream over is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 9 september 2018 @ 21:08:14 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181804450
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef MadameMossel het volgende:
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
Lugenpresse.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181804611
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
Incidentje, maar denk eraan : "Wir schaffen das!"

En waag het niet om kritiek te uiten, stelletje nazi's...
:'( :{
Bluesdude? Ben jij dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181804639
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef MadameMossel het volgende:
De autopsie zou vanavond echter hebben uitgewezen dat het slachtoffer niet aan geweldplegingen is overleden, maar aan een hartaanval. De jongeman was hartpatiënt.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)jarige-man~a51bb233/
Ongelooflijk eerst vermelden dat de broer, die totaal geen betrokkenheid had bij dit incident, een rechts-extremist is. (Misschien geworden na de moord op zijn broer :') ) En nu weer opperen dat hij gestorven is aan het hartstilstand, alsof het niets te maken heeft met dit voorval en hij sowieso was overleden. Dit is niet meer te geloven, de pers dient eens hard aangepakt te worden (geweldloos). Dit links populisme is het grootste gevaar in Europa, de ellende wat eruit voortkomt merken de burgers dagelijks.
pi_181805951
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:17 schreef Molurus het volgende:

100% zeker dat er geen PVV stemmers in mijn familie zitten, dat durf ik echt wel uit te sluiten. Er zijn er wel een paar in mijn kennissenkring waarvan ik het mogelijk acht dat ze PVV stemmen, maar die zou ik niet bepaald omschrijven als rechtsextremisten. Eerder als "gewoon niet zo heel snugger".
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:18 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Aan de andere kant... van de mensen in mijn kennissenkring waarvan ik het mogelijk acht dat ze PVV stemmen is dat juist *omdat* ik weet dat ze niet zo snugger zijn.

Van het academisch geschoolde deel van mijn kennissenkring kan ik het me eenvoudig niet voorstellen dat ze stiekem PVV stemmen, maar dat geheim houden uit angst voor sociale reacties. Daar zijn ze gewoon veel te integer voor. Dat is eenvoudig niet het soort mensen dat z'n mening afstemt op de sociale wenselijkheid van die mening.
Dit soort posts, met zulks minachtend toontje, laten niet alleen maar weer duidelijk zien hoe bekrompen en wereldvreemd het ''academisch geschoolde'' volk ook kan zijn, maar natuurlijk ook hoe verschrikkelijk dedain naar en over iedereen toe, die in hun ogen, niet aan hun ''niveau'' reikt.

Met de nadruk op kan zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181807626
quote:
15s.gif Op zondag 9 september 2018 21:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit soort posts, met zulks minachtend toontje, laten niet alleen maar weer duidelijk zien hoe bekrompen en wereldvreemd het ''academisch geschoolde'' volk ook kan zijn, maar natuurlijk ook hoe verschrikkelijk dedain naar en over iedereen toe, die in hun ogen, niet aan hun ''niveau'' reikt.

Met de nadruk op kan zijn.
Als je je beledigd voelt door mijn posts of de toon daarvan, mijn excuses. Maar dat is werkelijk hoe het er voor mij uitziet en hoe ik dat inschat. Dat ga ik dus ook niet aanpassen of anders formuleren omdat jij het liever niet hoort. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Molurus op 09-09-2018 23:08:58 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181808328
quote:
Wat is het verschil tussen een moord die gepleegd is door een asielzoeker of een moord die is gepleegd voor een Duitser?

Vanwaar de selectieve woede?
  maandag 10 september 2018 @ 06:32:58 #51
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181810880
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een moord die gepleegd is door een asielzoeker of een moord die is gepleegd voor een Duitser?

Vanwaar de selectieve woede?
In principe in de moord geen verschil, er is iemand dood, een familie verscheurd van verdriet etc.

Ik voel het verschil tussen een asielzoeker of een autochtoon die de moord pleegt persoonlijk niet zo sterk, maar ik kan wel wat punten opnoemen die de demonstranten waarschijnlijk voelen.

Moord door een asielzoeker wordt denk ik als iets dat te vermijden is gezien.
Geen “wir schaffen das”, asielzoeker was mogelijk niet eens in Duitsland geweest.
Strikt Dublin regels toepassen, asielzoeker was waarschijnlijk uitgezet naar Italië of Griekenland.
Strikt asielwetgeving toepassen en procedures vlot afwerken, asielzoeker was mogelijk al weer uitgezet naar Afghanistan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181811433
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je je beledigd voelt door mijn posts of de toon daarvan, mijn excuses. Maar dat is werkelijk hoe het er voor mij uitziet en hoe ik dat inschat. Dat ga ik dus ook niet aanpassen of anders formuleren omdat jij het liever niet hoort. ;)
Wat en waar heb je eigenlijk gestudeerd dat je zo ver boven de rest van ons verheven bent?
pi_181811479
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 06:32 schreef nixxx het volgende:

[..]

In principe in de moord geen verschil, er is iemand dood, een familie verscheurd van verdriet etc.

Ik voel het verschil tussen een asielzoeker of een autochtoon die de moord pleegt persoonlijk niet zo sterk, maar ik kan wel wat punten opnoemen die de demonstranten waarschijnlijk voelen.

Moord door een asielzoeker wordt denk ik als iets dat te vermijden is gezien.
Geen “wir schaffen das”, asielzoeker was mogelijk niet eens in Duitsland geweest.
Strikt Dublin regels toepassen, asielzoeker was waarschijnlijk uitgezet naar Italië of Griekenland.
Strikt asielwetgeving toepassen en procedures vlot afwerken, asielzoeker was mogelijk al weer uitgezet naar Afghanistan.
Ik denk inderdaad dat dit het is, daarbij komt nog de boosheid tegenover de media die alles keer op keer minder erg doen lijken en mensen die daar wat van vinden wegzetten als extreem rechts.
pi_181811625
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:17 schreef MadameMossel het volgende:
Duitser gedood in gevecht met Afghanen, verdachten opgepakt

Bij een gevecht in de stad Köthen in de Duitse deelstaat Saksen-Anhalt is gisteravond een Duitser van 22 jaar oud overleden. Minstens twee verdachten, allebei Afghanen, zijn afgelopen nacht opgepakt.

Drie Afghanen zouden ruzie hebben gemaakt over een Duitse vrouw en de vraag welke van de drie de vader zou zijn van het kind waar ze zwanger van is. Twee jonge Duitsers zouden bij de ruzie zijn tussengekomen, maar de situatie escaleerde daarop nog meer. Een van de twee Duitsers raakte zwaargewond bij het gevecht dat daarop uitbrak en overleed later in het ziekenhuis aan een hersenbloeding.

Volgens de kranten Die Welt en Bild kreeg het slachtoffer in het ziekenhuis nog bezoek van zijn broer. Die zou een rechts-extremist zijn die al is veroordeeld voor geweldplegingen. De politie is een onderzoek gestart.

Afgelopen weken braken grote spanningen en rellen uit in de stad Chemnitz in dezelfde Duitse deelstaat, nadat een 35-jarige Duitser door twee migranten werd doodgestoken.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)s&utm_source=dlvr.it

Apart dat ze in het stukje vermelden dat de broer van het slachtoffer een rechts extremist zou zijn.

Ten eerste ben je dat nogal snel tegenwoordig, ten tweede doet het weinig ter zake.
Jaja, net zo'n 'rechts-extremist' als de 'migranten jagende nazi's' in Chemnitz zeker.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181811671
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jaja, net zo'n 'rechts-extremist' als de 'migranten jagende nazi's' in Chemnitz zeker.
Hij had een keer de deur niet opengehouden voor een buitenlander.
pi_181812918
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 08:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat en waar heb je eigenlijk gestudeerd dat je zo ver boven de rest van ons verheven bent?
Dat gaat je echt geen drol aan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181812925
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat gaat je echt geen drol aan.
:')
pi_181812944
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

:')
:')
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 10 september 2018 @ 10:29:25 #59
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181812996
Treurig nieuws. Dat een Jerry Springer epsiode het leven moet kosten aan iemand die iets goeds wilde doen.

De toevoeging over de broer heeft in dit verhaal zeker toegevoegde waarde. Niet om het slachtoffer zwart te maken, maar omdat het juist de spanningen kan versterken die er toch al waren.

Stelletje huilie's. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181813665
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat gaat je echt geen drol aan.
TU Delft.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181822879
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een moord die gepleegd is door een asielzoeker of een moord die is gepleegd voor een Duitser?

Vanwaar de selectieve woede?
Het eerste is de politieke erfenis van Mutti Merkel, het tweede komt veel minder voor.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181827682
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je je beledigd voelt door mijn posts of de toon daarvan, mijn excuses. Maar dat is werkelijk hoe het er voor mij uitziet en hoe ik dat inschat. Dat ga ik dus ook niet aanpassen of anders formuleren omdat jij het liever niet hoort. ;)
Je beledigd voelen omdat iemand hier in het geniep met minachting over zn kennissenkring praat.... :')

Blijkt wel dat jij je aanpast en dit niet naar jouw kennissenkring formuleert, waarschijnlijk ook omdat je weet dat zij het liever niet horen.

Maar het heeft niets met beledigen te maken. Al heb ik inmiddels wel goed door dat mensen er ook voor kiezen om zich ook door dit minachtende gedrag van een ander, over hun, beledigd te voelen. Dit staat trouwens los van geschoold niveau, zo blijkt, maar schijnt meer een cultureel dingetje te zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181838255
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat xenofobe sfeertje is door de premier van Saksen en het hoofd van de Duitse inlichtingendienst weersproken. Media kregen bovendien een veeg onder uit de pan voor hun nepnieuws.
Je doelt op die klopjacht die nep wordt genoemd? Die is toch echt bevestigd.
pi_181838297
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 12:26 schreef wollah het volgende:
Gaat lekker in Deutschland
Echte cultuurverrijking toch? ^O^
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181864724
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doelt op die klopjacht die nep wordt genoemd? Die is toch echt bevestigd.
Een 180 graden draai in mening zonder verdere rationele onderbouwing: de arme man zal onder druk zijn gezet.

Grappig ook wel dat je pas weer terug bent gekeerd in dit topic totdat er een mening was die je uitkwam.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181876073
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:34 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het eerste is de politieke erfenis van Mutti Merkel, het tweede komt veel minder voor.
1: Maar in essentie maakt het toch niets uit? moord is moord.

2: Bron?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')