abonnement Unibet Coolblue
pi_181682401
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En nog zo'n goede tip. Waarom zit je in een wachtkamer?
Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_181682409
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, dat gaat eigenlijk wel prima. Gelukkig. En gezellige lui op de kamer ^O^
Brr brr brr. Alleen met mijn inleiding moest ik met iemand op de kamer wachten tot er iets gebeurde.
Pure hel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181682413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hoi allemaal

Hoe gaat het met jullie?

Hier een beetje een absurd drukke week, ben nu al moe en toe aan weekend
En je moet nog 3,5 dag? Of heb je een kortere week :)
pi_181682415
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Jeumig, dat is ook schrikken! :o Blij te horen dat alles goed is!
Let me see you stripped down to the bone
pi_181682424
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Fijn dat de uitslag goed is
pi_181682429
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Oef, dat kan ik me voorstellen. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar man man wat fijn dat het goed is. *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_181682432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alles prima hoor. Hoe bevalt je stage? Welke opleiding doe je?
Fijn dat alles prima gaat :*

Stage is heel erg leuk! Hele fijne plek, hele fijne begeleidster. Ik geniet echt. Logopedie. Maar vandaag een schooldag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682448
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ach, en het is pas halverwege dinsdag ;( kun je er niet wat aan doen, zodat je vóór het weekend al wat rust krijgt? :*

Ik heb gisteren een verrassend soepele productieve dag gehad, en vandaag lijkt er weer zo eentje te worden :o
Da's mooi, want dan kan ik de rest van de week wat rustiger aan doen 8-)
Niet dat me dat lukt waarschijnlijk, rustiger aan doen voelt al gauw als "spijbelen" :')

Ik heb ook al zin in het weekend, want we gaan met de vriendengroep (7 personen) naar Zeeland :)
Wordt alleen wel nog interessant dat O+ en ik meegaan en de rest van de groep niet hebben verteld dat we een relatie hebben nu, en dat eigenlijk ook nog niet willen vertellen... Ik ben heel slecht in toneelspelen, dus ik reken er half en half op dat er wel iemand zal zijn die erachter komt. Hangt een beetje af van wie het is hoe subtiele vragen we gaan krijgen _O-
Is toch helemaal niet leuk om dat voor je te houden als je met z'n allen weg bent. Gewoon bij het eerste drankje zeggen dat jullie aan het viezelevozelen zijn en er niet over willen praten, ben je klaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181682462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kind van z'n moeder, zo dik in een kleed. Of is het bij jullie niet zo warm/klam?
Was afgelopen weekend :+ Vandaag volstaat inderdaad een dekentje van voet tot heuphoogte :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_181682465
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181682476
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Brr brr brr. Alleen met mijn inleiding moest ik met iemand op de kamer wachten tot er iets gebeurde.
Pure hel.
Ja, eens hoor. Maar mijn schoonvader is van het sociale type :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:42:51 #62
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181682477
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is toch helemaal niet leuk om dat voor je te houden als je met z'n allen weg bent. Gewoon bij het eerste drankje zeggen dat jullie aan het viezelevozelen zijn en er niet over willen praten, ben je klaar.
pi_181682484
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Oh, dat is ook schrikken! Wat fijn dat het vals alarm was :*
pi_181682487
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ach, en het is pas halverwege dinsdag ;( kun je er niet wat aan doen, zodat je vóór het weekend al wat rust krijgt? :*

Ik heb gisteren een verrassend soepele productieve dag gehad, en vandaag lijkt er weer zo eentje te worden :o
Da's mooi, want dan kan ik de rest van de week wat rustiger aan doen 8-)
Niet dat me dat lukt waarschijnlijk, rustiger aan doen voelt al gauw als "spijbelen" :')

Ik heb ook al zin in het weekend, want we gaan met de vriendengroep (7 personen) naar Zeeland :)
Wordt alleen wel nog interessant dat O+ en ik meegaan en de rest van de groep niet hebben verteld dat we een relatie hebben nu, en dat eigenlijk ook nog niet willen vertellen... Ik ben heel slecht in toneelspelen, dus ik reken er half en half op dat er wel iemand zal zijn die erachter komt. Hangt een beetje af van wie het is hoe subtiele vragen we gaan krijgen _O-
Spijbelen als volwassene, dat vind ik wel een schattig idee. Ik heb nu zo'n beeld dat je op de parkeerplaats achter een auto verstopt zit te giechelen ;)

Ooooh dat klinkt als een leuk weekend! En spannend! Gewoon duidelijk je grenzen aangeven bij de groep :* Ingewikkelde situatie

Neh, ik heb helaas elke dag of school of stage of vijf uur therapie en sociaal leven. Over anderhalf week heb ik in theorie even een rustig weekendje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682497
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Gatsie was een nare dag :{ Gelukkig is het goed, ik ben blij voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:42 schreef morgane het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ooo, Sherlock! *past fapje in in todolijst*
Let me see you stripped down to the bone
pi_181682514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is toch helemaal niet leuk om dat voor je te houden als je met z'n allen weg bent. Gewoon bij het eerste drankje zeggen dat jullie aan het viezelevozelen zijn en er niet over willen praten, ben je klaar.
Dat is waar :@
Het ligt wel een beetje ingewikkeld. M'n ex komt uit dezelfde vriendengroep (gaat niet mee dit weekend) en we willen hem ook niet kwetsen met de roddels die er kunnen komen...
Ik ga het wel nog even overleggen. Want a) ik kan waarschijnlijk niet doen alsof er niks is en b) dat is ook niet leuk eigenlijk :Y
pi_181682528
Teleeeee! *O* Hoe dan ook succes!
Let me see you stripped down to the bone
pi_181682540
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh. Wel extra bankdekens nodig nu, dus. Niet erg :9

Wat eet je vanavond van de pre-fodmap-lijst, LS? :*
Gnocchi met chorizo, courgette, paprika, artisjok en feta.
Spoilers!
pi_181682546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spijbelen als volwassene, dat vind ik wel een schattig idee. Ik heb nu zo'n beeld dat je op de parkeerplaats achter een auto verstopt zit te giechelen ;)

Ooooh dat klinkt als een leuk weekend! En spannend! Gewoon duidelijk je grenzen aangeven bij de groep :* Ingewikkelde situatie

Neh, ik heb helaas elke dag of school of stage of vijf uur therapie en sociaal leven. Over anderhalf week heb ik in theorie even een rustig weekendje
Na ja, ik studeer nog. Ik doe dit kwartaal 15 EC vakken en twee middagen in de week stage, dat zou genoeg moeten zijn om me flink bezig te houden, maar ik lijk toch vrije tijd overdag over te houden. Dat ben ik niet meer gewend na een jaar fulltime stage. Dus het voelt heel gek om overdag vrij te zijn :')

Je studie klinkt iig leuk, ik hoop dat het blijft bevallen :*
pi_181682552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gnocchi met chorizo, courgette, paprika, artisjok en feta.
Dat klinkt heel erg goed!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682557
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanmorgen naar de huisarts voor iets. Daar kwam een bultje op mijn borst ter sprake. Borstonderzoek gehad en ze voelde vreemde dingen. Dus meteen naar t ziekenhuis voor mammografie. En net de uitslag. Gelukkig allemaal goed.

Ik ben wel in een uur tijd 10 jaar ouder. ;(
Wow :o Gelukkig is alles goed ja!
Spoilers!
pi_181682571
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Na ja, ik studeer nog. Ik doe dit kwartaal 15 EC vakken en twee middagen in de week stage, dat zou genoeg moeten zijn om me flink bezig te houden, maar ik lijk toch vrije tijd overdag over te houden. Dat ben ik niet meer gewend na een jaar fulltime stage. Dus het voelt heel gek om overdag vrij te zijn :')

Je studie klinkt iig leuk, ik hoop dat het blijft bevallen :*
Ah een medestudent... Ik heb het gevoel juist de andere kant op. Sinds januari "ziek" thuis gezeten en nu ineens elke dag wat. Ach we wennen er vast beiden aan dat onze ritmes anders zijn ;)

Wat studeer jij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah een medestudent... Ik heb het gevoel juist de andere kant op. Sinds januari "ziek" thuis gezeten en nu ineens elke dag wat. Ach we wennen er vast beiden aan dat onze ritmes anders zijn ;)

Wat studeer jij?
Biochemie/bioinformatica, vijfdejaars inmiddels (tweede jaar van m'n master) :)
Stage in het ziekenhuis, patiënten met zeldzame ziekten diagnosticeren op basis van hun DNA :7
pi_181682629
Meh. Druk op m'n werk. Hopelijk krijg ik het nog leeg voor 5 uur. Anders voel ik me eigenlijk verplicht om langer door te gaan. Maar ik moet deze week al 6 dagen werken en ben al zo moe elke keer. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')