abonnement Unibet Coolblue
pi_181065493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
En och wat waren de Nederlandse media lyrisch over Clasie die terug kwam naar de Eredivisie. Wat een aanwinst! Ze kunnen beter schrijven dat spelers als Lozano en Ziyech nog blijven om het niveau enigszins op te krikken, want met kaboutertje Clasie ga je geen titel winnen.

En die Sven van Beek _O-
Even voor de goede orde: was/is hij international? Ik weet het namelijk even niet :@
Tadic koekoek
pi_181065504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Schuurs wilde zelf koste wat kost naar Ajax of PSV. Verstandige jongen.
Schuurs wou naar zijn favoriete club Ajax. PSV heeft 2 jaar geprobeerd om hem te halen volgens mij.
pi_181065505
Wat een slechte trainer is Gio toch ook. :')

Al ligt het niet alleen aan hem.

Het gebrek aan creativiteit en voetbalintelligentie binnen de selectie is schrijnend.

Sleegers zei het ook al 'ontzettend veel balbezit maar er gebeurd niks'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181065512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had niet verwacht dat Amrabat zo slecht zou zijn, Haps en St Juste zijn voetballend prima maar bizar blessuregevoelig. Larsson... tja, dat is een beetje jammer geweest. Met die aankoop was ik het ook niet eens.

Verder heeft Feyenoord genoeg behoorlijk spelers, alleen heeft het ook een waardeloze spelopvatting
Behoorlijke spelers? Botteghin die loopt mijn dode oma nog niet voorbij. Ook een Vd Heijden is helemaal niks. Weggestuurd bij Ajax, Vitesse etc.
pi_181065519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Geel kan gewoon geen goed functionerend scoutingsapparaat neerzetten.

En de jeugdopleiding valt ook tegen onder hem.
Het is niet alleen V Geel. Dit is al 25 jaar het probleem bij Feyenoord.
pi_181065523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard verstandig maar als voorbeeld he maat
Je voorbeeld is niet legitiem als je voorbeeld überhaupt geen interesse had om hier te komen voetballen.

Je had wel V Drongelen en Dumfries kunnen halen toen die nog bij Sparta zaten en bijvoorbeeld Mahi in plaats van Larsson. Dan had je nu nog minstens 10 miljoen over voor een creatieve speler.

Gewoon als een mongool geld over de balk gesmeten door V Geel.
blablablabla
pi_181065524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Jan Everse verwoordt het probleem perfect: Hij is een hele aardige gozer.

Tsja, dat is de reden dat hij nog 20 jaar de trainer zal blijven
Jan de Jong wil van Feyenoord een soort Arsenal maken.

Die winnen ook nooit wat.

:'(
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:27:27 #258
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181065525
Vormer hadden ze moeten terug halen.
Maar die is niet te betalen.
pi_181065531
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tadic koekoek
Tadic is aangekocht, daar kan ik me nog iets bij voorstellen dat ze die ophemelen..... maar Clasie. Weggespeeld door Rick Vormer bij Club Brugge (lol)
U MAD?
pi_181065543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik niet JR.
Maar waren wel veel mensen die dachten dat we wel even door zouden pakken, ook hier.
Ja euforie doet veel met mensen, en sommige van die aankopen hadden nog best prima geweest (een gok als St. Juste of Haps) maar dat gebrek aan creativiteit is wel schrijnend.

In Nederland zitten we altijd in de slachtofferrol dat we te weinig geld hebben, terwijl je gewoon geld kan maken met goed beleid.
Oh.
pi_181065544
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:27 schreef KingRadler het volgende:
Vormer hadden ze moeten terug halen.
Maar die is niet te betalen.
Die hadden ze uberhaupt niet moeten laten gaan. Altijd degelijk van wat ik zag.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:28:29 #262
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181065554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Behoorlijke spelers? Botteghin die loopt mijn dode oma nog niet voorbij. Ook een Vd Heijden is helemaal niks. Weggestuurd bij Ajax, Vitesse etc.
Maar met dit team moet je Trencin met een behoorlijke tactiek gewoon wegspelen, maar ja. We hebben een tactisch onbenul als trainer.
pi_181065564
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar met dit team moet je Trencin met een behoorlijke tactiek gewoon wegspelen, maar ja. We hebben een tactisch onbenul als trainer.
Trencin is niet zo slecht lol. Het is geen club uit Malta ofzo :')
pi_181065570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een slechte trainer is Gio toch ook. :')

Al ligt het niet alleen aan hem.

Het gebrek aan creativiteit en voetbalintelligentie binnen de selectie is schrijnend.

Sleegers zei het ook al 'ontzettend veel balbezit maar er gebeurd niks'.
De staat van het Nederlandse voetbal _O_
Oh.
pi_181065584
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tadic is aangekocht, daar kan ik me nog iets bij voorstellen dat ze die ophemelen..... maar Clasie. Weggespeeld door Rick Vormer bij Club Brugge (lol)
Rick Vormer. De bruur van Ruud.
pi_181065602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De staat van het Nederlandse voetbal _O_
Nog paar jaar en dan massaal masturberen op Chong, Redan, Simons, Depay als spits en Fosu-Mensah

PLAFONDJE WITTEN GENOT
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 21:30:05 #267
319979 Fok-it
All is well
pi_181065606
Hoe verzin je het ook om niet gewoon paar dagen van te voren al weg te gaan. Wat is dat voor een absurd amateurisme
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181065608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is niet alleen V Geel. Dit is al 25 jaar het probleem bij Feyenoord.
Klopt.

Komt omdat ze toch niet echt een idee hebben van een speelwijze wat ze willen spelen (of nja ze denken dat het publiek vaak vechtvoetbal wil zien dus kopen ze maar van die cultfiguren die lekker de beuk erin gooien)
Oh.
pi_181065631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog paar jaar en dan massaal masturberen op Chong, Redan, Simons, Depay als spits en Fosu-Mensah

PLAFONDJE WITTEN GENOT
RemindMe! 4 years
Oh.
pi_181065639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt.

Komt omdat ze toch niet echt een idee hebben van een speelwijze wat ze willen spelen (of nja ze denken dat het publiek vaak vechtvoetbal wil zien dus kopen ze maar van die cultfiguren die lekker de beuk erin gooien)
De clubcultuur is - zoals ook bij Arsenal - verkeerd. Arsenal wil geil voetballen blabla en winnen niks. Feyenoord wil strijders (is iets voor te zeggen) maar koopt pure armoede, jaar in, jaar uit.
pi_181065712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De clubcultuur is - zoals ook bij Arsenal - verkeerd. Arsenal wil geil voetballen blabla en winnen niks. Feyenoord wil strijders (is iets voor te zeggen) maar koopt pure armoede, jaar in, jaar uit.
Maar bij Arsenal kwam diezelfde voetbalstijl vooral maar door één trainer met die filosofie, dus is het logisch dat het vaak hetzelfde was :+ Bij Feyenoord dus met veel beleidsbepalers dezelfde filosofie.

Zal wel bij de clubcultuur passen, gezien het publiek ook wat op de tribune zit met een wat rauwere identiteit en die zo lekker fanatiek zijn.
Oh.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:33:24 #272
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181065713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Trencin is niet zo slecht lol. Het is geen club uit Malta ofzo :')
Trencin is moeilijk slecht. Dat maakt het zo gênant.
pi_181065726
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Trencin is moeilijk slecht. Dat maakt het zo gênant.
Mwa. Het is geen top, maar doen niet onder voor Groningen en dat soort clubs.
pi_181065748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt.

Komt omdat ze toch niet echt een idee hebben van een speelwijze wat ze willen spelen (of nja ze denken dat het publiek vaak vechtvoetbal wil zien dus kopen ze maar van die cultfiguren die lekker de beuk erin gooien)
ja ajax heeft een fantastische speelwijze

dat hebben we ook tegen standard gezien....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181065764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Hoe verzin je het ook om niet gewoon paar dagen van te voren al weg te gaan. Wat is dat voor een absurd amateurisme
Bizar, maar Gio vond het niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')