abonnement Unibet Coolblue
pi_182510294
ik snap de mods best wel het is natuurlijk een dunne lijn tussen een harde discussie of bv beledigen.

Dat zie je als je het leest en ok ik zit al wat jaren op fok natuurlijk.
Voor mij is de grens totdat het persoonlijk gaat worden naar elkaar.
Over een onderwerp felle discussie ok.

En als ik het zie gebeuren dan doe ik altijd TR. maar ipv te verwijderen, beter berichtje erin zetten weg omdat. Dan leert men nog wat wellicht. :)
Do what you love, love what you do!
pi_182548692
Wanneer alle posts toegestaan zijn in het datingtopic (discussies over spam- en accountinstelling van datingsites, algemene discussies over geaardheid, andere off-topic gebabbel), maar mijn verhaaltjes over het meisje dat met me wil daten en ik nu afgestaan heb aan een vriend verwijderd worden... Beetje jammer dit.

Aan de posts in dit topic te zien is het iets wat meer mensen ervaren, maar waar niks aan gedaan wordt (de selectieve verwijdering van berichten). Beetje jammer.

Misschien is het een idee om ons eigen dating topic te openen, met wat soepelere regels. ;)
pi_182548711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:27 schreef Restyler het volgende:
Wanneer alle posts toegestaan zijn in het datingtopic (discussies over spam- en accountinstelling van datingsites, algemene discussies over geaardheid, andere off-topic gebabbel), maar mijn verhaaltjes over het meisje dat met me wil daten en ik nu afgestaan heb aan een vriend verwijderd worden... Beetje jammer dit.

Aan de posts in dit topic te zien is het iets wat meer mensen ervaren, maar waar niks aan gedaan wordt (de selectieve verwijdering van berichten). Beetje jammer.

Misschien is het een idee om ons eigen dating topic te openen, met wat soepelere regels. ;)
Koop maar een dagboek ofzo, misschien een beter plan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:30:52 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:27 schreef Restyler het volgende:
Wanneer alle posts toegestaan zijn in het datingtopic (discussies over spam- en accountinstelling van datingsites, algemene discussies over geaardheid, andere off-topic gebabbel), maar mijn verhaaltjes over het meisje dat met me wil daten en ik nu afgestaan heb aan een vriend verwijderd worden... Beetje jammer dit.

Aan de posts in dit topic te zien is het iets wat meer mensen ervaren, maar waar niks aan gedaan wordt (de selectieve verwijdering van berichten). Beetje jammer.

Misschien is het een idee om ons eigen dating topic te openen, met wat soepelere regels. ;)
Ik denk dat je de posts die je aanhaalt wat beter moet lezen.

Accounts ging ovet accounts op een datingsite/app, en geaardheid was in relatie tot de datemarkt.

Jouw posts however, gaan helemaal nergens over in relatie tot t topic. Waarom zou je in godsnaam de rest van t internet vertellen hoe de dates van je vriend verlopen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182548797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je de posts die je aanhaalt wat beter moet lezen.

Accounts ging ovet accounts op een datingsite/app, en geaardheid was in relatie tot de datemarkt.

Jouw posts however, gaan helemaal nergens over in relatie tot t topic. Waarom zou je in godsnaam de rest van t internet vertellen hoe de dates van je vriend verlopen?
Even een paar van de posts die jij dus als compleet on-topic acht met betrekking tot het date topic:

quote:
Waar kan ik dat account verwijderen?
quote:
Heb nog geen spam gehad? :?

Of je moet die auto-reply bedoelen als je een foto een like geeft.
quote:
Bij instellingen, account en dan op dat pennetje klikken.
quote:
Zo'n pride is niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben wel mezelf qua gedrag verder, maar als iemand het over meiden heeft dan kan ik ook wel meepraten. Het is dan niet zo dat ik lieg, maar ik ga ook niet zeggen dat ik bi ben op zo'n moment.

Heb jij nog subtiele manieren om erachter te komen of iemand op hetzelfde geslacht valt? Gewoon direct of indirect vragen aan die persoon bijvoorbeeld, ookal ken je deze amper?
Persoonlijk vind ik geen één van de bovenstaande quotes binnen één van de onderstaande onderwerpen vallen:

quote:
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9
_O- _O-
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:37:34 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:35 schreef Restyler het volgende:

[..]

Even een paar van de posts die jij dus als compleet on-topic acht met betrekking tot het date topic:

[..]


[..]


[..]


[..]

Persoonlijk vind ik geen één van de bovenstaande quotes binnen één van de onderstaande onderwerpen vallen:

[..]

_O- _O-
Die laatste post moet je dan nog eens wat beter lezen.

De andere posts slaan op een datingapp, die wordrn vaker besproken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182548842
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die laatste post moet je dan nog eens wat beter lezen.

De andere posts slaan op een datingapp, die wordrn vaker besproken.
"Dat wordt altijd gedaan" is natuurlijk een non-argument en "beter lezen" is niet veel beter. _O- _O_
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:40:39 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Restyler het volgende:

[..]

"Dat wordt altijd gedaan" is natuurlijk een non-argument en "beter lezen" is niet veel beter. _O- _O_
Kijk, dat jij uit de tekst niet op kunt maken dat iemand zich afvraagt hoe hij kenbaar maakt dat ie homo is in t kader van een relatie vinden is niet mijn schuld.

Een datingapp is aanverwant aan daten en hoe iemand dates zoeken via die app ervaart, dus ontopic.

Snap je t nu?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182549040
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kijk, dat jij uit de tekst niet op kunt maken dat iemand zich afvraagt hoe hij kenbaar maakt dat ie homo is in t kader van een relatie vinden is niet mijn schuld.

Een datingapp is aanverwant aan daten en hoe iemand dates zoeken via die app ervaart, dus ontopic.

Snap je t nu?
Er wordt nergens kenbaar gemaakt dat het "in t kader van een relatie vinden" is. Het is een algemene opmerking over de gay pride en een algemene opmerking met hoe je er achter moet komen of iemand ook homo is. Dit past niet in een dating topic, wel in een topic gerelateerd aan geaardheid.

Inhoudelijke discussies met betrekking tot dating-apps zijn wellicht on-topic. Een post als "waar kan ik mijn account verwijderen" is alles behalve on-topic.

Je houding met betrekking tot deze (duidelijk) off-topic zijnde posts toont overigens aan wat voor moderator je bent. Eén welk niet haar ongelijk durft toe te geven, met de hakken in het zand. Slechte eigenschappen voor een moderator al zeg ik het zelf.
pi_182549085
Die post over gaypride ging helemaal niet over dé gaypride.
pi_182549100
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Die post over gaypride ging helemaal niet over dé gaypride.
Jochie is gewoon op zijn pik getrapt omdat hij niet meer interessant mag doen. :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182549272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef Restyler het volgende:

[..]

Er wordt nergens kenbaar gemaakt dat het "in t kader van een relatie vinden" is. Het is een algemene opmerking over de gay pride en een algemene opmerking met hoe je er achter moet komen of iemand ook homo is. Dit past niet in een dating topic, wel in een topic gerelateerd aan geaardheid.

Inhoudelijke discussies met betrekking tot dating-apps zijn wellicht on-topic. Een post als "waar kan ik mijn account verwijderen" is alles behalve on-topic.

Je houding met betrekking tot deze (duidelijk) off-topic zijnde posts toont overigens aan wat voor moderator je bent. Eén welk niet haar ongelijk durft toe te geven, met de hakken in het zand. Slechte eigenschappen voor een moderator al zeg ik het zelf.
je bent echt de enige die dit niet snapt
pi_182549289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef Restyler het volgende:

[..]

Er wordt nergens kenbaar gemaakt dat het "in t kader van een relatie vinden" is. Het is een algemene opmerking over de gay pride en een algemene opmerking met hoe je er achter moet komen of iemand ook homo is. Dit past niet in een dating topic, wel in een topic gerelateerd aan geaardheid.

Inhoudelijke discussies met betrekking tot dating-apps zijn wellicht on-topic. Een post als "waar kan ik mijn account verwijderen" is alles behalve on-topic.

Je houding met betrekking tot deze (duidelijk) off-topic zijnde posts toont overigens aan wat voor moderator je bent. Eén welk niet haar ongelijk durft toe te geven, met de hakken in het zand. Slechte eigenschappen voor een moderator al zeg ik het zelf.
De tering wat ben jij vermoeiend :')
A mind with a heart of it's own
pi_182549301
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Die post over gaypride ging helemaal niet over dé gaypride.
Inhoudelijk sterke reactie. Ik geef het een 10/10. :)
pi_182549313
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
pi_182549395
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:07 schreef Restyler het volgende:
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
Die kun je mailen naar steljeaanzeg@steljenietzoaan.nl
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:15:46 #267
545 dop
:copyright: dop
pi_182549467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:07 schreef Restyler het volgende:
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
je zegt, slager keurt zijn eigen vlees, maar weet niet hoe het vlees van de slager word gekeurd.

Net als wat wel of niet oftopic is.
Snap dat het lastig is, ik denk ook wel eens ja maar...
Maar het blijft mensenwerk.
Ik zou ook zeggen kan nog wel.
Maar als je dan nee krijgt hoef je niet gelijk te gaan drammen.
Zo boeiend was het verwijderde stukje nu ook weer niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door dop op 16-10-2018 13:22:20 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:20:03 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182549538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:07 schreef Restyler het volgende:
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
Ja hoor. Dat kan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182549567
maar je hebt dus geen relatie, restyler?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:10:21 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182550452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:07 schreef Restyler het volgende:
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
je kan een PM of mail sturen naar forum@fok.nl en dan kijken we er wel naar. Doe dat maar gewoon in plaats van door te blijven zagen in dit FB topic. Al moet ik stiekem wel bekennen dat je daar hetzelfde of iig een vergelijkbaar antwoord terug krijgt en dat je gewoon iets beter moet lezen en vooral context moet leren zien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:42:26 #271
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182551110
Je kunt inderdaad dat emailadres een bericht sturen, en dan krijg je een ontzettend snotaperig en brutaal antwoord van iemand die uiteraard aan de kant van de mod gaat staan. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:49:47 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182551232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Je kunt inderdaad dat emailadres een bericht sturen, en dan krijg je een ontzettend snotaperig en brutaal antwoord van iemand die uiteraard aan de kant van de mod gaat staan. :)
Getest. Dit werkt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:23:54 #273
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182573666
waarom is mijn topic dicht
Man of Steal.
pi_182574190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:23 schreef SuperNeger het volgende:
waarom is mijn topic dicht
Omdat autisten niet 'dat soort mensen' zijn..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mon 'en!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:55:27 #275
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182574219
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:54 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Omdat autisten niet 'dat soort mensen' zijn..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo zijn het niet dat soort mensen? wtf

"Hey mijn oma heeft moeite met wandelen want ze is minder valide, hoe ga je om met dat soort mensen?"

Ja minder validen zijn niet dat soort mensen.

Ik snap je logica niet.
Man of Steal.
pi_182574323
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:55 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

hoezo zijn het niet dat soort mensen? wtf

"Hey mijn oma heeft moeite met wandelen want ze is minder valide, hoe ga je om met dat soort mensen?"

Ja minder validen zijn niet dat soort mensen.

Ik snap je logica niet.
'Autisten' vormen geen homogene groep. Elke autist is anders. Ik kan ook niet claimen dat alle Diabetes-patiënten hetzelfde zullen reageren. Of alle niet-autisten.
Mon 'en!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:05:13 #277
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182574344
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:03 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

'Autisten' vormen geen homogene groep. Elke autist is anders. Ik kan ook niet claimen dat alle Diabetes-patiënten hetzelfde zullen reageren. Of alle niet-autisten.
Wat een mieren geneuk zeg. Het is toch vrij duidelijk waar het om ging maar ja
Man of Steal.
pi_182574582
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Wat een mieren geneuk zeg. Het is toch vrij duidelijk waar het om ging maar ja
En hoezo is 'dat soort mensen te redden'? Er valt niets te 'redden'. Autisme (áls die collega al autisme heeft) hoeft niet 'gerepareerd' te worden.

Al met al is het een stomme vraag waar alleen maar stomme antwoorden op mogelijk zijn. Daarom waarschijnlijk dicht. :W
Mon 'en!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:24:59 #279
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182574619
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:22 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

En hoezo is 'dat soort mensen te redden'? Er valt niets te 'redden'. Autisme (áls die collega al autisme heeft) hoeft niet 'gerepareerd' te worden.

Al met al is het een stomme vraag waar alleen maar stomme antwoorden op mogelijk zijn. Daarom waarschijnlijk dicht. :W
Gewoon tips/adviezen hier mee om te gaan maar ja het hoeft al niet meer het is wederom SuperNegertje pesten hier altijd hetzelfde liedje :'(
Man of Steal.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:31:08 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182574717
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:35:10 #281
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182574782
quote:
wtf dat is wel toevallig :D
Man of Steal.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:09:29 #282
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182575447
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Wat een mieren geneuk zeg. Het is toch vrij duidelijk waar het om ging maar ja
Hier in het dorp zie ik wel eens een neger lopen, soms zegt die dan hallo enzo. Hoe ga ik om met dit soort mensen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:09:58 #283
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182575460
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hier in het dorp zie ik wel eens een neger lopen, soms zegt die dan hallo enzo. Hoe ga ik om met dit soort mensen?
Gewoon hallo terugzeggen?
Man of Steal.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:21:17 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182754758
R&P / Het Datingtopic #152

Sting? ik weet niet waarom je mijn OP (en titel) hebt weggehaald, maar zou je dat even willen vermelden?
Merkwaardig gedoe weer.
pi_182755254
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:21 schreef Kreator het volgende:
R&P / Het Datingtopic #152

Sting? ik weet niet waarom je mijn OP (en titel) hebt weggehaald, maar zou je dat even willen vermelden?
Merkwaardig gedoe weer.
Nou, nou, merkwaardig? :P
Je TT pastte er zo niet op, als je een suggestie hebt voor een andere TT, hoor ik het graag.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:54:32 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182758426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef STING het volgende:

[..]

Nou, nou, merkwaardig? :P
Je TT pastte er zo niet op, als je een suggestie hebt voor een andere TT, hoor ik het graag.
Dus dan verwijder je het maar en haal je een leuk grapje uit de op. Jij moet gezellig zijn op feestjes.

Bemoei je er gewoon niet mee of stel de vraag of je er iets mee moet doen.
pi_182758461
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dus dan verwijder je het maar en haal je een leuk grapje uit de op. Jij moet gezellig zijn op feestjes.

Bemoei je er gewoon niet mee of stel de vraag of je er iets mee moet doen.
Het is maar waar je je druk over wilt maken.
Nogmaals, ik hoor wel of je nog een TT in gedachte hebt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:59:31 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182758523
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:56 schreef STING het volgende:

[..]

Het is maar waar je je druk over wilt maken.
Precies. Blijf er gewoon vanaf, dan is er niks aan de hand.

quote:
nogmaals, ik hoor wel of je nog een TT in gedachte hebt.
Ik had het de eerste keer ook wel gezien. Doe maar gewoon de originele terug, die er al stond, die er bewust zo stond, waar niets mis mee was. Die.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:04:34 #289
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182765490
Beste Moderatoren,

Ik heb een vraagje om wat zelfcensuur (van mij) toe te passen.
Het gaat om de volgende discussie: R&P / Op vakantie gaan met iemand die niet je partner is

Iemand vond dat ik het onderwerp wat kaapte, en hoewel dat wat overtrokken was, had ze ook wel ergens een punt. Dus als mijn reacties vanaf 23.20 op 26 oktober tot nu waren weinig relevant voor de psychologie afdeling.
Of jullie die reacties kunnen verwijderen. Bij voorbaat dank!
pi_182766295
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:04 schreef Also-von-Oder het volgende:
Beste Moderatoren,

Ik heb een vraagje om wat zelfcensuur (van mij) toe te passen.
Het gaat om de volgende discussie: R&P / Op vakantie gaan met iemand die niet je partner is

Iemand vond dat ik het onderwerp wat kaapte, en hoewel dat wat overtrokken was, had ze ook wel ergens een punt. Dus als mijn reacties vanaf 23.20 op 26 oktober tot nu waren weinig relevant voor de psychologie afdeling.
Of jullie die reacties kunnen verwijderen. Bij voorbaat dank!
Wat aardig dat je het zelf komt melden.

Rechtsboven elke post staat de postnummer, daarmee kun je dus specifieke posts aanduiden. Maakt het zoeken wat makkelijker. Ook kun je naar een specifieke posts linken door op de datum en tijd-link (ook rechts) te klikken en deze link te kopiëren.

Het gaat om posts 59 t/m 64.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 01:31:24 #291
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182767205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat aardig dat je het zelf komt melden.

Rechtsboven elke post staat de postnummer, daarmee kun je dus specifieke posts aanduiden. Maakt het zoeken wat makkelijker. Ook kun je naar een specifieke posts linken door op de datum en tijd-link (ook rechts) te klikken en deze link te kopiëren.

Het gaat om posts 59 t/m 64.
Ik zie het niet zo zeer als aardig zijn, als wel om noodzakelijkheid. Maar ik neem dit compliment graag in ontvangst voor wat het waard is :)
En ach ja, waar Cata strofe gelijk heeft, heeft ze gewoon gelijk. Ze heeft mij overtuigt! En dan weet ik dat ik dit zo snel als mogelijk moet recht trekken. Dat is alles, maar fijn te lezen dat jullie dit waarderen. :Y

Op een goede verstandhouding!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 06:48:28 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182768317
Opgeruimd, hoor :). Bedankt voor het melden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182837898
MED / R&P mod gezocht!

Jammer, Samzz!
Tails tell tales
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:54:18 #294
47102 Elvi
miemkwien
pi_182837960
Stop je ermee Samzz? :o pfff slecht modschap dit :N
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:55:19 #295
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182837993
Hopen dat er iemand opstaat met net zo veel geduld.
pi_182838090
Hier ben ik.
pi_182838204
Wie maakt het uitzwaaitopic aan?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:07:14 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182838371
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:54 schreef Elvi het volgende:
Stop je ermee Samzz? :o pfff slecht modschap dit :N
Waarom denk je dat ik stop.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:09:14 #299
47102 Elvi
miemkwien
pi_182838416
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik stop.
Je keek eindelijk in de spiegel?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:10:47 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182838456
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je keek eindelijk in de spiegel?
It wasn't pretty ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')