abonnement Unibet Coolblue
pi_181178345
Los van alle "leuke" opmerkingen aan zijn adres. Tony is nog steeds een prima tijdrijder en kan daarnaast misschien ook nuttig zijn in de trein voor Groenewegen. Zo matig zou ik een transfer niet vinden....
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_181178362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef Sabata het volgende:
Los van alle "leuke" opmerkingen aan zijn adres. Tony is nog steeds een prima tijdrijder en kan daarnaast misschien ook nuttig zijn in de trein voor Groenewegen. Zo matig zou ik een transfer niet vinden....
Daar voor gehaald neem ik aan, iemand die een goede TTT rijdt, een trein wel op kop kan houden en nog nuttig is in de heuvels.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:51:00 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181178968
Jumbo moet iets in de ploegentijdrit als die de komende jaren terug blijft komen in de Tour, daar hebben ze afgelopen jaar veel tijd ingeleverd. Als je volgend jaar Van Emden en Martin erbij hebt die ook nog nuttig kunnen zijn voor Groenewegen dan zou dat wel winst zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:58:38 #179
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_181179162
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:43 schreef Szura het volgende:

[..]

Lol
zoals ik al vaker hier heb aangegeven. Wagner is vaak in begin van de wedstrijden aan het sleuren. De meeste fokkers kijken alleen koers op tv. En tegen de tijd dat de uitzending begint heeft Wagner al zijn werk gedaan.
Net efkes anges
pi_181179890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef rubbereend het volgende:
Jumbo moet iets in de ploegentijdrit als die de komende jaren terug blijft komen in de Tour, daar hebben ze afgelopen jaar veel tijd ingeleverd. Als je volgend jaar Van Emden en Martin erbij hebt die ook nog nuttig kunnen zijn voor Groenewegen dan zou dat wel winst zijn.
Maar ja, dan heb je Roosen en eventueel Jansen nodig om Groenewegen naar voren te loodsen in de slotfase (of van Emden krijgt die rol) en Roglic wil ook goede knechten mee om vol voor het klassement te gaan.. Op een gegeven moment is je ploeg dan vol natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:30:57 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181179942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar ja, dan heb je Roosen en eventueel Jansen nodig om Groenewegen naar voren te loodsen in de slotfase (of van Emden krijgt die rol) en Roglic wil ook goede knechten mee om vol voor het klassement te gaan.. Op een gegeven moment is je ploeg dan vol natuurlijk.
Van Emden heeft dat vorig jaar toch ook in de Tour gedaan? Of vergis ik me?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181180023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Van Emden heeft dat vorig jaar toch ook in de Tour gedaan? Of vergis ik me?
Toen was hij wel mee, maar was eerst Wagner en later Roosen de laatste man voor Groenewegen. Maar toen stapte van Emden ook al na een paar dagen af, geloof ik. En toen was er ook geen (echte) klassementsrenner om voor te rijden.
pi_181180474
Heeft Tony nog wel de topsnelheid voor een plaatsje in de sprinttrein? Of heeft de motivatie om op kop te sleuren om een groepje binnen schootsafstand te houden / terug te halen?

Als hij een knechtencontract krijgt kan het prima zijn natuurlijk.

En een renner met een uitgesproken mening, ach, hij gaat af en toe nat maar 't is beter dan geen mening hebben.
pi_181180490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Toen was hij wel mee, maar was eerst Wagner en later Roosen de laatste man voor Groenewegen. Maar toen stapte van Emden ook al na een paar dagen af, geloof ik. En toen was er ook geen (echte) klassementsrenner om voor te rijden.
Djos vindt de Giro veel mooier en kan een combinatie niet aan.
pi_181180619
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Masterminded het volgende:
Africa's Team _O_.

Jammer dat R_R hier pas over enkele dagen op reageert.
CyclismeMercato twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 15:24:16 On en parle | L'Italien Enrico Gasparotto (@Bahrain_Merida) pourrait prendre la direction de la formation @TeamDiData à la fin de la saison. https://t.co/XfYIsGUzpL reageer retweet
Doug gaat voor het hele Amstel podium. :D ( :') )
pi_181180789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

CyclismeMercato twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 15:24:16 On en parle | L'Italien Enrico Gasparotto (@Bahrain_Merida) pourrait prendre la direction de la formation @TeamDiData à la fin de la saison. https://t.co/XfYIsGUzpL reageer retweet
Doug gaat voor het hele Amstel podium. :D ( :') )
Wanhopig WT-punten binnenhalen of zo?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181181220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wanhopig WT-punten binnenhalen of zo?
Goeie vraag. Geen idee hoe het nu voor 2019 zit. Het terugbrengen van 18 naar 16 WT ploegen wordt volgens mij al jaren jaarlijks uitgesteld.
pi_181182608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef Sabata het volgende:
Los van alle "leuke" opmerkingen aan zijn adres. Tony is nog steeds een prima tijdrijder en kan daarnaast misschien ook nuttig zijn in de trein voor Groenewegen. Zo matig zou ik een transfer niet vinden....
Voor een tourploeg is het prima. Hij kan de sprinttrein op de rails zetten, iets wat vaak een probleem is in de absolute finale. Hij is natuurlijk handig voor een TTT en kan tot aan het middengebergte mee voor de klassementsrenners. Als je met twee of drie doelen start dan zijn dit soort allrounders goud waard.

Maar ik denk meer dat het is dat w/ -mensen nou opeens voor Tonie Martien moeten juichen, terwijl hij de laatste jaren uitblinkt in vervelend zijn.

Het kopmanschap voor de kasseien is trouwens niet echt een succes geworden voor Tony, maar dit geheel terzijde.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:28:17 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181182648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voor een tourploeg is het prima. Hij kan de sprinttrein op de rails zetten, iets wat vaak een probleem is in de absolute finale. Hij is natuurlijk handig voor een TTT en kan tot aan het middengebergte mee voor de klassementsrenners. Als je met twee of drie doelen start dan zijn dit soort allrounders goud waard.

Maar ik denk meer dat het is dat w/ -mensen nou opeens voor Tonie Martien moeten juichen, terwijl hij de laatste jaren uitblinkt in vervelend zijn.

Het kopmanschap voor de kasseien is trouwens niet echt een succes geworden voor Tony, maar dit geheel terzijde.
Maar jij was de grootste pleitbezorger om alles op Roglic te zetten en Groenewegen naar andere rondes te sturen. Benieuwd wat je in die zin van deze transfer vindt vanuit Lotto-oogpunt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181182687
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:28 schreef Szura het volgende:

[..]

Maar jij was de grootste pleitbezorger om alles op Roglic te zetten en Groenewegen naar andere rondes te sturen. Benieuwd wat je in die zin van deze transfer vindt vanuit Lotto-oogpunt.
Dat ben ik ook, maar dat gaan ze toch niet doen. En of ze het nou wel of niet doen, dit is gewoon een goede transfer als hij niet teveel vangt.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:39:54 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181182894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat ben ik ook, maar dat gaan ze toch niet doen. En of ze het nou wel of niet doen, dit is gewoon een goede transfer als hij niet teveel vangt.
Vrees dat je gelijk hebt. In die zin vind ik het ook een aanvulling op de ploeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181182993
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voor een tourploeg is het prima. Hij kan de sprinttrein op de rails zetten, iets wat vaak een probleem is in de absolute finale. Hij is natuurlijk handig voor een TTT en kan tot aan het middengebergte mee voor de klassementsrenners. Als je met twee of drie doelen start dan zijn dit soort allrounders goud waard.

Maar ik denk meer dat het is dat w/ -mensen nou opeens voor Tonie Martien moeten juichen, terwijl hij de laatste jaren uitblinkt in vervelend zijn.

Het kopmanschap voor de kasseien is trouwens niet echt een succes geworden voor Tony, maar dit geheel terzijde.
Ze voor een irritante Duitser laten juichen is wel de ultieme uitdaging.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:47:30 #193
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181183074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

CyclismeMercato twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 15:24:16 On en parle | L'Italien Enrico Gasparotto (@Bahrain_Merida) pourrait prendre la direction de la formation @TeamDiData à la fin de la saison. https://t.co/XfYIsGUzpL reageer retweet
Doug gaat voor het hele Amstel podium. :D ( :') )
Lekker man een halfbejaarde Italiaan die (misschien) 1 keer in het seizoen superpiekt en waarschijnlijk een bloedpaspoort heeft waar je kotsmisselijk van wordt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181183110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lekker man een halfbejaarde Italiaan die (misschien) 1 keer in het seizoen superpiekt en waarschijnlijk een bloedpaspoort heeft waar je kotsmisselijk van wordt.
Daarom heb ik hem in de FPCL gekocht :).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181183443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lekker man een halfbejaarde Italiaan die (misschien) 1 keer in het seizoen superpiekt en waarschijnlijk een bloedpaspoort heeft waar je kotsmisselijk van wordt.
Kreuzinger en Gaspa zijn nog echte Ferrari matties, in het actieve peloton een snel uitstervend ras.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:51:47 #196
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181184628
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
TeamDiData twitterde op zondag 12-08-2018 om 10:00:11 ⚡️BREAKING NEWS!⚡️We are delighted to confirm that @Roman86_K has signed a 2-year deal and will join @TeamDiData from 1 January, 2019.📣More from Roman & @dougryd here: https://t.co/w4Ev8pEeMv#BicyclesChangeLives 🖐️ https://t.co/AGRQXCMAUp reageer retweet


quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:03 schreef TheArt het volgende:
Africa's Team gaat nog even door, maar nu wel met iemand van het eigen continent.
TeamDiData twitterde op maandag 13-08-2018 om 10:01:38 💥 BREAKING NEWS! 💥We are delighted to announce that South African talent, @StefandBd has signed a 2-year deal with our African World Tour Team, starting Jan 1st 2019! 🇿🇦Reaction from Stefan & @dougryd here: https://t.co/SxkldPP918 https://t.co/3Zx5FRrpls reageer retweet


quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:01 schreef TheArt het volgende:
Deze was gisteren ook nog bevestigd trouwens:

TeamDiData twitterde op maandag 13-08-2018 om 15:00:39 💥BREAKING NEWS!💥 We are delighted to announce that the hugely talented @Rasmus10ller has signed a 2-year deal and joins us from 1 January, 2019. 📢Reaction from Rasmus & @Gino_VO here: https://t.co/coiRMECY1N https://t.co/OwpqmFyPXL reageer retweet


quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

CyclismeMercato twitterde op dinsdag 14-08-2018 om 15:24:16 On en parle | L'Italien Enrico Gasparotto (@Bahrain_Merida) pourrait prendre la direction de la formation @TeamDiData à la fin de la saison. https://t.co/XfYIsGUzpL reageer retweet
Doug gaat voor het hele Amstel podium. :D ( :') )
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181184720
:D Rik _O_
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:00:47 #198
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181184828
Tony Martin en Lenny Hofstede zijn trouwens lachwekkende transfers van Djumbo. Vooral met betrekking tot Hofstede heb ik het gevoel dat ze er iets teveel in zijn gaan geloven dat ze van iedere middelmatige renner een wereldtopper kunnen maken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181184854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:29 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat zou wel een logisch gevolg van deze stap zijn ja.
Niet dus, gaat voor TP Racing crossen. Ik neem aan dat TP voor Tom Pidcock staat.

quote:
Sven Nys is het jonge veldrittalent Tom Pidcock (19) kwijt aan een nieuwe Britse veldritploeg. De winnaar van de Wereldbeker bij de beloften stopt halverwege zijn tweejarige overeenkomst met Telenet-Fidea Lions. "We willen Tom niet tegenhouden", zegt teammanager Nys.

Pidcock werd in 2016-2017 Europees en wereldkampioen in het veld, terwijl hij in 2017 het WK tijdrijden voor junioren op de weg én Parijs-Roubaix voor junioren won.

In oktober vorig jaar haalde Nys het goudhaantje binnen in zijn team. De tiener reed in 2018 ook een campagne op de weg voor het Britse team WIGGINS. Nu gaat hij vanaf volgende winter ook in het veld voor een Britse ploeg rijden: TP Racing.

"Kon mooi aanbod van Brits cyclocrossteam niet naast me neerleggen"
Pidcock won als belofte 10 wedstrijden én kroonde zich tot eindwinnaar van de Wereldbeker in de categorie. De twee partijen gaan in vrede uit elkaar.

Pidcock: "Ik wil iedereen van Telenet-Fidea Lions bedanken voor alles wat ze afgelopen winter voor mij hebben gedaan", loofde de youngster.

"Tijdens mijn maanden bij het team heb ik waardevolle ervaringen opgedaan en mooie resultaten neergezet. Maar een mooi aanbod van een Brits cyclocrossteam kon ik niet zomaar naast me neerleggen."

Nys gaat daar volmondig mee akkoord: "Van bij de eerste gesprekken met Tom wisten we hoe hij zijn carrière wou opbouwen en ook dat hij een begeerd renner is door WorldTour-teams. Het voorbije jaar hebben we fijn samengewerkt. We hadden dat liefst nog een jaar langer gedaan. Maar wanneer een team van die allure hem een aanbod doet, willen we Tom niet tegenhouden."
Bron: Sporza.be
pi_181185919
Dimension Data haalt het hele podium van de Gold Race, het grote doel van 2019 is dus ook bekend _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')