abonnement Unibet Coolblue
pi_180917075
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:07 schreef quirina het volgende:

[..]

Omdat dit nog niet definitief vast staat.
Als Mék wel definitief de kinderen toegewezen gaat krijgen. Dan kan hij ze mee naar Spanje nemen.
Maar de kans dat hij de kinderen definitief toegewezen gaat krijgen is minder groot dan hij denkt. Kinderen gaan bij voorkeur weer terug bij hun moeder, tenzij ze zelf afstand doet en akkoord gaat.
Zielig voor die kids allemaal.
Als mike zich nu hard maakt kan hij ze zo houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180917110
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als mike zich nu hard maakt kan hij ze zo houden.
Hehe... hard maken :)
pi_180917583
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als mike zich nu hard maakt kan hij ze zo houden.
Volgens de geruchten kan mike zijn hart vasthouden als Samantha uit de school klapt over hem (oa over de criminele activiteiten). Dan gaan de kindjes naar geen van beiden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_180917639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:35 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens de geruchten kan mike zijn hart vasthouden als Samantha uit de school klapt over hem (oa over de criminele activiteiten). Dan gaan de kindjes naar geen van beiden.
Alsof ze dat niet weten bij jeugdzorg. En als hij niet voor de feiten gekend is die zij opnoemt, dan moet ze eerst met harde bewijzen komen.

Ik denk niet dat ze zo in elkaar zit om dat te gaan doen.
pi_180917664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Alsof ze dat niet weten bij jeugdzorg. En als hij niet voor de feiten gekend is die zij opnoemt, dan moet ze eerst met harde bewijzen komen.

Ik denk niet dat ze zo in elkaar zit om dat te gaan doen.
Ik denk ook niet dat ze zo in elkaar steekt. Maar als ze zou willen zou het wel kunnen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_180917695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:35 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens de geruchten kan mike zijn hart vasthouden als Samantha uit de school klapt over hem (oa over de criminele activiteiten). Dan gaan de kindjes naar geen van beiden.
Was hij bij gebrek aan bewijs dus voor vrijgesproken.
pi_180917731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze zo in elkaar steekt. Maar als ze zou willen zou het wel kunnen.
Ze kan het in haar domheid wel proberen.
pi_180917763
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:39 schreef quirina het volgende:

[..]

Was hij bij gebrek aan bewijs dus voor vrijgesproken.
I know, maar toen waren ze nog samen he :) Dus was het ook in haar voordeel om te zorgen dat het geen problemen zou opleveren.

Maar goed, ik bedoel alleen te zeggen dat Mike ook niet brandschoon is en veel ongewenst gedrag heeft vertoond (zoals de verhuizing naar Spanje terwijl je kids in Nederland wonen bij een labiele moeder) en dat ik hoop dat jeugdzorg er goed over nadenkt voor ze die kinderen definitief ergens plaatsen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_180917930
Mike wordt door veel mensen de hemel in geprezen, maar eigenlijk is het gewoon een egoïstische bal gehakt.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:54:01 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180918074
Ik denk dat Sam ze liever bij Mèèk en Naom heeft dan in een vreemd pleeggezin
pi_180918398
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:54 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Sam ze liever bij Mèèk en Naom heeft dan in een vreemd pleeggezin
Ze zouden ook bij de opa en oma (van beide kanten) of iets dergelijks geplaatst kunnen worden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_180918478
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien heeft Angelina wel aangegeven dat ze niet naar Spanje wilt. Ze zat er immers al wat maandjes geleden en toen is zij ook weer naar Nederland gekomen terwijl Milano nog in Spanje zat.
Angelina is terug gegaan naar Nederland omdat ze niet in Spanje kon aarden. Miste o.a. haar moeder heel erg.
pi_180918499
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:11 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Angelina is terug gegaan naar Nederland omdat ze niet in Spanje kon aarden. Miste o.a. haar moeder heel erg.
Die nu evengoed ook weg gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180918501
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:54 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Sam ze liever bij Mèèk en Naom heeft dan in een vreemd pleeggezin
Ik denk dat Mike ze andersom ook liever bij haar heeft. :D Als zij de boel op orde heeft.
Waarom wilt hij nu ineens wel een actieve vader zijn.
Net als gister "ik ben geaard in Spanje, maar...".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180918584
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat Mike ze andersom ook liever bij haar heeft. :D Als zij de boel op orde heeft.
Waarom wilt hij nu ineens wel een actieve vader zijn.
Net als gister "ik ben geaard in Spanje, maar...".
Dat denk ik ook. Volgens mij zijn ze m meer tot last, maar ja dat is wat lastig als je zo in de media bekent bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180918742
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 14:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Volgens mij zijn ze m meer tot last, maar ja dat is wat lastig als je zo in de media bekent bent.
Net als een lading vrijgezelle vaders.
Nu is Mike dan wel onder de pannen, maar wel met een grietje die zijn dochter kan zijn. En dan een café en het 'goede leven' in Spanje...
Ik zie hem echt niet voor het echie naar Nederland verplaatsen.

Geen idee of hij altijd netjes over Samantha heeft gesproken. Maar deed hij wel slim gister. Instanties volgen alles en hij verwijst naar Jake. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:08:39 #67
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_180919927
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als ze naar een ander land moet gaan opgroeien waar ze de taal niet kent, geen vriendjes heeft... Ik vind dan wel dat je best rekening mag houden met de mening van zo'n meisje. Het is niet de bedoeling dat ze daar doodongelukkig gaat worden, ook nog eens ver weg van haar moeder. Want laten we wel wezen, de kids van Sam zien haar echt nog wel als hun mama.
Dat is koffiedik kijken, in een geval als dit weet je niet wat er beter is.
ik heb ook mijn kinderen binnen nederland verhuist en dat vonden ze ook niet allemaal even leuk of even gezellig in het begin. Terwijl het toen wel de betere keus was.

Mijn kind zei nee maar mijn kind zat fout. Ik denk dat een kind helemaal nog niet de gevolgen kan overzien met 6.
pi_180920716
quote:
Barbie naar afkickkliniek in Schotland: 'Mama moet beter worden'

Samantha de Jong, beter bekend als Barbie, vertrekt binnen twee weken naar een afkickkliniek in Schotland, waar ze 2,5 tot 4 maanden zal verblijven. ,,De dag vóór ze vertrekt mag ze met de kinderen doorbrengen en ze vertellen dat mama een tijdje op vakantie gaat om beter te worden'', laat haar manager weten.
https://www.ad.nl/show/ba(...)ter-worden~af5eae5f/

wie is manager jim nou weer?!
pi_180920922
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 13:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mike wordt door veel mensen de hemel in geprezen, maar eigenlijk is het gewoon een egoïstische bal gehakt.
Idd. Tot een tijdje terug vond ik hem ook wel okee, maar dat is verdwenen.
Hij is niet minder erg of minder mediageil dan Samant. En dat geldt ook voor Naomi.
Wat een teringbende maken zij ervan over de rug van hun kinderen. Je ziet het vooral op hun Insta's dat ze er een soort van wedstrijd van maken wie de beste is.

De rechter heeft gesproken> Hup, laten we er een feestje van maken in het openbaar!
Nu snap ik wel dat er geld in het laatje moet komen maar ik vind dit zooo ongepast.
Maar goed, letterlijk opgeblazen ego's gaan vóór de vernedering van kinderen..

Dat die hele Tokkiebende nog fans heeft, daar snap ik geen reet van. Aan de andere kant weet je wel gelijk met wat voor types je te maken hebt, want geen enkel normaal denkend mens zou dit gedrag kunnen respecteren, laat staan toejuichen als fan zijnde.
Het beste zou zijn dat alle media over deze Tokkies niks meer schrijven en dat ze het moeten hebben van hun eigen soort via hun eigen kanalen. En dan blijft er weinig nog over om stoer te doen met hun asociale gedrag!
´
pi_180921549
quote:
ik bedoel ze had toch ene michael als nieuwe manager
nieuwe week nieuwe manager en deze werkt ook nog eens is als fotograaf voor is de telegraaf?
pi_180921683
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik bedoel ze had toch ene michael als nieuwe manager
nieuwe week nieuwe manager en deze werkt ook nog eens is als fotograaf voor is de telegraaf?
Ja..ik weet het ook niet meer met dat malle volk.
´
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:53:01 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_180923367
quote:
Vriend Jeffrey reddende engel voor ingestorte realityster ‘Ik wil dat Barbie én haar kinderen bij mij komen wonen!’

Een paar uur voordat Samantha ‘Barbie’ de Jong uit haar raam viel, stuurde ze haar vriend Jeffrey, die in Spanje zat, een geluidsopname waarop te horen was dat ze zichzelf niet was. Ze zou gedrogeerd zijn door twee mannen, die wraak wilden nemen. Aan Story vertelt Jeffrey: ‘We weten wie ze zijn. Barbie doet deze week aangifte tegen hen.’ Hij wil nu dat Barbie én haar kinderen bij hem komen wonen, zodat hij voor ze kan zorgen...

Realityster Samantha ‘Barbie’ de Jong (29) en haar vriend Jeffrey van der Meer (32) zijn nog maar kort verliefd, maar nu al heeft de Rijswijkse zanger zijn vriendin gevraagd om bij hem te komen wonen. In de kliniek, waar Barbie sinds vorige week verblijft na het veelbesproken incident waarbij ze uit het raam van haar Scheveningse woning op de eerste verdieping viel, heeft hij haar dat aangeboden. ‘Vooropgesteld wil ik dat Samantha voorlopig in de kliniek blijft,’ vertelt Jeffrey aan Story. ‘Ze moet nu goed behandeld worden en leren omgaan met mensen die allemaal iets van haar willen. De vorige keren liet ze zich na een paar dagen ontslaan. Ik heb verteld dat dat niet de oplossing is voor haar problemen, en haar laten weten dat ze met sommige mensen beter niet meer kan omgaan. Ik heb lange gesprekken met haar ouders gevoerd en zij zeggen ook dat Samantha in de afgelopen jaren een heel ander persoon is geworden. Daar hebben veel mensen een aandeel in gehad. Ik ben daar nooit bij geweest. Maar als ik nu zie hoe sommige vriendinnen gebruik van haar maken, is het beter dat ze met hen niet meer omgaat.’ Jeffrey doelt onder anderen op Kimberley, met wie ze bijna elke dag samen is geweest. ‘In mijn ogen gebruikt en manipuleert zij Sam. En ik ben niet de enige die Sam voor haar heeft gewaarschuwd. Ook haar ouders zijn niet blij met hun vriendschap.

Alleen Sam ziet dat zelf nog niet. Al heb ik het idee, nu ze weer wat helderder is, dat ze dingen in een ander perspectief ziet. Ze zegt ook blij te zijn met de dingen die ik tegen haar zeg. Ik draai niet om de feiten heen, ben geen meeprater. Dat is iets wat ze niet kent. Haar vorige vriendjes waren ook allemaal drugsgebruikers. En Sam is naïef en beïnvloedbaar. Ze vindt het moeilijk om ‘nee’ te zeggen. Daar gaan haar behandelaars Sam, naast haar borderlinebehandeling, mee helpen.’

Jeffrey denkt ook dat het goed zou zijn als Samantha uit Scheveningen vertrekt. ‘Ze wil daar graag wonen vanwege het strand. Maar ze wordt daar ook elke dag geconfronteerd met mensen die gebruiken en die iets van haar willen. Dat is niet gezond. Ik wil graag samenwonen met haar, maar niet in Scheveningen. Ik heb haar gevraagd om bij mij in Rijswijk te komen wonen. Ik woon in een rustige buurt en heb ruimte genoeg.

Dus ook haar kinderen, Angelina en Milano, hebben dan een eigen kamer bij mij. En dáár zijn nergens mensen die iets van haar willen. Ze hoeft van mij nog geen antwoord te geven. Ik wilde haar alleen laten weten dat ze een keus heeft.’

Dat ze nog maar kort een relatie hebben, vindt Jeffrey geen reden om niet te gaan samenwonen. ‘Toen ik haar negen weken geleden voor het eerst in de ogen keek, zag ik al iets bijzonders. Tien jaar lang heb ik geen relatie gehad. Wel wat scharrels tussendoor, maar als ik een paar uur bij iemand was, vond ik het niet meer leuk. Bij Samantha is dat zo anders. Al zijn we acht uur per dag samen, dan wil ik nog steeds niet weg. En in deze voor haar moeilijke tijd wil ik er zijn. Elke dag bezoek ik haar. Net als haar ouders. Voor de rest hebben we afgesproken, in haar belang, niemand toe te laten. Alleen op haar verjaardag hebben we wat meer mensen uitgenodigd.’ Inmiddels heeft Jeffrey ook een aardig idee wat er zich in de nacht voordat Samantha uit het raam viel, is gebeurd. ‘Ze kreeg bezoek van een man die zichzelf had uitgenodigd. Later hoorde ik van Sam dat hij nog iets met haar te vereffenen had, maar onder het mom van een drankje was hij binnengekomen. Wat er in het verleden tussen hen is gebeurd, wil ik vanwege Samantha niet openbaar maken. Maar laten we het erop houden dat hij wraak wilde. Alleen zij had dat niet door. Later heeft hij een tweede vriend van hem uitgenodigd en die avond hebben ze haar gedrogeerd. In haar bloed is zowel xtc als cocaïne gevonden. Dat moet haar zijn toegediend, want xtc heeft ze nog nooit genomen.’ Jeffrey kreeg die nacht ook een opname van Samantha toegestuurd. ‘Ze kon me niet bereiken en had daarom een berichtje ingesproken. Ik hoorde hoe verward ze was en ik hoorde stemmen op de achtergrond.

KEIHARDE STRIJD MET EX-MAN MICHAEL VERWACHT

Al snel waren haar vader en ik erachter wie deze mensen waren. Toen haar vader één van de twee op vrijdag op zijn werk bezocht, bleek hij zich ineens ziek te hebben gemeld. Hoe toevallig wil je het hebben? Van Sam hoorde ik ook dat ze het gevoel had dat de duivel van haar bezit had genomen. Iedereen sprak al snel over een zelfmoordpoging, maar zij zegt absoluut niet dood te willen. Maar door die combinatie van drugs en haar eigen medicatie heeft ze zichzelf wel verwond en is ze uit het raam gevallen. Met de dag wordt ze nu helderder. Sam wil deze week ook aangifte doen tegen die twee mannen die haar gedrogeerd hebben. De politie maakt er wel degelijk een zaak van en er is ook contact met een rechercheur die haar nog wil horen.’

Volgens Jeffrey vreest Samantha dat Jeugdzorg dit wel als een zelfmoordpoging ziet. ‘Ze is bang dat ze de kinderen kwijtraakt.’ Geruchten dat Jeugdzorg deze beslissing al heeft genomen, verwijst Jeffrey naar het rijk der fabelen. ‘Daar heb ik Samantha niet over gehoord. Wel heeft ze toegegeven het moederschap zwaar te vinden, maar dat vind ik ook logisch. Ze krabbelt na een extreem heftige periode weer op en heeft daarbij vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week, de zorg over haar twee kinderen. Milano (3) is de hele week bij haar en Angelina (5) voor drie dagen. De overige dagen wonen ze bij de opa’s en oma’s. Ze vindt het hectisch. Maar dat is voor haar geen reden om weer een zelfmoordpoging te doen.

Want het ging écht goed met haar. Ze had zo veel zin in het leven! Ze keek er ook weer naar uit om te gaan werken. En tussen ons samen is het fijn. Ook haar kinderen zien dat. Angelina en Milano zijn gek met mij. Ze zeiden tegen Sam: Mam, Jeffrey is lief. Hij doet geen stoute dingen als slaan zoals die andere mannen. Dat zegt toch genoeg?

Ik heb echt het allerbeste voor met Samantha. En ik hoop dat ze zich nu goed laat behandelen. Daar zal ik zeker op blijven aandringen.’ Of Samantha’s ex-man Michael óók zo gelukkig is met de aanwezigheid van Jeffrey in Sams leven en zijn voorstel dat ze met haar kinderen bij hem intrek, valt te betwijfelen; Michael wil Angelina en Milano juist het liefst meenemen naar de Spaanse badplaats Torremolinos, waar hij al geruime tijd woont en werkt. Er wordt dan ook een keiharde strijd om de kinderen verwacht.
Wat een geweldige vent is het ook O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Spellchecker vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:00:09 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180923533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat een geweldige vent is het ook O+
Wow dat gaat zeker goedkomen ;)
Dan kan het topic wel dicht.
O wacht ...
pi_180924784
Ok, misschien 4 maanden dan. Omdat Sam daarvan 3 maanden weg is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')