abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:21:04 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180912473
Wat betreft dat rugnummer.
Ik snap dat Ziyech daar best wel pissed over was/is. Natuurlijk wil je weg, maar het is ook wel netjes van de club als je in ieder geval je nummer mag behouden tot je weg bent.

Dat hele gezeur om nummer 10 snap ik sowieso niet helemaal. Hazard had dat toen ook als eis voor zijn transfer naar Chelsea. Gaat toch nergens over?
Zeg gewoon tegen Tadic dat Ziyech dat nummer heeft en zo gauw als Ziyech weg is krijgt hij dat nummer. Als hij echt zo graag naar Ajax wil dan laat hij dat echt niet klappen op een rugnummer.

Valt me toch best tegen van Overmars, want die is toch best een redelijke onderhandelaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180912549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:21 schreef Komakie het volgende:
Wat betreft dat rugnummer.
Ik snap dat Ziyech daar best wel pissed over was/is. Natuurlijk wil je weg, maar het is ook wel netjes van de club als je in ieder geval je nummer mag behouden tot je weg bent.

Dat hele gezeur om nummer 10 snap ik sowieso niet helemaal. Hazard had dat toen ook als eis voor zijn transfer naar Chelsea. Gaat toch nergens over?
Zeg gewoon tegen Tadic dat Ziyech dat nummer heeft en zo gauw als Ziyech weg is krijgt hij dat nummer. Als hij echt zo graag naar Ajax wil dan laat hij dat echt niet klappen op een rugnummer.

Valt me toch best tegen van Overmars, want die is toch best een redelijke onderhandelaar.
Wetende dat hij toch wel weggaat is het ergens logisch. En waar hebben we het over. Een nummer die je zelf toch niet ziet...
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:29:54 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180912566
nja het is een beetje alsof ze je kantoortje al hebben vergeven aan je vervanger en jij nu op een flexplek moet zitten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180912577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:28 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Wetende dat hij toch wel weggaat is het ergens logisch. En waar hebben we het over. Een nummer die je zelf toch niet ziet...
Die nummer :') _O-
pi_180912578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
nja het is een beetje alsof ze je kantoortje al hebben vergeven aan je vervanger en jij nu op een flexplek moet zitten.
Nee, het is een rugnummer.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:32:47 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180912590
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat er misschien niet zoveel interesse voor Ziyech is als vooraf werd gedacht?

Prachtige speler, maar erg flegmatiek, veel balverlies, weinig fysiek en volgens mij redelijk sfeerbepalend. In welke competitie zou die mee kunnen? En bij wat voor clubs kom je uit waar medespelers bereid zijn het vuile werk voor hem op te knappen?
Zou me niets verbazen.
zou mij ook niets verbazen als ze helemaal nog niet zo heel ver met Roma waren.

Als je er echt bovenuit steekt zijn er genoeg spelers die vuil werk willen opknappen voor je en Ziyech is niet iemand die helemaal niets doet als hij een bal verloren heeft. Hij jaagt ook achter ballen aan en probeert ze terug te winnen, maar het is natuurlijk geen verdediger.

Ik denk dat het fysieke aspect best wel aardig mee speelt. Daarnaast heeft hij goed inzicht en een goede trap, maar heeft hij niet een hele hoge handelingssnelheid. Het is altijd even aannemen, 2, 3 keer bal aanraken en daarna een pass geven of schieten. Af en toe mannetjes willen passeren.

In de nederlandse competitie is dat geen probleem en heeft hij daar de tijd voor. Italië gaat dat ook nog wel, maar Engeland gaat bijvoorbeeld veel te snel voor hem.
Zeker bij de top en suptopclubs gaat hij het dan niet redden, denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:34:39 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180912611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
nja het is een beetje alsof ze je kantoortje al hebben vergeven aan je vervanger en jij nu op een flexplek moet zitten.
Buiten dat het kantoor nog steeds hetzelfde is, net als je positie. Alleen je krijgt een andere computer. Eerst een laptop wat in een docking zit en nu een desktop. Het maakt voor de inhoud van je baan geen kut uit (tenzij je ook op locatie werkt), maar heel veel mensen hebben er toch moeite mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180912612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:21 schreef Komakie het volgende:
Wat betreft dat rugnummer.
Ik snap dat Ziyech daar best wel pissed over was/is. Natuurlijk wil je weg, maar het is ook wel netjes van de club als je in ieder geval je nummer mag behouden tot je weg bent.

Dat hele gezeur om nummer 10 snap ik sowieso niet helemaal. Hazard had dat toen ook als eis voor zijn transfer naar Chelsea. Gaat toch nergens over?
Zeg gewoon tegen Tadic dat Ziyech dat nummer heeft en zo gauw als Ziyech weg is krijgt hij dat nummer. Als hij echt zo graag naar Ajax wil dan laat hij dat echt niet klappen op een rugnummer.

Valt me toch best tegen van Overmars, want die is toch best een redelijke onderhandelaar.
Overmars is alles behalve een goede onderhandelaar. Verkopen in deze markt met zulke talenten kan m'n dooie oma nog, en kopen met zo'n zak geld is ook niet echt een kunst. Hij voelt dit soort dingen gewoon niet aan, anders had hij dit wel anders aangepakt.
pi_180912617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Die nummer :') _O-
*Neemt een liter koffie.
pi_180912752
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Overmars is alles behalve een goede onderhandelaar. Verkopen in deze markt met zulke talenten kan m'n dooie oma nog, en kopen met zo'n zak geld is ook niet echt een kunst. Hij voelt dit soort dingen gewoon niet aan, anders had hij dit wel anders aangepakt.
Ik denk dat Overmars er gewoon 100% vanuit ging dat Ziyech weg zou gaan.
pi_180912870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:42 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Overmars er gewoon 100% vanuit ging dat Ziyech weg zou gaan.
En geef hem eens ongelijk. Niemand had toch ook maar een klein sprankje hoop dat Ziyech deze week met Ajax nog voorronde CL zou spelen?

En stel...Overmars zou tijdens de onderhandelingen met Tadic voet bij stuk houden, omdat Ziyech nog officieel Ajacied zou zijn, en de keiharde eis van het rugnummer zou een reden zijn voor Tadic om de deal af te blazen. Geen Tadic, week erop Ziyech weg... Hoe zouden we dan over Overmars gedacht hebben. Ik kan hem prima begrijpen. Dat het nu zo loopt is toeval. En ik merk aan niks dat Ziyech met een rotgevoel over dat veld loopt.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:53:35 #112
364681 over_hedge
pi_180912939
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

En geef hem eens ongelijk. Niemand had toch ook maar een klein sprankje hoop dat Ziyech deze week met Ajax nog voorronde CL zou spelen?

En stel...Overmars zou tijdens de onderhandelingen met Tadic voet bij stuk houden, omdat Ziyech nog officieel Ajacied zou zijn, en de keiharde eis van het rugnummer zou een reden zijn voor Tadic om de deal af te blazen. Geen Tadic, week erop Ziyech weg... Hoe zouden we dan over Overmars gedacht hebben. Ik kan hem prima begrijpen. Dat het nu zo loopt is toeval. En ik merk aan niks dat Ziyech met een rotgevoel over dat veld loopt.
Ja precies dit dus. Moet je je eens voorstellen hoe dit topic er uit zou zien als Tadic niet kwam omdat overmars niet het rugnummer zou willen geven van iemand die toch verkocht wordt. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_180912954
"Wat mij betreft is de titelstrijd een uitgemaakte zaak: Ajax wordt kampioen, met overmacht. Misschien dat PSV een klein beetje gaat meedoen, maar Feyenoord komt er bij lange na niet aan."

Godjan Verbeek
pi_180912967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
"Wat mij betreft is de titelstrijd een uitgemaakte zaak: Ajax wordt kampioen, met overmacht. Misschien dat PSV een klein beetje gaat meedoen, maar Feyenoord komt er bij lange na niet aan."

Godjan Verbeek
Ik begin alvast met indekken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:56:29 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180912982
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

En geef hem eens ongelijk. Niemand had toch ook maar een klein sprankje hoop dat Ziyech deze week met Ajax nog voorronde CL zou spelen?

En stel...Overmars zou tijdens de onderhandelingen met Tadic voet bij stuk houden, omdat Ziyech nog officieel Ajacied zou zijn, en de keiharde eis van het rugnummer zou een reden zijn voor Tadic om de deal af te blazen. Geen Tadic, week erop Ziyech weg... Hoe zouden we dan over Overmars gedacht hebben. Ik kan hem prima begrijpen. Dat het nu zo loopt is toeval. En ik merk aan niks dat Ziyech met een rotgevoel over dat veld loopt.
Tadic zou het echt niet laten klappen op een rugnummer. Dan zou hij echt knettergek zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_180913028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:42 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Overmars er gewoon 100% vanuit ging dat Ziyech weg zou gaan.
Dat kan, maar dan had hij inderdaad dat dus tegen Tadic moeten zeggen.

Ziyech is één van je beste spelers maar het is al geen ware liefde tussen hem en Ajax. Prima, hoeft niet, maar dan helpen dit soort geintjes niet
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:00:04 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180913037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
"Wat mij betreft is de titelstrijd een uitgemaakte zaak: Ajax wordt kampioen, met overmacht. Misschien dat PSV een klein beetje gaat meedoen, maar Feyenoord komt er bij lange na niet aan."

Godjan Verbeek
Is de druk ooit zo groot geweest voor het eerste competitieduel is gespeeld?
Dit, dus.
pi_180913054
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is de druk ooit zo groot geweest voor het eerste competitieduel is gespeeld?
Ik vind PSV nog steeds de favoriet.

Helemaal als Neres en Ziyech vertrekken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_180913055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
"Wat mij betreft is de titelstrijd een uitgemaakte zaak: Ajax wordt kampioen, met overmacht. Misschien dat PSV een klein beetje gaat meedoen, maar Feyenoord komt er bij lange na niet aan."

Godjan Verbeek
Waarom publiceert iemand dit nog?

Verbeek moet z'n bek houden.
pi_180913059
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind PSV nog steeds de favoriet.

Helemaal als Neres en Ziyech vertrekken.
Lol. :D
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:02:23 #121
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180913068
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind PSV nog steeds de favoriet.

Helemaal als Neres en Ziyech vertrekken.
Nee, dat lijkt me niet. Ook zonder die twee heb je nog hele goede spelers.
Dit, dus.
pi_180913107
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik vind PSV nog steeds de favoriet.

Helemaal als Neres en Ziyech vertrekken.
Nou, nee. Ontkennen dat Ajax de favoriet is, is wat vreemd. Zeker als je de selecties naast elkaar legt. Alleen de aanval van PSV kan zich meten met die van Ajax en Zoet =/= Onana.
pi_180913113
PSV nieuwe trainer. TD weg. Ajax is gewoon topfavoriet.
pi_180913119
Desalniettemin heeft PSV zeker een kans.
pi_180913124
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou, nee. Ontkennen dat Ajax de favoriet is, is wat vreemd. Zeker als je de selecties naast elkaar legt. Alleen de aanval van PSV kan zich meten met die van Ajax en Zoet =/= Onana.
Ik snap niet dat ze Onana nog opstellen. Waarom hebben ze dan LamprouGOD gekocht?

Lamprou _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')