abonnement Unibet Coolblue
pi_180832958
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 30 juli 2018 @ 13:10:22 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180833011
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:08 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ze heeft zelfs al een condoom op dr hoofd; kan er zo induiken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180833073
pi_180833103
quote:
15s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Coniferen bij buren:
[ afbeelding ]

Onze gigaboom in de tuin ziet er ook steeds beroerder uit.
Poeh ja, da's idd donker.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_180833148
_O- ik en mobiel uploaden is nog steeds geen succes.
Momento.
pi_180833175
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:16 schreef Bluezz het volgende:
_O- ik en mobiel uploaden is nog steeds geen succes.
Momento.
_O-

LS: geen idee wat het kostte, het is woningbouw :) Dus dan moet je het eerst daar aanvragen, dan er 16x achteraan zitten en dan regelen zij de rest :P
pi_180833185
Mijn hemel Freecell, wat een joekel, die heb je niet zomaar om. Nu binnen een zonnebril op?
We have far more in common than that which devides us..
pi_180833220
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

_O-

LS: geen idee wat het kostte, het is woningbouw :) Dus dan moet je het eerst daar aanvragen, dan er 16x achteraan zitten en dan regelen zij de rest :P
Misschien een optie voor ons ook :?
Ga toch eens mailen met ze.

In de herkansing, vanaf het balkon genomen het rijtje van de buren, die sowieso in tha wildernis leven qua tuin, zitten er ook nooit in, zoon (54)woont in bij moeder(in de 80), hij is ervoor geholpen :P :
pi_180833255
Ja, dat is ook zo'n fijn rijtje -O-
pi_180833275
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Misschien een optie voor ons ook :?
Ga toch eens mailen met ze.

In de herkansing, vanaf het balkon genomen het rijtje van de buren, die sowieso in tha wildernis leven qua tuin, zitten er ook nooit in, zoon (54)woont in bij moeder(in de 80), hij is ervoor geholpen :P :
[ afbeelding ]
Da’s ook zo enorm :o Willen de buren ze wel kwijt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_180833277
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:08 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, ik zie het nu pas :D
pi_180833283
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel Freecell, wat een joekel, die heb je niet zomaar om. Nu binnen een zonnebril op?
Het scheelt wel heel erg. Ik wist dat het zon in de tuin ging schelen, eind van de middag.
Had me niet gerealiseerd dat het licht in huis, de héle dag, zou schelen :o

En als ik nu boven uit het raam kijk kan ik de hele speeltuin overzien, dat heeft absoluut voordelen :D
pi_180833321
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s ook zo enorm :o Willen de buren ze wel kwijt?
Nee, die willen natuurlijk niks.
Zelfs niet toen wij ook zo'n rij hadden (waar nu het blauwe bankje tegen aan staat) weg laten halen en een schutting geplaatst hebben wilden ze niet meewerken. "moeder wil het niet" zei zoon.
Dus hebben ze ook helaas niet meebetaald... wij kregen er heel veel licht door terug en enkele meters tuin!

Maar mss is de wbv een optie voor onze eigen boom.
Wie dat bedacht heeft ooit in de jaren 70 om een Himalayaceder in een tuin te plaatsen?
Vast en schattig boompje ooit, maar nu -O-
pi_180833423
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, die willen natuurlijk niks.
Zelfs niet toen wij ook zo'n rij hadden (waar nu het blauwe bankje tegen aan staat) weg laten halen en een schutting geplaatst hebben wilden ze niet meewerken. "moeder wil het niet" zei zoon.
Dus hebben ze ook helaas niet meebetaald... wij kregen er heel veel licht door terug en enkele meters tuin!
Een miljoen jaar geleden hadden wij thuis ook zo’n boom in de tuun van de (altijd dronken) buurman. Als het waaide kwamen de takken in mijn slaapkamer raam. Maar hij hield van zijn boom, het was zijn contact met het leven :?. Uiteindelijk toch niet zo toen hij er zelf een eind aan zijn leven had gemaakt. Nieuwe buren kwamen voorzichtig vragen of wij t erg vondenals hij wegging. M’n ouders hebben ze lekkere gebakjes gegeven en meebetaald. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_180833447
Ik ging (voorzichtig) sporten. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gezweet. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180833591
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging (voorzichtig) sporten. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gezweet. :')
Joh, waarom? Hoe is t met je mond?

Nu even eruit, moet medicatie ophalen, maar oh wat zie ik er tegenop. Tot later
We have far more in common than that which devides us..
pi_180833615
Yay! Woensdag komt de bank. *O*
pi_180833745
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Joh, waarom? Hoe is t met je mond?

Nu even eruit, moet medicatie ophalen, maar oh wat zie ik er tegenop. Tot later
Omdat ik merk dat ik sport/beweging nodig heb. Ik voel me echt meer ruk als ik het niet doe.

Mond is zo/zo.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 30 juli 2018 @ 13:47:00 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180833838
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, die willen natuurlijk niks.
Zelfs niet toen wij ook zo'n rij hadden (waar nu het blauwe bankje tegen aan staat) weg laten halen en een schutting geplaatst hebben wilden ze niet meewerken. "moeder wil het niet" zei zoon.
Dus hebben ze ook helaas niet meebetaald... wij kregen er heel veel licht door terug en enkele meters tuin!

Maar mss is de wbv een optie voor onze eigen boom.
Wie dat bedacht heeft ooit in de jaren 70 om een Himalayaceder in een tuin te plaatsen?
Vast en schattig boompje ooit, maar nu -O-
Wij hadden een bomenman voor de tuin van mijn moeder, tuinen allemaal aangelegd in de jaren 70. Hij zei dat tuinen vaak worden ontworpen/ingericht met het idee dat mensen na 20\25 jaar wel eens de hele tuin weer op de schop nemen. Dus vaak kwamen die bomen er niet in met het idee dat ze er 40 jaar later nog zouden staan.

Daar had hij dan nu wel weer een mooie klussen aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180833969
Op 7 meter stonden drie knotwilgen op de afscheiding met gevolgen voor ons postzegelgazon.
Na 12 uur geen zon en geen licht.
Eentje overleefde en wordr door latere buurman 1 x 2 jaar kort gezet.
Ook met de giga walnotenboom, die wordt onderhouden.
Het is alleen een belachelijk grote boom inmiddels.

Bloes, die himalaya dinges wist ik.
Nog meer bomengeweld bij de buren is nieuw. 😳

Zojuist pakketje aangenomen en de bezorger wilde wel een glas koud water met citroen.
Het water in zijn auto was lauw, dus “gul” nog 10 bevroren schijfjes citroen meegegeven. B-)
pi_180833986
Lonaa...heb je nou nog eens gebeld met kaakmans over de opgezette lymfeklier? met uitstralende verschijnselen.
pi_180834133


Ik moet van mijn Tulpenboom (hoger dan het huis) laten weten dat -ie ongerust wordt van jullie berichten. :{
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 30 juli 2018 @ 14:05:17 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180834148
Ik moet ook echt eens een bomenman gaan vinden. Nu de caravan weg is, is het tijd om die boom met een miljoen helicoptertjes te kappen. Daar gaan onze buren en wij ontzettend blij mee zijn. Maar ik ben wel bang voor de kosten :X
Spoilers!
pi_180834164
Fijn dat de bomen weg zijn, FC _O_ En jeetje, Bluezz, die zijn ook gigantisch bij de buren :o Leuk in een bos of park of zo, maar toch niet in een achtertuintje :X Mijn ouders hadden ook zo'n joekel voor het huis. Die heeft mijn vader zelf verwijderd _O_ (incl de stronk er met de auto uittrekken :+ )

In mijn vorige huis had ik een kastanje in de tuin O+ Ik vond het ge-wel-dig. Zodra ik de tuin achter in liep, was ik thuis O+ Net alsof ik een soort bos in liep. Hij staat er nog steeds, de boom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 juli 2018 @ 14:13:13 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180834343
Hoe warm zou het in Ikea zijn?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')