abonnement Unibet Coolblue
pi_180809771
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.

EFTELING MEET
Omdat we hard falen in dates strikken voor de Efteling, willen we een massa date organiseren met het hele dating topic!

Het topic voor de Efteling-meet is R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 60

Datum :? 4 augustus 2018
Wie gaat er mee :?
- Debsterr
- Anneloos
- Faxie
- Dven
- FritsFlits
- Godshand
- Keep_Walking
pi_180809779
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:33 schreef Anneloos het volgende:
@VEM2012 ik herken het verhaal, weet wat ik wil, wie ik ben en wat ik zoek, maar ik ben te lief.. en niet kritisch genoeg.. ik vind dat iedereen een eerlijke kans verdient ej probeer de knappe blote basten al bij voorbaat naar rechts te swipen, omdat het de types zijn die ik niet wil aantrekken.

Maar die nerdjes.. misschien zijn die nog wel erger _O- _O-
Maar wat versta je dan onder nerdjes?
pi_180809785
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat trekt jou dan aan in nerdjes? En was jouw ex ook een nerdje? Of was er toch iets anders aan hem.

En waarom is het met jouw ex 4 jaar lang wel goed gegaan en waarom is het uiteindelijk fout gegaan. Allemaal vragen die jij jezelf wil stellen. ;)
Mijn ex is een intelligent type. Knapper dan ik, introvert, eigenwijs.. uitgesproken mening gaf tegengas.. dat zoek ik ook, maar mijn toekomstige man moet er niet in willen doordrammen en soms ook over zijn schaduw kunnen heenstappen wanneer hij niet gelijk heeft. Daarnaast zoek ik iemand die zelfstandig is en waarbij de prioriteiten anders liggen dan die van mijn ex
-
pi_180809900
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mijn ex is een intelligent type. Knapper dan ik, introvert, eigenwijs.. uitgesproken mening gaf tegengas.. dat zoek ik ook, maar mijn toekomstige man moet er niet in willen doordrammen en soms ook over zijn schaduw kunnen heenstappen wanneer hij niet gelijk heeft. Daarnaast zoek ik iemand die zelfstandig is en waarbij de prioriteiten anders liggen dan die van mijn ex
Je bent al best ver lees ik.

In het appen en met de dates moet je daar dus naar vragen en voor jou geldt duidelijk vooral dat je minder lief moet zijn en sneller moet durven afwijzen, want met wat jij zegt lijkt vooral daar het probleem te zitten. Dat je niet snel genoeg je verlies durft te nemen.
pi_180809920
@sonicvolcano: wat is pua?
pi_180809984
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
@sonicvolcano: wat is pua?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=pua
pi_180810066
quote:
O, pickup artist.

Nou, dan snap ik niet wat hij daarmee bedoelt te zeggen in reactie op mijn post.
pi_180810180
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je bent al best ver lees ik.

In het appen en met de dates moet je daar dus naar vragen en voor jou geldt duidelijk vooral dat je minder lief moet zijn en sneller moet durven afwijzen, want met wat jij zegt lijkt vooral daar het probleem te zitten. Dat je niet snel genoeg je verlies durft te nemen.
Ja.. is zo lastig ben daar te lief voor en weet niet of ik dat kan veranderen
-
pi_180810270
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja.. is zo lastig ben daar te lief voor en weet niet of ik dat kan veranderen
Vast wel. ;)

Het is namelijk zinloos lief zijn. Want je doet jezelf ermee tekort. Denk na: wat levert het op? Volgens mij dat jij keer op keer een seksuele ‘relatie’ aangaat met een kerel die jou niet waard is.

Ik denk dan ook dat jij op zichzelf misschien wat meer zelfvertrouwen kan gebruiken (gokje, jij weet of dat waar is of niet als je eerlijk bent tegen jezelf).

Hoe dan ook moet jij jezelf beseffen dat je nu alleen maar jezelf schaadt door dit gedrag. Niets mis met lief zijn, maar wees eerst eens lief voor jezelf. ;)
pi_180810311
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vast wel. ;)

Het is namelijk zinloos lief zijn. Want je doet jezelf ermee tekort. Denk na: wat levert het op? Volgens mij dat jij keer op keer een seksuele ‘relatie’ aangaat met een kerel die jou niet waard is.

Ik denk dan ook dat jij op zichzelf misschien wat meer zelfvertrouwen kan gebruiken (gokje, jij weet of dat waar is of niet als je eerlijk bent tegen jezelf).

Hoe dan ook moet jij jezelf beseffen dat je nu alleen maar jezelf schaadt door dit gedrag. Niets mis met lief zijn, maar wees eerst eens lief voor jezelf. ;)
Ja, gelijk in!
-
pi_180810573
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja.. is zo lastig ben daar te lief voor en weet niet of ik dat kan veranderen
Lief zijn is een gave. Wees jezelf daar heel goed van bewust. Niet iedereen bezit die gave, dus wees er trots op. Jij kan deze gave inzetten, maar ook wegnemen wanneer jij wil. Het is niet de bedoeling dat - omdat jij deze gave bezit - jij iedereen maar tevreden moet houden. Primair is het belangrijk dat jij jezelf tevreden houdt en daar kan je deze gave heel goed bij gebruiken. Zet het in, gebruik het en capitaliseer erop. Geloof mij, niet iedereen heeft dat. Zodra mensen herkennen dat jij jouw gave naar eigen hand in kan zetten zullen ze dat terugbetalen met waardering. Dit is een belangrijk verschil tussen 'over je heen laten lopen' - omdat je alles altijd leuk, prima en goed vindt - en anderen laten weten dat jij het waard bent om voor te vechten. Zodra je dit begrijpt neemt onopgemerkt je zelfvertrouwen ook toe. Niet dat het op dit moment laag hoeft te zijn, maar met jouw gave kan het nog heel veel meer worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 12:41:12 ]
pi_180810695
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:35 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Lief zijn is een gave. Wees jezelf daar heel goed van bewust. Niet iedereen bezit die gave, dus wees er trots op. Jij kan deze gave inzetten, maar ook wegnemen wanneer jij wil. Het is niet de bedoeling dat - omdat jij deze gave bezit - jij iedereen maar tevreden moet houden. Primair is het belangrijk dat jij jezelf tevreden houdt en daar kan je deze gave heel goed bij gebruiken. Zet het in, gebruik het en capitaliseer erop. Geloof mij, niet iedereen heeft dat. Zodra mensen herkennen dat jij jouw gave naar eigen hand in kan zetten zullen ze dat terugbetalen met waardering. Dit is een belangrijk verschil tussen 'over je heen laten lopen' - omdat je alles altijd leuk, prima en goed vindt - en anderen laten weten dat jij het waard bent om voor te vechten. Zodra je dit begrijpt neemt onopgemerkt je zelfvertrouwen ook toe. Niet dat het op dit moment laag hoeft te zijn, maar met jouw gave kan het nog heel veel meer worden.
Dit doet mij goed! Met deze tips kan ik ook echt wat. Moet gewoon vanuit mezelf komen
-
pi_180810918
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:43 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit doet mij goed! Met deze tips kan ik ook echt wat. Moet gewoon vanuit mezelf komen
Nog even en jij komt hier alleen nog maar voor de gezelligheid. ;)
pi_180810951
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 07:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vonden ze je dan wel leuk?
Ze wilde heel graag een volgende date; en vond het niet leuk dat ik daar niet zo'n trek in had nadat ze zich in een eerste date zo opgesteld had.

Ik begrijp goed dat je je op een eerste date niet helemaal bloot geeft, maar bewust dingen afhouden werkt (bij mij) averechts.
  zondag 29 juli 2018 @ 12:57:24 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180810970
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, pickup artist.

Nou, dan snap ik niet wat hij daarmee bedoelt te zeggen in reactie op mijn post.
Zo ontzettend theoretisch en doordacht. Bijna een studieobject.

Met een beetje normaal doen en gewoon communiceren kom je al een heel eind.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180811001
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nog even en jij komt hier alleen nog maar voor de gezelligheid. ;)
Doe ik nu ook al! :P en voor de occasional tips
-
  zondag 29 juli 2018 @ 12:59:48 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180811015
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja.. is zo lastig ben daar te lief voor en weet niet of ik dat kan veranderen
Dat komt vanzelf als je ouder wordt en meer ervaring krijgt. Ik ben namelijk ook zo geweest, te lief, altijd iedereen tevreden willen houden en mijzelf wegcijferen. En dat ben ik soms nog steeds maar dan iets minder en vooral tegen degene die dat terug geven. :s)
pi_180811091
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zo ontzettend theoretisch en doordacht. Bijna een studieobject.

Met een beetje normaal doen en gewoon communiceren kom je al een heel eind.
Ik gaf antwoord op een vraag.

Een vraag die de dame in kwestie met het antwoord ‘normaal doen en gewoon communiceren’ onbevredigd had achtergelaten. En ik laat vrouwen niet onbevredigd achter. :)
pi_180811111
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze wilde heel graag een volgende date; en vond het niet leuk dat ik daar niet zo'n trek in had nadat ze zich in een eerste date zo opgesteld had.

Ik begrijp goed dat je je op een eerste date niet helemaal bloot geeft, maar bewust dingen afhouden werkt (bij mij) averechts.
Raar gedrag dan :P
pi_180811113
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord op een vraag.

Een vraag die de dame in kwestie met het antwoord ‘normaal doen en gewoon communiceren’ onbevredigd had achtergelaten. En ik laat vrouwen niet onbevredigd achter. :)
:7
pi_180811300
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:43 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit doet mij goed! Met deze tips kan ik ook echt wat. Moet gewoon vanuit mezelf komen
Oké mooi. Deze sessie was gratis.
pi_180811327
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
pi_180811386
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:15 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Oké mooi. Deze sessie was gratis.
Voor de volgende sessie moet ik langskomen? En dokken?
-
pi_180811406
quote:
15s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
pi_180811423
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Ik ken het ja :P

Maar serieus, ze heeft wel een omslag gemaakt in de laatste tijd. Dus ik denk wel dat ze je leuk vindt. Wanneer zie je haar weer?
pi_180811430
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Voor de volgende sessie moet ik langskomen? En dokken?
Geen idee, niet over nagedacht. Heb je behoefte aan meerdere sessies dan?
  zondag 29 juli 2018 @ 13:25:00 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180811438
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Zoiets kan je vragen toch?
pi_180811463
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ken het ja :P

Maar serieus, ze heeft wel een omslag gemaakt in de laatste tijd. Dus ik denk wel dat ze je leuk vindt. Wanneer zie je haar weer?
Het is idd wel omgeslagen met het begin, maar nog steeds blijft het soms wel wat vaag op WhatsApp dit maakt dat gevoel dus sterker.

Ze is druk vandaag met familie weg dus nog weinig gesproken vandaag. Later even een nieuwe date voorstellen
pi_180811500
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:26 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Het is idd wel omgeslagen met het begin, maar nog steeds blijft het soms wel wat vaag op WhatsApp dit maakt dat gevoel dus sterker.

Ze is druk vandaag met familie weg dus nog weinig gesproken vandaag. Later even een nieuwe date voorstellen
Ik den dat we moeten accepteren dat niet iedereen op whatsapp hetzelfde in als in real life :P

Ik had vroeger een vriendin en als ik met haar sprak via messenger toendertijd was er echt geen flikker aan:P Constant het idee dat ze er geen zin in had maar in real life was het echt een leuke vriendin om mee om te gaan. Begrijp nog steeds niet hoe mensen zo kunnen verschillen op social media.
pi_180811542
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik den dat we moeten accepteren dat niet iedereen op whatsapp hetzelfde in als in real life :P

Ik had vroeger een vriendin en als ik met haar sprak via messenger toendertijd was er echt geen flikker aan:P Constant het idee dat ze er geen zin in had maar in real life was het echt een leuke vriendin om mee om te gaan. Begrijp nog steeds niet hoe mensen zo kunnen verschillen op social media.
En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
pi_180811555
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
Mja ik snap wat je bedoeld. Misschien voorstellen om te bellen?
pi_180811573
quote:
15s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
Bij mij laait het af en toe wel eens op, het is dan een combinatie van blij en verdrietig zijn ook ;(
  zondag 29 juli 2018 @ 13:35:08 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180811603
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
Whatsapp is geen goede maatstaaf daarvoor, iets wat op tekst staat kan wellicht heel anders bedoeld worden.
pi_180811702
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Whatsapp is geen goede maatstaaf daarvoor, iets wat op tekst staat kan wellicht heel anders bedoeld worden.
Ja ik zou liever bellen eigenlijk maar voelt zo raar omdat ineens te doen of voor te stellen.
pi_180811721
quote:
15s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Wees blij, jullie beiden. Pijn hoort er ook bij. Gewoon een teken dat je open staat voor iemand. Als je dat niet meer voelt, dan moet je je zorgen gaan maken...
pi_180811729
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

[..]

Wees blij, jullie beiden. Pijn hoort er ook bij. Gewoon een teken dat je open staat voor iemand. Als je dat niet meer voelt, dan moet je je zorgen gaan maken...
Nou ja je kan er zo weinig mee :P
pi_180811735
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik zou liever bellen eigenlijk maar voelt zo raar omdat ineens te doen of voor te stellen.
Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
pi_180811752
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja je kan er zo weinig mee :P
Onzin. Pijn is ook gevoel. Je wil toch voelen? Omarm het.
pi_180811771
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
Nou en? Niet iedereen houdt van appjes.

Ben jij niet teveel aan het nadenken?
  zondag 29 juli 2018 @ 13:44:47 #40
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180811777
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
Tenzij je bellen haat :D please never ever call me unexpected!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180811802
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Ik heb je verteld hoe je dat op kan lossen. Ik vraag mij ook af of de reden die je gegeven hebt waarom je dat nog niet hebt gedaan wel de echte reden is. ;)
pi_180811805
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
Heb hem nog nooit zien bellen :P Hij belt alleen met zijn moeder elke avond. Voor de rest doet hij alleen maar van die voice messages in whatsapp.

Hele gesprekken vol :')
pi_180811839
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tenzij je bellen haat :D please never ever call me unexpected!
Hé, maar dan verwacht ik van jou wel dat je dat meldt.

Goffer, jij ook al trouwens. Die van mij nu kan gewoon dichtklappen als ik zeg te willen bellen (moet ik inderdaad ook melden...). Heel bizar.

Maar ik hou van bizar. ;)
pi_180811856
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb hem nog nooit zien bellen :P Hij belt alleen met zijn moeder elke avond. Voor de rest doet hij alleen maar van die voice messages in whatsapp.

Hele gesprekken vol :')
Doe het nou gewoon. Wat is het ergste dat kan gebeuren?
pi_180811865
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Doe het nou gewoon. Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Dat hij het niet leuk vindt en ik dat doorheb.
pi_180811880
Sinds al die andere manieren van contact mogelijk zijn is bellen echt bijzonders geworden.
pi_180811898
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat hij het niet leuk vindt en ik dat doorheb.
Dan weet je dat hij dat niet leuk vindt. Handig, want dan kan je daar in het vervolg rekening mee houden.

Kom op, al dat overdenken schaadt de spontaniteit.
pi_180811924
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Sinds al die andere manieren van contact mogelijk zijn is bellen echt bijzonders geworden.
Ja, heel intiem... eng zelfs. Zeker als je iemand treft met bindingsangst.

Heel bijzonder.

Terwijl het heel leuk kan zijn: op speaker en dan elkaar lekker opgeilen...

Ieder zijn hobby. ;)
pi_180811946
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
Als iemand gebrekkig via Whatsapp communiceert en de relatie in het algeheel onduidelijk is, dan raad ik het echt, echt, echt niet aan om iemand lekker impulsief te bellen. Aandacht van iemand die jou leuk vind is leuk, maar wees daar dan alsjeblieft wel zeker van. Dat is het nu niet namelijk. En iets dat niet is, kan naar twee kanten hellen. Het is een risico zonder noodzaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 13:55:24 ]
  zondag 29 juli 2018 @ 13:54:24 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180811947
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hé, maar dan verwacht ik van jou wel dat je dat meldt.

Goffer, jij ook al trouwens. Die van mij nu kan gewoon dichtklappen als ik zeg te willen bellen (moet ik inderdaad ook melden...). Heel bizar.

Maar ik hou van bizar. ;)
Oh maar dat doe ik ook wel hoor :D ben daar meteen heel duidelijk in. En het is idd wel iets wat steeds vaker lijkt voor te komen. Typisch.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180811952
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, heel intiem... eng zelfs. Zeker als je iemand treft met bindingsangst.

Heel bijzonder.

Terwijl het heel leuk kan zijn: op speaker en dan elkaar lekker opgeilen...

Ieder zijn hobby. ;)
Bellen is ineens zo persoonlijk :P Via tekst kan je er nog over nadenken of iets op een andere manier schrijven ofzo.
pi_180811978
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Als iemand gebrekkig via Whatsapp communiceert en de relatie in het algeheel onduidelijk is, dan raad ik het echt, echt, echt niet aan om iemand lekker impulsief te bellen. Aandacht van iemand die jou leuk vind is leuk, maar wees daar dan alsjeblieft wel zeker van. Dat is het nu niet namelijk. En iets dat niet is, kan naar twee kanten hellen. Het is een risico zonder noodzaak.
Volgens mij haal jij nu twee personen door elkaar, of ik mis een voorgeschiedenis. Een van de twee.
pi_180811994
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bellen is ineens zo persoonlijk :P Via tekst kan je er nog over nadenken of iets op een andere manier schrijven ofzo.
En dat is meteen het probleem. ;)
pi_180812013
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij nu twee personen door elkaar, of ik mis een voorgeschiedenis. Een van de twee.
Oh kut. Ik dacht dat je op snoesje (wat een poppige naam O+) reageerde.

Een tsjick kan altijd bellen natuurlijk. Gewoon lekjer impulsief. Hou ervan. 8-)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 13:59:48 ]
pi_180812023
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:58 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Oh kut. Ik dacht dat je op snoesje (wat een poppige naam O+) reageerde.
Bij Snoesje gaan z'n dates harstikke goed :P
pi_180812035
Zelfs al gezoend :o
pi_180812058
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:58 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Oh kut. Ik dacht dat je op snoesje (wat een poppige naam O+) reageerde.

Een tsjick kan altijd bellen natuurlijk. Gewoon lekjer impulsief. Hou ervan. 8-)
Meteen om! ;)
pi_180812064
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Zelfs al gezoend :o
Hé, ga nou eens bellen... ;)
pi_180812084
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hé, ga nou eens bellen... ;)
Nee.
pi_180812258
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Meteen om! ;)
Ja maar ik zie nu ook waar het misverstand vandaan kwam. Er werd gereageerd op Snoesje ( O+ ) totdat ineens Yasmin met haar welbekende telefoonnummerangst voorbij kwam zeilen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 14:12:23 ]
pi_180812284
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Watje.
  zondag 29 juli 2018 @ 14:19:33 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180812400
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bellen is ineens zo persoonlijk :P Via tekst kan je er nog over nadenken of iets op een andere manier schrijven ofzo.
Dat is toch ook de bedoeling, want dan kom je dichter tot elkaar. ;)

Voor mij voelt dat in iedergeval zo, ookal ben ik er totaal niet van, het voelt specialer dan een appje.
pi_180812877
Mensen die tegenwoordig niet eens meer durven te bellen, vroeger deden wij niet anders én was het een van de weinige manieren om in contact te komen met iemand :).
pi_180812879
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou en? Niet iedereen houdt van appjes.

Ben jij niet teveel aan het nadenken?
Ben wel iemand die veel nadenkt ja. en dat is niet goed Maja dat gebeurd automatisch haha.
pi_180813694
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 14:44 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ben wel iemand die veel nadenkt ja. en dat is niet goed Maja dat gebeurd automatisch haha.
Toch, even gewoon op wat ik lees, lijkt het mij heel wenselijk als je daar toch mee ophoudt, of in ieder geval die datastroom in je hoofd negeert.
pi_180813819
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch, even gewoon op wat ik lees, lijkt het mij heel wenselijk als je daar toch mee ophoudt, of in ieder geval die datastroom in je hoofd negeert.
Ook nu weer, berichtje gestuurd. Zie dat ze soms wel online komt alleen mijne niet leest.

Ga ik weer denken dat ze het toch niet meer zo leuk vindt |:(
pi_180814121
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:23 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ook nu weer, berichtje gestuurd. Zie dat ze soms wel online komt alleen mijne niet leest.

Ga ik weer denken dat ze het toch niet meer zo leuk vindt |:(
Kortom, je maakt jezelf gek.

Hou om te beginnen eens op met checken of ze online komt (concentreer je liever op dat ze bij jou komt ;)). Dat is namelijk vrij dwangmatig gedrag, waarmee je bovendien jezelf dwars zit.

Tenzij je het aan haar vraagt en ze daarop eerlijk antwoord geeft weet je nooit waarom ze niet meteen op je reageert. Dus laat het gaan.

Mijn advies: regel snel een nieuwe date en je weet wat ik denk dat jou dan te doen staat. Want zij kan door jouw niet handelen ook zijn gaan denken dat jij haar eigenlijk niet zo leuk vindt. ;)
pi_180814236
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kortom, je maakt jezelf gek.

Hou om te beginnen eens op met checken of ze online komt (concentreer je liever op dat ze bij jou komt ;)). Dat is namelijk vrij dwangmatig gedrag, waarmee je bovendien jezelf dwars zit.

Tenzij je het aan haar vraagt en ze daarop eerlijk antwoord geeft weet je nooit waarom ze niet meteen op je reageert. Dus laat het gaan.

Mijn advies: regel snel een nieuwe date en je weet wat ik denk dat jou dan te doen staat. Want zij kan door jouw niet handelen ook zijn gaan denken dat jij haar eigenlijk niet zo leuk vindt. ;)
Die nieuwe date regelen ga ik doen, maar ga natuurlijk eerst wachten nu tot ze reageert.
pi_180818294
Dit is echt cringen to the max 1:27
-
  zondag 29 juli 2018 @ 18:30:22 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180818347
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Dit is echt cringen to the max 1:27
Volgens mij doet die het er gewoon om _O- :D
Of zenuwen, dat zou ook kunnen.

Dat einde though, oei :X

[ Bericht 3% gewijzigd door S95Sedan op 29-07-2018 18:35:51 ]
pi_180818491
Ik kan alleen maar vol ongeloof naar dat montuur staren.
pi_180818558
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Dit is echt cringen to the max 1:27
Portemonnee vergeten ook _O-
pi_180818678
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Portemonnee vergeten ook _O-
Leuke truc wel... ;)

Maar sowieso, meteen gaan zeiken over de rekening delen. Vermoeiend hoor.
  zondag 29 juli 2018 @ 18:56:58 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180818758
Gewoon rekeningetje betalen toch. Eerste keer dat ik met mn ex ging eten zei ze dat ze de helft wilde betalen. Ik zei : "dat is niet nodig." Waarop zij "ja maar ik wil het toch" zei.

Prima, dan neem ik dat geld toch aan. Paar maanden later stelde ze toch dat ze verwacht had dat ik de rekening zou betalen _O-

Broodmeisje heeft zelfs de helft van mijn hotel betaald _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 18:59:51 #75
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180818815
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Dit is echt cringen to the max 1:27
is dit echt of zijn dat acteurs? jeeminee _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180818828
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:56 schreef Dven het volgende:
Gewoon rekeningetje betalen toch. Eerste keer dat ik met mn ex ging eten zei ze dat ze de helft wilde betalen. Ik zei : "dat is niet nodig." Waarop zij "ja maar ik wil het toch" zei.

Prima, dan neem ik dat geld toch aan. Paar maanden later stelde ze toch dat ze verwacht had dat ik de rekening zou betalen _O-

Broodmeisje heeft zelfs de helft van mijn hotel betaald _O-
Natuurlijk betaal je de rekening. Maar als ze het aanbieden om mee te betalen is dat ook prima. Net als jij dat hebt gedaan: je geeft aan dat het niet hoeft, maar als ze dan voet bij stuk houden, prima.

Dan moeten ze ook niet later gaan zeiken dat ze iets anders verwacht hadden, want er zijn ook genoeg vrouwen die heel nerveus worden als ze alles betaald krijgen en die dus echt mee willen betalen.

En het verschil kan ik in ieder geval niet ruiken.
pi_180818979
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:56 schreef Dven het volgende:
Gewoon rekeningetje betalen toch. Eerste keer dat ik met mn ex ging eten zei ze dat ze de helft wilde betalen. Ik zei : "dat is niet nodig." Waarop zij "ja maar ik wil het toch" zei.

Prima, dan neem ik dat geld toch aan. Paar maanden later stelde ze toch dat ze verwacht had dat ik de rekening zou betalen _O-

Broodmeisje heeft zelfs de helft van mijn hotel betaald _O-
Wtf... hell na. Ik betaal principieel de eerste date.. stel we gaan op één date eerst een drankje op plaats A doen en daarna plaats B dan betaal ik A en hij B. Ik kots als mensen vragen om te splitten
-
pi_180819102
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wtf... hell na. Ik betaal principieel de eerste date.. stel we gaan op één date eerst een drankje op plaats A doen en daarna plaats B dan betaal ik A en hij B. Ik kots als mensen vragen om te splitten
Wel slim, eten is meestal duurder. ;)

Maar waarom er een big deal van maken. Het is maar geld.
pi_180819126
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wel slim, eten is meestal duurder. ;)

Maar waarom er een big deal van maken. Het is maar geld.
Omdat.. ik splitten een grotere deal vind dan ergens voor in zijn geheel te moeten betalen. Ik split alleen met vrienden.
-
pi_180819326
Vandaag weer eens op Tinder ingelogd. Dit was het resultaat.

quote:
Zij: Heee, knappe match!
Ik: Zeg dat wel! Waarmee heb jij jezelf vermaakt vandaag?
Zij: Niets eigenlijk, had hoofdpijn.
quote:
Zij: Hi leuke match!
Ik: Absoluut! Hoe was je dag?
Zij: Nou, mijn kinderen ...
LAAT MAAR WEER. Ik ga wel boefjes vangen op straat.
pi_180819349
Straks een wandeldate met jongen van tinder die ik via via ken :@ :@ spannund.
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:23:34 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180819368
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wtf... hell na. Ik betaal principieel de eerste date.. stel we gaan op één date eerst een drankje op plaats A doen en daarna plaats B dan betaal ik A en hij B. Ik kots als mensen vragen om te splitten
Waarom? geef je daarmee geen verkeerd beeld af?

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:21 schreef Stratotanker het volgende:
Vandaag weer eens op Tinder ingelogd. Dit was het resultaat.

[..]

[..]

LAAT MAAR WEER. Ik ga wel boefjes vangen op straat.
Tinder is sowieso waardeloos. Men is veel minder serieus daarop.
pi_180819414
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom? geef je daarmee geen verkeerd beeld af?
[..]

Hoebedoel je? wat voor beeld?
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:25:38 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819417
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom? geef je daarmee geen verkeerd beeld af?

[..]

Tinder is sowieso waardeloos. Men is veel minder serieus daarop.
Zat serieus volk op tinder naar mijn ervaring. Maar allicht verschilt het van land tot land
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819435
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Omdat.. ik splitten een grotere deal vind dan ergens voor in zijn geheel te moeten betalen. Ik split alleen met vrienden.
Ik snap wat je zegt hoor, maar als een ander er gelukkig van wordt...

Ben jij vaak degene die het initiatief voor de date neemt?
  zondag 29 juli 2018 @ 19:26:40 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819437
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wtf... hell na. Ik betaal principieel de eerste date.. stel we gaan op één date eerst een drankje op plaats A doen en daarna plaats B dan betaal ik A en hij B. Ik kots als mensen vragen om te splitten
Prima, laten we oesters eten en champagne drinken op date 1 en een broodje bal halen bij date 2 :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 19:27:21 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180819448
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wtf... hell na. Ik betaal principieel de eerste date.. stel we gaan op één date eerst een drankje op plaats A doen en daarna plaats B dan betaal ik A en hij B. Ik kots als mensen vragen om te splitten
Waarom betaal je principieel de eerste date?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180819477
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Zat serieus volk op tinder naar mijn ervaring. Maar allicht verschilt het van land tot land
En hoe je jezelf presenteert.

Ik haal genoeg goede leads van tinder.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:28:39 #89
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819478
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waarom betaal je principieel de eerste date?
Ik denk wegens principes
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819524
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor, maar als een ander er gelukkig van wordt...

Ben jij vaak degene die het initiatief voor de date neemt?
Mwa gaat wel gelijk op, maar als het te lang duurt stel ik het voor. Ik heb matches zat en ga niet weken appen voor niets
-
pi_180819535
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Prima, laten we oesters eten en champagne drinken op date 1 en een broodje bal halen bij date 2 :+
Doen we
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:32:03 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180819542
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

[..]

Hoebedoel je? wat voor beeld?
Nou dat je wellicht makkelijk bent en ze daar misbruik van (kunnen) maken. Bij een goede date dan lijkt het mij dat zoiets vanzelf moet gaan. (Geld is ook maar geld)

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Zat serieus volk op tinder naar mijn ervaring. Maar allicht verschilt het van land tot land
Weet ik niet, ik vind het nogal 'even snel antwoord en anders doorswipen naar de volgende'
  zondag 29 juli 2018 @ 19:32:11 #93
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180819546
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk wegens principes
Ja maar.. welke en waarom :D? Wat voor boodschap moet het afgeven?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180819609
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waarom betaal je principieel de eerste date?
1. Op die manier laat ik zien onafhankelijk te zijn en op die manier te laten zien dat we niet meer in de middeleeuwen leven waar vrouwen afhankelijk zijn van mannen. Ik vind gelijkheid in een relatie belangrijk. Het gaat om de kleine gebaartjes.. dusja soms tik ik 125 eu voor een etentje af en hij later 20 voor drankjes. Het gaat niet om het geld maar de investering

2. Om geen verwachtingen op te wekken.

Maar... Als mijn partner het niet breed heeft dan vind ik het niet erg om gedurende periodes de boel te betalen, als ik maar hetzelfde kan verwachten wanneer ik ooit in zo’n situatie zou belanden.
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:37:32 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819649
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou dat je wellicht makkelijk bent en ze daar misbruik van (kunnen) maken. Bij een goede date dan lijkt het mij dat zoiets vanzelf moet gaan. (Geld is ook maar geld)

[..]

Weet ik niet, ik vind het nogal 'even snel antwoord en anders doorswipen naar de volgende'
Time is money baby
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819652
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mwa gaat wel gelijk op, maar als het te lang duurt stel ik het voor. Ik heb matches zat en ga niet weken appen voor niets
Ok, logisch. Maar omdat jij op de eerste date wil betalen. Vaak is het toch: wie vraagt, betaalt. Of meer old school, de man betaald, maar die laatste gaat voor jou niet echt op. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 19:37:58 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819657
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Doen we
Сделка _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819678
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

Tinder is sowieso waardeloos. Men is veel minder serieus daarop.
quote:
Zij: Heee, knappe match!
Ik: Zeg dat wel! Waarmee heb jij jezelf vermaakt vandaag?
Zij: Niets eigenlijk, had hoofdpijn.
Ik: Wat vervelend, gaat het ondertussen alweer iets beter?
Zij: Iets beter ja, maar moet niet te wild doen.
Ik: Ooo jammer, ik hou wel van wilde vrouwen.
Hoppa. Aju. :')
  zondag 29 juli 2018 @ 19:39:21 #99
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819680
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

1. Op die manier laat ik zien onafhankelijk te zijn en op die manier te laten zien dat we niet meer in de middeleeuwen leven waar vrouwen afhankelijk zijn van mannen. Ik vind gelijkheid in een relatie belangrijk. Het gaat om de kleine gebaartjes.. dusja soms tik ik 125 eu voor een etentje af en hij later 20 voor drankjes. Het gaat niet om het geld maar de investering

2. Om geen verwachtingen op te wekken.

Maar... Als mijn partner het niet breed heeft dan vind ik het niet erg om gedurende periodes de boel te betalen, als ik maar hetzelfde kan verwachten wanneer ik ooit in zo’n situatie zou belanden.
125 euries. Zou me direct in een nootje verslikken. _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 19:40:18 #100
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180819704
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:21 schreef Stratotanker het volgende:
Vandaag weer eens op Tinder ingelogd. Dit was het resultaat.

[..]


[..]

LAAT MAAR WEER. Ik ga wel boefjes vangen op straat.
waarom stel jij van die belachelijke vragen dan?
  zondag 29 juli 2018 @ 19:40:29 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819707
Ik heb geen probleem met betalen, zolang ze nadien maar goed kluift
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819713
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:

[..]

1. Op die manier laat ik zien onafhankelijk te zijn en op die manier te laten zien dat we niet meer in de middeleeuwen leven waar vrouwen afhankelijk zijn van mannen. Ik vind gelijkheid in een relatie belangrijk. Het gaat om de kleine gebaartjes.. dusja soms tik ik 125 eu voor een etentje af en hij later 20 voor drankjes. Het gaat niet om het geld maar de investering

2. Om geen verwachtingen op te wekken.

Maar... Als mijn partner het niet breed heeft dan vind ik het niet erg om gedurende periodes de boel te betalen, als ik maar hetzelfde kan verwachten wanneer ik ooit in zo’n situatie zou belanden.
Puntje 2 vind ik wel apart. Had ook ooit een date die vond dat ze mee moest betalen omdat ze anders verplicht was om seks te hebben (die regel was voor mij nieuw).

Gelukkig was ze aan het eind van de date duidelijk vergeten dat ik het goed vond dat ze de helft betaalde. ;)
pi_180819721
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok, logisch. Maar omdat jij op de eerste date wil betalen. Vaak is het toch: wie vraagt, betaalt. Of meer old school, de man betaald, maar die laatste gaat voor jou niet echt op. ;)
Kijk.. soms.. als inderdaad de man mij uitnodigt dan laat ik hem betalen.. natuurlijk en vervolgens stel ik wat voor en dan doen we dat! Maar dat ligt echt aan de situatie! Ik probeer het vaak wel te doen!
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:41:03 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819722
Scheelt ook wel dat je voor 10 euro samen compleet zat bent _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819741
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:40 schreef Dven het volgende:
Ik heb geen probleem met betalen, zolang ze nadien maar goed kluift
Kijk en voor mannen zoals jij is er punt 2 :r
-
pi_180819767
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Puntje 2 vind ik wel apart. Had ook ooit een date die vond dat ze mee moest betalen omdat ze anders verplicht was om seks te hebben (die regel was voor mij nieuw).

Gelukkig was ze aan het eind van de date duidelijk vergeten dat ik het goed vond dat ze de helft betaalde. ;)
Nee, maar dat bedoel ik. Ik heb dat wel vaker gehoord hoor. Zulke rare verhalen of tikkies achteraf. Daar heb ik geen trek in. Ik bepaal zelf wanneer ik seks met je heb ja of nee.
-
pi_180819773
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:41 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kijk en voor mannen als jij is er punt 2 :r
I see... ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 19:43:21 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819778
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:41 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kijk en voor mannen als jij is er punt 2 :r
Nounou
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819789
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Nounou
Voor de rest ben je echt een schat, maar die instelling is de reden waarom het daten lastig is.
-
pi_180819826
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, maar dat bedoel ik. Ik heb dat wel vaker gehoord hoor. Zulke rare verhalen of tikkies achteraf. Daar heb ik geen trek in. Ik bepaal zelf wanneer ik seks met je heb ja of nee.
Sommige mensen kunnen daten ook wel heel ingewikkeld benaderen ja.

Misschien dat ze daarom dan ook nerveus zijn voor een date.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:45:59 #111
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819828
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Voor de rest ben je echt een schat, maar die instelling is de reden waarom het daten lastig is.
Je denkt toch niet serieus dat ik een pijpbeurt verwacht wanneer ik voor eten/drinken betaal? :D dan is naar de boeren gaan gemakkelijker en voordeliger :') _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819840
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat ik een pijpbeurt verwacht wanneer ik voor eten/drinken betaal? :D dan is naar de boeren gaan gemakkelijker en voordeliger :') _O-
Maar het feit dat je die suggestie als grap maakt zegt zat.
-
pi_180819843
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat ik een pijpbeurt verwacht wanneer ik voor eten/drinken betaal? :D dan is naar de boeren gaan gemakkelijker en voordeliger :') _O-
Hier in Nederland ga je daarvoor naar de hoeren.

Raar toch..
pi_180819855
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:41 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kijk en voor mannen zoals jij is er punt 2 :r
Opmerkelijk hoe iemand door middel van één opmerking - terwijl men al maanden in hetzelfde topic met elkaar in gesprek is en elkaar een beetje kent - direct afgeschreven kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2018 19:47:28 ]
  zondag 29 juli 2018 @ 19:47:52 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819878
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:46 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Maar het feit dat je die suggestie als grap maakt zegt zat.
Okay
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819885
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:46 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Maar het feit dat je die suggestie als grap maakt zegt zat.
Wat zegt dat dan?
pi_180819893
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Opmerkelijk hoe iemand door middel van één opmerking - terwijl men al maanden in hetzelfde topic met elkaar in gesprek is en elkaar een beetje kent - direct afgeschreven kan worden.
Prima toch. Kandidaten zat. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 19:49:03 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819907
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Opmerkelijk hoe iemand door middel van één opmerking - terwijl men al maanden in hetzelfde topic met elkaar in gesprek is en elkaar een beetje kent - direct afgeschreven kan worden.
Bulgaarse grappende vrouwenhaters mag je nooit en te nimmer accepteren!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180819918
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Opmerkelijk hoe iemand door middel van één opmerking - terwijl men al maanden in hetzelfde topic met elkaar in gesprek is en elkaar een beetje kent - direct afgeschreven kan worden.
Ik schrijf hem niet af. Ik weet allang wat zijn intenties zijn en die opmerking sluit daarbij aan.

Voor de rest heb ik het idee dat hij een goede jongeman is :)
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:50:17 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819937
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan?
Goede vraag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 19:51:16 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180819952
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik weet allang wat zijn intenties zijn en die opmerking sluit daarbij aan.
Insinuaties waar ik mij niet in kan vinden. Ongeacht welke intentie jij denkt te kennen want ik heb ze zelf überhaupt bij zo goed als niemand niet :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 19:53:13 #122
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180819989
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:21 schreef Stratotanker het volgende:
Vandaag weer eens op Tinder ingelogd. Dit was het resultaat.

[..]

[..]

LAAT MAAR WEER. Ik ga wel boefjes vangen op straat.
Beetje negatieve dag vandaag lijkt het :D .
Ik kreeg iemand die begon over zijn vechtscheiding. Waarom in hemelsnaam? En dit in het tweede berichtje al.

Vervolgens nog iemand die vroeg hoe lang ik op de site was. Na mijn antwoord en wedervraag of hij er lang was, volgde een lange rant over de nep profielen en vrouwen ineens verdwenen en dat het niet leuk was en dat ie er wel gauw vanaf zou zijn en mocht ie mijn nummer of FB?

hell no.

Dat negatieve vind ik totaal niet aantrekkelijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180820008
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik schrijf hem niet af. Ik weet allang wat zijn intenties zijn en die opmerking sluit daarbij aan.

Oh bij hem dus wel maar bij al die dates niet
pi_180820021
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Insinuaties waar ik mij niet in kan vinden. Ongeacht welke intentie jij denkt te kennen want ik heb ze zelf überhaupt bij zo goed als niemand niet :P
Volgens mij heb jij hier recent aangegeven niet op zoek te zijn naar een relatie en ik denk dat ze daar naar verwijst.

Verder is ze teleurgesteld in de afgelopen dates die vooral op seks uit waren zei ze eerder vandaag. Laat het gaan joh.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:54:56 #125
108913 Godshand
guide4you
pi_180820029
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Puntje 2 vind ik wel apart. Had ook ooit een date die vond dat ze mee moest betalen omdat ze anders verplicht was om seks te hebben (die regel was voor mij nieuw).

Jouw date kende deze sketch :D

Mijn Tinder Gold is verlopen, nog wel afkicken van het feit dat je een verkeerde swipe kon terug halen.

Nu ram ik soms op die knop en bedenk mij dan 5 seconden later dat die optie nu verlopen is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:55:52 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820050
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje negatieve dag vandaag lijkt het :D .
Ik kreeg iemand die begon over zijn vechtscheiding. Waarom in hemelsnaam? En dit in het tweede berichtje al.

Vervolgens nog iemand die vroeg hoe lang ik op de site was. Na mijn antwoord en wedervraag of hij er lang was, volgde een lange rant over de nep profielen en vrouwen ineens verdwenen en dat het niet leuk was en dat ie er wel gauw vanaf zou zijn en mocht ie mijn nummer of FB?

hell no.

Dat negatieve vind ik totaal niet aantrekkelijk.
Sowieso een kutvraag. "Hoe lang ben je op deze site????? :o "
Uhhhh, lekker belangrijk? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180820063
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje negatieve dag vandaag lijkt het :D .
Ik kreeg iemand die begon over zijn vechtscheiding. Waarom in hemelsnaam? En dit in het tweede berichtje al.

Vervolgens nog iemand die vroeg hoe lang ik op de site was. Na mijn antwoord en wedervraag of hij er lang was, volgde een lange rant over de nep profielen en vrouwen ineens verdwenen en dat het niet leuk was en dat ie er wel gauw vanaf zou zijn en mocht ie mijn nummer of FB?

hell no.

Dat negatieve vind ik totaal niet aantrekkelijk.
Volgens mij vindt niemand dat aantrekkelijk. ;)

Maar vaak is het zo dat een match snel weer verwijderd kan worden. Beter dat dan dat ze op de date strontvervelend blijken te zijn. Dan had je je tijd beter kunnen besteden die dag.
pi_180820085
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Insinuaties waar ik mij niet in kan vinden. Ongeacht welke intentie jij denkt te kennen want ik heb ze zelf überhaupt bij zo goed als niemand niet :P
Nou laten we het zo stellen. Jij bent niet echt opzoek naar een relatie, maar meer naar ‘gezelligheid’? En als er iets groeit dan groeit er iets? (Niks negatiefs hoor?)
-
  zondag 29 juli 2018 @ 19:59:32 #129
108913 Godshand
guide4you
pi_180820119
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje negatieve dag vandaag lijkt het :D .
Ik kreeg iemand die begon over zijn vechtscheiding. Waarom in hemelsnaam? En dit in het tweede berichtje al.

Vervolgens nog iemand die vroeg hoe lang ik op de site was. Na mijn antwoord en wedervraag of hij er lang was, volgde een lange rant over de nep profielen en vrouwen ineens verdwenen en dat het niet leuk was en dat ie er wel gauw vanaf zou zijn en mocht ie mijn nummer of FB?

hell no.

Dat negatieve vind ik totaal niet aantrekkelijk.
Komt door het bewolkte weer :)

Ik dacht dat jij dit weekend dates in de planning had?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 19:59:44 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820121
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nou laten we het zo stellen. Jij bent niet echt opzoek naar een relatie, maar meer naar ‘gezelligheid’? En als er iets groeit dan groeit er iets? (Niks negatiefs hoor?)
Ik vind zoeken naar een relatie sowieso een handig en kansloos iets.

Gewoon een leuke tijd, wat daar ook bij komt kijken. En dan kan je verder altijd nog zien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180820158
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vind zoeken naar een relatie sowieso een handig en kansloos iets.

Gewoon een leuke tijd, wat daar ook bij komt kijken. En dan kan je verder altijd nog zien.
Natuurlijk dat eerste gaat voor mij ook op, maar uit jouw verhalen ‘hotel’ verhalen stuurt het veel naar seks en dat is niet erg, want hey.. seks is goed en leuk! Maarja
-
  zondag 29 juli 2018 @ 20:01:48 #132
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820159
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij vindt niemand dat aantrekkelijk. ;)

Maar vaak is het zo dat een match snel weer verwijderd kan worden. Beter dat dan dat ze op de date strontvervelend blijken te zijn. Dan had je je tijd beter kunnen besteden die dag.
Zou je denken ja. Ik snap gewoon de houding niet. Tenzij je met een rot humeur bent opgestaan of zo. Als je met iemand wilt daten op die manier jezelf opstellen vind ik wat jammer. Vooral die tweede. Was ook geen Tinder trouwens.

Stond wel weer één hele leuke tegenover dus de boel is redelijk in balans. Dat maakt me dan weer blij :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 20:02:45 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180820177
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat ik een pijpbeurt verwacht wanneer ik voor eten/drinken betaal? :D dan is naar de boeren gaan gemakkelijker en voordeliger :') _O-
:D _O-

quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:46 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Maar het feit dat je die suggestie als grap maakt zegt zat.
Het was ook gewoon grappig :@
  zondag 29 juli 2018 @ 20:03:29 #134
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820192
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Komt door het bewolkte weer :)

Ik dacht dat jij dit weekend dates in de planning had?
Ik niet, dat was Anneloos. Zij had een zooi dates in de planning.
Ik heb aankomende zaterdag een date met mijn eerste pannekoekje :)

Oh en het ziet er naar uit dat de speeddate eindelijk doorgaat over 2 weekjes. Bij de vrouwen is er inmiddels een wachtlijst in elk geval. Dat was de laatste keer niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180820201
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:01 schreef Prisha het volgende:

[..]


[..]

Zou je denken ja. Ik snap gewoon de houding niet. Tenzij je met een rot humeur bent opgestaan of zo. Als je met iemand wilt daten op die manier jezelf opstellen vind ik wat jammer. Vooral die tweede. Was ook geen Tinder trouwens.

Stond wel weer één hele leuke tegenover dus de boel is redelijk in balans. Dat maakt me dan weer blij :)
Ik begrijp ook heel veel mensen niet. Maar ja, geen tijd aan besteden. En je hebt ook een hele leuke er tegenover, dus helemaal prima!
  zondag 29 juli 2018 @ 20:05:27 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820240
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Natuurlijk dat eerste gaat voor mij ook op, maar uit jouw verhalen ‘hotel’ verhalen stuurt het veel naar seks en dat is niet erg, want hey.. seks is goed en leuk! Maarja
Het idee was dat ik alleen in dat hotel ging slapen. Een beetje stad is drie uur reizen en ik ga niet zes uur reizen voor een date van paar uur. Dus wil je elkaar zien, boek je er hotel. Of je daar uiteindelijk alleen of getweëen slaapt is wat dat betreft niet zo relevant. Ik stuur zelf zelden naar seks, daar zijn vrouwen uiteindelijk vaak toch veel beter in :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180820251
Ga mij maar klaarmaken voor mijn date! Fijne avond allen O+ O+
-
  zondag 29 juli 2018 @ 20:06:17 #138
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820257
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Sowieso een kutvraag. "Hoe lang ben je op deze site????? :o "
Uhhhh, lekker belangrijk? :?
was zijn eerste vraag. Na een "hallo".
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 20:07:39 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820287
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

was zijn eerste vraag. Na een "hallo".
/block :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 20:08:56 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180820322
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:07 schreef Dven het volgende:

[..]

/block :+
'Hoi' werkt ook goed daarvoor.

Ben wel rebels wat dat betreft en als iemand neerzet daar niet op te reageren dan doe ik dat juist :@
  zondag 29 juli 2018 @ 20:09:37 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820341
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

'Hoi' werkt ook goed daarvoor.
Hoi, hoe gaat het?
:r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 20:09:51 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820348
Gaat weer lekker met de slowchat he. Laatste waarschuwing.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:12:04 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820399
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:09 schreef Samzz het volgende:
Gaat weer lekker met de slowchat he. Laatste waarschuwing.
Niet akkoord, 99% is date-gerelateerd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 20:13:01 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180820420
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:06 schreef Anneloos het volgende:
Ga mij maar klaarmaken voor mijn date! Fijne avond allen O+ O+
Veel plezier :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 29 juli 2018 @ 20:14:20 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820452
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet akkoord, 99% is date-gerelateerd.
Ja de bierprijs in Bulgarije is dat echt absoluut.

Kijk eens: R&P / [R&P SC]

Ga daar maar slowchatten. Dan kan dit topic en het meettopic daar vrij van blijven ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:14:37 #146
108913 Godshand
guide4you
pi_180820459
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik niet, dat was Anneloos. Zij had een zooi dates in de planning.
Ik heb aankomende zaterdag een date met mijn eerste pannekoekje :)

Oh en het ziet er naar uit dat de speeddate eindelijk doorgaat over 2 weekjes. Bij de vrouwen is er inmiddels een wachtlijst in elk geval. Dat was de laatste keer niet.
Is die speeddate in Amsterdam?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180820483
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje negatieve dag vandaag lijkt het :D .
Ik kreeg iemand die begon over zijn vechtscheiding. Waarom in hemelsnaam? En dit in het tweede berichtje al.

Vervolgens nog iemand die vroeg hoe lang ik op de site was. Na mijn antwoord en wedervraag of hij er lang was, volgde een lange rant over de nep profielen en vrouwen ineens verdwenen en dat het niet leuk was en dat ie er wel gauw vanaf zou zijn en mocht ie mijn nummer of FB?

hell no.

Dat negatieve vind ik totaal niet aantrekkelijk.
Ach ja, hoofdpijn dame ratelt gewoon door. En ik doe gewoon even lekker mee. Het is dat of hier slowchatten met het risico dat ik met de vlakke hand van Samzz krijg. Het valt allemaal niet mee. Keuzes, keuzes.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:06 schreef Anneloos het volgende:
Ga mij maar klaarmaken voor mijn date! Fijne avond allen O+ O+
Veel plezier! *O*
pi_180820485
Na de dates, een slechte app dag vandaag. Ze is maar stil.
Geeft me echt een rot gevoel omdat het net zo goed ging allemaal, hopelijk morgen wat beter weer laat het voor vanavond maar even rusten
  zondag 29 juli 2018 @ 20:15:49 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180820486
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja de bierprijs in Bulgarije is dat echt absoluut.
Wellicht wil er daardoor iemand op date met Dven in Bulgarije.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 29 juli 2018 @ 20:15:56 #150
108913 Godshand
guide4you
pi_180820487
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:06 schreef Anneloos het volgende:
Ga mij maar klaarmaken voor mijn date! Fijne avond allen O+ O+
Zo ongeduldig? Jouw date moet jou toch klaarmaken? :+

Veel plezier in ieder geval!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:17:05 #151
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820514
quote:
5s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is die speeddate in Amsterdam?
Nijmegen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 20:18:02 #152
108913 Godshand
guide4you
pi_180820532
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nijmegen.
Ah, cool :)

Wel toffe stad, even kijken welke speeddates er binnenkort nog meer er zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:18:11 #153
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180820536
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja de bierprijs in Bulgarije is dat echt absoluut.

Kijk eens: R&P / [R&P SC]

Ga daar maar slowchatten. Dan kan dit topic en het meettopic daar vrij van blijven ^O^.
Was een date-tactiek dus date-gerelateerd. :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 juli 2018 @ 20:19:16 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820556
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Was een date-tactiek dus date-gerelateerd. :(
Uhuh. Laatste waarschuwing.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:20:14 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820583
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, cool :)

Wel toffe stad, even kijken welke speeddates er binnenkort nog meer er zijn...
Een vriendin en ik denken erover een speeddate te organiseren.

Hoe bevalt jou dat? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180820645
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:15 schreef snoesje45 het volgende:
Na de dates, een slechte app dag vandaag. Ze is maar stil.
Geeft me echt een rot gevoel omdat het net zo goed ging allemaal, hopelijk morgen wat beter weer laat het voor vanavond maar even rusten
Het is maar een app he.

Volgens mij heeft ze eerder niet gereageerd en heb je daarna nog dates met haar gehad. Gewoon rustig blijven, niet te lang wachten met het voorstellen van een volgende date (en nee, je hoeft niet per sé op een reactie te wachten van haar) en een beetje ballen tonen. Letterlijk en figuurlijk.

Want je komt hier een beetje over als totaal niet in control. Dat ruiken vrouwen ook tijdens een date.
pi_180820668
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een vriendin en ik denken erover een speeddate te organiseren.

Hoe bevalt jou dat? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Waarom wil je er dan een gaan organiseren. Kun je niet beter eerst dan zelf gaan speeddaten?
  zondag 29 juli 2018 @ 20:25:12 #158
108913 Godshand
guide4you
pi_180820680
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een vriendin en ik denken erover een speeddate te organiseren.

Hoe bevalt jou dat? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Wel goed, mits men let op het aantal deelnemers. 20 dames zijn er teveel. 14-15 is wel mooi aantal..

Aan het end interesseert het mij geen reet meer omdat ik suf geluld ben. Dan komt er weinig zinnigs meestal uit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:25:26 #159
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820682
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, cool :)

Wel toffe stad, even kijken welke speeddates er binnenkort nog meer er zijn...
Zeker toffe stad ^O^ ga je ook speeddaten? je had het vaker gedaan weet ik nog. Via beide organisaties vertelde je.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 20:25:56 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820694
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is maar een app he.

Volgens mij heeft ze eerder niet gereageerd en heb je daarna nog dates met haar gehad. Gewoon rustig blijven, niet te lang wachten met het voorstellen van een volgende date (en nee, je hoeft niet per sé op een reactie te wachten van haar) en een beetje ballen tonen. Letterlijk en figuurlijk.

Want je komt hier een beetje over als totaal niet in control. Dat ruiken vrouwen ook tijdens een date.
Niet alleen tijdens een date. Tussen de regels door merken mensen dat ook op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180820702
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een vriendin en ik denken erover een speeddate te organiseren.

Hoe bevalt jou dat? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Hier in de buurt is nu een dinner-date concept dat blijkbaar goed loopt. Dat lijkt me ook nog niet zo verkeerd.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:26:28 #162
108913 Godshand
guide4you
pi_180820706
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zeker toffe stad ^O^ ga je ook speeddaten? je had het vaker gedaan weet ik nog. Via beide organisaties vertelde je.
Ja, ff kijken. Misschien in september weer om het af te leren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:29:40 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820772
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom wil je er dan een gaan organiseren. Kun je niet beter eerst dan zelf gaan speeddaten?
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. Denk je dat ze dat hier kennen?

We willen het eens proberen. Er wonen hier veel mensen die zoveel werken dat ze bijna geen tijd hebben voor sociaal doen laat staan daten. Dus we willen eens een speeddate organiseren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180820796
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet alleen tijdens een date. Tussen de regels door merken mensen dat ook op.
Ja, zo bedoelde ik dat ook.

En als iemand je leuk vindt kom je daar nog wel even mij weg ook, maar ergens is een grens. En ik heb naar aanleiding van zijn posts het idee dat hij er dicht tegenaan zit.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:30:49 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820798
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hier in de buurt is nu een dinner-date concept dat blijkbaar goed loopt. Dat lijkt me ook nog niet zo verkeerd.
Dat willen wij ook doen. Zij heeft een restaurant, dus daar zou het plaats moeten vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:31:20 #166
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820809
quote:
2s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hier in de buurt is nu een dinner-date concept dat blijkbaar goed loopt. Dat lijkt me ook nog niet zo verkeerd.
wat is dat voor iets?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180820823
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, zo bedoelde ik dat ook.

En als iemand je leuk vindt kom je daar nog wel even mij weg ook, maar ergens is een grens. En ik heb naar aanleiding van zijn posts het idee dat hij er dicht tegenaan zit.
Daarom vanavond even laten rusten aangezien ik al laatste bericht heb gestuurd. Stuur morgen in de middag wel weer iets als ze niks heeft laten weten
  zondag 29 juli 2018 @ 20:33:01 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820836
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wel goed, mits men let op het aantal deelnemers. 20 dames zijn er teveel. 14-15 is wel mooi aantal..

Aan het end interesseert het mij geen reet meer omdat ik suf geluld ben. Dan komt er weinig zinnigs meestal uit...
Zoals jij het zegt klinkt t helemaal niet leuk :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:33:42 #169
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820851
Hier voor het eerst bijna 2 dagen geen contact :o :{ :'( Eergister vroeg die nog wel of ik aan het oefenen was voor het geen wat we de volgende keer gaan doen.
pi_180820852
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nijmegen.
Via welke website is dat? Flitsdate?
  zondag 29 juli 2018 @ 20:34:20 #171
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820859
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:33 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Via welke website is dat? Flitsdate?
ja klopt. Die andere heeft geen Nijmegen als locatie, enkel Flitsdate.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180820867
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. Denk je dat ze dat hier kennen?

We willen het eens proberen. Er wonen hier veel mensen die zoveel werken dat ze bijna geen tijd hebben voor sociaal doen laat staan daten. Dus we willen eens een speeddate organiseren.
Nou, het gaat er mij meer om dat iedere business case ook kennis nodig heeft. Die kennis kun je opdoen door zelf te gaan speeddaten en dan te evalueren. Hoe doet de organisatie hier hier, wat vinden wij dat goed is, wat vonden we minder. Wat gaan wij anders doen.

Ik ben ondernemer, vandaar. ;)

In aansluiting hierop: vaak wil zo’n organisator ook best met je praten als je toch niet in zijn vaarwater komt. Leer je vaak veel van en kennis kan zo het verschil betekenen tussen winst en verlies. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 20:35:13 #173
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820875
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier voor het eerst bijna 2 dagen geen contact :o :{ :'( Eergister vroeg die nog wel of ik aan het oefenen was voor het geen wat we de volgende keer gaan doen.
Oefenen? Lip lock :D *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180820880
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat is dat voor iets?
In dit geval geef je je op en stuur je een soort profiel mee, die organisatie gaat je dan matchen met iemand en dan ga je samen wat eten. Soort blind-date concept, geen speed-dating.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:35:57 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820887
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, het gaat er mij meer om dat iedere business case ook kennis nodig heeft. Die kennis kun je opdoen door zelf te gaan speeddaten en dan te evalueren. Hoe doet de organisatie hier hier, wat vinden wij dat goed is, wat vonden we minder. Wat gaan wij anders doen.

Ik ben ondernemer, vandaar. ;)

In aansluiting hierop: vaak wil zo’n organisator ook best met je praten als je toch niet in zijn vaarwater komt. Leer je vaak veel van en kennis kan zo het verschil betekenen tussen winst en verlies. ;)
Het wordt gewoon voor de lol hoor. Geen nieuw business-concept
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:36:15 #176
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820892
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oefenen? Lip lock :D *O*
:D :D

Ja das mijn stiekeme activiteit maar nee dat bedoelde hij niet.

Hij zei nog wel dat hij een ander spelletje met me wilde doen :9~ maar dat zal die vast niet zo bedoelen als ik hoop _O-
pi_180820894
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:31 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Daarom vanavond even laten rusten aangezien ik al laatste bericht heb gestuurd. Stuur morgen in de middag wel weer iets als ze niks heeft laten weten
Ik neem aan een voorstel voor de komende date. Misschien ook lekker concreet. In control... ;)
pi_180820904
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier voor het eerst bijna 2 dagen geen contact :o :{ :'( Eergister vroeg die nog wel of ik aan het oefenen was voor het geen wat we de volgende keer gaan doen.
Jij kan ook iets sturen als je daar behoefte aan hebt. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 20:37:19 #179
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820912
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij kan ook iets sturen als je daar behoefte aan hebt. ;)
Ja weet je als het aan mij lag zou ik de hele dag wat sturen. Denk dat niemand daar blij van wordt.
pi_180820919
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem aan een voorstel voor de komende date. Misschien ook lekker concreet. In control... ;)
Ga een date voorstel doen ja ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 20:38:01 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820931
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet je als het aan mij lag zou ik de hele dag wat sturen. Denk dat niemand daar blij van wordt.
Als ik iemand echt leuk vind word ik daar wel blij van :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:38:03 #182
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820932
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:37 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ga een date voorstel doen ja ;)
Nu? :p
  zondag 29 juli 2018 @ 20:38:29 #183
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820938
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ik iemand echt leuk vind word ik daar wel blij van :@.
Ja ik zou daar ook blij van worden. :P Ik zou de hele dag wel met hem kunnen praten.
pi_180820941
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het wordt gewoon voor de lol hoor. Geen nieuw business-concept
Dan nog. Je wil je gasten toch een leuke avond geven?

Maar verder: wat jij wil. Ik geef alleen maar een tip. ;)
pi_180820959
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu? :p
Ik heb laatste bericht gestuurd paar uur geleden, die heeft ze gelezen maar niet geantwoord. Dus ga nu even tot morgen middag niks sturen.
pi_180820965
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet je als het aan mij lag zou ik de hele dag wat sturen. Denk dat niemand daar blij van wordt.
Jij.

Is dat niet belangrijk?
  zondag 29 juli 2018 @ 20:39:40 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180820969
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan nog. Je wil je gasten toch een leuke avond geven?

Maar verder: wat jij wil. Ik geef alleen maar een tip. ;)
Ja. Maar daarvoor hoef ik niet zelf eerst te gaan speeddaten.

We willen het sowieso met eten combineren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 20:39:50 #188
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180820972
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik zou daar ook blij van worden. :P Ik zou de hele dag wel met hem kunnen praten.
je vind hem echt heel erg leuk he Yasmin hoop echt dat het wat voor je wordt :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 20:39:51 #189
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820974
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:39 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik heb laatste bericht gestuurd paar uur geleden, die heeft ze gelezen maar niet geantwoord. Dus ga nu even tot morgen middag niks sturen.
Je kan ook die vinkjes uitzetten he. Heb ik ook.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:40:10 #190
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820981
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij.

Is dat niet belangrijk?
Denk dat die dat schiijt irritant zou vinden.
pi_180820983
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik zou daar ook blij van worden. :P Ik zou de hele dag wel met hem kunnen praten.
En dus...
pi_180820997
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan ook die vinkjes uitzetten he. Heb ik ook.
Ja maar ik wil niet als een stalker overkomen voor haar. Hoop dat ze zelf weer wat stuurt morgen ochtend ofzo
  zondag 29 juli 2018 @ 20:41:05 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180820998
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

je vind hem echt heel erg leuk he Yasmin hoop echt dat het wat voor je wordt :)
Ja :Y

Maar bijna alles klopt ook gewoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:41:38 #194
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821013
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:40 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ja maar ik wil niet als een stalker overkomen voor haar. Hoop dat ze zelf weer wat stuurt morgen ochtend ofzo
Mja ik begrijp je :P Als wij zouden daten zouden we tenminste op elkaars appjes reageren :P :P
pi_180821042
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat die dat schiijt irritant zou vinden.
Jij hebt toch aardig wat dates gehad met hem. Jij weet dat niet?

Ik vind dat op zich vreemd. Jij hebt een behoefte en zet die opzij zonder te weten of hij daar wel of niet in mee wil gaan.

Misschien vind hij het wel schijtirritant, maar hij kan toch ook zijn waffel opentrekken als dat zo is. Of gewoon niet reageren als hij daar geen trek in heeft.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:43:04 #196
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821047
quote:
12s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En dus...
Ja niet iedereen is toch zo. Hij reageert wel elke keer vrolijk als ik hem wat stuur en hij reageert 9 van de tien keer binnen 3 min :P Dus ga er maar gewoon van uit dat het allemaal goed zit.
pi_180821049
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja ik begrijp je :P Als wij zouden daten zouden we tenminste op elkaars appjes reageren :P :P
Haha idd. Werd er zo vrolijk van afgelopen week, vandaag toch slechter gevoel gekregen weer.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:43:57 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821069
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij hebt toch aardig wat dates gehad met hem. Jij weet dat niet?

Ik vind dat op zich vreemd. Jij hebt een behoefte en zet die opzij zonder te weten of hij daar wel of niet in mee wil gaan.

Misschien vind hij het wel schijtirritant, maar hij kan toch ook zijn waffel opentrekken als dat zo is. Of gewoon niet reageren als hij daar geen trek in heeft.
Nou soms stopt het gesprek gewoon. Dus daarom ga ik er vanuit dat die niet de hele dag wilt appen.
pi_180821079
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja niet iedereen is toch zo. Hij reageert wel elke keer vrolijk als ik hem wat stuur en hij reageert 9 van de tien keer binnen 3 min :P Dus ga er maar gewoon van uit dat het allemaal goed zit.
Ik snap hier echt niets van. Ligt misschien aan mij. :)
  zondag 29 juli 2018 @ 20:45:27 #200
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821099
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap hier echt niets van. Ligt misschien aan mij. :)
Dit is dus waar ik gister over begon. Al die shit die je leest en dan toch laat denken dat je niet te vaak moet appen omdat dat de ander misschien afschrikt. Of zoals Snoesje zegt dat je niet als een stalker ofzo over wilt komen.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:46:53 #201
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821121
Ik had dat overigens bij mijn ex ook. Die kon ook heel vaak appen en dat begon ik uiteindelijk toch wel irritant te vinden.
pi_180821128
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou soms stopt het gesprek gewoon. Dus daarom ga ik er vanuit dat die niet de hele dag wilt appen.
Prima. Is dat misschien zijn manier van aangeven dat hij het zat is. Of heeft hij het gewoon druk met iets anders.

Maar jij mist hem nu. Jij wil hem eigenlijk het liefste bellen. Jullie vinden elkaar leuk, sterker nog, als het kan trekken jullie elkaar stuk.

En dan kan jij geen appje sturen na twee dagen?

Gaat er bij mij niet in!

Jouw behoefte om contact te hebben is net zo belangrijk als zijn behoefte om niet continue te appen (voor zover hij die al heeft).
pi_180821133
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja klopt. Die andere heeft geen Nijmegen als locatie, enkel Flitsdate.
Ah ok. Ik zat net even op de site te kijken maar die van a.s. woensdag voor mijn leeftijd heeft een wachtlijst voor de heren. Ben wel nieuwsgierig geworden of het echt wat is. Hopelijk kan ik de volgende keer eens meedoen. :)

Jij al eerder meegedaan met Flitsdate?
pi_180821147
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is dus waar ik gister over begon. Al die shit die je leest en dan toch laat denken dat je niet te vaak moet appen omdat dat de ander misschien afschrikt. Of zoals Snoesje zegt dat je niet als een stalker ofzo over wilt komen.
Jullie trekken elkaar stuk als je de kans krijgt en dan zou je een stalker zijn als je appt?

Meid, echt. Don’t sell yourself short.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:48:49 #205
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821159
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Prima. Is dat misschien zijn manier van aangeven dat hij het zat is. Of heeft hij het gewoon druk met iets anders.

Maar jij mist hem nu. Jij wil hem eigenlijk het liefste bellen. Jullie vinden elkaar leuk, sterker nog, als het kan trekken jullie elkaar stuk.

En dan kan jij geen appje sturen na twee dagen?

Gaat er bij mij niet in!

Jouw behoefte om contact te hebben is net zo belangrijk als zijn behoefte om niet continue te appen (voor zover hij die al heeft).
Mja maar dan moet je je ergens toch een beetje aanpassen? Stel dat ik de hele dag wil appen en ik weet dat hij dat niet wilt zou het nogal irritant zijn als ik de hele tijd blijf sturen of als hij gewoon niks stuurt.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:49:10 #206
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821168
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jullie trekken elkaar stuk als je de kans krijgt en dan zou je een stalker zijn als je appt?

Meid, echt. Don’t sell yourself short.
Uhm we hebben nog niet eens gezoend...
pi_180821259
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm we hebben nog niet eens gezoend...
O, dan heb ik iets verkeerd onthouden of verkeerd ingevuld...

Ik dacht dat jullie op date 6 zaten ofzo. Ligt dat nou aan mij dat ik het dan heel gek vind dat het bij zoenen is gebleven?
  zondag 29 juli 2018 @ 20:54:17 #208
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821286
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dan heb ik iets verkeerd onthouden of verkeerd ingevuld...

Ik dacht dat jullie op date 6 zaten ofzo. Ligt dat nou aan mij dat ik het dan heel gek vind dat het bij zoenen is gebleven?
Er is nog NIET gezoend.... -O-

Heb hem 5 keer gezien. We zijn beide kneusjes geloof ik.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:54:22 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180821287
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dan heb ik iets verkeerd onthouden of verkeerd ingevuld...

Ik dacht dat jullie op date 6 zaten ofzo. Ligt dat nou aan mij dat ik het dan heel gek vind dat het bij zoenen is gebleven?
Volgens mij verwar je haar met iemand anders.

Oh nm
pi_180821293
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja maar dan moet je je ergens toch een beetje aanpassen? Stel dat ik de hele dag wil appen en ik weet dat hij dat niet wilt zou het nogal irritant zijn als ik de hele tijd blijf sturen of als hij gewoon niks stuurt.
Nee, ok. Gelijk. Maar na twee dagen een appje moet kunnen. Het is zondag. Dag des heren.

Stuur een leuke sext. Daar heeft geen enkele kerel een bezwaar tegen. Maar ok, dat ga jij nu ook too soon vinden denk ik. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 20:55:02 #211
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821307
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, ok. Gelijk. Maar na twee dagen een appje moet kunnen. Het is zondag. Dag des heren.

Stuur een leuke sext. Daar heeft geen enkele kerel een bezwaar tegen. Maar ok, dat ga jij nu ook too soon vinden denk ik. ;)
Ja dat is dus echt niet zo mijn ding.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:55:12 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180821312
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is nog NIET gezoend.... -O-

Heb hem 5 keer gezien. We zijn beide kneusjes geloof ik.
Maar wat voor gevoel heb je er zelf bij dan? En weet je hoe hij erover denkt?
pi_180821321
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is nog NIET gezoend.... -O-

Heb hem 5 keer gezien. We zijn beide kneusjes geloof ik.
Kijk, dit gaat mijn voorstellingsvermogen zo te boven dat ik nog slecht lees ook.

Sorry...
pi_180821357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is nog NIET gezoend.... -O-

Heb hem 5 keer gezien. We zijn beide kneusjes geloof ik.
Is de fysieke klik er dan niet?
  zondag 29 juli 2018 @ 20:57:24 #215
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821364
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar wat voor gevoel heb je er zelf bij dan? En weet je hoe hij erover denkt?
Ik vind hem wel echt leuk. En als ik kijk naar hoe hij is als ik hem zie tijdens de dates zelf denk ik ook wel dat hij mij leuk vindt. Maar heb het hem niet gevraagd nee.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:57:54 #216
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821371
quote:
5s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Is de fysieke klik er dan niet?
Van uit mijn kant wel. Denk zijn kant ook. Maar denk dat we beide gewoon schijterds zijn.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:58:04 #217
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821373
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kijk, dit gaat mijn voorstellingsvermogen zo te boven dat ik nog slecht lees ook.

Sorry...
_O-
  zondag 29 juli 2018 @ 20:59:13 #218
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821394
Als ik zijn gedrag vergelijk met mannen waarvan ik weet dat ze interesse in mij hadden komt het gewoon overeen. Enige verschil is dat die mannen wel actie ondernamen. Dus dat heb ik nooit hoeven doen.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:59:28 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180821402
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind hem wel echt leuk. En als ik kijk naar hoe hij is als ik hem zie tijdens de dates zelf denk ik ook wel dat hij mij leuk vindt. Maar heb het hem niet gevraagd nee.
Maar waaruit blijkt dat dan bijvoorbeeld?
Want als jullie beide afwachten dan gebeurd er niks.
pi_180821405
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is dus echt niet zo mijn ding.
Sexting? Ach, dat is gewoon nog niet zo je ding. En misschien ook wel nooit, ook goed.

Maar date 6: als hij geen aanstalten maakt, doe jij het dan. Zoenen. Lekker toch? Als je elkaar leuk vindt.
  zondag 29 juli 2018 @ 20:59:39 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821410
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind hem wel echt leuk. En als ik kijk naar hoe hij is als ik hem zie tijdens de dates zelf denk ik ook wel dat hij mij leuk vindt. Maar heb het hem niet gevraagd nee.
Zou het hem eens vragen. Na vijf dates nog niet gezoend... Wel elkaars hand vastgehouden en geknuffeld?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 21:00:30 #222
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821424
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou het hem eens vragen. Na vijf dates nog niet gezoend... Wel elkaars hand vastgehouden en geknuffeld?
Nee. :P Dat klinkt ook wel fout.
pi_180821439
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Van uit mijn kant wel. Denk zijn kant ook. Maar denk dat we beide gewoon schijterds zijn.
Daarom: neem jij de eerste stap maar. Hij gaat straks date 6 met jou doen ondanks dat er nog niets is gebeurd. Die vindt jou echt geweldig. Unleash the beast! ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 21:01:43 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821449
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. :P Dat klinkt ook wel fout.
Vooral alsof er geen interesse is of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 21:01:46 #225
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821452
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar waaruit blijkt dat dan bijvoorbeeld?
Want als jullie beide afwachten dan gebeurd er niks.
Aan de manier waarop die kijkt. Het fysiek dicht in de buurt proberen te komen of blijven staan. Opmerkingen die die maakt, etc
pi_180821481
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aan de manier waarop die kijkt. Het fysiek dicht in de buurt proberen te komen of blijven staan. Opmerkingen die die maakt, etc
Face it. Hij is waarschijnlijk onervaren en inderdaad een schijtert. Prima. Help jij hem toch over de streep.

Anders wordt het echt awkward.
pi_180821494
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aan de manier waarop die kijkt. Het fysiek dicht in de buurt proberen te komen of blijven staan. Opmerkingen die die maakt, etc
spicy :9
  zondag 29 juli 2018 @ 21:04:22 #228
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821496
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Face it. Hij is waarschijnlijk onervaren en inderdaad een schijtert. Prima. Help jij hem toch over de streep.

Anders wordt het echt awkward.
Ik geloof dat die ook niet echt veel relaties heeft gehad. Nou ja ik ook niet. En grote kans dat die helemaal niet doorheeft dat ik hem zo leuk vindt.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:05:38 #229
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821514
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:04 schreef Drug het volgende:

[..]

spicy :9
:D

De laatste keer ben ik dus ineens echt heel dicht tegen hem aan gaan staan. Liet hem iets zien op mijn telefoon. Maar het was echt zo dichtbij dat mensen die verder geen interesse in je hebben je vragen wat je in hemelsnaam komt doen zo dichtbij.. En hij bleef gewoon echt staan.
pi_180821536
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

De laatste keer ben ik dus ineens echt heel dicht tegen hem aan gaan staan. Liet hem iets zien op mijn telefoon. Maar het was echt zo dichtbij dat mensen die verder geen interesse in je hebben je vragen wat je in hemelsnaam komt doen zo dichtbij.. En hij bleef gewoon echt staan.
gemiste kans
  zondag 29 juli 2018 @ 21:06:58 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821543
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

De laatste keer ben ik dus ineens echt heel dicht tegen hem aan gaan staan. Liet hem iets zien op mijn telefoon. Maar het was echt zo dichtbij dat mensen die verder geen interesse in je hebben je vragen wat je in hemelsnaam komt doen zo dichtbij.. En hij bleef gewoon echt staan.
Waarom heb je hem toen niet in zijn ogen gekeken en hem gezoend?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 21:07:04 #232
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821547
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
  zondag 29 juli 2018 @ 21:07:16 #233
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821557
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:06 schreef Drug het volgende:

[..]

gemiste kans
Ja achteraf gezien welja.
pi_180821563
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
Wtf
pi_180821569
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
:')
  zondag 29 juli 2018 @ 21:07:50 #236
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180821570
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
Creatief antwoord gegeven?
  zondag 29 juli 2018 @ 21:07:53 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821571
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom heb je hem toen niet in zijn ogen gekeken en hem gezoend?
Ja moet iemand nog wel durven he :P

Heb jij wel een man als eerste gezoend? Niet in een relatie ofzo.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:08:07 #238
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821577
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Wtf
:D _O-
  zondag 29 juli 2018 @ 21:08:16 #239
108913 Godshand
guide4you
pi_180821579
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt klinkt t helemaal niet leuk :{.
Dat is het aan het end met meer dan 15 dates dan ook niet meer. Maar tot 15 dates is te doen, dan hou je er nog lol in en kan je ook nog mensen een beetje uit elkaar houden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:08:21 #240
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821582
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Creatief antwoord gegeven?
Nee kon er niks op zeggen. Dacht echt wtf is dit nou weer.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:09:22 #241
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821600
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Wtf
Kun je ook aan je date vragen :Y
  zondag 29 juli 2018 @ 21:09:28 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821604
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet iemand nog wel durven he :P

Heb jij wel een man als eerste gezoend? Niet in een relatie ofzo.
Ja. En ik ben ook echt geen held. Maar als je nooit iets probeert gebeurt er ook niks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 21:09:49 #243
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821612
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja. En ik ben ook echt geen held. Maar als je nooit iets probeert gebeurt er ook niks.
Nee dat ben ik met je eens.
pi_180821615
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik geloof dat die ook niet echt veel relaties heeft gehad. Nou ja ik ook niet. En grote kans dat die helemaal niet doorheeft dat ik hem zo leuk vindt.
Ja, hoe heeft hij dat niet door dan?

In weet niet, maar als ik je seksueel niet interessant vind, dan komt er geen tweede date, laat staan een derde, vierde of vijfde.

Heel simpel. Jullie vinden elkaar erg leuk. Hij is zeer waarschijnlijk onervaren en onzeker. Jij bent dat ook. Maar met onze aanmoediging moet het jou toch lukken om het initiatief te nemen.

Je wil toch niet straks date 10 ook nog afsluiten met een ferme handdruk? ;)
pi_180821623
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
wat antwoordde je?
pi_180821638
Hoi allemaal,

Hoop dat ik hier wat advies kan krijgen :@

Het is me opgevallen dat al mijn dates me alleen maar willen voor seks. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!

Groetjes, VanderWoodsen
pi_180821641
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
In de hoop dat jij zegt ‘“laat eens zien” en bij de aanblik zo geil wordt dat je er niet af kan blijven.

Denk ik.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:11:29 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821653
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, hoe heeft hij dat niet door dan?

In weet niet, maar als ik je seksueel niet interessant vind, dan komt er geen tweede date, laat staan een derde, vierde of vijfde.

Heel simpel. Jullie vinden elkaar erg leuk. Hij is zeer waarschijnlijk onervaren en onzeker. Jij bent dat ook. Maar met onze aanmoediging moet het jou toch lukken om het initiatief te nemen.

Je wil toch niet straks date 10 ook nog afsluiten met een ferme handdruk? ;)
Nee dan is mijn geduld ook wel op ja. Maar ik ben ook geen flirt. Ga er bijna van uit dat het wel duidelijk moet zijn voor hem omdat ik hem elke dag wel wil spreken of wil zien. Maar das misschien niet duidelijk genoeg.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:11:33 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180821654
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee kon er niks op zeggen. Dacht echt wtf is dit nou weer.
Gewoon wat randoms of weirds verzinnen en er regelmatig weer over beginnen.

Stompzinnige lopende grappen tussen elkaar zijnde shit.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:12:37 #250
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821675
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:10 schreef Drug het volgende:

[..]

wat antwoordde je?
Ik heb er niks op kunnen zeggen. Het kwam ook totaal uit het niets.

Had misschien moeten zeggen dat ik dat probleem ook heb ofzo.
pi_180821680
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee kon er niks op zeggen. Dacht echt wtf is dit nou weer.
wat was de toon of intentie?
  zondag 29 juli 2018 @ 21:13:37 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821695
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de hoop dat jij zegt ‘“laat eens zien” en bij de aanblik zo geil wordt dat je er niet af kan blijven.

Denk ik.
Dat is echt een hele slechte tactiek :D

We hadden het ook over foute tattoo's gehad. Toen zei die dat die een stuur van een motor boven op zijn borstkas en armen zou zetten zodat ik hem kon berijden.

:')
pi_180821700
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms zegt die ook hele stomme dingen:

Zo vroeg hij mij waarom zijn penis altijd bruiner is dan de rest van zijn lichaam. :')
Dat komt door melanine en hormonen tijdens je puberteit, maar beetje een vreemde vraag wel.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:14:00 #254
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821702
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:12 schreef Drug het volgende:

[..]

wat was de toon of intentie?
De intentie weet ik niet. De toon was echt heel normaal. Alsof je het over het weer hebt.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:14:22 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821710
Berijden hoop ik.

Maar serieus, hoeveel hints wil je nog krijgen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 juli 2018 @ 21:14:27 #256
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821712
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat komt door melanine en hormonen tijdens je puberteit, maar beetje een vreemde vraag wel.
_O-
  zondag 29 juli 2018 @ 21:14:30 #257
108913 Godshand
guide4you
pi_180821714
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoi allemaal,

Hoop dat ik hier wat advies kan krijgen :@

Het is me opgevallen dat al mijn dates me alleen maar willen voor seks. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!

Groetjes, VanderWoodsen
Geen seks meer met ze hebben. Zeg je iets als "Ik heb alleen seks in een relatie".

Dan blijven alleen degenen die serieus zijn over.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180821719
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is echt een hele slechte tactiek :D

We hadden het ook over foute tattoo's gehad. Toen zei die dat die een stuur van een motor boven op zijn borstkas en armen zou zetten zodat ik hem kon berijden.

:')
:D . :'( . :D .
pi_180821720
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoi allemaal,

Hoop dat ik hier wat advies kan krijgen :@

Het is me opgevallen dat al mijn dates me alleen maar willen voor seks. Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!

Groetjes, VanderWoodsen
In deel 109 hebben we het daar nog over gehad. Mijn antwoord was ‘betere selectie’. De vervolgvraag ‘hoe selecteer ik beter’ heb ik toen als volgt beantwoord:

Ik ga even uit van Tinder, aangezien zo’n beetje iedereen hier dat gebruikt. Een ramp voor vrouwen die een relatie zoeken en ook een zegen voor vrouwen die een relatie zoeken.

Waarom? Omdat eerst en vooral tinder bulkt van mannen die op seks uit zijn en ten tweede omdat je op tinder vooral jezelf laat zien met kenmerken die meer op lendeniveau aanspreken dan op hartniveau.

Zeker als je een mooie vrouw bent moet je heel goed opletten met wat je doet.

Eerste stap (en dit is breder dan Tinder) is weten wie jij bent en wat jij te bieden hebt. Waarom? Omdat een relatie alleen maar kan slagen als je iemand vindt die bij jou past. En hoe kun je het juiste puzzelstukje vinden als je niet kijkt naar het puzzelstukje waar die in moet passen. Dan is het puur gokken... en dan moet je heel veel puzzelstukjes proberen...

Een voorbeeld: ben je introvert of extravert. En wees eerlijk (mensen hebben de neiging om extravert te willen zijn). Daar heb je gradaties in, dus onderzoek dat ook. Maar iemand die flink introvert is gaat nooit samen met iemand die flink extravert is. In het begin misschien, maar uiteindelijk niet.

Nou en dat wil je op meer key points toetsen. Opposits attract... maar in de kern wil je echt een gelijke. Je wil een zielsverwant zoeken.

Dus find out who you are.

Nou, toegepast op Tinder wil je dat ook uitstralen. Dus jouw foto’s moeten absoluut laten zien hoe mooi jij bent, maar bovendien wie jij bent. Ook als jij in jouw ogen heel saai bent (voor de persoon die bij jou past ben je niet saai, of die plakt daar in ieder geval een ander plaatje op). Dus ga niet als je een huismusje bent foto’s plaatsen van die ene keer in het jaar dat je gaat stappen. En hou op met alleen maar standaard foto’s waarop je niets aan het doen bent. Twee foto’s waarop ik kan zien hoe jij eruit ziet (1 gezicht, 1 lichaam) is voldoende. De rest is echt bedoeld voor info over jou.

Dan de tekst. Ok, je krijgt weinig ruimte, maar benut die wel. Hoe meer jij over jezelf kan vertellen, hoe beter jouw matches zullen zijn.

Dan komt stap twee: wie zoek jij. Ook hier, wees realistisch. Ik heb daarvoor richting mannen altijd de duidelijke uitleg. Zoek je een vrouw die dag in dag uit seks wil. Vaak meermaals per dag. Lange sessies, dampende seks. Standaard antwoord: ja! En 99% haakt in de praktijk af omdat ze haar totaal niet bij kunnen houden. Heel gek, maar de meeste mannen kunnen niet 6 keer op een dag neuken, willen dat ook niet en worden er gewoon doodongelukkig van als hun vriendin dat wel wil. Laat die vrouwen dus gewoon over aan de mannen die dat wel kunnen en willen. Die zijn spekkoper, want die hebben redelijk wat keuze. ;)

Ik heb even geen vergelijkbaar voorbeeld waar vrouwen direct ‘ja’ op zouden zeggen terwijl het merendeel in alle eerlijkheid ‘nee’ op zouden moeten zeggen, misschien ook wel omdat vrouwen vaak wat verstandiger zijn dan mannen. Maar ik neem aan dat het kwartje zo ook wel valt.

Hoe beter jij weet wie je zoekt, des te beter kan jij selecteren.

Dan het selectieproces. Ik weet het: die knappe man naar rechts swipen is o zo verleidelijk. Maar probeer toch te kijken naar de eigenschappen die je echt zoekt. Natuurlijk, uiterlijk is ook belangrijk, maar daarop puur selecteren is een loterij. Nou zijn ook veel profielen van mannen een ramp, dus soms kan je niet anders, maar neem de moeite om te kijken of je meer uit het profiel kan halen dan alleen het uiterlijk.

Zo niet, dan is de chatfunctie waar je dat mee moet doen. En/of de eerste date. Maar je wil er wel gericht naar op zoek: de kwaliteiten die ofwel bij jou passen, ofwel niet. En wees eerlijk naar jezelf. Ook al is die kerel nog zo lekker, als hij houdt van lange diepe gesprekken en neuken en jij van de hele dag gamen en neuken, dan ga je echt alleen maar een seksrelatie krijgen, want dat is je common ground.

En dan kom ik terug op wat ik vaker zeg: ik ben heel kritisch. Ik zoek naar dingen om iemand af te wijzen. Niet omdat ze niet goed genoeg zou zijn oid, maar omdat ze niet bij mij past. En dan moet je soms ook een hele mooie meid gewoon laten gaan. Zo zonde... maar dat maakt de ruimte voor een andere mooie meid die wel bij jou past.

Kortom: weet wie jij bent. Weet wat je wil. En selecteer daarop. Medogenloos.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:14:57 #260
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821727
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Samzz het volgende:
Berijden hoop ik.

Maar serieus, hoeveel hints wil je nog krijgen?
Heb het aangepast :P

Ja zijn dit hints of is dit gewoon stomme humor?
pi_180821732
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De intentie weet ik niet. De toon was echt heel normaal. Alsof je het over het weer hebt.
maar heeft ie dan een soort alternatieve beleving van wat sociaal handig is ofzo?
pi_180821746
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is echt een hele slechte tactiek :D

We hadden het ook over foute tattoo's gehad. Toen zei die dat die een stuur van een motor boven op zijn borstkas en armen zou zetten zodat ik hem kon berijden.

:')
Zou gewoon een keer reageren met praatjes vullen geen gaatjes
pi_180821747
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In deel 109 hebben we het daar nog over gehad. Mijn antwoord was ‘betere selectie’. De vervolgvraag ‘hoe selecteer ik beter’ heb ik toen als volgt beantwoord:

Ik ga even uit van Tinder, aangezien zo’n beetje iedereen hier dat gebruikt. Een ramp voor vrouwen die een relatie zoeken en ook een zegen voor vrouwen die een relatie zoeken.

Waarom? Omdat eerst en vooral tinder bulkt van mannen die op seks uit zijn en ten tweede omdat je op tinder vooral jezelf laat zien met kenmerken die meer op lendeniveau aanspreken dan op hartniveau.

Zeker als je een mooie vrouw bent moet je heel goed opletten met wat je doet.

Eerste stap (en dit is breder dan Tinder) is weten wie jij bent en wat jij te bieden hebt. Waarom? Omdat een relatie alleen maar kan slagen als je iemand vindt die bij jou past. En hoe kun je het juiste puzzelstukje vinden als je niet kijkt naar het puzzelstukje waar die in moet passen. Dan is het puur gokken... en dan moet je heel veel puzzelstukjes proberen...

Een voorbeeld: ben je introvert of extravert. En wees eerlijk (mensen hebben de neiging om extravert te willen zijn). Daar heb je gradaties in, dus onderzoek dat ook. Maar iemand die flink introvert is gaat nooit samen met iemand die flink extravert is. In het begin misschien, maar uiteindelijk niet.

Nou en dat wil je op meer key points toetsen. Opposits attract... maar in de kern wil je echt een gelijke. Je wil een zielsverwant zoeken.

Dus find out who you are.

Nou, toegepast op Tinder wil je dat ook uitstralen. Dus jouw foto’s moeten absoluut laten zien hoe mooi jij bent, maar bovendien wie jij bent. Ook als jij in jouw ogen heel saai bent (voor de persoon die bij jou past ben je niet saai, of die plakt daar in ieder geval een ander plaatje op). Dus ga niet als je een huismusje bent foto’s plaatsen van die ene keer in het jaar dat je gaat stappen. En hou op met alleen maar standaard foto’s waarop je niets aan het doen bent. Twee foto’s waarop ik kan zien hoe jij eruit ziet (1 gezicht, 1 lichaam) is voldoende. De rest is echt bedoeld voor info over jou.

Dan de tekst. Ok, je krijgt weinig ruimte, maar benut die wel. Hoe meer jij over jezelf kan vertellen, hoe beter jouw matches zullen zijn.

Dan komt stap twee: wie zoek jij. Ook hier, wees realistisch. Ik heb daarvoor richting mannen altijd de duidelijke uitleg. Zoek je een vrouw die dag in dag uit seks wil. Vaak meermaals per dag. Lange sessies, dampende seks. Standaard antwoord: ja! En 99% haakt in de praktijk af omdat ze haar totaal niet bij kunnen houden. Heel gek, maar de meeste mannen kunnen niet 6 keer op een dag neuken, willen dat ook niet en worden er gewoon doodongelukkig van als hun vriendin dat wel wil. Laat die vrouwen dus gewoon over aan de mannen die dat wel kunnen en willen. Die zijn spekkoper, want die hebben redelijk wat keuze. ;)

Ik heb even geen vergelijkbaar voorbeeld waar vrouwen direct ‘ja’ op zouden zeggen terwijl het merendeel in alle eerlijkheid ‘nee’ op zouden moeten zeggen, misschien ook wel omdat vrouwen vaak wat verstandiger zijn dan mannen. Maar ik neem aan dat het kwartje zo ook wel valt.

Hoe beter jij weet wie je zoekt, des te beter kan jij selecteren.

Dan het selectieproces. Ik weet het: die knappe man naar rechts swipen is o zo verleidelijk. Maar probeer toch te kijken naar de eigenschappen die je echt zoekt. Natuurlijk, uiterlijk is ook belangrijk, maar daarop puur selecteren is een loterij. Nou zijn ook veel profielen van mannen een ramp, dus soms kan je niet anders, maar neem de moeite om te kijken of je meer uit het profiel kan halen dan alleen het uiterlijk.

Zo niet, dan is de chatfunctie waar je dat mee moet doen. En/of de eerste date. Maar je wil er wel gericht naar op zoek: de kwaliteiten die ofwel bij jou passen, ofwel niet. En wees eerlijk naar jezelf. Ook al is die kerel nog zo lekker, als hij houdt van lange diepe gesprekken en neuken en jij van de hele dag gamen en neuken, dan ga je echt alleen maar een seksrelatie krijgen, want dat is je common ground.

En dan kom ik terug op wat ik vaker zeg: ik ben heel kritisch. Ik zoek naar dingen om iemand af te wijzen. Niet omdat ze niet goed genoeg zou zijn oid, maar omdat ze niet bij mij past. En dan moet je soms ook een hele mooie meid gewoon laten gaan. Zo zonde... maar dat maakt de ruimte voor een andere mooie meid die wel bij jou past.

Kortom: weet wie jij bent. Weet wat je wil. En selecteer daarop. Medogenloos.
Bedankt maar ik zit niet op Tinder
  zondag 29 juli 2018 @ 21:15:30 #264
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821748
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:D . :'( . :D .
Wat moet een mens daar nou op zeggen _O-
  zondag 29 juli 2018 @ 21:15:38 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_180821751
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het aangepast :P

Ja zijn dit hints of is dit gewoon stomme humor?
Allebei natuurlijk
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180821764
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dan is mijn geduld ook wel op ja. Maar ik ben ook geen flirt. Ga er bijna van uit dat het wel duidelijk moet zijn voor hem omdat ik hem elke dag wel wil spreken of wil zien. Maar das misschien niet duidelijk genoeg.
Jij bent wel net zo verantwoordelijk dat er iets gaat gebeuren als hij. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 21:16:13 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180821766
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het aangepast :P

Ja zijn dit hints of is dit gewoon stomme humor?
Beide.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180821782
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen seks meer met ze hebben. Zeg je iets als "Ik heb alleen seks in een relatie".

Dan blijven alleen degenen die serieus zijn over.
Oke ja dit is wel een goed advies
pi_180821784
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is echt een hele slechte tactiek :D

We hadden het ook over foute tattoo's gehad. Toen zei die dat die een stuur van een motor boven op zijn borstkas en armen zou zetten zodat ik hem kon berijden.

:')
Maar jij weet niet of hij jou leuk vindt. Uh-huh...
  zondag 29 juli 2018 @ 21:17:02 #270
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821787
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:15 schreef Drug het volgende:

[..]

maar heeft ie dan een soort alternatieve beleving van wat sociaal handig is ofzo?
Ik vind hem sociaal behoorlijk handig :P Hij zegt soms wel van ja sorry maar soms zeg ik echt rare dingen.

Kijk ik zie er de humor wel van in :P Maar beetje vreemd is het wel.
pi_180821814
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind hem sociaal behoorlijk handig :P Hij zegt soms wel van ja sorry maar soms zeg ik echt rare dingen.

Kijk ik zie er de humor wel van in :P Maar beetje vreemd is het wel.
Snap niet dat je dat wel durft te zeggen maar niet durft te zoenen.
pi_180821833
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen seks meer met ze hebben. Zeg je iets als "Ik heb alleen seks in een relatie".

Dan blijven alleen degenen die serieus zijn over.
Nou, dan ga ik ook meteen twijfelen hoor. En ik ben heel serieus.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:18:50 #273
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821841
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Snap niet dat je dat wel durft te zeggen maar niet durft te zoenen.
Dat denk ik dus ook.
pi_180821867
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik ook meteen twijfelen hoor. En ik ben heel serieus.
Waarom ga je twijfelen dan?

Ik vind het echt niet leuk
pi_180821873
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:15 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Bedankt maar ik zit niet op Tinder
Ok, maar dan nog blijft de kern overeind. Lees het eerst even zou ik zeggen.
pi_180821899
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok, maar dan nog blijft de kern overeind. Lees het eerst even zou ik zeggen.
Heb je mss een samenvatting
  zondag 29 juli 2018 @ 21:21:31 #277
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180821907
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar jij weet niet of hij jou leuk vindt. Uh-huh...
Ja denk niet dat je dat zomaar tegen iedereen zegt nee.
pi_180822004
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
Ik snap niet dat je jezelf zo loopt te kwellen.. Je durft hem niet te zoenen omdat je bang bent dat hij zijn hoofd wegdraait (je afwijst), hoe vervelend het ook is als dat gebeurt, dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
pi_180822016
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:19 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Waarom ga je twijfelen dan?

Ik vind het echt niet leuk
Voor mij is seks heel belangrijk. Het is voor mij de snelste manier naar mijzelf openstellen richting de ander en ik wil ook simpelweg weten of er een seksuele klik is.

Ik ben heel serieus, maar het is voor mij heel zeldzaam dat ik op de tweede date nog geen seks heb. Ja, ook met vrouwen die als regel hebben dat ze niet eerder als date x seks hebben.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:27:45 #280
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180822029
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je jezelf zo loopt te kwellen.. Je durft hem niet te zoenen omdat je bang bent dat hij zijn hoofd wegdraait (je afwijst), hoe vervelend het ook is als dat gebeurt, dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
Ja maar als je iets niet durft is de stap om iets te doen wel groot natuurlijk. Ben het ook met jullie eens alleen dat doen is een 2e stap.
pi_180822054
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor mij is seks heel belangrijk. Het is voor mij de snelste manier naar mijzelf openstellen richting de ander en ik wil ook simpelweg weten of er een seksuele klik is.

Ik ben heel serieus, maar het is voor mij heel zeldzaam dat ik op de tweede date nog geen seks heb. Ja, ook met vrouwen die als regel hebben dat ze niet eerder als date x seks hebben.
Ik heb nog nooit een tweede date gehad.. word gewoon geblokkeerd na de eerste :s
pi_180822063
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:21 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Heb je mss een samenvatting
Add-er?

Stap 1. Weet wie je bent.
Stap 2. Weet wie bij jou past.
Stap 3. Selecteer door aan de poort zodat je alleen gaat daten met mensen die bij jou passen.

Maar dat is heel kort. Lees het gewoon even. Ik heb die lap moeten typen. ;)
  zondag 29 juli 2018 @ 21:30:45 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180822092
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Add-er?

Stap 1. Weet wie je bent.
Stap 2. Weet wie bij jou past.
Stap 3. Selecteer door aan de poort zodat je alleen gaat daten met mensen die bij jou passen.

Maar dat is heel kort. Lees het gewoon even. Ik heb die lap moeten typen. ;)
Don't bother. Madam is aan het trollen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180822095
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als je iets niet durft is de stap om iets te doen wel groot natuurlijk. Ben het ook met jullie eens alleen dat doen is een 2e stap.
Dan zeg je gewoon op een goed moment: ik heb zin om met je te zoenen.

Niet echt romantisch, maar whatever floats your boat.
pi_180822107
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Don't bother. Madam is aan het trollen.
Pardon?
  zondag 29 juli 2018 @ 21:31:23 #286
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180822108
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als je iets niet durft is de stap om iets te doen wel groot natuurlijk. Ben het ook met jullie eens alleen dat doen is een 2e stap.
Maar je appt toch ook, daar gaat het toch ook over vanalles? Op zoiets kan je toch ook flirten als je de drempel irl te groot vind? Dan wordt dat misschien makkelijker of hij neemt wel de stap. Misschien weet hij ook gewoon niet wat je wil.
  zondag 29 juli 2018 @ 21:32:08 #287
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180822118
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan zeg je gewoon op een goed moment: ik heb zin om met je te zoenen.

Niet echt romantisch, maar whatever floats your boat.
Vrees dat we die kant wel op gaan ja :P
  zondag 29 juli 2018 @ 21:33:24 #288
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180822146
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar je appt toch ook, daar gaat het toch ook over vanalles? Op zoiets kan je toch ook flirten als je de drempel irl te groot vind? Dan wordt dat misschien makkelijker of hij neemt wel de stap. Misschien weet hij ook gewoon niet wat je wil.
Ja maar ik weet niet hoe ik moet flirten. Laatst stuurde hij een foto. Was een leuke foto dus ik zeg dat natuurlijk en ondertussen denk ik dat blauw hem wel echt gruwelijk goed staat :P Dat moet ik dan eigenlijk gelijk zeggen. Doe dat niet en daarna denk ik het is nu te laat om er nog wat over te zeggen.
pi_180822162
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet hoe ik moet flirten. Laatst stuurde hij een foto. Was een leuke foto dus ik zeg dat natuurlijk en ondertussen denk ik dat blauw hem wel echt gruwelijk goed staat :P Dat moet ik dan eigenlijk gelijk zeggen. Doe dat niet en daarna denk ik het is nu te laat om er nog wat over te zeggen.
Ik weet dat ook niet hoor
pi_180822171
Heb te lang een relatie gehad en nu kan ik het niet meer
pi_180822182
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet hoe ik moet flirten. Laatst stuurde hij een foto. Was een leuke foto dus ik zeg dat natuurlijk en ondertussen denk ik dat blauw hem wel echt gruwelijk goed staat :P Dat moet ik dan eigenlijk gelijk zeggen. Doe dat niet en daarna denk ik het is nu te laat om er nog wat over te zeggen.
App dat je een schelp op je bovenbeen laat tattoeren zodat hij zijn oor daarop kan leggen en de zee ruiken.
pi_180822183
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als je iets niet durft is de stap om iets te doen wel groot natuurlijk. Ben het ook met jullie eens alleen dat doen is een 2e stap.
Wat is erger, nu afgewezen worden of nog weken in onzekerheid zitten en dan afgewezen worden?
pi_180822187
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:29 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een tweede date gehad.. word gewoon geblokkeerd na de eerste :s
Waarom denk je dan dat ze je alleen voor de seks willen?

Dan lijkt mij meer het probleem dat er iets mis gaat op de eerste date. Doe jij je in het voortraject anders voor dan je bent? En/of op de date?
pi_180822189
Zou ik vanavond nog iets sturen? of gewoon even afwachten nu, laatste bericht van mij was 17:00
  zondag 29 juli 2018 @ 21:35:02 #295
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180822193
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:34 schreef Chai het volgende:

[..]

App dat je een schelp op je bovenbeen laat tattoeren zodat hij zijn oor daarop kan leggen en de zee ruiken.
:D :D
pi_180822197
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Don't bother. Madam is aan het trollen.
Want?
  zondag 29 juli 2018 @ 21:35:32 #297
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180822205
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat is erger, nu afgewezen worden of nog weken in onzekerheid zitten en dan afgewezen worden?
Ja laatste natuurlijk.

Maar ik moet sowieso nog wachten tot dat hij weer terug is van vakantie.
pi_180822208
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom denk je dan dat ze je alleen voor de seks willen?

Dan lijkt mij meer het probleem dat er iets mis gaat op de eerste date. Doe jij je in het voortraject anders voor dan je bent? En/of op de date?
Ik tast volledig in het duister
  zondag 29 juli 2018 @ 21:35:58 #299
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180822212
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet hoe ik moet flirten. Laatst stuurde hij een foto. Was een leuke foto dus ik zeg dat natuurlijk en ondertussen denk ik dat blauw hem wel echt gruwelijk goed staat :P Dat moet ik dan eigenlijk gelijk zeggen. Doe dat niet en daarna denk ik het is nu te laat om er nog wat over te zeggen.
Zoiets is natuurlijk nooit te laat om te zeggen, dat kan toch ook uit het niets? 'Hee die foto die je laatst stuurde, ik vond die echt gruwelijk sexy bij je staan'

Het is pas te laat als jullie beide die stap niet nemen en beide je eigen weg gaan.
pi_180822213
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heb te lang een relatie gehad en nu kan ik het niet meer
Wat kan jij niet meer?
pi_180822217
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 21:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Don't bother. Madam is aan het trollen.
Dacht ff dat je mij bedoelde :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')