Geen idee, niet over nagedacht. Heb je behoefte aan meerdere sessies dan?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Voor de volgende sessie moet ik langskomen? En dokken?
Zoiets kan je vragen toch?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Het is idd wel omgeslagen met het begin, maar nog steeds blijft het soms wel wat vaag op WhatsApp dit maakt dat gevoel dus sterker.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ken het ja![]()
Maar serieus, ze heeft wel een omslag gemaakt in de laatste tijd. Dus ik denk wel dat ze je leuk vindt. Wanneer zie je haar weer?
Ik den dat we moeten accepteren dat niet iedereen op whatsapp hetzelfde in als in real lifequote:Op zondag 29 juli 2018 13:26 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Het is idd wel omgeslagen met het begin, maar nog steeds blijft het soms wel wat vaag op WhatsApp dit maakt dat gevoel dus sterker.
Ze is druk vandaag met familie weg dus nog weinig gesproken vandaag. Later even een nieuwe date voorstellen
En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik den dat we moeten accepteren dat niet iedereen op whatsapp hetzelfde in als in real life
Ik had vroeger een vriendin en als ik met haar sprak via messenger toendertijd was er echt geen flikker aan:P Constant het idee dat ze er geen zin in had maar in real life was het echt een leuke vriendin om mee om te gaan. Begrijp nog steeds niet hoe mensen zo kunnen verschillen op social media.
Mja ik snap wat je bedoeld. Misschien voorstellen om te bellen?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
Bij mij laait het af en toe wel eens op, het is dan een combinatie van blij en verdrietig zijn ookquote:Op zondag 29 juli 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
Whatsapp is geen goede maatstaaf daarvoor, iets wat op tekst staat kan wellicht heel anders bedoeld worden.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
En het gaat me niet eens om het aantal berichten. Ik ben geduldig als ze paar uur niks stuurt is het probleem niet, maar meer het enthousiasme en interesse om gesprek mee gaande te houden.
Ja ik zou liever bellen eigenlijk maar voelt zo raar omdat ineens te doen of voor te stellen.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whatsapp is geen goede maatstaaf daarvoor, iets wat op tekst staat kan wellicht heel anders bedoeld worden.
quote:Op zondag 29 juli 2018 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Lang geleden dat ik iemand gewoon echt hebt gemist... En vind het echt een heel naar gevoel
Wees blij, jullie beiden. Pijn hoort er ook bij. Gewoon een teken dat je open staat voor iemand. Als je dat niet meer voelt, dan moet je je zorgen gaan maken...quote:Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Voor mij lang geleden dat ik iemand echt leuk vind, en de onzekerheid of het van haar kant ook zo is, is ook niet echt een prettig gevoel haha
Nou ja je kan er zo weinig meequote:Op zondag 29 juli 2018 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
[..]
Wees blij, jullie beiden. Pijn hoort er ook bij. Gewoon een teken dat je open staat voor iemand. Als je dat niet meer voelt, dan moet je je zorgen gaan maken...
Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik zou liever bellen eigenlijk maar voelt zo raar omdat ineens te doen of voor te stellen.
Nou en? Niet iedereen houdt van appjes.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:31 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Tenzij je bellen haatquote:Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
Ik heb je verteld hoe je dat op kan lossen. Ik vraag mij ook af of de reden die je gegeven hebt waarom je dat nog niet hebt gedaan wel de echte reden is.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:22 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien bellenquote:Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe maar wel. Gewoon meteen, impulsief. Wedden dat het op prijs gesteld wordt? Wie vindt dat nou niet leuk, aandacht van iemand die je leuk vindt?
Hé, maar dan verwacht ik van jou wel dat je dat meldt.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tenzij je bellen haatplease never ever call me unexpected!
Doe het nou gewoon. Wat is het ergste dat kan gebeuren?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien bellenHij belt alleen met zijn moeder elke avond. Voor de rest doet hij alleen maar van die voice messages in whatsapp.
Hele gesprekken vol
Dat hij het niet leuk vindt en ik dat doorheb.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe het nou gewoon. Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Dan weet je dat hij dat niet leuk vindt. Handig, want dan kan je daar in het vervolg rekening mee houden.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hij het niet leuk vindt en ik dat doorheb.
Ja, heel intiem... eng zelfs. Zeker als je iemand treft met bindingsangst.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Sinds al die andere manieren van contact mogelijk zijn is bellen echt bijzonders geworden.
Als iemand gebrekkig via Whatsapp communiceert en de relatie in het algeheel onduidelijk is, dan raad ik het echt, echt, echt niet aan om iemand lekker impulsief te bellen. Aandacht van iemand die jou leuk vind is leuk, maar wees daar dan alsjeblieft wel zeker van. Dat is het nu niet namelijk. En iets dat niet is, kan naar twee kanten hellen. Het is een risico zonder noodzaak.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik ook wel hoorquote:Op zondag 29 juli 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hé, maar dan verwacht ik van jou wel dat je dat meldt.
Goffer, jij ook al trouwens. Die van mij nu kan gewoon dichtklappen als ik zeg te willen bellen (moet ik inderdaad ook melden...). Heel bizar.
Maar ik hou van bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |