abonnement Unibet Coolblue
pi_180743515
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

De man heeft waarschijnlijk een NEE NEE sticker op zijn brievenbus en dit is gewoon het omzeilen daarvan.
nee.... dit is gewoon Lowlanders blij maken met een mooi blaadje. Die koop je en voor 2 euro krijg je er nog het nieuws van gisteren bij ook. Dus.... dat.
pi_180743578
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

blijkbaar willen ze de liefhebber van dat soort muziek graag naar best kept secret hebben ofzo, ik snap het niet

Maar goed, dan blijf ik volgend jaar dus wel weg.
Ieder zijn ding... maar: Rolling Blackouts Coastal Fever, Death From Above, Protomartyr, Nils Frahm, Cabbage, The Blaze, The War On Drugs, Bicep, Gorillaz, Luwten, Bonobo, Grizzly Bear, The Lemon Twigs, Richie Hawtin presents Close, Marlon Williams, Spinvis, Amenra, Patti Smith, Amber Run, Kamaal Williams, Floating Points, Kiasmos, Jade Bird, Lauv, Maribou State, Warhaus, Daniel Avery, Ho99o9, Miles Kane, Portico Quartet, Sons Of Kemet, Sam Fender, Trixie Whitley, DMA's, Ezra Furman, GAIKA, Sevdaliza

Zouden gewoon allemaal rechtstreeks op BKS gezet kunnen worden? Dus overdrijf je niet een beetje? No offence verder, je mag het kut vinden hoor. Daar niet van.
  Redactie Sport donderdag 26 juli 2018 @ 14:49:26 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180743617
BKS heeft ook wel redelijk wat hiphop gehad door de jaren heen natuurlijk ;)

Maar zowel in het hoge als in het lage segment mist er toch "iets" voor mij. DFA kijk ik wel ernstig naar uit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180743733
Ben benieuwd of De Staat net als bij hun In The Round concerten nog een nummer met Luwten doen en of ze nieuw materiaal gaan spelen..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_180743766
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
BKS heeft ook wel redelijk wat hiphop gehad door de jaren heen natuurlijk ;)

Maar zowel in het hoge als in het lage segment mist er toch "iets" voor mij. DFA kijk ik wel ernstig naar uit
ik denk dat EvE al eerder bewezen heeft mee te willen met de heersende "hip-and-happening-alternatieve-stroming" en da's blijkbaar nu hiphop.

Met gitaarmuziek komt het niet noodzakelijkerwijze meer goed... en het zou een volledige conceptshift zijn als Lowlands van dit concept zou afstappen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:00:50 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_180743867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

ik denk dat EvE al eerder bewezen heeft mee te willen met de heersende "hip-and-happening-alternatieve-stroming" en da's blijkbaar nu hiphop.
Klopt, heeft LL ook altijd gedaan en dat is uiteindelijk ook de goede keuze. Ik verwijt het ze ook totaal niet dat ze nu een programmering hebben waar ik niet meer echt warm voor loop. Ik ben gewoon afgehaakt bij de smaak van de doelgroep. Neem het de jonge generatie gewoon kwalijk dat ze geen smaak meer hebben :P ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_180743883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

ik denk dat EvE al eerder bewezen heeft mee te willen met de heersende "hip-and-happening-alternatieve-stroming" en da's blijkbaar nu hiphop.

Met gitaarmuziek komt het niet noodzakelijkerwijze meer goed... en het zou een volledige conceptshift zijn als Lowlands van dit concept zou afstappen.
Toch vind ik ze met de hip hop namen ook niet helemaal in de roos schieten. Brockhampton wel, en Kendrick uiteraard.

Maar die relevante nieuwe namen zie je toch meer op een Woo Hah dan op een Lowlands heb ik het idee.
pi_180744295
Domme vraag.. maar Ben UFO is enkel een DJ en geen producer?
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:24:46 #59
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180744385
In de app is de plattegrond van de eettentjes echt top. :9~
pi_180744395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:24 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
In de app is de plattegrond van de eettentjes echt top. :9~
jammer dat die brand bier bar er niet bij staat.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:27:40 #61
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180744443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:25 schreef WpuntNL het volgende:
jammer dat die brand bier bar er niet bij staat.
Die zit volgens mij nog gewoon naast de Lima, in ieder geval in dat gedeelte.
pi_180744876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Domme vraag.. maar Ben UFO is enkel een DJ en geen producer?
Ben Ufo produceert niets, net als Job Jobse. Hebben zich volledig toegelegd op het draaien.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:47:55 #63
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180744972


Cape Lowlands:
Helga's = Sexyland
Eettentjes bij Haciënda zijn iets anders getekend.
Bij de oude ingang is een ruit getekend. Dit is denk ik de verkeerstoren?
Bij de hemelpoort zijn 3 ruitjes getekend.

Planet Paradise:
KPN Charge en Chill is verdwenen.
Veel meer eettentjes. Vooral zichtbaar bij oude theaterplein.
We Will Sock you = The Block
Rabobank What's Happening van Lake Lowlands naar Planet Paradise.
Lima iets meer naar rechts, op plaats van LL Science.
Adonis staat nu als gebouw op de kaart.

Lake Lowlands:
Eettentjes naar Llowzone Sauna en Yoga (o.a. Miele Stoommaaltijden)
Lowlands Science staat nu bij Lake Lowlands ipv Planet Paradise.

Verder lijken er geen wijzigingen te zijn met het terrein.
pi_180745489
Dua Lipa de enige Alpha-vrouw
Het aantal vrouwen op festivalpodia stijgt gelukkig gestaag. En toch is Dua Lipa de enige vrouw die op Lowlands’ hoofdpodium aantreedt. De balans wordt in de nacht wel rechtgetrokken, met spannende dj’s als Peggy Gou, Lyzza en Charlotte de Witte op de grote podia. En toch vragen we ons af waarom The Wombats nog steeds de Alpha-spot van Sevdaliza bezet houden.

3voor12 :')
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:06:29 #65
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180745514
Sevdaliza verdrinkt keihard in de Alpha
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_180745532
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:06 schreef richolio het volgende:
Sevdaliza verdrinkt keihard in de Alpha
Ja volgens mij het slechtste voorbeeld wat je kan gebruiken. Sevdaliza is verder tof hoor.. maar geen Alpha materiaal. Noem dan een Patti Smith ofzo.
pi_180746357
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

kan op Dtrh ook prima :Y
Dat kan ik beamen inderdaad, heerlijk.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_180750923
Nu KPN charge weg is, zijn er dan nog wel van die powerbanks ergens te halen?
pi_180751170
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

ik denk dat EvE al eerder bewezen heeft mee te willen met de heersende "hip-and-happening-alternatieve-stroming" en da's blijkbaar nu hiphop.

Met gitaarmuziek komt het niet noodzakelijkerwijze meer goed... en het zou een volledige conceptshift zijn als Lowlands van dit concept zou afstappen.
Het is natuurlijk een prima keuze, en die vernieuwing snap ik wel en is juist de kracht van lowlands. Blijven hangen in het verleden is juist de doodssteek voor een festival als lowlands. En ik vermaak me zelfs na 18 jaar nogsteeds prima op LL en er is gewoon van alles wat.

Het enige wat ik mis (en wat bv een Pukkelpop wel heeft) is een tent waar je wat meer hardere gitaar muziek een plek geeft. Want ook daar is vernieuwing en zijn genoeg nieuwe (obscure) bandjes. Ik zou het een aanvulling vinden en denk dat er genoeg mensen op af komen. Gewoon de Charlie uit de mottenballen trekken dus. Alleen maar goed voor de diversiteit van het festival.
pi_180752033
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:48 schreef alopio het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een prima keuze, en die vernieuwing snap ik wel en is juist de kracht van lowlands. Blijven hangen in het verleden is juist de doodssteek voor een festival als lowlands. En ik vermaak me zelfs na 18 jaar nogsteeds prima op LL en er is gewoon van alles wat.

Het enige wat ik mis (en wat bv een Pukkelpop wel heeft) is een tent waar je wat meer hardere gitaar muziek een plek geeft. Want ook daar is vernieuwing en zijn genoeg nieuwe (obscure) bandjes. Ik zou het een aanvulling vinden en denk dat er genoeg mensen op af komen. Gewoon de Charlie uit de mottenballen trekken dus. Alleen maar goed voor de diversiteit van het festival.
Wat heeft Pukkelpop in dat segment wat wij niet hebben? Vind Pukkelpop eigenlijk nog meer tegenvallen dan LL dit jaar.
pi_180753212
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat heeft Pukkelpop in dat segment wat wij niet hebben? Vind Pukkelpop eigenlijk nog meer tegenvallen dan LL dit jaar.
Eerlijk is eerlijk, niet veel nee. Het is dit jaar idd minder dan LL. Maar ik doel ook niet specifiek op de line-up (die vaak veel overeenkomsten heeft) maar meer dag ze een aparte tent voor hardere gitaren hebben (of hadden, want laatste keer dat ik er was is een jaar of 5 geleden). Er staan niet de grootste namen, maar is wel een leuke aanvulling. Vandaar, Charlie terug _O_
pi_180753502
Waar koopt men een NRC :{ :?
Twee boekwinkels, 2 benzinepompen en twee supers afgegaan en nergens te vinden :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_180753613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:36 schreef Simmertje het volgende:
Nu KPN charge weg is, zijn er dan nog wel van die powerbanks ergens te halen?
zelf meenemen
జ్ఞ‌ా
pi_180753624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:31 schreef kalinhos het volgende:
Waar koopt men een NRC :{ :?
Twee boekwinkels, 2 benzinepompen en twee supers afgegaan en nergens te vinden :D
https://t.me/lowlands/544
daar te downloaden
జ్ఞ‌ా
pi_180755814
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:35 schreef µ het volgende:

[..]

zelf meenemen
Op Graspop heb ik mijn telefoon lekker in de tent gelaten. Is prima bevallen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')