abonnement Unibet Coolblue
pi_180566721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt hoopvol Loon! ^O^

Voor de grap doen: in google afbeeldingen het woord 'idiot' opzoeken :+
:D

Moron.
pi_180566741
Hoi schattekes, kunnen jullie eens meedenken op welke manier je een gezin met één klein kind kunt ontlasten als de vrouw des huizes erg ziek is? Het gaat om vrienden die wel wat hulp kunnen gebruiken en inmiddels zelf te uitgeput zijn om helder een plan te maken of hulp te coördineren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180566753
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

:D

Moron.
Ja, dat werkt ook :Y ;)
pi_180566799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:18 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi schattekes, kunnen jullie eens meedenken op welke manier je een gezin met één klein kind kunt ontlasten als de vrouw des huizes erg ziek is? Het gaat om vrienden die wel wat hulp kunnen gebruiken en inmiddels zelf te uitgeput zijn om helder een plan te maken of hulp te coördineren.
Kind in 'dagopvang' nemen, boodschappen doen, wellicht zelfs wat huishoudelijke klussen oppakken.. zo iets?? Lijkt me vrij voor de hand liggend dus misschien niet helemaal wat je zoekt qua meedenken?
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:21:35 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180566818
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:18 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi schattekes, kunnen jullie eens meedenken op welke manier je een gezin met één klein kind kunt ontlasten als de vrouw des huizes erg ziek is? Het gaat om vrienden die wel wat hulp kunnen gebruiken en inmiddels zelf te uitgeput zijn om helder een plan te maken of hulp te coördineren.
Kind dagjes / weekendjes te logeren nemen, inc alle logistiek. Zoiets?
Iemand die de schoolgang tijdelijk overneemt (heen - terug inc op tijd zijn)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180566839
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:12 schreef RobinOok het volgende:
Een briefje onder de ruitenwisser? Had iemand de band per ongeluk lek gestoken?
Nee 1 vd collega's van andere poli die het gezien hebben. Het is een parkeerterrein voor alleen personeel.
pi_180566893
AX ben je al weg? Zo niet geniet ervan!! *O*
Zo wel, ook *O*

Lonaa, naproxen werkt langer.
En iewww @gat en eten erin :+
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:24:58 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180566944
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kind in 'dagopvang' nemen, boodschappen doen, wellicht zelfs wat huishoudelijke klussen oppakken.. zo iets?? Lijkt me vrij voor de hand liggend dus misschien niet helemaal wat je zoekt qua meedenken?
Ik dacht aan boodschappen doen en koken. Maar kind een paar uur meenemen en leuke dingen gaan doen met kind kan ook.

Of een stel dat het hele gezin een dagje mee uit neemt en een ander stel/meerdere stellen die huis eens grondig onder handen nemen, boodschappen doen en de vrieskist vullen met heerlijke maaltijden kan ook bijvoorbeeld.

Laatste kan sowieso uiteraard.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180567026
Laatste vind ik wel een creatief idee ^O^ Dagje uit is ze te ziek voor, maar als ze bij ouders zijn zou dat goed kunnen.

Koken wordt al gedaan maar muv door mij niet structureel.

Kind is nog niet schoolgaand, maar misschien is er iets te bedenken voor het naar de opvang brengen/halen. Kind is ook wat eenkennig en dit is een langdurige periode ziek zijn, dus een dagje oppas is alleen fijn als mensen het kind goed kennen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180567047
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:18 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi schattekes, kunnen jullie eens meedenken op welke manier je een gezin met één klein kind kunt ontlasten als de vrouw des huizes erg ziek is? Het gaat om vrienden die wel wat hulp kunnen gebruiken en inmiddels zelf te uitgeput zijn om helder een plan te maken of hulp te coördineren.
Hoe lang gaat het duren en wat zijn de vooruitzichten. Dus is het structureel? En doen alleen jij en je man dit of zijn er meerdere mensen bij betrokken en hoe oud is het kind.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180567106
Kind is 1. Dit duurt al maanden maar het gaat momenteel slechter dan ooit. Het is niet de verwachting dat dat zo blijft. Het is niet goed in te schatten hoe lang het duurt maar ik reken op minstens 9 mnd voordat ze weer zou kunnen beginnen met werken bijvoorbeeld.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180567153
Ouders zijn veel betrokken. Verder zijn er veel mensen die wel willen helpen. Maar de meeste daarvan hebben wel een fulltime baan of baan + gezin.
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:33:37 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180567159
Oow het -kind- is ziek? Dan heb ik het verkeerd gelezen, ik las het als een zieke moeder.

Dan zou ik kijken of er van hun huis een hotel te maken is. Min of meer. Fullservice.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180567170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:33 schreef fietsie het volgende:
Oow het -kind- is ziek? Dan heb ik het verkeerd gelezen, ik las het als een zieke moeder.

Dan zou ik kijken of er van hun huis een hotel te maken is. Min of meer. Fullservice.
nee, moeder is ziek!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180567182
hotel is wel een interessant idee; dat geeft direct al wat ongebruikelijke ideeën.
freedom is just another word for nothing left to lose
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 juli 2018 @ 20:35:14 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180567188
Big belly dankzij big belly's.
pi_180567193
Ah, vragen hebben al antwoord. Ik zou zeker een soort rooster opstellen. Als jij de enige bent die structureel kookt zou dat fijn zijn. Idee van Whiskers is ook geweldig, schoonmaken. En thuis met het kind leuke dingen zodat de moeder ziet dat het goed gaat en daar geen zorgen om heeft
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:46:52 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180567470
Koeien met track&tracé
https://www.topagrar.com/(...)gaenzen-9429008.html

Vind het altijd wel leuk, van die koeien die je al rinkelend aan hoort komen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:55:57 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180567672
Murphy: als je denkt alles gehad te hebben.
Lekke band, tunnel dicht...houdt voor het drogen onze 16 jaar oude vaatwasmachine ermee op. -O-

Dus alles wat nog nat was met de hand afgedroogd en geprobeerd zoveel mogelijk water er uit te kiepen via ons kleine voorbalkon met afvoer.

Nieuwe besteld bij koelblauw. Wordt morgen afgeleverd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180567729
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, vragen hebben al antwoord. Ik zou zeker een soort rooster opstellen. Als jij de enige bent die structureel kookt zou dat fijn zijn. Idee van Whiskers is ook geweldig, schoonmaken. En thuis met het kind leuke dingen zodat de moeder ziet dat het goed gaat en daar geen zorgen om heeft
Een rooster, daar moest ik ook aan denken.

Bedankt voor het meedenken @all! Als er nog meer tips voorbij komen dan lees ik ze zeker :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180567879
Lief dat je dat wil doen, Lot O+ De tips die ik zou geven zijn al genoemd. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

Het was afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e, golfer -O- Wat een pech. Al is 16 jaar al wel oud, toch?

Zo, ik heb gebeld en gezegd dat we niet mee gaan plus eerlijke reden. Mijn people pleaser persoonlijkheid had wat moeite toen ze vroeg of ik dan tenminste wel mee ging, maar nee, heb maar eerlijk gezegd dat ik daar ook geen zin in heb dan. En dat terwijl ik het echt altijd heel leuk met haar (alleen) heb. Ze nam het sportief op en vond het jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 juli 2018 @ 21:08:55 #122
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180567961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:

Zo, ik heb gebeld en gezegd dat we niet mee gaan plus eerlijke reden. Mijn people pleaser persoonlijkheid had wat moeite toen ze vroeg of ik dan tenminste wel mee ging, maar nee, heb maar eerlijk gezegd dat ik daar ook geen zin in heb dan. En dat terwijl ik het echt altijd heel leuk met haar (alleen) heb. Ze nam het sportief op en vond het jammer.
Goed zo. En gauw weer gewoon samen iets afspreken nu. ^O^
  woensdag 18 juli 2018 @ 21:10:30 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180567994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:

Het was afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e, golfer -O- Wat een pech. Al is 16 jaar al wel oud, toch?
Ja, die ouwe heeft het al die tijd prima gedaan. Kochten wij trouwens al tweedehands.
quote:
Zo, ik heb gebeld en gezegd dat we niet mee gaan plus eerlijke reden. Mijn people pleaser persoonlijkheid had wat moeite toen ze vroeg of ik dan tenminste wel mee ging, maar nee, heb maar eerlijk gezegd dat ik daar ook geen zin in heb dan. En dat terwijl ik het echt altijd heel leuk met haar (alleen) heb. Ze nam het sportief op en vond het jammer.
Wat goed van je! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180568046
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Lief dat je dat wil doen, Lot O+ De tips die ik zou geven zijn al genoemd. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

Het was afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e, golfer -O- Wat een pech. Al is 16 jaar al wel oud, toch?

Zo, ik heb gebeld en gezegd dat we niet mee gaan plus eerlijke reden. Mijn people pleaser persoonlijkheid had wat moeite toen ze vroeg of ik dan tenminste wel mee ging, maar nee, heb maar eerlijk gezegd dat ik daar ook geen zin in heb dan. En dat terwijl ik het echt altijd heel leuk met haar (alleen) heb. Ze nam het sportief op en vond het jammer.
Goed gedaan en wel zo eerlijk en boks qua pp :')
pi_180568153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Lief dat je dat wil doen, Lot O+ De tips die ik zou geven zijn al genoemd. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

Het was afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e, golfer -O- Wat een pech. Al is 16 jaar al wel oud, toch?

Zo, ik heb gebeld en gezegd dat we niet mee gaan plus eerlijke reden. Mijn people pleaser persoonlijkheid had wat moeite toen ze vroeg of ik dan tenminste wel mee ging, maar nee, heb maar eerlijk gezegd dat ik daar ook geen zin in heb dan. En dat terwijl ik het echt altijd heel leuk met haar (alleen) heb. Ze nam het sportief op en vond het jammer.
Goed van je want t zal best heel moeilijk zijn geweest. Misschien een keer samen afspreken, kind blijft bij z’n vader en jullie gaan iets leuks doen.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')