abonnement Unibet Coolblue
pi_180525929
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bot gezegd was dat misschien wel beter als ik naar haar kids kijk :X Dr Drew :r Mag hopen dat zijn netwerk beter is :X
volgens mij heeft ie voor caitelin wel dingen gedaan ook met die klinieken en zo
Maar dat is natuurlijk lastig inschatten allemaal. Misschien willen ze wel dat je dat denkt maar valt het eigenlijk mee
pi_180525931
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik blijf me wel altijd verbazen hoe je in Britse media gewoon met naam en toenaam genoemd kan worden. The Sun en Daily Mail die gooien heel eenvoudig alle foto's online die ze kunnen vinden.
Dat is wel echt heel vies ja. Valt het hier nog wel mee met de polderpaparazzi. Moet altijd wel lachen bij de rode loper van Tuschinski. Lekker op de fiets erheen met je apenpakkie en dan één voor één in die ene sjieke auto en hopen dat het niet regent als je uit mag stappen bij de première dan _O-
pi_180525978
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom is dat raar? Die mensen hoereren zich toch vrijwillig uit voor bekendheid bij dat soort hersenloze kutshows? Dan vraag je er gewoon om hoor. Niemand verplicht je om je op te geven voor die shitzooi.
Omdat er een verschil zit tussen meedoen aan zo een tv-programma, je eigen content op social media knallen en dan door verder werkelijk iedere debiel met een beetje telefoon die je op wil nemen om het door te verkopen voor een fooitje aan zulke sleazy tabloids..
pi_180525990
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom is dat raar? Die mensen hoereren zich toch vrijwillig uit voor bekendheid bij dat soort hersenloze kutshows? Dan vraag je er gewoon om hoor. Niemand verplicht je om je op te geven voor die shitzooi.
Die mensen zijn toevallig bekend in de media, die vragen er misschien ook wel iets meer om. Echter zie je daar ook veel gevallen van mensen die niet bekend zijn en iets gedaan hebben waarvan het leven helemaal overhoop gehaald wordt.
  maandag 16 juli 2018 @ 23:15:49 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180526012
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat er een verschil zit tussen meedoen aan zo een tv-programma, je eigen content op social media knallen en dan door verder werkelijk iedere debiel met een beetje telefoon die je op wil nemen om het door te verkopen voor een fooitje aan zulke sleazy tabloids..
Sja. Er gebeuren elke dag dit soort dramas over de hele wereld bij niet bekende mensen, daar hoor je niets over toch?

Dan moet je maar niet je ziel verkopen aan zo'n debielenoptocht, risico van het "vak" hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 juli 2018 @ 23:16:10 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180526024
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die mensen zijn toevallig bekend in de media, die vragen er misschien ook wel iets meer om. Echter zie je daar ook veel gevallen van mensen die niet bekend zijn en iets gedaan hebben waarvan het leven helemaal overhoop gehaald wordt.
Ja ok, dat vind ik dan oprecht iets anders idd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180526040
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:12 schreef Allures het volgende:

[..]

volgens mij heeft ie voor caitelin wel dingen gedaan ook met die klinieken en zo
Maar dat is natuurlijk lastig inschatten allemaal. Misschien willen ze wel dat je dat denkt maar valt het eigenlijk mee
Haar eigen peut vond ik niet zo sterk overkomen, wat ik daar beperkt van gezien heb. Van hem vond ik echt walgelijke stukken zitten in die studio-uitzendingen. Zoals Deb diagnosticeren tegenover Farah, Macy de volle laag laten krijgen, terwijl zijn echtgenote zogenaamd niks gemerkt had van zijn drugs. Onethisch gewoon :r
pi_180526064
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Haar eigen peut vond ik niet zo sterk overkomen, wat ik daar beperkt van gezien heb. Van hem vond ik echt walgelijke stukken zitten in die studio-uitzendingen. Zoals Deb diagnosticeren tegenover Farah, Macy de volle laag laten krijgen, terwijl zijn echtgenote zogenaamd niks gemerkt had van zijn drugs. Onethisch gewoon :r
ik heb die niet zo veel gezien :@ sowieso van de laatste seizoenen niet
Loop sowieso een seizoen achter denk ik
pi_180526090
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, dat vind ik dan oprecht iets anders idd.
Dergelijke (scripted) reality shows kan ik ook niet naar kijken; maar is blijkbaar een groot publiek voor te vinden.
pi_180526098
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja. Er gebeuren elke dag dit soort dramas over de hele wereld bij niet bekende mensen, daar hoor je niets over toch?

Dan moet je maar niet je ziel verkopen aan zo'n debielenoptocht, risico van het "vak" hoor.
Ik lees anders genoeg over onbekende mensen hoor. Tijdje terug, die Nederlandse boy die zo een Engels grietje gepigd had ofzo. Die was met naam en toenaam ook aan de schandpaal genageld. Hier in Nl van de week, die Mauro. Nou zou die nu wel hulp krijgen, maar ondertussen is half vrouwelijk Nederland alert op die knul..
pi_180526107
Het was niet zo'n goede zet om overdag raam op mijn slaapkamer open te laten staan; 26 graden daar nu. Kan beter mijn tent pakken en buiten gaan liggen.
pi_180526112
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:17 schreef Allures het volgende:

[..]

ik heb die niet zo veel gezien :@ sowieso van de laatste seizoenen niet
Loop sowieso een seizoen achter denk ik
Ik zie alleen af en toe wat langs komen, dus geen benul van seizoenen en achterlopen. Maakt ook niet zoveel uit bij deze shitpile geloof ik :P
pi_180526128
quote:
9s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het was niet zo'n goede zet om overdag raam op mijn slaapkamer open te laten staan; 26 graden daar nu. Kan beter mijn tent pakken en buiten gaan liggen.
Kamperen in de woonkamer _O_
  maandag 16 juli 2018 @ 23:21:39 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180526137
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dergelijke (scripted) reality shows kan ik ook niet naar kijken; maar is blijkbaar een groot publiek voor te vinden.
Ja klopt, en ik snap het oprecht niet, dat je naar dat soort fake bullshit gaat zitten kijken en je nog druk gaat maken over die mensen en wat ze doen en overkomt ook.

Er is zoveel beters,leerzamers, grappigers en echters om je tijd mee te verdrijven, maar nee, onbekenden die wat rare dingen doen in opdracht van een producer, daar ga je dan naar kijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180526140
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik lees anders genoeg over onbekende mensen hoor. Tijdje terug, die Nederlandse boy die zo een Engels grietje gepigd had ofzo. Die was met naam en toenaam ook aan de schandpaal genageld. Hier in Nl van de week, die Mauro. Nou zou die nu wel hulp krijgen, maar ondertussen is half vrouwelijk Nederland alert op die knul..
nou ja dat laatste snap ik wel hoor :@ mag je best voor waarschuwen lijkt me? En zijn echte naam heb ik niet gezien, maar heb me er ook niet zo heel erg mee bezig gehouden
pi_180526168
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja klopt, en ik snap het oprecht niet, dat je naar dat soort fake bullshit gaat zitten kijken en je nog druk gaat maken over die mensen en wat ze doen en overkomt ook.

Er is zoveel beters,leerzamers, grappigers en echters om je tijd mee te verdrijven, maar nee, onbekenden die wat rare dingen doen in opdracht van een producer, daar ga je dan naar kijken.
zoals op fok drogredenen posten? Je had er net weer een te pakken
  maandag 16 juli 2018 @ 23:22:56 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180526169
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik lees anders genoeg over onbekende mensen hoor. Tijdje terug, die Nederlandse boy die zo een Engels grietje gepigd had ofzo. Die was met naam en toenaam ook aan de schandpaal genageld. Hier in Nl van de week, die Mauro. Nou zou die nu wel hulp krijgen, maar ondertussen is half vrouwelijk Nederland alert op die knul..
Ja ok, er komt tegenwoordig meer en meer in het openbaar door social media, maar dat is nog maar 0.1% van wat de normale wereldbevolking overkomt natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180526187
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Kamperen in de woonkamer _O_
Kan goed zijn dat ik mijn luchtbed pak en buiten ga liggen; nog niet eens zo'n gek idee.
  maandag 16 juli 2018 @ 23:24:16 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180526190
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:22 schreef Allures het volgende:

[..]

zoals op fok drogredenen posten? Je had er net weer een te pakken
En weer alleen de term, geen uitleg, geen tegenargument, weer alleen de term.

Is het bord voor je kop nou echt zo groot? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180526221
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ja dat laatste snap ik wel hoor :@ mag je best voor waarschuwen lijkt me? En zijn echte naam heb ik niet gezien, maar heb me er ook niet zo heel erg mee bezig gehouden
Waarschuwen dat iemand moeite heeft met regulier sociaal contact en nee te horen krijgen is binnen no time tot aanrander zo niet potentiële verkrachter verklaard op social media. Ik vind het niemands best interest als je zo een onhandige en wanhopige gozer zo afschildert en meisjes onnodig bang maakt voor zo iemand..
pi_180526229
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, er komt tegenwoordig meer en meer in het openbaar door social media, maar dat is nog maar 0.1% van wat de normale wereldbevolking overkomt natuurlijk.
Ik zie die cijfers wat cynischer in denk ik :P
pi_180526250
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En weer alleen de term, geen uitleg, geen tegenargument, weer alleen de term.

Is het bord voor je kop nou echt zo groot? :').
https://www.cambiumned.nl/theorie/argumenteren/drogredenen/
Prachtig overzichtje met uitleg. Have fun
pi_180526254
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat ik mijn luchtbed pak en buiten ga liggen; nog niet eens zo'n gek idee.
Als je daar een goede optie voor hebt, go for it ^O^ Kan hier niet zo best helaas, maar buiten slapen is wel leuk :Y
pi_180526274
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarschuwen dat iemand moeite heeft met regulier sociaal contact en nee te horen krijgen is binnen no time tot aanrander zo niet potentiële verkrachter verklaard op social media. Ik vind het niemands best interest als je zo een onhandige en wanhopige gozer zo afschildert en meisjes onnodig bang maakt voor zo iemand..
Weet niet waar het overgaat maar snap je punt.
Vooral sociaal doen we, met kuddegedrag, net of we geen jongens en meisjes zijn die elkaar graag verleiden. Vooral mannen zijn snel de sjaak #metoo
Vakman pur sang
pi_180526279
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kan goed zijn dat ik mijn luchtbed pak en buiten ga liggen; nog niet eens zo'n gek idee.
Ik heb er ook weleens aan gedacht.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')