abonnement Unibet Coolblue
pi_180513961
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is het niet, daar heeft hij ook gelijk in, ware het niet dat hij gelijk zei dat het 4% moest worden (onhaalbaar natuurlijk), eventjes iedereen aanwezig zijn vijand noemde, en meteen daarna nu zijn top met Rusland heeft om verder te bekokstoven.

Dus ja, hij heeft gelijk als hij het zou menen.
Trump gaat er altijd met een gestrekt been in. Dat is zijn manier van onderhandelen.
pi_180513975
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die budgetverhoging was al voorgenomen voordat Trump president werd.
Ja, maar hij eist toch dat ze naar de 2% gaan? Dat is nog vrijwel niemand.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:25:29 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180514013
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Trump gaat er altijd met een gestrekt been in. Dat is zijn manier van onderhandelen.
Het was alleen al in 2014 afgesproken... dus als je dat weet, dan is met gestrekt been erin gaan nogal raar tenzij je doel bv. zou zijn om frictie in de alliantie te creeeren...

Zie hier, punt 14: https://www.nato.int/cps/ic/natohq/official_texts_112964.htm
  maandag 16 juli 2018 @ 14:26:11 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_180514038
Overigens, hier nog op terugkomen.

quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:40 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er dan al veroordeeld?
Vijf mensen hebben zichzelf schuldig verklaard en zijn veroordeeld (hebben een plea deal). Zeventien zijn opgepakt en worden niet zomaar vrijgelaten omdat er voldoende bewijs is.
https://www.vox.com/2018/5/23/17384096/mueller-investigation-poll
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180514051
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Trump gaat er altijd met een gestrekt been in. Dat is zijn manier van onderhandelen.
Behalve als hij met Poetin om tafel gaat, blijkbaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180514088
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het was alleen al in 2014 afgesproken... dus als je dat weet, dan is met gestrekt been erin gaan nogal raar tenzij je doel bv. zou zijn om frictie in de alliantie te creeeren...

Zie hier, punt 14: https://www.nato.int/cps/ic/natohq/official_texts_112964.htm
Afgesproken maar niemand doet het. Dat is het hele eieren eten.

Daarin het beleid van Putin zien is echt bizar complotdenken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514111
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja, maar hij eist toch dat ze naar de 2% gaan? Dat is nog vrijwel niemand.
Hij zegt dus precies wat al overeengekomen was voordat hij president was. Ik weet niet hoe je dat een verdienste kunt noemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180514118
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Behalve als hij met Poetin om tafel gaat, blijkbaar.
Hoezo, hij heeft vaak genoeg afgegeven op Putin.

Zoals gezegd dit doet hij iedere keer: vol erin en daarna de boel ophemelen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514126
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het was alleen al in 2014 afgesproken... dus als je dat weet, dan is met gestrekt been erin gaan nogal raar tenzij je doel bv. zou zijn om frictie in de alliantie te creeeren...

Zie hier, punt 14: https://www.nato.int/cps/ic/natohq/official_texts_112964.htm
Ik denk dat er al voortekenen zijn dat veel landen het niet gaan redden en het aan hun laars gaan lappen.
pi_180514141
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij zegt dus precies wat al overeengekomen was voordat hij president was. Ik weet niet hoe je dat een verdienste kunt noemen.
Waar zeg ik dan dat het een verdienste is?
  maandag 16 juli 2018 @ 14:30:23 #61
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180514142
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Afgesproken maar niemand doet het. Dat is het hele eieren eten.

Daarin het beleid van Putin zien is echt bizar complotdenken.
Het is gewoonweg niet waar dat niemand ernaartoe werkte. Bij ons was het bij de verkiezingen nog wel een thema om de defensieuitgaven te verhogen, wat ook gebeurt, om maar een voorbeeld aan te halen.

Ikzelf weet niet of hij direct gestuurd wordt door Putin, maar dat hij beleid uitvoert wat beter is voor Rusland (en China) dan voor de VS is een stelling die denk ik best houdbaar is. Zoals ook net opgemerkt trouwens, deze hele discussie lijkt me behoorlijk offtopic.
pi_180514233
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar zeg ik dan dat het een verdienste is?
Nergens, maar het wordt door velen wel gesuggereerd. Dat dankzij Trump de NAVO leden eindelijk hun budgetten op orde brengen. Wat dus simpelweg niet waar is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180514248
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ikzelf weet niet of hij direct gestuurd wordt door Putin, maar dat hij beleid uitvoert wat beter is voor Rusland (en China) dan voor de VS is een stelling die denk ik best houdbaar is. Zoals ook net opgemerkt trouwens, deze hele discussie lijkt me behoorlijk offtopic.
Maar hier spreken jullie jezelf volledig tegen! Eerst is Trump en wat hij doet alleen maar xenofobisch America First, maar nu is het opeens gunstig voor China en Rusland. Dus China is blij met de importtarieven en die zijn in hun belang nu opeens begrijp ik?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514255
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Trump gaat er altijd met een gestrekt been in. Dat is zijn manier van onderhandelen.
Niet eens qua onderhandelen, dat is gewoon wie hij is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180514284
Niet de VS en Trump door elkaar halen trouwens. Trump zit er niet voor de VS. Trump zit er alleen puur voor zichzelf.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:38:02 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180514315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:35 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar hier spreken jullie jezelf volledig tegen! Eerst is Trump en wat hij doet alleen maar xenofobisch America First, maar nu is het opeens gunstig voor China en Rusland. Dus China is blij met de importtarieven en die zijn in hun belang nu opeens begrijp ik?
Jullie? Ik spreek alleen voor mezelf.

'America first' is in mijn ogen beleid (of naja, een kreet) wat tegen het belang van de VS is. Doordat de Amerikanen zichzelf isoleren uit tal van internationale samenwerkingsverbanden krijgen Rusland en China bij uitstek de mogelijkheid om hun invloedssfeer te vergroten.

Voor wat betreft de handelsoorlog: deze schaadt weliswaar China en de EU en Canada en Mexico, maar zal omgekeerd de schade in de VS nog groter doen laten zijn.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:38:39 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_180514334
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zoals ook net opgemerkt trouwens, deze hele discussie lijkt me behoorlijk offtopic.
Er is een discussie mogelijk over of immigratie de Europese cultuur aantast (gebaseerd op een wat vreemd statisch idee over wat cultuur is, maar dat terzijde). Maar dit gaat over een uitspraak van Trump, dus de vraag of Trump, een Amerikaanse gokkoning met banden met de russische maffia, zich uberhaupt interesseert voor de Europese cultuur is een gerechtigde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180514375
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Er is een discussie mogelijk over of immigratie de Europese cultuur aantast (gebaseerd op een wat vreemd statisch idee over wat cultuur is, maar dat terzijde). Maar dit gaat over een uitspraak van Trump, dus de vraag of Trump, een Amerikaanse gokkoning met banden met de russische maffia, zich uberhaupt interesseert voor de Europese cultuur is een gerechtigde.
Nee jij beweerde dat Trump door Putin aangestuurd wordt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514420
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft vaak genoeg afgegeven op Putin.
Voorbeelden graag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180514459
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 14:45:34 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_180514500
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee jij beweerde dat Trump door Putin aangestuurd wordt.
Natuurlijk, dat is een reden waarom hij die uitspraken doet in het geval hij zich niet veel interesseert voor de Europese cultuur.

(dat, en zoals gezegd dat hij een narcist is die anderen die mogelijk beter dan de VS zijn naar beneden moet halen)

[ Bericht 9% gewijzigd door speknek op 16-07-2018 14:51:32 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180514581
quote:
Akkoord. Maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt.

Over het algemeen weigert hij juist Poetin te bekritiseren. Vandaag verklaarde hij dat de verstoorde relatie tussen de VS en Rusland de schuld is van de Amerikanen. Dat is pure waanzin en hij spaart Poetin daarmee onnodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180514668
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord. Maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt.

Over het algemeen weigert hij juist Poetin te bekritiseren. Vandaag verklaarde hij dat de verstoorde relatie tussen de VS en Rusland de schuld is van de Amerikanen. Dat is pure waanzin en hij spaart Poetin daarmee onnodig.
Eerst vraag je om een voorbeeld, ik geef er 1 en nu is het opeens de uitzondering?
Hij heeft zelfs gedreigd Putin's troepen in Syrie aan te vallen.

Ik denk dat hij gelijk heeft daarin, er is jaren lang een Russiaphobie aan de gang in het Westen, zowel in de VS als in Europa waar de politici van linkerzijde constant tegen Rusland aantrappen als het grote gevaar, terwijl ieder blind paard kan zien dat ze daar compleet in doorslaan.

Het zijn niet de Russen he die zijn opgeschoven met hun militaire allianties.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514760
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Eerst vraag je om een voorbeeld, ik geef er 1 en nu is het opeens de uitzondering?
In principe wel, iedereen ter wereld ziet dat Trump Poetin echt niet hard aanpakt ofzo.

Je kan niet eens even rustig op je knie gaan zitten tijdens een volkslied zonder dat Trump roept om je ontslag, maar als je de Krim annexeert en verkiezingen probeert te beïnvloeden is dat minder problematisch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180514779
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In principe wel, iedereen ter wereld ziet dat Trump Poetin echt niet hard aanpakt ofzo.

Je kan niet eens even rustig op je knie gaan zitten tijdens een volkslied zonder dat Trump roept om je ontslag, maar als je de Krim annexeert en verkiezingen probeert te beïnvloeden is dat minder problematisch.
Ehm, je weet dat de Krim 2 jaar voordat Trump president werd weer bij Rusland werd gevoegd he?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514788
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Eerst vraag je om een voorbeeld, ik geef er 1 en nu is het opeens de uitzondering?
Hij heeft zelfs gedreigd Putin's troepen in Syrie aan te vallen.

Ik denk dat hij gelijk heeft daarin, er is jaren lang een Russiaphobie aan de gang in het Westen, zowel in de VS als in Europa waar de politici van linkerzijde constant tegen Rusland aantrappen als het grote gevaar, terwijl ieder blind paard kan zien dat ze daar compleet in doorslaan.

Het zijn niet de Russen he die zijn opgeschoven met hun militaire allianties.
Rusland annexeert de Krim en schopt herrie in het oosten van Oekraïne. Dat is geen fobie, maar zijn gewoon misdadige feiten.

En door schuld te bekennen voorafgaand aan zo'n ontmoeting verzwak je je positie. Je geeft daarmee aan dat jij degene bent die concessies moet doen.

Valt het jou niet op dat Trump Rusland of Poetin niet aanviel voor de ontmoeting? Dat terwijl hij dat wel deed met de NAVO en de Britten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180514815
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ehm, je weet dat de Krim 2 jaar voordat Trump president werd weer bij Rusland werd gevoegd he?
Vreemd argument. Omdat het is gebeurd toen Trump nog geen president was, is de annexatie plots geen probleem meer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180514890
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd argument. Omdat het is gebeurd toen Trump nog geen president was, is de annexatie plots geen probleem meer?
Hoe had Trump toen moeten reageren dan?

Wat deed Obama eigenlijk?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180514966

Dus degene rechts is de baas over degene links, begrijp ik? (Als je de video kijkt ipv de still).
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180515146
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe had Trump toen moeten reageren dan?

Wat deed Obama eigenlijk?
Sancties opleggen aan Rusland in overleg met de westerse bondgenoten.

Punt is vooral dat Trump de annexatie wegwuift en mogelijk zelfs het landjepik gaat erkennen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180515405
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sancties opleggen aan Rusland in overleg met de westerse bondgenoten.

Punt is vooral dat Trump de annexatie wegwuift en mogelijk zelfs het landjepik gaat erkennen.
Ik hoop het. De Krim is Russisch. Dat een dronken Sovjet-debiel dat ooit weggaf omdat het toen niet uitmaakte, tja. Die fout is dan hersteld.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180519765
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:44 schreef speknek het volgende:

[..]

FDR-Truman waren zes termen, weet niet wat het verder uitmaakt.
Nou dan ga je dus wel een hele tijd terug, dus iedereen kon op zijn vingers natellen dat nu de republikeinen weer aan de macht kwamen. Zelfs Mike Moore, fervent tegen Trump, had het wel al voorspeld.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180520633
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik hoop het. De Krim is Russisch. Dat een dronken Sovjet-debiel dat ooit weggaf omdat het toen niet uitmaakte, tja. Die fout is dan hersteld.
:')

Het grootste deel van de inwoners van Oekraine zijn het geloof ik niet met je eens.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180521100
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Het grootste deel van de inwoners van Oekraine zijn het geloof ik niet met je eens.
De overgrote meerderheid van Krimbewoners is Russisch.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180521279
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Het grootste deel van de inwoners van Oekraine zijn het geloof ik niet met je eens.
Leuk voor ze, maar geschiedkundig gezien hoort het gewoon bij Rusland (of Turkije eigenlijk). Daarbij wonen er letterlijk meer dan dubbel zoveel Russen als Oekraïners, dus waar hebben we het over?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2018 20:15:34 ]
  maandag 16 juli 2018 @ 20:15:54 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_180521356
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Leuk voor ze, maar geschiedkundig gezien hoort het gewoon bij Rusland. Daarbij wonen er letterlijk meer dan dubbel zoveel Russen als Oekraïners, dus waar hebben we het over?
Dan moeten ze onafhankelijk worden. De Krim hoort net zo min bij Rusland als Kosovo bij Albanië. Of Limburg bij Duitsland.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180521537
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft vaak genoeg afgegeven op Putin.

Zoals gezegd dit doet hij iedere keer: vol erin en daarna de boel ophemelen.
Nog steeds van mening dat Trump kritisch is richting Poetin?

quote:
At their joint press conference, President Putin was calculated and in control. Conversely, President Trump seemed to lack authority, praising Putin when he should have been condemning him, and ceding opportunities to confront Putin on his most egregious actions of the past decade – including meddling in the 2016 election and the illegal annexation of Crimea in 2014.

During Putin and Trump’s prepared remarks, it was rather obvious who had led the discussion. While President Putin laid out a clear framework for advancing Russian interests within the context of U.S.-Russia relations, Trump appeared to have had little plan, alternating between vague promises of improving our relationship with Russia and spending too much time on U.S. domestic affairs, notably the 2016 presidential election. Instead of holding Putin accountable for his election interference, he referenced his defeat of Hillary Clinton.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 20:30:36 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_180521702
Damn. Schoen's ontslag in 3...2...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 juli 2018 @ 21:03:00 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_180522499
quote:
Former CIA Director John Brennan on Monday blasted President Trump shortly after his press conference with Russian President Vladimir Putin.

"Donald Trump's press conference performance in Helsinki rises to & exceeds the threshold of 'high crimes & misdemeanors,'" Brennan said on Twitter.

"It was nothing short of treasonous. Not only were Trump's comments imbecilic, he is wholly in the pocket of Putin," the former CIA head continued. "Republican Patriots: Where are you???"
http://thehill.com/blogs/(...)onference-with-putin

CIA directeur lijdt ook al aan Trump derangement syndrome. Het is toch allemaal wel heel bijzonder hoe Trump iedereen met een jarenlange staat van dienst in de inlichtingendiensten en counterterrorism cuckoo maakt. Gelukkig prikken totaal niet gekwalificeerde fokkers erdoorheen.

[ Bericht 12% gewijzigd door sp3c op 16-07-2018 21:20:33 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 21:28:51 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180523151
John Brennan was natuurlijk al een nutjob en als je de manier waarop hij is vertrokken er bij optelt dan verbaasd deze reactie natuurlijk helemaal niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180523601
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

maar geschiedkundig gezien
Zo ken ik er nog wel een paar.
Conscience do cost.
pi_180524955
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:03 schreef speknek het volgende:

[..]

http://thehill.com/blogs/(...)onference-with-putin

CIA directeur lijdt ook al aan Trump derangement syndrome. Het is toch allemaal wel heel bijzonder hoe Trump iedereen met een jarenlange staat van dienst in de inlichtingendiensten en counterterrorism cuckoo maakt. Gelukkig prikken totaal niet gekwalificeerde fokkers erdoorheen.
Oh je bedoelt deze gozer?

Since leaving office, Brennan has been harshly critical of Trump.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180525011
Maar ik begrijp dat het wederom heul erg slecht was dat Trump face to face met een zng vijand gaat zitten en gaat kijken of ze eruit kunnen komen net zoals bij Kim?

Maar paar maanden geleden zeiden jullie nog dat hij ons WO3 in zou trekken? Wat is het nou? Is hij in Putins macht of gaat hij op de nuke-knop drukken?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator maandag 16 juli 2018 @ 22:50:10 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180525384
wie is jullie?

Trump is gewoon een wat vreemde drol die eigenlijk niets voor elkaar lijkt te krijgen maar daar verder zelf heel blij mee is, die gaat echt WO3 niet starten hoor _O-

verder vind ik het allemaal wel vermakelijk tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 juli 2018 @ 22:51:50 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_180525422
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
Maar ik begrijp dat het wederom heul erg slecht was dat Trump face to face met een zng vijand gaat zitten en gaat kijken of ze eruit kunnen komen net zoals bij Kim?
Nou nee, dat is niet waarom het slecht is.

quote:
Maar paar maanden geleden zeiden jullie nog dat hij ons WO3 in zou trekken? Wat is het nou? Is hij in Putins macht of gaat hij op de nuke-knop drukken?


Zolang hij Putins bitch is, hoeven we niet bang te zijn voor WO3, want Putin heeft al gewonnen. Als Putin iets tegen een Europees land doet terwijl Trump zit te duimendraaien wordt het wellicht een ander verhaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180525625
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:51 schreef speknek het volgende:

[..]


Zolang hij Putins bitch is, hoeven we niet bang te zijn voor WO3, want Putin heeft al gewonnen.
😁😂😂🤣

Ik zie je gewoon echt je haren uit je hoofd trekken.

Echt pure, onvervalste hysterie dit die met de realiteit niets van doen heeft.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 23:03:10 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_180525678
Heb je er iets van meegekregen?

Uberhaupt iets?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180525794
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

😁😂😂🤣

Ik zie je gewoon echt je haren uit je hoofd trekken.

Echt pure, onvervalste hysterie dit die met de realiteit niets van doen heeft.
Zeker niet de moeite genomen om het stuk te lezen dat ik hierboven heb gepost?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180525866
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeker niet de moeite genomen om het stuk te lezen dat ik hierboven heb gepost?
Jawel. Niet echt spannend, een opiniestuk over deze meeting. Your point being?

Heb je het zelf gezien? Ik zag niet wat deze ervan maakt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180525918
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jawel. Niet echt spannend, een opiniestuk over deze meeting. Your point being?
Daarin wordt uitgelegd waarom je Poetin als de grote winnaar kunt bestempelen.

Maar je hebt het niet gelezen. Anders had je de vragen hierboven niet gesteld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')