abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juli 2018 @ 00:03:38 #51
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180504289
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat vind je dan van het versoepelen van de regels omtrent vervuiling van industrie? Oliebedrijven die weer wat losser mogen zijn in extra beveiligingen tegen lekken enzo. Of het versoepelen van regels omtrent uitstoot. Het inperken van natuurgebieden, etc.
Ja dit vind ik erg klote.
Ik ben een felle tegenstander van industrialisering en verdere vervuiling van het milieu.
Maar de grote bedrijven zullen dit blijven doen, of Trump nu aan de macht is of niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:07:55 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180504342
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja dit vind ik erg klote.
Ik ben een felle tegenstander van industrialisering en verdere vervuiling van het milieu.
Maar de grote bedrijven zullen dit blijven doen, of Trump nu aan de macht is of niet.
Waarom dan fan van Trump. Omdat hij zegt waarop het staat? Ik snap die gedachte niet helemaal. De EU komt alleen maar dichterbij elkaar door zijn woorden. Mocht dat het doel zijn, dan is hij inderdaad zo slecht nog niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 16 juli 2018 @ 00:08:59 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180504353
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja... dit soort oppervlakkigheden maken je zaak niet echt sterker.


Dit zegt genoeg. Hier krijgen kinderen nachtmerries van.

Nooit gedacht dat Victor Hugo waargebeurde verhalen schreef in plaats van fictie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 16 juli 2018 @ 09:10:28 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180507858
Dus je waardeert de politieke inbreng van Verhofstadt op het feit dat ie lelijk is :')
pi_180507913
Denk dat wellicht beter is om de VS op afstand te houden zolang Trump president is. Het staat de beste man vrij de EU te bekritiseren, maar om ons te betitelen als de vijand (nog voordat hij landen zoals China en Rusland noemt) gaat toch wel flink wat stapjes te ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180507943
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Dus je waardeert de politieke inbreng van Verhofstadt op het feit dat ie lelijk is :')
Wat dacht je van zijn constante domme geschreeuw?

Die tweet naar Trump ook laatst. Man man man.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 09:19:57 #57
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180507952
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 19:49 schreef ems. het volgende:
Moderne Cicero, die Trump.
Quousque tandem abutere, EU, patientia nostra?
pi_180507968
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat dacht je van zijn constante domme geschreeuw?

Die tweet naar Trump ook laatst. Man man man.
Trump schoffeert heel Europa, noemt ons de vijand en start een handelsoorlog die schadelijk is voor Nederlandse bedrijven en jij vindt de man helemaal geweldig.

Verhofstadt maakt een sneu grapje over Trump en je spreekt er schande van.

Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180507982
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump schoffeert heel Europa, noemt ons de vijand en start een handelsoorlog die schadelijk is voor Nederlandse bedrijven en jij vindt de man helemaal geweldig.

Verhofstadt maakt een sneu grapje over Trump en je spreekt er schande van.

Tsja.
De EU is NIET Europa.

En ik ben het met hem eens. De EU is niet alleen de vijand van de VS maar vooral van zijn eigen inwoners.

En Verhofstadt startte een oorlog met Rusland met Oekraïne en probeert continue de hele EU ook die kant op te trekken. Vind ik iets erger.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 09:23:10 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180507992
Ik vraag me af wat het overkoepelende plan van Trump is. Het lijkt erop dat hij al zijn bondgenoten en handelspartners van zich wil vervreemden en de hele internationale handel en politiek in chaos wil achterlaten.

Nog veel enger is het alternatief: dat er geen overkoepelend plan is, en dat Trump doet wat in hem opkomt.
pi_180507998
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vraag me af wat het overkoepelende plan van Trump is. Het lijkt erop dat hij al zijn bondgenoten en handelspartners van zich wil vervreemden en de hele internationale handel en politiek in chaos wil achterlaten.

Nog veel enger is het alternatief: dat er geen overkoepelend plan is, en dat Trump doet wat in hem opkomt.
Het is overduidelijk en hij heeft het al vele malen gezegd ook tijdens zijn campagne: het neo-liberale globaliseringsbeleid terugdraaien.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 09:24:40 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180508011
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is overduidelijk en hij heeft het al vele malen gezegd ook tijdens zijn campagne: het neo-liberale globaliseringsbeleid terugdraaien.
Door je bondgenoten uit te schelden en fabrieken uit je land weg te jagen? Interessante tactiek.
pi_180508020
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De EU is NIET Europa.

En ik ben het met hem eens. De EU is niet alleen de vijand van de VS maar vooral van zijn eigen inwoners.
Tsja, in werkelijkheid zijn wij toch echt zelf de EU. Overigens wil Trump de unie niet slopen omdat hij het beste met ons voor heeft. Laat dat duidelijk zijn.

quote:
En Verhofstadt startte een oorlog met Rusland. Vind ik iets erger.
Dus Verhofstadt in z'n uppie verantwoordelijk voor de Maidan-revolutie? Bijzondere lezing van gebeurtenissen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180508032
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, in werkelijkheid zijn wij toch echt zelf de EU. Overigens wil Trump de unie niet slopen omdat hij het beste met ons voor heeft. Laat dat duidelijk zijn.

[..]

Dus Verhofstadt in z'n uppie verantwoordelijk voor de Maidan-revolutie? Bijzondere lezing van gebeurtenissen.

Fucking mongool die Verhofstadt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 09:26:38 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180508042
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Door je bondgenoten uit te schelden en fabrieken uit je land weg te jagen? Interessante tactiek.
Lijkt wel op de Erdogan-tactiek.
pi_180508054
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]


Fucking mongool die Verhofstadt.
Jaja, ik ken de beelden.

Vind het echter nogal lachwekkend om te denken dat Rusland de Krim heeft geannexeerd wegens Verhofstadt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 09:28:04 #67
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180508063
Iedereen weer in paniek. :')

Dit is gewoon een onderhandelingstactiek, we weten al lang dat hij aan onze invoertarieven wil tornen. Ik verwacht niet dat ze morgen landen op Normandie.
pi_180508065
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, ik ken de beelden.

Vind het echter nogal lachwekkend om te denken dat Rusland de Krim heeft geannexeerd wegens Verhofstadt.
En als het nou daarbij bleef...

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180508086
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is overduidelijk en hij heeft het al vele malen gezegd ook tijdens zijn campagne: het neo-liberale globaliseringsbeleid terugdraaien.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, want in principe hanteert Trump de tarieven als pressiemiddel om concessies (lees: lagere tarieven van zijn partners) af te dwingen. Dat lijkt me juist in het voordeel van de globalisten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180508109
quote:
Daar is het ook bij gebleven. We zijn niet in oorlog met Rusland. Hell, de EU heeft niet eens een leger.

Maar bizar om te denken dat honderdduizenden mensen in Oekraïne de straat opgaan en hun leven geven voor de revolutie omdat Verhofstadt wat roept. Denk eens na man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180508113
Daarnaast is Trump zelf natuurlijk zo neo-liberaal als wat, dus ik ben wat sceptisch over het idee dat het zijn doel is de neo-liberale globalisten aan banden te leggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180508121
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, want in principe hanteert Trump de tarieven als pressiemiddel om concessies (lees: lagere tarieven van zijn partners) af te dwingen. Dat lijkt me juist in het voordeel van de globalisten.
En hij heeft verklaard dat hij tarieven wil zien verdwijnen. Veel 'neoliberaler' wordt het niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 09:32:13 #73
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180508125
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja... dit soort oppervlakkigheden maken je zaak niet echt sterker.
Guy Verhofstadt doet in principe precies hetzelfde als Trump, hij schildert Amerika, Rusland, Turkije en China via zijn Twitteraccount continu af als vijanden, en vanwege al die vijanden moet de EU sterker worden in zijn ogen. Ook Hongarije er Polen krijgen en continu van langs.

Net zoals Trump Amerika sterker wil maken door zich af te zetten tegen de rest van de wereld. Helaas beseft onze Guy dat zelf niet. Of misschien wel, hij is net zo intelligent als doortrapt en machtshongerig.

Die gast is weliswaar leider van ALDE en geen staatshoofd, maar toch vind ik zijn bizarre geleuter niet ongevaarlijk.
pi_180508178
Maar goed, de president van de VS noemt ons de vijand en hier gaat het Verhofstadt die een van 751 europarlementariërs is en leider van de vierde fractie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 09:35:41 #75
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180508179
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Guy Verhofstadt doet in principe precies hetzelfde als Trump, hij schildert Amerika, Rusland, Turkije en China via zijn Twitteraccount continu af als vijanden, en vanwege al die vijanden moet de EU sterker worden in zijn ogen. Ook Hongarije er Polen krijgen en continu van langs.

Net zoals Trump Amerika sterker wil maken door zich af te zetten tegen de rest van de wereld. Helaas beseft onze Guy dat zelf niet. Of misschien wel, hij is net zo intelligent als doortrapt en machtshongerig.

Die gast is weliswaar leider van ALDE en geen staatshoofd, maar toch vind ik zijn bizarre geleuter niet ongevaarlijk.
Dus als Guy het doet is het 'niet ongevaarlijk'. Wat vind je er dan van wanneer Trump dat doet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')