abonnement Unibet Coolblue
pi_180376626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat zal Koos ook wel beweren. Maar 10 jaar geleden kon je in die wijken nog prima wonen, nu is het een oorlogsgebied.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je overdrijft schromelijk.
pi_180376630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar 10 jaar geleden kon je in die wijken nog prima wonen
https://en.wikipedia.org/wiki/2005_French_riots
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:48:45 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376631
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De burgeroorlog beperkt zich tot 'moslimwijken'? Dus in bepaalde buitenwijken van Parijs wordt er letterlijk een oorlog uitgevochten? Want dat is wat er gebeurde in de Balkan.

Of je hebt nogal een bijzondere kijk op de gebeurtenissen in voormalig Joegoslavië of je bent de situatie in de buitenwijken van Parijs behoorlijk aan het overdrijven.
Zucht, nu nog niet, ben je nou echt zo dom? Of was het daar ook de ene dag pais en vree en 1 dag later oorlog? Lijkt me niet he? Dat bouwt zich in de loop van jaren op tot de bom barst.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376672
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zucht, nu nog niet, ben je nou echt zo dom? Of was het daar ook de ene dag pais en vree en 1 dag later oorlog? Lijkt me niet he? Dat bouwt zich in de loop van jaren op tot de bom barst.
En waar zien we dan precies de opbouw?

Overigens zou ik die opbouw dan toch eerder in Griekenland zoeken, sinds extreem-rechts daar wat beter georganiseerd lijkt dan elders. Maar nog steeds, ik ben erg benieuwd.
pi_180376687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zucht, nu nog niet, ben je nou echt zo dom? Of was het daar ook de ene dag pais en vree en 1 dag later oorlog? Lijkt me niet he? Dat bouwt zich in de loop van jaren op tot de bom barst.
Kerel, als ik vraag waar in vredesnaam een burgeroorlog wordt uitgevochten, reageer jij door te stellen dat het zich beperkt tot bepaalde moslimwijken.

In bepaalde wijken is het ongetwijfeld een zooitje. Maar jij doet overkomen alsof een Balkan-achtig conflict de logische, volgende stap is. Dat is helemaal nergens op gebaseerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180376694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik zie de vlam nog wel in de pan slaan in heel Europa. Geen idee hoe lang het nog gaat duren maar dat hangt af van meerdere factoren zoals de Eurocrisis, de vluchtelingencrisis, Erdogans' positie usw

Zeker niet ondenkbaar.
De vlam slaat hier niet in de pan, het is hier tenslotte geen Turkije (Vul hier Islamitisch land van keuze in)
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:52:53 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376704
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waar zien we dan precies de opbouw?

Overigens zou ik die opbouw dan toch eerder in Griekenland zoeken, sinds extreem-rechts daar wat beter georganiseerd lijkt dan elders. Maar nog steeds, ik ben erg benieuwd.
Is dit een serieuze vraag? Ik heb het net over die wijken in Parijs, of is dat altijd al zo geweest volgens jou? :').

Als het vroeger nooit ergens was en nu her en der en meer en meer is dat OP-BOUW.

De tering...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? Ik heb het net over die wijken in Parijs, of is dat altijd al zo geweest volgens jou? :').

Als het vroeger nooit ergens was en nu her en der en meer en meer is dat OP-BOUW.

De tering...
Wat was er vroeger niet en nu wel?
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:54:12 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376730
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, als ik vraag waar in vredesnaam een burgeroorlog wordt uitgevochten, reageer jij door te stellen dat het zich beperkt tot bepaalde moslimwijken.

In bepaalde wijken is het ongetwijfeld een zooitje. Maar jij doet overkomen alsof een Balkan-achtig conflict de logische, volgende stap is. Dat is helemaal nergens op gebaseerd.
BORD KOP.

Zoek het maar uit verder, je draait je langspeelplaat weer af, feiten of niet, zoals altijd. 10 jaar geleden hadden we dezelfde discussie, alles is erger en erger geworden en jij praat nog steeds zoals toen.

Bij jou is het lichtje nooit aangeweest blijkbaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:54:27 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376733
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat was er vroeger niet en nu wel?
Ga weg met je getroll.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376751
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

No way dat dat gaat gebeuren.
Geen idee. Zoals gezegd hangt het van een aantal samenhangende zaken af, maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar gezien alle ontwikkelingen van de laatste decennia.

Jouw naïviteit is vergelijkbaar met die van de Europeanen voor de Balkan-oorlogen. Was ook ondenkbaar! Net zoals de inname vd Krim, de Brexit, de Arabische 'lente' usw.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180376758
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:38 schreef Re het volgende:

[..]

lijkt me dat je er geen problemen hebt dat die groepjes moslims elkaar afslachten, of bedoelde je dat niet?
Nou die gaan niet als hoofddoel elkaar afslachten hoor. En dat weet je best.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180376774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Laat die KoosVogels nou. Die wil graag van jou, van HeatWave en van mij kunnen lezen dat we graag kiezelharde, zwaapbewapende rechtse doodseskaders door de wijken zien trekken op brullende motoren. Aangevuld met grote bussen om buitenlanders af te kunnen voeren naar de Rotterdamse haven en Schiphol voor Julio Poch-vluchten. Die zware jongens gaan van deur tot deur, wie zich verzet, krijgt de kogel, dat soort teksten.

Uiteraard wordt dit gevolgd door Neurenbergprocessen voor het journaille, de NGO's, de politici en alle anderen die van Europa een gekleurd continent hebben gemaakt.

Gun die jongen zijn bingokaart nou.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180376779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga weg met je getroll.
Je hebt zelf ook geen idee dus.
pi_180376788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? Ik heb het net over die wijken in Parijs, of is dat altijd al zo geweest volgens jou? :').

Als het vroeger nooit ergens was en nu her en der en meer en meer is dat OP-BOUW.

De tering...
Ook vroeger waren die buurten al kut, hoor. Dat is een beetje inherent aan buurten aan de rand van een stad met werkloosheidspercentages van 50%.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180376790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou die gaan niet als hoofddoel elkaar afslachten hoor. En dat weet je best.
Ze gaan ons overnemen inderdaad.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:58:08 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376792
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt zelf ook geen idee dus.
Nee, behalve exact de voorbeelden die ik hier net post :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat-ie het meent hoor. Is niet een poging tot provoceren of spiegelen. Moet je de hele vlog maar zien.
Verder heeft Abou Jahjah iets dergelijks ook al eens gezegd, dus dit idee leeft wel.
Ligt verder ook in lijn met "wen er maar aan".


Ook allemaal niet waar en slechts een gebbetje volgens...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:59:07 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376807
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ook vroeger waren die buurten al kut, hoor. Dat is een beetje inherent aan buurten aan de rand van een stad met werkloosheidspercentages van 50%.
Er is een verschil tussen bierdrinken in de tuin met sjek in de bek tokkies en rellende allochtonen die alle autos en winkels in de fik steken he? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376812
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, in Parijs is geen burgeroorlog gaande die vergelijkbaar is met het conflict in de Balkan. In de verste verte niet.
Ieder conflict begint klein en anders. Niemand had verwacht dat een moord op een aartshertog een serie gebeurtenissen in zou leiden die uiteindelijk tot 2 enorme oorlogen, het einde vh kolonialisme en het einde vd Europese dominantie zouden leiden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180376825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook allemaal niet waar en slechts een gebbetje volgens...
Grappig dat deze man dezelfde denkbeelden heeft als een idioot als Arnold Karskens. Zelfde kanten van het hoefijzer.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:00:25 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180376832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ieder conflict begint klein en anders. Niemand had verwacht dat een moord op een aartshertog een serie gebeurtenissen in zou leiden die uiteindelijk tot 2 enorme oorlogen, het einde vh kolonialisme en het einde vd Europese dominantie zouden leiden.
Als het doodschieten van 1 nutteloze drugsdealer al tot enorme rellen leidt, wat gaat er gebeuren als er ooit eens een imam wordt vermoord?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_180376840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

BORD KOP.

Zoek het maar uit verder, je draait je langspeelplaat weer af, feiten of niet, zoals altijd. 10 jaar geleden hadden we dezelfde discussie, alles is erger en erger geworden en jij praat nog steeds zoals toen.

Bij jou is het lichtje nooit aangeweest blijkbaar.
Kun je wel boos worden en met beledigingen gaan smijten, maar ik kan gewoon weinig met je rare doemvoorspellingen. Mijn gekke PVV-oom roept bijvoorbeeld al vijftien jaar dat alle vrouwen in Nederland 'over tien jaar verplicht zijn een hoofddoek te dragen'. Kan daar niet zo gek veel mee. Wanneer jij aangeeft dat de kans groot is dat er een burgeroorlog ontstaat in Europa, dan moet ik daar gewoon een beetje om lachen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180376842
Die aflevering met die Dennis Schouten van Powned vind ik echt wel behoorlijk redelijk programma hoor. Ik weet dat daar het topic niet over gaat, maar toch.
I´m back.
pi_180376846
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De burgeroorlog beperkt zich tot 'moslimwijken'? Dus in bepaalde buitenwijken van Parijs wordt er letterlijk een oorlog uitgevochten? Want dat is wat er gebeurde in de Balkan.

Of je hebt nogal een bijzondere kijk op de gebeurtenissen in voormalig Joegoslavië of je bent de situatie in de buitenwijken van Parijs behoorlijk aan het overdrijven.




Dit begint toch aardig op de opstap te lijken...

Bommen, AK-47s

Dat zijn toch echt oorlogswapens en de militairen in de straat zijn volgens mij ook... militairen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')