abonnement Unibet Coolblue
pi_180313171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:35 schreef Lot_1 het volgende:
@Bluez: Laan van nieuw Guinea. Naast de snackbar van Roel (toen) :P
overgenomen door een jong stel na en paar overvallen!! nu weer overgenomen en heet nog hollandsche hoek (kt naam ook) en is eigenlijk nu een piepers...
pi_180313174
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:26 schreef Myraela het volgende:
Nou, we hebben de witte muren gewit. Dat was weer een nuttige dag.
Respect! Nou een luie avond met de voetjes omhoog?
We have far more in common than that which devides us..
pi_180313228
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Respect! Nou een luie avond met de voetjes omhoog?
Wel lekker op bed, maar ik moet nu gewoon een avondje werken. Collega is ziek.
pi_180313292
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:55 schreef RobinOok het volgende:

Hm, okay. Andere knop zoeken, een fast forward knop. :D
gewoon eens kijken of je aan de hormonen kan... mijn vrouw werd toen acuut weer leuker
pi_180313318
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En als je hormonen op zijn, kom je er als nog in tralalalalala
nope!!!
pi_180313369
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 13:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zit er aan te denken om de ramen aan de buitenkant weer te doen. Maar dan ook dat kut afplakken ;(
om je ramen te verven hoef je toch niet af te plakken :+
pi_180313414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Afplakken is net zo leuk als schilderen :P
Kwasten wassen, dát is stom.
nooit afplakken en meeste kwasten als ik ze niet dag erna weer gebruik gaan ongezien de bak in..... fuck that
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:56:48 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180313745
Afplakken en afdekken doe Ik alleen als ik met rollers werk, met goede kwasten en goede verf kan je veel strakker werken als je niet afplakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180313817
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Afplakken en afdekken doe Ik alleen als ik met rollers werk, met goede kwasten en goede verf kan je veel strakker werken als je niet afplakt
en blijft ook veel lnger en beter zitten omdat je niet een randje "stuk" trekt
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:59:21 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180313845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

en blijft ook veel lnger en beter zitten omdat je niet een randje "stuk" trekt
Correct
Wel lief zijn voor je kwasten, of gebruik jij eenweg kwasten i.p.v. goede kwasten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180313890
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Correct
Wel lief zijn voor je kwasten, of gebruik jij eenweg kwasten i.p.v. goede kwasten?
depends.... goeie kwasten wil ik wel schoonmaken en behouden, maar gewoon een medium ding en ikweet dat ik niet binnen een week weer kan schilderen is zels het schoonmaken niet waard ofzo en gooi ik zo ongezien weg....scheelt hoop frust (blijft dan nl een gebruikte kwast en nett harder eerste uur en gedoe etc, vind ik het niet waard en schilder ook met enige regelmaar voor bedrijven (niet voor schilder bedrijven maar instellingen zeg maar en ben ik altijd goedkoper, dus voer extra kwast op... kan hun het schelen)
pi_180314268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:42 schreef liedetector het volgende:

[..]

nope!!!
Ow!!!
pi_180314393
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ow!!!
is anders dan wanner lijf stopt he..... en wordt steeds gemonitort..is vooral dat een gewone huisarts er bijna (eigenlijk geen oog voor heeft ook, want hoort erbij en zijn vaak mannen ook nog he)niet aan wil, maar goeie gynae kan je er echt meer over vertellen, maar is vaak ook niet vergoed btw! maar maakt het leven echt leuker (heeft "ouder" vriendinnetje en kent de ins en outs!!!)
  zaterdag 7 juli 2018 @ 19:38:16 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_180314904
Gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:04 schreef fietsie het volgende:
Dank @ allen.

[ [url=

[..]

]afbeelding[/url] ]

_O_ _O_

Ik deed mezelf een Cote de Boeuf van 1,5 kilo cadeau :P

De AH in Sneek heeft ineens ook zo'n enorme diepvriesvleesvitrine O-)
Als je een keertje in Kleve bent bij de Edeka (Ludwig-Jahn-Straße 7-15) naar binnen lopen.
Deze hebben een mooie grote droogkast staan. Enige nadeel deze kast doet pijn aan de knip.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180314950
Gefeliciteerd Fiets!

Lekker gegeten Borisz?

Bij een vriendin eten voetbal kijken alleen nu teveel gelul tussen wedstrijden door.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 7 juli 2018 @ 19:42:18 #91
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180315030
De vervangster van mijn huisarts (mijn huisarts zie ik nooit) vond ook dat je er gewoon doorheen moest. Toen ik daar vorig jaar voor langs kwam. Net als zo'n beetje alle andere dingen. Hoorden er allemaal bij. ;(
pi_180315044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

is anders dan wanner lijf stopt he..... en wordt steeds gemonitort..is vooral dat een gewone huisarts er bijna (eigenlijk geen oog voor heeft ook, want hoort erbij en zijn vaak mannen ook nog he)niet aan wil, maar goeie gynae kan je er echt meer over vertellen, maar is vaak ook niet vergoed btw! maar maakt het leven echt leuker (heeft "ouder" vriendinnetje en kent de ins en outs!!!)
Dat is fijn dan! Ik ken een paar vrouwen die de pil gingen slikken op hun 50e en stopten op hun 60e. En bam. In de overgang alsnog.
pi_180315076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:42 schreef RobinOok het volgende:
De vervangster van mijn huisarts (mijn huisarts zie ik nooit) vond ook dat je er gewoon doorheen moest. Toen ik daar vorig jaar voor langs kwam. Net als zo'n beetje alle andere dingen. Hoorden er allemaal bij. ;(
js en is dus pertinent NIET waar als je verder zoekt en maakt het leven echt leuker!!!!
pi_180315077
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:42 schreef RobinOok het volgende:
De vervangster van mijn huisarts (mijn huisarts zie ik nooit) vond ook dat je er gewoon doorheen moest. Toen ik daar vorig jaar voor langs kwam. Net als zo'n beetje alle andere dingen. Hoorden er allemaal bij. ;(
Lijden zullen we! Hadden we maar niet in die verdomde appel moeten bijten destijds })
pi_180315128
Is ook echt zo, dat wanner mannen die klachten hadden die kennis veel breder bekend zou zijn, wel discussies over gehad, en nee is geen pleister op de wonde of non science,, t is vooral dat verzekering het niet wil vergoeden huisartsen je niet serieus nemen en er echt is aan gedaan kan worden... kost je dus wat want niet in het pakket het meeste, maar niet tien jaar van je leven vergooien als je pech hebt en geen echterlijke ruzie is ook wat waard
  zaterdag 7 juli 2018 @ 20:29:04 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180316407
Dank allen voor de felicitaties.

Heb de ribben van de CUL bbq vandaag nog een keer nagemaakt.

En die Cote de Boeuf als toetje. 53 graden kerntemp, alleen wat zeezout erop..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 7 juli 2018 @ 20:34:39 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180316640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 19:38 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd!

[..]

Als je een keertje in Kleve bent bij de Edeka (Ludwig-Jahn-Straße 7-15) naar binnen lopen.
Deze hebben een mooie grote droogkast staan. Enige nadeel deze kast doet pijn aan de knip.
De Marktkauf in Meppen heeft dit ook. Daar heet het de Schatzkammer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180316961
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 20:29 schreef fietsie het volgende:
Dank allen voor de felicitaties.

Heb de ribben van de CUL bbq vandaag nog een keer nagemaakt.

En die Cote de Boeuf als toetje. 53 graden kerntemp, alleen wat zeezout erop..
Net zo lekker? En wat vond men ervan?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 7 juli 2018 @ 20:45:35 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180317012
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Net zo lekker? En wat vond men ervan?
De mensen die lekker wilden eten genoten.

Mijn schoonmoeder werd azijnzuur in dr gedrag en uitlatingen toen ze ontdekte dat er in de saus rietsuiker zat. Want o o o dat zou rampzalig zijn voor haar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale dieet. Weken honger voor niets want deze suiker zou ge-ga-ran-deerd haar ketose om zeep helpen.

Ik heb het aangehoord en nog een rib gepakt, dat deed de rest gelukkig ook. We hadden er toen toch meer p.p.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180317054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 20:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

De mensen die lekker wilden eten genoten.

Mijn schoonmoeder werd azijnzuur in dr gedrag en uitlatingen toen ze ontdekte dat er in de saus rietsuiker zat. Want o o o dat zou rampzalig zijn voor haar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale dieet. Weken honger voor niets want deze suiker zou ge-ga-ran-deerd haar ketose om zeep helpen.

Ik heb het aangehoord en nog een rib gepakt, dat deed de rest gelukkig ook. We hadden er toen toch meer p.p.

En haar een stengel bleekselderij gegeven ?
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')